Maaxi.cz

Do Rady ČT má šanci se vrátit Karmazín, do rozhlasové rady Mahdal

Dosavadní radní České televize a Českého rozhlasu mají největší šanci své mandáty obhájit.

Mohlo by vás zajímat

Chalupský po letech odchází z komunikace innogy, přichází zkušená manažerka

Slovenská média: Konec RTVS i stávková pohotovost v Markíze

Nová legislativa týkající se slovenské veřejnoprávní televize i rozhlasu nebo stávková pohotovost v TV Markíza. Přinášíme souhrn událostí ve slovenských médiích za druhé čtvrtletí roku.

Páteční večerní jedničkou zůstává Všechnopárty

Další díl talk show Všechnopárty se stal nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 v divácké skupině starší 15 let.

Po Praze a Ostravě otevírá Nobilis Tilia prodejnu v Brně

Nobilis Tilia otevírá svou čtvrtou značkovou prodejnu, tentokrát v Brně. 

Billa spouští věrnostní kampaň s noži BergHoff

V nové věrnostní kampani nabídne Billa se slevou nože, nůžky či ocílku od značky BergHoff. 

Marek Bačo: Jestli chceš vědět, co je štěstí, tak miluj lidi!

Petr Laštovka zpovídá digilidi –⁠ lidi, kteří udělali český internet českým internetem.

Mimořádný výdělek telekomunikačního operátora: vysoko přes 250 milionů díky jednomu dealu

Díky úspěšné účasti telekomunikačního operátora v aukci Českého telekomunikačního úřadu, která se konala před lety, se telco firma dostala k výnosnému byznysovému případu. Jen čistý zisk z jedné operace se pohyboval ve výši několika desítek milionů korun. Celkový čistý výdělek loni raketově vystřelil nad čtvrt miliardy korun. ...

Představenstvo VLM bude čtyřčlenné, post Petra Bednáře se rozdělí

Představenstvo mediální skupiny Vltava Labe Media se po odchodu Petra Bednáře sníží na čtyři členy. Jeho aktivity se rozdělí v rámci skupiny.

Red Bull Dance Your Style doplnilo levitující Porsche

Na akci tanečních soubojů s názvem Red Bull Dance Your Style zavítalo přes 3,5 tisíce návštěvníků. 

Evropská rozvojová banka a Evropská investiční banka nalijí peníze do ztrátového Rohlíku

Garanční systém kampaní podpoří finanční gramotnost

Garanční systém finančního trhu spouští od léta kampaň na podporu finanční gramotnosti mezi seniory a mladými. 

Magenta TV zpřehlednila menu, má nový font písma

Placená televizní služba operátora T-Mobile provedla v uplynulých dnech grafickou změnu svého prostředí. Ta má za cíl nabídnout lepší uživatelskou zkušenost.

Universal Music podepsala deal s kapelou Jamaron, chce ji dotáhnout na úroveň Kabátů

Penny startuje kampaň „Cože? Krabičky a nože!“

V letní věrnostní kampani nabízí Penny za nasbírané body zvýhodněné nože a kuchyňské dózy značky Vivess. 

Ondřej Roček nastoupil do čela agentury C3

Na pozici Chief Executive Officer agentury C3 Prague přišel Ondřej Roček.

Policie Modrava ve čtvrtek s milionem diváků jasným vítězem

Policie Modrava se ve čtvrtek stala s více než milionem diváků nejsledovanějším pořadem po 20:00 a zároveň byla i pořadem celého dne.

K tarifům Next přidá T-Mobile i videotéku Max

Nové neomezené tarify Next, které jsou součástí portfolia operátora T-Mobile, budou obsahovat jako jednu z výhod i online videotéku Max společnosti Warner Bros. Discovery.

Košík.cz uvádí službu pro firmy s cashbackem až 8 %

Košík představuje novou službu s názvem „Košík na recepci“ pro firemní zákazníky. 

Košík.cz spouští službu pro firmy s cashbackem až 8 %

Košík představuje novou službu s názvem „Košík na recepci“ pro firemní zákazníky. 

Výzkum: Dezinformacím se věří více na Slovensku než v Česku

Dezinformacím věří v Česku až pětina lidí, vyplývá z průzkumu agentury MNForce. Na Slovensku ale lidé dezinformacím věří více než v Česku.

Soutěž reklamní efektivity Effie otevřela přihlášky

Do 18. srpna je možné zasílat přihlášky do soutěže reklamní efektivity Effie Czech Republic. Soutěží se letos v 16 kategoriích.

Partneři v Karlových Varech zvou na VR, besedy i jukebox

Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary zahajuje svůj 58. ročník, jeho partneři lákají na celou řadu aktivací. 

Óčko je na prodej, zájem má Prima. Jednání se ale protahují

Námluvy probíhají už řadu týdnů. Zatím neexistuje shoda, jakou má hudební televize cenu.

Vodafone TV spouští aplikaci pro Apple TV

Diváci, kteří mají Apple TV, si nově můžou stáhnout Vodafone TV přímo do televize.

Čermákova televize TV Barrandov má novou tiskovou mluvčí, nastoupí v červenci

Strukturální krok ve vytváření obřího retailového holdingu s účastí HP Tronic a NAY

Již před několika měsíci ohlášená fúze mezi dvěma retailovými obry, zaměřenými na prodej elektroniky, zlínským HP Tronic (Datart, ETA) a slovenským NAY (Electro World, NAY), začíná dostávat přesnější kontury. Dělí se podíly v důležité transformované firmě, ve fúzi a vzniku obří retailové skupiny se točí konkrétní miliardové částky (v korunách). ...

Slovenská firma stratégů Levosphere expanduje do ČR

Slovenská konzultantská společnost Levosphere bude nově působit i na českém trhu. 

Do vedení Engine Room přichází Sýkora, Karas a Danišová

Agentura Engine Room, spadající do komunikační skupiny WMC Grey, mění své vedení.

Šéfredaktorem Playboye je Kučera místo Olexy, titul se mění

Pánský magazín Playboy má nového šéfredaktora a prošel také úpravou obsahu i grafiky.

Vafo vypisuje výběrové řízení na digitální agenturu

Společnost Vafo otevřela výběrové řízení na digitální agenturu pro své značky, přihlášky do prvního kola je možné zasílat do 7. července.

Vladimír Mišík vydá nové album, opět na něm spolupracoval s producentem Ostrouchovem

Zápas Česko - Turecko byl s více než milionem pořadem dne

Nejsledovanějším pořadem středečního večera a také celého dne byl poslední zápas českých fotbalistů na evropském šampionátu Euro 2024. Sledovalo ho téměř 1,1 mil. diváků (15+).

Boj o televizní obsah. Čím si operátoři vážou zákazníky?

Dávno jsou pryč doby, kdy v placené televizi stačilo nabízet zákazníkům pár desítek kanálů, ze kterých si mohli vybrat podle svých preferencí. Operátoři se budoucím i stávajícím zákazníkům snaží zalíbit exkluzivitou.

Vláda schválila navýšení peněz pro Českou televizi a Český rozhlas z kapes lidí a firem

Grayling otevírá hub Ignite pro střední a východní Evropu

Grayling spouští ve Varšavě nový hub Ignite CEE, který bude poskytovat specializovanou strategickou a kreativní podporu na deseti trzích.

Televize Relax si ve Vodafone TV pohoršila o desítky pozic

Operátor Vodafone posunul v seznamu kanálů stanici Relax až na pozici 55, doposud ji bylo možné najít na programové předvolbě 20, kterou nově obsadil Kviff.TV Channel.

Kofola uvádí nápoj v plechovce Jupík Sparky, cílí na děti a náctileté

Varianty se nazývají podle nálad Hype, Fun a Chill. Za designem stojí agentura Proboston.

Druhou řadu Stínů v mlze na ČT sledovalo 1,27 milionu diváků

Podíl na sledovanosti činil 33 %. Diváci druhou řadu krimiseriálu hodnotí lépe než první.

TV Barrandov má novou mluvčí, je jí Kristýna Synáčová

Synáčová naposledy působila jako vedoucí oddělení akvizice v Barrandov Televizní Studio.

LCG New Media nově řídí kampaně pro Hedepy i v zahraničí

Spolupráce agentury s platformou se rozšířila o Polsko, Ukrajinu, Řeck, Slovinsko a Litvu.

Vláda schválila zvýšení poplatku pro ČT o 15 Kč a o 10 Kč pro ČRo

Vláda na svém středečním zasedání schválila navýšení televizního i rozhlasového poplatku pro média veřejné služby.

Za TV Barrandov nově mluví Kristýna Synáčová

Televizní skupina Barrandov ustanovila svou tiskovou mluvčí, stala se jí Kristýna Synáčová.

Projekty regionálních médií, které získaly podporu od NFNZ

Představujeme šest projektů regionálních médií, které letos získaly podporu od Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (NFNZ).

Engine Room vede Tomáš Sýkora, kreativním ředitelem Miky Karas

Sýkora je managing director, na pozici senior account manager přišla Romana Danišová.

Legislativní rada vlády kritizuje Baxovu mediální novelu, která navýší peníze pro ČT a ČRo

T-Mobile kampaní představuje nové tarify Next

V rámci své strategické linky #MeziSvými komunikuje T-Mobile své nové tarifní portfolio Next. 

Česká televize začne v létě točit druhou řadu úspěšného kriminálního seriálu

Již jen několik týdnů by mělo zbývat do startu natáčení druhé řady  úspěšného krimiseriálu České televize. První řada měla mezi diváky ČT solidní úspěch, když se na každý díl dívalo v průměru přes 1,2 milionu diváků v cílovce 15+. Výroba "dvojky" bude opět probíhat v režimu in house, to znamená v rámci produkčních kapacit ČT. ...

Roman Číhalík a Ondráš Petržilka nastupují do agentury Taste

Příchody Romana Číhalíka a Ondráše Petržilky souvisejí se snahou agentury Taste posílit v oblasti strategicko-kreativních služeb.

TV Prima nasadí „extrémní“ seznamovací show s Terezou Pergnerovou

Prima nasadí seznamovací reality show Honeymoon

Televize Prima chystá do vysílání seznamovací reality show s prvky extrémních podmínek Honeymoon - líbánky k nepřežití. Moderuje ji Tereza Pergnerová.