Maaxi.cz

Po Praze a Ostravě otevírá Nobilis Tilia prodejnu v Brně

Nobilis Tilia otevírá svou čtvrtou značkovou prodejnu, tentokrát v Brně. 

Mohlo by vás zajímat

Direct propaguje s umělou inteligencí cestovní pojištění

Direct pojišťovna vytvořila svou první AI reklamní kampaň, propaguje cestovní pojištění. 

TV Barrandov rebranduje pořad VIP svět. místo Soukupa přišly dvě moderátorky

Lavi je zpět a vyrazí za hranice. V Česku se začal točit následovník veleúspěšného Vyšehradu

Po více než roce příprav a několika měsících váhání v těchto dnech konečně padla první klapka následovníka úspěšné sportovní komedie Vyšehrad: Fylm (foto) z roku 2022. Ta v kinech zaznamenala mimořádný úspěch - předloni na ni přišlo cca 700 tisíc diváků, kteří za lístky utratili téměř 110 milionů korun. Druhý, připravovaný film má cca dvojnásobný r ...

Tiskovým mluvčím fotbalové Sparty se stává Pavel Jína

Pavel Jína nastupuje na pozici tiskového mluvčího fotbalového klubu AC Sparta Praha. 

Do managementu agentury Proficio přišli Kolev a Berka

Proficio chce rozšířit záběr v kreativní i digitální oblasti, jmenovala nové ředitele.

ČistéDřevo.cz: Letošní růst chceme držet na pevných základech

E-shop ČistéDřevo.cz letos prožívá skokový růst a chce ho udržovat na pevných základech, říká spoluzakladatel Tomáš Izaiáš. 

Nechceme navyšování plateb pro Českou televizi a Český rozhlas, žádá nová petice

TV Barrandov nasazuje pořad VIP svět v nové podobě

VIP svět místo Jaromíra Soukupa nově moderují Eva Decastelo a Alice Bendová. Nové je i studio či logo.

Fotbalová Chance Liga představila svou vizuální identitu

Novou vizuální identitu obou tuzemských nejvyšších fotbalových soutěží připravilo studio Touch Branding pod vedením Martina Marušince.

Vláda kývla na Baxův nápad dotovat počítačové hry. Zlo a špatná zpráva pro industrii, reagují vývojáři

Nedělní večer jasně patřil seriálu Odznak Vysočina

Také další díl seriálu Odznak Vysočina se stal nejsledovanějším pořadem nedělního večera a také pořadem celého dne.

Předsedou SPIR byl pošesté zvolen Michal Hanák

Vedení SPIR zůstává i v roce 2024 beze změny ve složení Michal Hanák, Michal Feix a Martin Picek.

Obrat audiovize klesl, česká tvorba si ale díky TV a VOD polepšila

Obrat české audiovize se loni snížil, původní česká tvorba si ale díky seriálové a TV produkci meziročně polepšila, ukazují nová data asociace APA.

Letní schémata zahajují, televize vsadí na osvědčený mix

Programová letní schémata tuzemských televizních stanic naplno startují od 1. července.

Hanácká vodka soutěží tancem o roli v reklamním spotu

Hanácká vodka spustila taneční soutěž s rádiem Evropa 2. Hlavní výhrou je role v novém reklamním spotu. 

Český audiovizuální průmysl loni klesl na 13,5 miliardy korun

Sobotní večer pro pořady Všechnopárty a Superlov

Nejsledovanějšími pořady sobotního večera po 20:00 se v divácké skupině 15+ staly Všechnopárty a Superlov. Jejich sledovanost byla vyrovnaná.

SodaStream vytvořil ze starých výrobníků umělecké dílo

Ze starých výrobníků perlivé vody připravil SodaStream ve spolupráci s ilustrátorem Markem Kulhavým umělecký triptych. 

Rossmann ke 30 letům v Česku připravil kolekci šatů

Rossmann si 30 let na českém trhu připomíná kolekcí šatů měnících barvu. 

Universal Analytics od Googlu definitivně končí

První červenec definitivně stvrdí nutnost přechodu na Google Analytics 4.

Marketing sokolského sletu a vize nového šéfa C3. Poslouchejte Brandy, briefy, budgety

V podcastu o marketingu přinášíme dvojrozhovor s Markem Tesařem a Ondřejem Ročkem.

Chalupský po letech odchází z komunikace innogy, přichází zkušená manažerka

Slovenská média: Konec RTVS i stávková pohotovost v Markíze

Nová legislativa týkající se slovenské veřejnoprávní televize i rozhlasu nebo stávková pohotovost v TV Markíza. Přinášíme souhrn událostí ve slovenských médiích za druhé čtvrtletí roku.

Páteční večerní jedničkou zůstává Všechnopárty

Další díl talk show Všechnopárty se stal nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 v divácké skupině starší 15 let.

Billa spouští věrnostní kampaň s noži BergHoff

V nové věrnostní kampani nabídne Billa se slevou nože, nůžky či ocílku od značky BergHoff. 

Marek Bačo: Jestli chceš vědět, co je štěstí, tak miluj lidi!

Petr Laštovka zpovídá digilidi –⁠ lidi, kteří udělali český internet českým internetem.

Mimořádný výdělek telekomunikačního operátora: vysoko přes 250 milionů díky jednomu dealu

Díky úspěšné účasti telekomunikačního operátora v aukci Českého telekomunikačního úřadu, která se konala před lety, se telco firma dostala k výnosnému byznysovému případu. Jen čistý zisk z jedné operace se pohyboval ve výši několika desítek milionů korun. Celkový čistý výdělek loni raketově vystřelil nad čtvrt miliardy korun. ...

Představenstvo VLM bude čtyřčlenné, post Petra Bednáře se rozdělí

Představenstvo mediální skupiny Vltava Labe Media se po odchodu Petra Bednáře sníží na čtyři členy. Jeho aktivity se rozdělí v rámci skupiny.

Red Bull Dance Your Style doplnilo levitující Porsche

Na akci tanečních soubojů s názvem Red Bull Dance Your Style zavítalo přes 3,5 tisíce návštěvníků. 

Evropská rozvojová banka a Evropská investiční banka nalijí peníze do ztrátového Rohlíku

Garanční systém kampaní podpoří finanční gramotnost

Garanční systém finančního trhu spouští od léta kampaň na podporu finanční gramotnosti mezi seniory a mladými. 

Magenta TV zpřehlednila menu, má nový font písma

Placená televizní služba operátora T-Mobile provedla v uplynulých dnech grafickou změnu svého prostředí. Ta má za cíl nabídnout lepší uživatelskou zkušenost.

Universal Music podepsala deal s kapelou Jamaron, chce ji dotáhnout na úroveň Kabátů

Penny startuje kampaň „Cože? Krabičky a nože!“

V letní věrnostní kampani nabízí Penny za nasbírané body zvýhodněné nože a kuchyňské dózy značky Vivess. 

Ondřej Roček nastoupil do čela agentury C3

Na pozici Chief Executive Officer agentury C3 Prague přišel Ondřej Roček.

Policie Modrava ve čtvrtek s milionem diváků jasným vítězem

Policie Modrava se ve čtvrtek stala s více než milionem diváků nejsledovanějším pořadem po 20:00 a zároveň byla i pořadem celého dne.

K tarifům Next přidá T-Mobile i videotéku Max

Nové neomezené tarify Next, které jsou součástí portfolia operátora T-Mobile, budou obsahovat jako jednu z výhod i online videotéku Max společnosti Warner Bros. Discovery.

Košík.cz uvádí službu pro firmy s cashbackem až 8 %

Košík představuje novou službu s názvem „Košík na recepci“ pro firemní zákazníky. 

Košík.cz spouští službu pro firmy s cashbackem až 8 %

Košík představuje novou službu s názvem „Košík na recepci“ pro firemní zákazníky. 

Výzkum: Dezinformacím se věří více na Slovensku než v Česku

Dezinformacím věří v Česku až pětina lidí, vyplývá z průzkumu agentury MNForce. Na Slovensku ale lidé dezinformacím věří více než v Česku.

Soutěž reklamní efektivity Effie otevřela přihlášky

Do 18. srpna je možné zasílat přihlášky do soutěže reklamní efektivity Effie Czech Republic. Soutěží se letos v 16 kategoriích.

Partneři v Karlových Varech zvou na VR, besedy i jukebox

Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary zahajuje svůj 58. ročník, jeho partneři lákají na celou řadu aktivací. 

Óčko je na prodej, zájem má Prima. Jednání se ale protahují

Námluvy probíhají už řadu týdnů. Zatím neexistuje shoda, jakou má hudební televize cenu.

Vodafone TV spouští aplikaci pro Apple TV

Diváci, kteří mají Apple TV, si nově můžou stáhnout Vodafone TV přímo do televize.

Čermákova televize TV Barrandov má novou tiskovou mluvčí, nastoupí v červenci

Strukturální krok ve vytváření obřího retailového holdingu s účastí HP Tronic a NAY

Již před několika měsíci ohlášená fúze mezi dvěma retailovými obry, zaměřenými na prodej elektroniky, zlínským HP Tronic (Datart, ETA) a slovenským NAY (Electro World, NAY), začíná dostávat přesnější kontury. Dělí se podíly v důležité transformované firmě, ve fúzi a vzniku obří retailové skupiny se točí konkrétní miliardové částky (v korunách). ...

Slovenská firma stratégů Levosphere expanduje do ČR

Slovenská konzultantská společnost Levosphere bude nově působit i na českém trhu. 

Do vedení Engine Room přichází Sýkora, Karas a Danišová

Agentura Engine Room, spadající do komunikační skupiny WMC Grey, mění své vedení.

Šéfredaktorem Playboye je Kučera místo Olexy, titul se mění

Pánský magazín Playboy má nového šéfredaktora a prošel také úpravou obsahu i grafiky.

Vafo vypisuje výběrové řízení na digitální agenturu

Společnost Vafo otevřela výběrové řízení na digitální agenturu pro své značky, přihlášky do prvního kola je možné zasílat do 7. července.