Maaxi.cz

Universal Analytics od Googlu definitivně končí

První červenec definitivně stvrdí nutnost přechodu na Google Analytics 4.

Mohlo by vás zajímat

T-Mobile startuje nový stamilionový byznys kolem datových center

Již jen několik týdnů by mělo zbývat do zprovoznění aktuální stamilionové investice operátora T-Mobile do datových center (DC). Výstavba nového křídla datového centra DC7 (na vizualizaci v pravé části obrázku) v Praze Hostivaři odstartovala v květnu 2023, dostavba by měla být oficiálně otevřena na počátku září. Hostivařský provoz se tak stane druhý ...

Kooperativa uvedla letní spot na pojištění Flexi

Do Háje, do Prčic, nebo k životnímu pojištění Flexi od Kooperativy. Kampaň s dětmi a rodiči pokračuje.

Rossmann měla první CGI reklamu, pracovala s obří lahví

Značka Rossmann využila vůbec poprvé pro svou nabídku reklamu vytvořenou počítačem.

Animovaný film Já, padouch 4 vydělává v kinech miliony korun ještě před premiérou

Kviff.TV Channel je součástí kabelové sítě Vodafone

Několik dní po startu exkluzivního filmového kanálu Kviff.TV Channel v nabídce internetové televize Vodafone je tato stanice k dispozici i v kabelové nabídce.

DVTV jde na Slovensko, pobočku založil bývalý moderátor RTVS

Televize DVTV otevřela ve spolupráci s bývalým moderátorem RTVS Miroslavem Frindtem svou pobočku na Slovensku.

Filmová nadace ocenila tři scénáře, jeden z nich vypráví příběh malířky Toyen

První prázdninové pondělí patřilo seriálu Specialisté

Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 se staly oba reprízované díly seriálu Specialisté.

Dokumentární stanice Earthx opustila český trh

Od pondělí 1. července není v České republice a na Slovensku dostupný nekódovaný dokumentární kanál Earthx. Jeho distribuci zajišťoval vlastník satelitní a internetové televize Skylink.

Z cestovních kanceláří nejvíce inzeruje Blue Style

Za poslední rok byla v kategorii cestovních kanceláří nejsilnějším inzerentem podle monitoringu reklamy Ad Intel značka Blue Style.  

Reklamou Čechy oslovily Bauhaus, Birell a Mastercard

Z 60 vybraných loňských reklam rezonovaly mezi Čechy podle Ipsosu nejvíce značky Bauhaus, Birell a Mastercard.

EK obvinila Meta kvůli nabídce bezplatných služeb výměnou za data

Meta reagovala prohlášením, že její nabídka odráží doporučení nejvyššího unijního soudu a že pravidla EU neporušuje.

Rio Mare spouští letní soutěž, uvádí novinku

Rio Mare přináší na trh novinku v podobě Insalatissime Spring. Zároveň spouští letní soutěž o iPhone či cestovní kufr. 

Direct propaguje s umělou inteligencí cestovní pojištění

Direct pojišťovna vytvořila svou první AI reklamní kampaň, propaguje cestovní pojištění. 

TV Barrandov rebranduje pořad VIP svět. místo Soukupa přišly dvě moderátorky

Lavi je zpět a vyrazí za hranice. V Česku se začal točit následovník veleúspěšného Vyšehradu

Po více než roce příprav a několika měsících váhání v těchto dnech konečně padla první klapka následovníka úspěšné sportovní komedie Vyšehrad: Fylm (foto) z roku 2022. Ta v kinech zaznamenala mimořádný úspěch - předloni na ni přišlo cca 700 tisíc diváků, kteří za lístky utratili téměř 110 milionů korun. Druhý, připravovaný film má cca dvojnásobný r ...

Tiskovým mluvčím fotbalové Sparty se stává Pavel Jína

Pavel Jína nastupuje na pozici tiskového mluvčího fotbalového klubu AC Sparta Praha. 

Do managementu agentury Proficio přišli Kolev a Berka

Proficio chce rozšířit záběr v kreativní i digitální oblasti, jmenovala nové ředitele.

ČistéDřevo.cz: Letošní růst chceme držet na pevných základech

E-shop ČistéDřevo.cz letos prožívá skokový růst a chce ho udržovat na pevných základech, říká spoluzakladatel Tomáš Izaiáš. 

Nechceme navyšování plateb pro Českou televizi a Český rozhlas, žádá nová petice

TV Barrandov nasazuje pořad VIP svět v nové podobě

VIP svět místo Jaromíra Soukupa nově moderují Eva Decastelo a Alice Bendová. Nové je i studio či logo.

Fotbalová Chance Liga představila svou vizuální identitu

Novou vizuální identitu obou tuzemských nejvyšších fotbalových soutěží připravilo studio Touch Branding pod vedením Martina Marušince.

Vláda kývla na Baxův nápad dotovat počítačové hry. Zlo a špatná zpráva pro industrii, reagují vývojáři

Nedělní večer jasně patřil seriálu Odznak Vysočina

Také další díl seriálu Odznak Vysočina se stal nejsledovanějším pořadem nedělního večera a také pořadem celého dne.

Předsedou SPIR byl pošesté zvolen Michal Hanák

Vedení SPIR zůstává i v roce 2024 beze změny ve složení Michal Hanák, Michal Feix a Martin Picek.

Obrat audiovize klesl, česká tvorba si ale díky TV a VOD polepšila

Obrat české audiovize se loni snížil, původní česká tvorba si ale díky seriálové a TV produkci meziročně polepšila, ukazují nová data asociace APA.

Letní schémata zahajují, televize vsadí na osvědčený mix

Programová letní schémata tuzemských televizních stanic naplno startují od 1. července.

Hanácká vodka soutěží tancem o roli v reklamním spotu

Hanácká vodka spustila taneční soutěž s rádiem Evropa 2. Hlavní výhrou je role v novém reklamním spotu. 

Český audiovizuální průmysl loni klesl na 13,5 miliardy korun

Sobotní večer pro pořady Všechnopárty a Superlov

Nejsledovanějšími pořady sobotního večera po 20:00 se v divácké skupině 15+ staly Všechnopárty a Superlov. Jejich sledovanost byla vyrovnaná.

SodaStream vytvořil ze starých výrobníků umělecké dílo

Ze starých výrobníků perlivé vody připravil SodaStream ve spolupráci s ilustrátorem Markem Kulhavým umělecký triptych. 

Rossmann ke 30 letům v Česku připravil kolekci šatů

Rossmann si 30 let na českém trhu připomíná kolekcí šatů měnících barvu. 

Marketing sokolského sletu a vize nového šéfa C3. Poslouchejte Brandy, briefy, budgety

V podcastu o marketingu přinášíme dvojrozhovor s Markem Tesařem a Ondřejem Ročkem.

Chalupský po letech odchází z komunikace innogy, přichází zkušená manažerka

Slovenská média: Konec RTVS i stávková pohotovost v Markíze

Nová legislativa týkající se slovenské veřejnoprávní televize i rozhlasu nebo stávková pohotovost v TV Markíza. Přinášíme souhrn událostí ve slovenských médiích za druhé čtvrtletí roku.

Páteční večerní jedničkou zůstává Všechnopárty

Další díl talk show Všechnopárty se stal nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 v divácké skupině starší 15 let.

Po Praze a Ostravě otevírá Nobilis Tilia prodejnu v Brně

Nobilis Tilia otevírá svou čtvrtou značkovou prodejnu, tentokrát v Brně. 

Billa spouští věrnostní kampaň s noži BergHoff

V nové věrnostní kampani nabídne Billa se slevou nože, nůžky či ocílku od značky BergHoff. 

Marek Bačo: Jestli chceš vědět, co je štěstí, tak miluj lidi!

Petr Laštovka zpovídá digilidi –⁠ lidi, kteří udělali český internet českým internetem.

Mimořádný výdělek telekomunikačního operátora: vysoko přes 250 milionů díky jednomu dealu

Díky úspěšné účasti telekomunikačního operátora v aukci Českého telekomunikačního úřadu, která se konala před lety, se telco firma dostala k výnosnému byznysovému případu. Jen čistý zisk z jedné operace se pohyboval ve výši několika desítek milionů korun. Celkový čistý výdělek loni raketově vystřelil nad čtvrt miliardy korun. ...

Představenstvo VLM bude čtyřčlenné, post Petra Bednáře se rozdělí

Představenstvo mediální skupiny Vltava Labe Media se po odchodu Petra Bednáře sníží na čtyři členy. Jeho aktivity se rozdělí v rámci skupiny.

Red Bull Dance Your Style doplnilo levitující Porsche

Na akci tanečních soubojů s názvem Red Bull Dance Your Style zavítalo přes 3,5 tisíce návštěvníků. 

Evropská rozvojová banka a Evropská investiční banka nalijí peníze do ztrátového Rohlíku

Garanční systém kampaní podpoří finanční gramotnost

Garanční systém finančního trhu spouští od léta kampaň na podporu finanční gramotnosti mezi seniory a mladými. 

Magenta TV zpřehlednila menu, má nový font písma

Placená televizní služba operátora T-Mobile provedla v uplynulých dnech grafickou změnu svého prostředí. Ta má za cíl nabídnout lepší uživatelskou zkušenost.

Universal Music podepsala deal s kapelou Jamaron, chce ji dotáhnout na úroveň Kabátů

Penny startuje kampaň „Cože? Krabičky a nože!“

V letní věrnostní kampani nabízí Penny za nasbírané body zvýhodněné nože a kuchyňské dózy značky Vivess. 

Ondřej Roček nastoupil do čela agentury C3

Na pozici Chief Executive Officer agentury C3 Prague přišel Ondřej Roček.

Policie Modrava ve čtvrtek s milionem diváků jasným vítězem

Policie Modrava se ve čtvrtek stala s více než milionem diváků nejsledovanějším pořadem po 20:00 a zároveň byla i pořadem celého dne.

K tarifům Next přidá T-Mobile i videotéku Max

Nové neomezené tarify Next, které jsou součástí portfolia operátora T-Mobile, budou obsahovat jako jednu z výhod i online videotéku Max společnosti Warner Bros. Discovery.