Rossmann ke 30 letům v Česku připravil kolekci šatů
Rossmann si 30 let na českém trhu připomíná kolekcí šatů měnících barvu.
Rossmann si 30 let na českém trhu připomíná kolekcí šatů měnících barvu.
Již jen několik týdnů by mělo zbývat do zprovoznění aktuální stamilionové investice operátora T-Mobile do datových center (DC). Výstavba nového křídla datového centra DC7 (na vizualizaci v pravé části obrázku) v Praze Hostivaři odstartovala v květnu 2023, dostavba by měla být oficiálně otevřena na počátku září. Hostivařský provoz se tak stane druhý ...
Do Háje, do Prčic, nebo k životnímu pojištění Flexi od Kooperativy. Kampaň s dětmi a rodiči pokračuje.
Několik dní po startu exkluzivního filmového kanálu Kviff.TV Channel v nabídce internetové televize Vodafone je tato stanice k dispozici i v kabelové nabídce.
Televize DVTV otevřela ve spolupráci s bývalým moderátorem RTVS Miroslavem Frindtem svou pobočku na Slovensku.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 se staly oba reprízované díly seriálu Specialisté.
Od pondělí 1. července není v České republice a na Slovensku dostupný nekódovaný dokumentární kanál Earthx. Jeho distribuci zajišťoval vlastník satelitní a internetové televize Skylink.
Za poslední rok byla v kategorii cestovních kanceláří nejsilnějším inzerentem podle monitoringu reklamy Ad Intel značka Blue Style.
Z 60 vybraných loňských reklam rezonovaly mezi Čechy podle Ipsosu nejvíce značky Bauhaus, Birell a Mastercard.
Meta reagovala prohlášením, že její nabídka odráží doporučení nejvyššího unijního soudu a že pravidla EU neporušuje.
Rio Mare přináší na trh novinku v podobě Insalatissime Spring. Zároveň spouští letní soutěž o iPhone či cestovní kufr.
Po více než roce příprav a několika měsících váhání v těchto dnech konečně padla první klapka následovníka úspěšné sportovní komedie Vyšehrad: Fylm (foto) z roku 2022. Ta v kinech zaznamenala mimořádný úspěch - předloni na ni přišlo cca 700 tisíc diváků, kteří za lístky utratili téměř 110 milionů korun. Druhý, připravovaný film má cca dvojnásobný r ...
E-shop ČistéDřevo.cz letos prožívá skokový růst a chce ho udržovat na pevných základech, říká spoluzakladatel Tomáš Izaiáš.
VIP svět místo Jaromíra Soukupa nově moderují Eva Decastelo a Alice Bendová. Nové je i studio či logo.
Novou vizuální identitu obou tuzemských nejvyšších fotbalových soutěží připravilo studio Touch Branding pod vedením Martina Marušince.
Také další díl seriálu Odznak Vysočina se stal nejsledovanějším pořadem nedělního večera a také pořadem celého dne.
Obrat české audiovize se loni snížil, původní česká tvorba si ale díky seriálové a TV produkci meziročně polepšila, ukazují nová data asociace APA.
Hanácká vodka spustila taneční soutěž s rádiem Evropa 2. Hlavní výhrou je role v novém reklamním spotu.
Nejsledovanějšími pořady sobotního večera po 20:00 se v divácké skupině 15+ staly Všechnopárty a Superlov. Jejich sledovanost byla vyrovnaná.
Ze starých výrobníků perlivé vody připravil SodaStream ve spolupráci s ilustrátorem Markem Kulhavým umělecký triptych.
Nová legislativa týkající se slovenské veřejnoprávní televize i rozhlasu nebo stávková pohotovost v TV Markíza. Přinášíme souhrn událostí ve slovenských médiích za druhé čtvrtletí roku.
Další díl talk show Všechnopárty se stal nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 v divácké skupině starší 15 let.
Díky úspěšné účasti telekomunikačního operátora v aukci Českého telekomunikačního úřadu, která se konala před lety, se telco firma dostala k výnosnému byznysovému případu. Jen čistý zisk z jedné operace se pohyboval ve výši několika desítek milionů korun. Celkový čistý výdělek loni raketově vystřelil nad čtvrt miliardy korun. ...
Představenstvo mediální skupiny Vltava Labe Media se po odchodu Petra Bednáře sníží na čtyři členy. Jeho aktivity se rozdělí v rámci skupiny.
Garanční systém finančního trhu spouští od léta kampaň na podporu finanční gramotnosti mezi seniory a mladými.
Placená televizní služba operátora T-Mobile provedla v uplynulých dnech grafickou změnu svého prostředí. Ta má za cíl nabídnout lepší uživatelskou zkušenost.
V letní věrnostní kampani nabízí Penny za nasbírané body zvýhodněné nože a kuchyňské dózy značky Vivess.