Lavi je zpět a vyrazí za hranice. V Česku se začal točit následovník veleúspěšného Vyšehradu
Po více než roce příprav a několika měsících váhání v těchto dnech konečně padla první klapka následovníka úspěšné sportovní komedie Vyšehrad: Fylm (foto) z roku 2022. Ta v kinech zaznamenala mimořádný úspěch - předloni na ni přišlo cca 700 tisíc diváků, kteří za lístky utratili téměř 110 milionů korun. Druhý, připravovaný film má cca dvojnásobný rozpočet i kvůli zahraničnímu natáčení.
Mohlo by vás zajímat
Ještě loni v říjnu ředitel České televize Jan Souček (foto) prohlašoval, že chce zadat forenzní šetření a finanční audit hospodaření a hospodárnosti ČT za poslední dva tři roky. Podle zjištění Borovan.cz se však od té doby věci na Kavčích horách nikam neposunuly. Jinými slovy, řediteli ČT stále chybí externí pohled na finance televize, úroveň hospo ...
Vedení strategického marketingu společnosti Billa převzala od 1. července v plném rozsahu Ivana Stará.
Diváci placených stanic FilmBox se v jejích vysílání mohou od července nově setkávat s piktogramy týkající se věkové přístupnosti daného titulu.
Šampionka v alpském lyžování Petra Vlhová se stala novou ambasadorkou sušenek BeBe Dobré ráno pro sezónu 2024/25.
V nové kampani představuje T-Mobile Desatero adaptované na aktuální problémy digitálního světa.
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 byla v divácké skupině 15+ repríza seriálu Odznak Vysočina. Následovala filmová komedie Jak vytrhnout velrybě stoličku, která se zároveň stala nejsledovanější ve skupině 15-54.
Schválně se může každý zamyslet, co vše se mu v životě odehrálo u šálku kávy, přibližuje marketingový přístup značky L'Or Lumír Františák.
Lidl dává svým zákazníkům možnost rozhodnout o tom, kde vyroste nová les.
Zájem o sledování videoobsahu se dál znatelně zvyšuje, uvádí společnost České Radiokomunikace.
Již jen několik týdnů by mělo zbývat do zprovoznění aktuální stamilionové investice operátora T-Mobile do datových center (DC). Výstavba nového křídla datového centra DC7 (na vizualizaci v pravé části obrázku) v Praze Hostivaři odstartovala v květnu 2023, dostavba by měla být oficiálně otevřena na počátku září. Hostivařský provoz se tak stane druhý ...
Do Háje, do Prčic, nebo k životnímu pojištění Flexi od Kooperativy. Kampaň s dětmi a rodiči pokračuje.
Značka Rossmann využila vůbec poprvé pro svou nabídku reklamu vytvořenou počítačem.
Několik dní po startu exkluzivního filmového kanálu Kviff.TV Channel v nabídce internetové televize Vodafone je tato stanice k dispozici i v kabelové nabídce.
Televize DVTV otevřela ve spolupráci s bývalým moderátorem RTVS Miroslavem Frindtem svou pobočku na Slovensku.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 se staly oba reprízované díly seriálu Specialisté.
Od pondělí 1. července není v České republice a na Slovensku dostupný nekódovaný dokumentární kanál Earthx. Jeho distribuci zajišťoval vlastník satelitní a internetové televize Skylink.
Za poslední rok byla v kategorii cestovních kanceláří nejsilnějším inzerentem podle monitoringu reklamy Ad Intel značka Blue Style.
Z 60 vybraných loňských reklam rezonovaly mezi Čechy podle Ipsosu nejvíce značky Bauhaus, Birell a Mastercard.
Meta reagovala prohlášením, že její nabídka odráží doporučení nejvyššího unijního soudu a že pravidla EU neporušuje.
Rio Mare přináší na trh novinku v podobě Insalatissime Spring. Zároveň spouští letní soutěž o iPhone či cestovní kufr.
Direct pojišťovna vytvořila svou první AI reklamní kampaň, propaguje cestovní pojištění.
Pavel Jína nastupuje na pozici tiskového mluvčího fotbalového klubu AC Sparta Praha.
Proficio chce rozšířit záběr v kreativní i digitální oblasti, jmenovala nové ředitele.
E-shop ČistéDřevo.cz letos prožívá skokový růst a chce ho udržovat na pevných základech, říká spoluzakladatel Tomáš Izaiáš.
VIP svět místo Jaromíra Soukupa nově moderují Eva Decastelo a Alice Bendová. Nové je i studio či logo.
Novou vizuální identitu obou tuzemských nejvyšších fotbalových soutěží připravilo studio Touch Branding pod vedením Martina Marušince.
Také další díl seriálu Odznak Vysočina se stal nejsledovanějším pořadem nedělního večera a také pořadem celého dne.
Vedení SPIR zůstává i v roce 2024 beze změny ve složení Michal Hanák, Michal Feix a Martin Picek.
Obrat české audiovize se loni snížil, původní česká tvorba si ale díky seriálové a TV produkci meziročně polepšila, ukazují nová data asociace APA.
Programová letní schémata tuzemských televizních stanic naplno startují od 1. července.
Hanácká vodka spustila taneční soutěž s rádiem Evropa 2. Hlavní výhrou je role v novém reklamním spotu.
Nejsledovanějšími pořady sobotního večera po 20:00 se v divácké skupině 15+ staly Všechnopárty a Superlov. Jejich sledovanost byla vyrovnaná.
Ze starých výrobníků perlivé vody připravil SodaStream ve spolupráci s ilustrátorem Markem Kulhavým umělecký triptych.
Rossmann si 30 let na českém trhu připomíná kolekcí šatů měnících barvu.
První červenec definitivně stvrdí nutnost přechodu na Google Analytics 4.
V podcastu o marketingu přinášíme dvojrozhovor s Markem Tesařem a Ondřejem Ročkem.
Nová legislativa týkající se slovenské veřejnoprávní televize i rozhlasu nebo stávková pohotovost v TV Markíza. Přinášíme souhrn událostí ve slovenských médiích za druhé čtvrtletí roku.
Další díl talk show Všechnopárty se stal nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 v divácké skupině starší 15 let.
Nobilis Tilia otevírá svou čtvrtou značkovou prodejnu, tentokrát v Brně.
V nové věrnostní kampani nabídne Billa se slevou nože, nůžky či ocílku od značky BergHoff.
Petr Laštovka zpovídá digilidi – lidi, kteří udělali český internet českým internetem.
Díky úspěšné účasti telekomunikačního operátora v aukci Českého telekomunikačního úřadu, která se konala před lety, se telco firma dostala k výnosnému byznysovému případu. Jen čistý zisk z jedné operace se pohyboval ve výši několika desítek milionů korun. Celkový čistý výdělek loni raketově vystřelil nad čtvrt miliardy korun. ...