Maaxi.cz

Rio Mare spouští letní soutěž, uvádí novinku

Rio Mare přináší na trh novinku v podobě Insalatissime Spring. Zároveň spouští letní soutěž o iPhone či cestovní kufr. 

Mohlo by vás zajímat

Popaři Sebastian vydali nový singl a lákají na svůj největší koncert ve Forum Karlín

Novinky v Tiscali Media: užší portfolio obsahu, nový design webu plus propouštění v jedné z redakcí

Provozovatel online médií a služeb Tiscali Media (TM), který spadá do skupiny Dignity mediálního podnikatele Kamila Koupého (foto), připravil v těchto měsících několik novinek, které se týkají zpravodajského portálu Tiscali.cz a herního webu Games.cz. Plus ve skupině Dignity dochází k jedné personální změně v byznysu s reklamou. ...

Český lakros změnil logo i vizuální identitu

Lakros má nové logo. Poprvé ho ukážou na ME české reprezentantky, které chtějí zaútočit na medaili.

Končí Eurosport Premium, obsah pohltí Max

Společnost Warner Bros. Discovery ukončí 22. července předplatné služby Eurosport Premium ve všech zemích a regionech, kde bylo dostupné. Týká se to i Česka.

Nová pixarovka V hlavě 2 překročila v tržbách jednu miliardu dolarů v kinech

Soukupa na Barrandově ve VIP světě vystřídaly Decastelo a Bendová

Novou podobu má od tohoto týdne každodenní večerní formát TV Barrandov o celebritách.

Radiokempy Frekvence 1 zahajují od středy 10. července

Frekvence 1 vyjede v létě za posluchači, pokračuje ve svých letních Radiokempech.

Vltava Labe Media po devíti letech opustil Petr Bednář, šéf digitálních aktivit

Představenstvo nově tvoří už jen Vít Nantl, Dominika Kalinová, Jitka Afsahi a Petr Marek.

Tržby přepravní platformy Liftago se blíží 200 milionům korun, rozdělí se na dvě entity

Oba reprízované díly seriálu Polda ve středu uspěly

Nejsledovanějšími pořady středečního večera po 20:00 se v divácké skupině starší 15 let staly oba reprízované díly seriálu Polda.

Olympiáda v Paříži je tahákem: Max, ČT, nové kanály i HDR

Letošní rok je nabitý sportovními událostmi – hokejový šampionát pořádaný v Česku, fotbalové Euro a nakonec i Letní olympiáda v Paříži. Z technologického pohledu opět hody pro diváka.

MOL spouští letní soutěž o palivové karty

MOL startuje velkou letní soutěž. Hlavní výhrou je sedm palivových karet nabitých na 50 tisíc korun. 

Na dovolenou letos pojedou skoro dvě třetiny Čechů

Do zahraničí na dovolenou se chystají dvě pětiny Čechů, nejčastěji jezdí k moři nebo za poznáním.

Uber do své nabídky přidává i jachty, lodě nebo čluny

Uber rozšiřuje své služby, v šesti evropských destinacích je možné objednat si přes aplikaci i plavbu. 

Součkův pokus o analýzu hospodárnosti a hospodaření České televize nabírá zpoždění

Ještě loni v říjnu ředitel České televize Jan Souček (foto) prohlašoval, že chce zadat forenzní šetření a finanční audit hospodaření a hospodárnosti ČT za poslední dva tři roky. Podle zjištění Borovan.cz se však od té doby věci na Kavčích horách nikam neposunuly. Jinými slovy, řediteli ČT stále chybí externí pohled na finance televize, úroveň hospo ...

Strategický marketing řetězce Billa povede Ivana Stará

Vedení strategického marketingu společnosti Billa převzala od 1. července v plném rozsahu Ivana Stará.

Stanice FilmBox nasadily věkové piktogramy

Diváci placených stanic FilmBox se v jejích vysílání mohou od července nově setkávat s piktogramy týkající se věkové přístupnosti daného titulu.

Seznam Zprávy se stále nemohou vyrovnat s woke dědictvím. Pokles v červnu přesáhl 12 procent

Novou ambasadorkou BeBe Dobré ráno se stala Vlhová

Šampionka v alpském lyžování Petra Vlhová se stala novou ambasadorkou sušenek BeBe Dobré ráno pro sezónu 2024/25. 

T-Mobile spouští kampaň „Digitální desatero“

V nové kampani představuje T-Mobile Desatero adaptované na aktuální problémy digitálního světa.

Úterní večer pro Odznak Vysočina a klasickou komedii

Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 byla v divácké skupině 15+ repríza seriálu Odznak Vysočina. Následovala filmová komedie Jak vytrhnout velrybě stoličku, která se zároveň stala nejsledovanější ve skupině 15-54.

L'Or: Káva a emoce k sobě patří, v plánu jsou i partnerské kavárny

Schválně se může každý zamyslet, co vše se mu v životě odehrálo u šálku kávy, přibližuje marketingový přístup značky L'Or Lumír Františák.

Lidl opět nechává hlasovat o výsadbě nových lesů

Lidl dává svým zákazníkům možnost rozhodnout o tom, kde vyroste nová les.

Videoobsah na internetu dál meziročně roste o 50 %

Zájem o sledování videoobsahu se dál znatelně zvyšuje, uvádí společnost České Radiokomunikace.

T-Mobile startuje nový stamilionový byznys kolem datových center

Již jen několik týdnů by mělo zbývat do zprovoznění aktuální stamilionové investice operátora T-Mobile do datových center (DC). Výstavba nového křídla datového centra DC7 (na vizualizaci v pravé části obrázku) v Praze Hostivaři odstartovala v květnu 2023, dostavba by měla být oficiálně otevřena na počátku září. Hostivařský provoz se tak stane druhý ...

Kooperativa uvedla letní spot na pojištění Flexi

Do Háje, do Prčic, nebo k životnímu pojištění Flexi od Kooperativy. Kampaň s dětmi a rodiči pokračuje.

Rossmann měla první CGI reklamu, pracovala s obří lahví

Značka Rossmann využila vůbec poprvé pro svou nabídku reklamu vytvořenou počítačem.

Animovaný film Já, padouch 4 vydělává v kinech miliony korun ještě před premiérou

Kviff.TV Channel je součástí kabelové sítě Vodafone

Několik dní po startu exkluzivního filmového kanálu Kviff.TV Channel v nabídce internetové televize Vodafone je tato stanice k dispozici i v kabelové nabídce.

DVTV jde na Slovensko, pobočku založil bývalý moderátor RTVS

Televize DVTV otevřela ve spolupráci s bývalým moderátorem RTVS Miroslavem Frindtem svou pobočku na Slovensku.

Filmová nadace ocenila tři scénáře, jeden z nich vypráví příběh malířky Toyen

První prázdninové pondělí patřilo seriálu Specialisté

Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 se staly oba reprízované díly seriálu Specialisté.

Dokumentární stanice Earthx opustila český trh

Od pondělí 1. července není v České republice a na Slovensku dostupný nekódovaný dokumentární kanál Earthx. Jeho distribuci zajišťoval vlastník satelitní a internetové televize Skylink.

Z cestovních kanceláří nejvíce inzeruje Blue Style

Za poslední rok byla v kategorii cestovních kanceláří nejsilnějším inzerentem podle monitoringu reklamy Ad Intel značka Blue Style.  

Reklamou Čechy oslovily Bauhaus, Birell a Mastercard

Z 60 vybraných loňských reklam rezonovaly mezi Čechy podle Ipsosu nejvíce značky Bauhaus, Birell a Mastercard.

EK obvinila Meta kvůli nabídce bezplatných služeb výměnou za data

Meta reagovala prohlášením, že její nabídka odráží doporučení nejvyššího unijního soudu a že pravidla EU neporušuje.

Direct propaguje s umělou inteligencí cestovní pojištění

Direct pojišťovna vytvořila svou první AI reklamní kampaň, propaguje cestovní pojištění. 

TV Barrandov rebranduje pořad VIP svět. místo Soukupa přišly dvě moderátorky

Lavi je zpět a vyrazí za hranice. V Česku se začal točit následovník veleúspěšného Vyšehradu

Po více než roce příprav a několika měsících váhání v těchto dnech konečně padla první klapka následovníka úspěšné sportovní komedie Vyšehrad: Fylm (foto) z roku 2022. Ta v kinech zaznamenala mimořádný úspěch - předloni na ni přišlo cca 700 tisíc diváků, kteří za lístky utratili téměř 110 milionů korun. Druhý, připravovaný film má cca dvojnásobný r ...

Tiskovým mluvčím fotbalové Sparty se stává Pavel Jína

Pavel Jína nastupuje na pozici tiskového mluvčího fotbalového klubu AC Sparta Praha. 

Do managementu agentury Proficio přišli Kolev a Berka

Proficio chce rozšířit záběr v kreativní i digitální oblasti, jmenovala nové ředitele.

ČistéDřevo.cz: Letošní růst chceme držet na pevných základech

E-shop ČistéDřevo.cz letos prožívá skokový růst a chce ho udržovat na pevných základech, říká spoluzakladatel Tomáš Izaiáš. 

Nechceme navyšování plateb pro Českou televizi a Český rozhlas, žádá nová petice

TV Barrandov nasazuje pořad VIP svět v nové podobě

VIP svět místo Jaromíra Soukupa nově moderují Eva Decastelo a Alice Bendová. Nové je i studio či logo.

Fotbalová Chance Liga představila svou vizuální identitu

Novou vizuální identitu obou tuzemských nejvyšších fotbalových soutěží připravilo studio Touch Branding pod vedením Martina Marušince.

Vláda kývla na Baxův nápad dotovat počítačové hry. Zlo a špatná zpráva pro industrii, reagují vývojáři

Nedělní večer jasně patřil seriálu Odznak Vysočina

Také další díl seriálu Odznak Vysočina se stal nejsledovanějším pořadem nedělního večera a také pořadem celého dne.

Předsedou SPIR byl pošesté zvolen Michal Hanák

Vedení SPIR zůstává i v roce 2024 beze změny ve složení Michal Hanák, Michal Feix a Martin Picek.

Obrat audiovize klesl, česká tvorba si ale díky TV a VOD polepšila

Obrat české audiovize se loni snížil, původní česká tvorba si ale díky seriálové a TV produkci meziročně polepšila, ukazují nová data asociace APA.

Letní schémata zahajují, televize vsadí na osvědčený mix

Programová letní schémata tuzemských televizních stanic naplno startují od 1. července.