Kooperativa uvedla letní spot na pojištění Flexi
Do Háje, do Prčic, nebo k životnímu pojištění Flexi od Kooperativy. Kampaň s dětmi a rodiči pokračuje.
Do Háje, do Prčic, nebo k životnímu pojištění Flexi od Kooperativy. Kampaň s dětmi a rodiči pokračuje.
Provozovatel online médií a služeb Tiscali Media (TM), který spadá do skupiny Dignity mediálního podnikatele Kamila Koupého (foto), připravil v těchto měsících několik novinek, které se týkají zpravodajského portálu Tiscali.cz a herního webu Games.cz. Plus ve skupině Dignity dochází k jedné personální změně v byznysu s reklamou. ...
Společnost Warner Bros. Discovery ukončí 22. července předplatné služby Eurosport Premium ve všech zemích a regionech, kde bylo dostupné. Týká se to i Česka.
Nejsledovanějšími pořady středečního večera po 20:00 se v divácké skupině starší 15 let staly oba reprízované díly seriálu Polda.
Letošní rok je nabitý sportovními událostmi – hokejový šampionát pořádaný v Česku, fotbalové Euro a nakonec i Letní olympiáda v Paříži. Z technologického pohledu opět hody pro diváka.
MOL startuje velkou letní soutěž. Hlavní výhrou je sedm palivových karet nabitých na 50 tisíc korun.
Uber rozšiřuje své služby, v šesti evropských destinacích je možné objednat si přes aplikaci i plavbu.
Ještě loni v říjnu ředitel České televize Jan Souček (foto) prohlašoval, že chce zadat forenzní šetření a finanční audit hospodaření a hospodárnosti ČT za poslední dva tři roky. Podle zjištění Borovan.cz se však od té doby věci na Kavčích horách nikam neposunuly. Jinými slovy, řediteli ČT stále chybí externí pohled na finance televize, úroveň hospo ...
Vedení strategického marketingu společnosti Billa převzala od 1. července v plném rozsahu Ivana Stará.
Diváci placených stanic FilmBox se v jejích vysílání mohou od července nově setkávat s piktogramy týkající se věkové přístupnosti daného titulu.
Šampionka v alpském lyžování Petra Vlhová se stala novou ambasadorkou sušenek BeBe Dobré ráno pro sezónu 2024/25.
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 byla v divácké skupině 15+ repríza seriálu Odznak Vysočina. Následovala filmová komedie Jak vytrhnout velrybě stoličku, která se zároveň stala nejsledovanější ve skupině 15-54.
Schválně se může každý zamyslet, co vše se mu v životě odehrálo u šálku kávy, přibližuje marketingový přístup značky L'Or Lumír Františák.
Již jen několik týdnů by mělo zbývat do zprovoznění aktuální stamilionové investice operátora T-Mobile do datových center (DC). Výstavba nového křídla datového centra DC7 (na vizualizaci v pravé části obrázku) v Praze Hostivaři odstartovala v květnu 2023, dostavba by měla být oficiálně otevřena na počátku září. Hostivařský provoz se tak stane druhý ...
Několik dní po startu exkluzivního filmového kanálu Kviff.TV Channel v nabídce internetové televize Vodafone je tato stanice k dispozici i v kabelové nabídce.
Televize DVTV otevřela ve spolupráci s bývalým moderátorem RTVS Miroslavem Frindtem svou pobočku na Slovensku.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 se staly oba reprízované díly seriálu Specialisté.
Od pondělí 1. července není v České republice a na Slovensku dostupný nekódovaný dokumentární kanál Earthx. Jeho distribuci zajišťoval vlastník satelitní a internetové televize Skylink.
Za poslední rok byla v kategorii cestovních kanceláří nejsilnějším inzerentem podle monitoringu reklamy Ad Intel značka Blue Style.
Z 60 vybraných loňských reklam rezonovaly mezi Čechy podle Ipsosu nejvíce značky Bauhaus, Birell a Mastercard.
Meta reagovala prohlášením, že její nabídka odráží doporučení nejvyššího unijního soudu a že pravidla EU neporušuje.
Rio Mare přináší na trh novinku v podobě Insalatissime Spring. Zároveň spouští letní soutěž o iPhone či cestovní kufr.
Po více než roce příprav a několika měsících váhání v těchto dnech konečně padla první klapka následovníka úspěšné sportovní komedie Vyšehrad: Fylm (foto) z roku 2022. Ta v kinech zaznamenala mimořádný úspěch - předloni na ni přišlo cca 700 tisíc diváků, kteří za lístky utratili téměř 110 milionů korun. Druhý, připravovaný film má cca dvojnásobný r ...
E-shop ČistéDřevo.cz letos prožívá skokový růst a chce ho udržovat na pevných základech, říká spoluzakladatel Tomáš Izaiáš.
VIP svět místo Jaromíra Soukupa nově moderují Eva Decastelo a Alice Bendová. Nové je i studio či logo.
Novou vizuální identitu obou tuzemských nejvyšších fotbalových soutěží připravilo studio Touch Branding pod vedením Martina Marušince.
Také další díl seriálu Odznak Vysočina se stal nejsledovanějším pořadem nedělního večera a také pořadem celého dne.