Maaxi.cz

Tržby přepravní platformy Liftago se blíží 200 milionům korun, rozdělí se na dvě entity

Mohlo by vás zajímat

Do Proficia přišli Marián Kolev a Fabián Berka, Andrej Grajciar povýšil

Dvě nové posily přicházejí z agentur Somebody & Somebody a Fragile.

Outbreak vyhrál mezinárodní tendr na kreativu pro pojišťovnu Axa

Nový koncept má podpořit povědomí o značce, jež se specializuje na cestovního pojištění.

Strategický marketing Billy povede Ivana Stará

V posledních třech letech Stará v Česku pracovala pro konkurenční řetězec Tesco.

Sobotní televizní den pro Poldu a fotbalové Euro

Reprízovaný seriál Polda dosáhl v sobotu nejvyšší sledovanosti v průběhu večera i celého dne, a to s oběma díly. Následoval zápas fotbalového Eura mezi Nizozemskem a Tureckem.

Hedepy uvedla podcast k osvětě psychického zdraví

Hedepy startuje vlastní podcast Hedepy Talks. Jeho cílem je destigmatizovat duševní onemocnění i edukovat o psychickém zdraví. 

Šéf Instagramu radí, jak na větší dosah

Klíčem k velkému dosahu na sociální síti začíná být dění v soukromých zprávách uživatelů.

Páteční večer pro Všechnopárty a fotbalové Euro

Nejsledovanějším pořadem pátečního večera a také celého dne byla talk show Všechnopárty. Následovalo utkání mezi Portugalskem a Francií na evropském šampionátu.

Novou předsedkyní Syndikátu novinářů je Ivana Šuláková

Řídicí výbor Syndikátu novinářů České republiky (SN ČR) na svém mimořádném jednání ve středu 3. července 2024 si zvolil za novou předsedkyni Ivanu Šulákovou.

Značka Pribináček si letos připomíná 70. výročí

Smetanovo-tvarohový krém z Přibyslavi na Vysočině Pribináček tento rok slaví 70. narozeniny. 

Životní úroveň hodnotí většina Čechů jako dobrou

Téměř 60 % české populace hodnotí svou životní úroveň jako dobrou. Zároveň se snížilo množství kritických očekávání o vývoji ekonomické situace země, ukazuje výzkum CVVM.

Česká lakrosová unie změnila logo i vizuální identitu

Česká lakrosová unie představila své nové logo. Poprvé ho ukážou na ME české reprezentantky, které chtějí zaútočit na medaili.

Český mediální manažer Bednář nastupuje na vysokou pozici do maďarského vydavatelství

Pacinovo kreativní studio, spolupracující s Primou, zvedlo tržby na 57 milionů

Tržby Liftago se blíží 200 milionům korun, firma se rozdělí na dvě entity

Čtvrteční večer pro Policii Modrava, dvojkou Most!

Nejsledovanějším čtvrtečním večerním pořadem a zároveň pořadem celého dne byla v divácké skupině 15+ repríza seriálu Policie Modrava. Následovala repríza seriálu Most!, která měla zároveň nejvíce diváků ve skupině 15-54.

RPR: Lidé si stěžovali na Foodoru, Růžového slona i Stream.cz

Rada pro reklamu letos zatím obdržela 1deset stížností. Jedna z reklam byla posouzena jako závadná.

Lime pomocí AI odměňuje jezdce za nošení helmy

Lime motivuje jezdce k větší bezpečnosti. Pokud se vyfotí s helmou, AI analyzuje fotku a poskytne jim 10% slevu na jízdu.

Popaři Sebastian vydali nový singl a lákají na svůj největší koncert ve Forum Karlín

Novinky v Tiscali Media: užší portfolio obsahu, nový design webu plus propouštění v jedné z redakcí

Provozovatel online médií a služeb Tiscali Media (TM), který spadá do skupiny Dignity mediálního podnikatele Kamila Koupého (foto), připravil v těchto měsících několik novinek, které se týkají zpravodajského portálu Tiscali.cz a herního webu Games.cz. Plus ve skupině Dignity dochází k jedné personální změně v byznysu s reklamou. ...

Český lakros změnil logo i vizuální identitu

Lakros má nové logo. Poprvé ho ukážou na ME české reprezentantky, které chtějí zaútočit na medaili.

Končí Eurosport Premium, obsah pohltí Max

Společnost Warner Bros. Discovery ukončí 22. července předplatné služby Eurosport Premium ve všech zemích a regionech, kde bylo dostupné. Týká se to i Česka.

Nová pixarovka V hlavě 2 překročila v tržbách jednu miliardu dolarů v kinech

Soukupa na Barrandově ve VIP světě vystřídaly Decastelo a Bendová

Novou podobu má od tohoto týdne každodenní večerní formát TV Barrandov o celebritách.

Radiokempy Frekvence 1 zahajují od středy 10. července

Frekvence 1 vyjede v létě za posluchači, pokračuje ve svých letních Radiokempech.

Vltava Labe Media po devíti letech opustil Petr Bednář, šéf digitálních aktivit

Představenstvo nově tvoří už jen Vít Nantl, Dominika Kalinová, Jitka Afsahi a Petr Marek.

Oba reprízované díly seriálu Polda ve středu uspěly

Nejsledovanějšími pořady středečního večera po 20:00 se v divácké skupině starší 15 let staly oba reprízované díly seriálu Polda.

Olympiáda v Paříži je tahákem: Max, ČT, nové kanály i HDR

Letošní rok je nabitý sportovními událostmi – hokejový šampionát pořádaný v Česku, fotbalové Euro a nakonec i Letní olympiáda v Paříži. Z technologického pohledu opět hody pro diváka.

MOL spouští letní soutěž o palivové karty

MOL startuje velkou letní soutěž. Hlavní výhrou je sedm palivových karet nabitých na 50 tisíc korun. 

Na dovolenou letos pojedou skoro dvě třetiny Čechů

Do zahraničí na dovolenou se chystají dvě pětiny Čechů, nejčastěji jezdí k moři nebo za poznáním.

Uber do své nabídky přidává i jachty, lodě nebo čluny

Uber rozšiřuje své služby, v šesti evropských destinacích je možné objednat si přes aplikaci i plavbu. 

Součkův pokus o analýzu hospodárnosti a hospodaření České televize nabírá zpoždění

Ještě loni v říjnu ředitel České televize Jan Souček (foto) prohlašoval, že chce zadat forenzní šetření a finanční audit hospodaření a hospodárnosti ČT za poslední dva tři roky. Podle zjištění Borovan.cz se však od té doby věci na Kavčích horách nikam neposunuly. Jinými slovy, řediteli ČT stále chybí externí pohled na finance televize, úroveň hospo ...

Strategický marketing řetězce Billa povede Ivana Stará

Vedení strategického marketingu společnosti Billa převzala od 1. července v plném rozsahu Ivana Stará.

Stanice FilmBox nasadily věkové piktogramy

Diváci placených stanic FilmBox se v jejích vysílání mohou od července nově setkávat s piktogramy týkající se věkové přístupnosti daného titulu.

Seznam Zprávy se stále nemohou vyrovnat s woke dědictvím. Pokles v červnu přesáhl 12 procent

Novou ambasadorkou BeBe Dobré ráno se stala Vlhová

Šampionka v alpském lyžování Petra Vlhová se stala novou ambasadorkou sušenek BeBe Dobré ráno pro sezónu 2024/25. 

T-Mobile spouští kampaň „Digitální desatero“

V nové kampani představuje T-Mobile Desatero adaptované na aktuální problémy digitálního světa.

Úterní večer pro Odznak Vysočina a klasickou komedii

Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 byla v divácké skupině 15+ repríza seriálu Odznak Vysočina. Následovala filmová komedie Jak vytrhnout velrybě stoličku, která se zároveň stala nejsledovanější ve skupině 15-54.

L'Or: Káva a emoce k sobě patří, v plánu jsou i partnerské kavárny

Schválně se může každý zamyslet, co vše se mu v životě odehrálo u šálku kávy, přibližuje marketingový přístup značky L'Or Lumír Františák.

Lidl opět nechává hlasovat o výsadbě nových lesů

Lidl dává svým zákazníkům možnost rozhodnout o tom, kde vyroste nová les.

Videoobsah na internetu dál meziročně roste o 50 %

Zájem o sledování videoobsahu se dál znatelně zvyšuje, uvádí společnost České Radiokomunikace.

T-Mobile startuje nový stamilionový byznys kolem datových center

Již jen několik týdnů by mělo zbývat do zprovoznění aktuální stamilionové investice operátora T-Mobile do datových center (DC). Výstavba nového křídla datového centra DC7 (na vizualizaci v pravé části obrázku) v Praze Hostivaři odstartovala v květnu 2023, dostavba by měla být oficiálně otevřena na počátku září. Hostivařský provoz se tak stane druhý ...

Kooperativa uvedla letní spot na pojištění Flexi

Do Háje, do Prčic, nebo k životnímu pojištění Flexi od Kooperativy. Kampaň s dětmi a rodiči pokračuje.

Rossmann měla první CGI reklamu, pracovala s obří lahví

Značka Rossmann využila vůbec poprvé pro svou nabídku reklamu vytvořenou počítačem.

Animovaný film Já, padouch 4 vydělává v kinech miliony korun ještě před premiérou

Kviff.TV Channel je součástí kabelové sítě Vodafone

Několik dní po startu exkluzivního filmového kanálu Kviff.TV Channel v nabídce internetové televize Vodafone je tato stanice k dispozici i v kabelové nabídce.

DVTV jde na Slovensko, pobočku založil bývalý moderátor RTVS

Televize DVTV otevřela ve spolupráci s bývalým moderátorem RTVS Miroslavem Frindtem svou pobočku na Slovensku.

Filmová nadace ocenila tři scénáře, jeden z nich vypráví příběh malířky Toyen

První prázdninové pondělí patřilo seriálu Specialisté

Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 se staly oba reprízované díly seriálu Specialisté.

Dokumentární stanice Earthx opustila český trh

Od pondělí 1. července není v České republice a na Slovensku dostupný nekódovaný dokumentární kanál Earthx. Jeho distribuci zajišťoval vlastník satelitní a internetové televize Skylink.

Z cestovních kanceláří nejvíce inzeruje Blue Style

Za poslední rok byla v kategorii cestovních kanceláří nejsilnějším inzerentem podle monitoringu reklamy Ad Intel značka Blue Style.