Novinky v Tiscali Media: užší portfolio obsahu, nový design webu plus propouštění v jedné z redakcí
Provozovatel online médií a služeb Tiscali Media (TM), který spadá do skupiny Dignity mediálního podnikatele Kamila Koupého (foto), připravil v těchto měsících několik novinek, které se týkají zpravodajského portálu Tiscali.cz a herního webu Games.cz. Plus ve skupině Dignity dochází k jedné personální změně v byznysu s reklamou.
Mohlo by vás zajímat
Dvě nové posily přicházejí z agentur Somebody & Somebody a Fragile.
Nový koncept má podpořit povědomí o značce, jež se specializuje na cestovního pojištění.
V posledních třech letech Stará v Česku pracovala pro konkurenční řetězec Tesco.
Reprízovaný seriál Polda dosáhl v sobotu nejvyšší sledovanosti v průběhu večera i celého dne, a to s oběma díly. Následoval zápas fotbalového Eura mezi Nizozemskem a Tureckem.
Hedepy startuje vlastní podcast Hedepy Talks. Jeho cílem je destigmatizovat duševní onemocnění i edukovat o psychickém zdraví.
Klíčem k velkému dosahu na sociální síti začíná být dění v soukromých zprávách uživatelů.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera a také celého dne byla talk show Všechnopárty. Následovalo utkání mezi Portugalskem a Francií na evropském šampionátu.
Řídicí výbor Syndikátu novinářů České republiky (SN ČR) na svém mimořádném jednání ve středu 3. července 2024 si zvolil za novou předsedkyni Ivanu Šulákovou.
Smetanovo-tvarohový krém z Přibyslavi na Vysočině Pribináček tento rok slaví 70. narozeniny.
Téměř 60 % české populace hodnotí svou životní úroveň jako dobrou. Zároveň se snížilo množství kritických očekávání o vývoji ekonomické situace země, ukazuje výzkum CVVM.
Česká lakrosová unie představila své nové logo. Poprvé ho ukážou na ME české reprezentantky, které chtějí zaútočit na medaili.
Nejsledovanějším čtvrtečním večerním pořadem a zároveň pořadem celého dne byla v divácké skupině 15+ repríza seriálu Policie Modrava. Následovala repríza seriálu Most!, která měla zároveň nejvíce diváků ve skupině 15-54.
Rada pro reklamu letos zatím obdržela 1deset stížností. Jedna z reklam byla posouzena jako závadná.
Lime motivuje jezdce k větší bezpečnosti. Pokud se vyfotí s helmou, AI analyzuje fotku a poskytne jim 10% slevu na jízdu.
Lakros má nové logo. Poprvé ho ukážou na ME české reprezentantky, které chtějí zaútočit na medaili.
Společnost Warner Bros. Discovery ukončí 22. července předplatné služby Eurosport Premium ve všech zemích a regionech, kde bylo dostupné. Týká se to i Česka.
Novou podobu má od tohoto týdne každodenní večerní formát TV Barrandov o celebritách.
Frekvence 1 vyjede v létě za posluchači, pokračuje ve svých letních Radiokempech.
Představenstvo nově tvoří už jen Vít Nantl, Dominika Kalinová, Jitka Afsahi a Petr Marek.
Nejsledovanějšími pořady středečního večera po 20:00 se v divácké skupině starší 15 let staly oba reprízované díly seriálu Polda.
Letošní rok je nabitý sportovními událostmi – hokejový šampionát pořádaný v Česku, fotbalové Euro a nakonec i Letní olympiáda v Paříži. Z technologického pohledu opět hody pro diváka.
MOL startuje velkou letní soutěž. Hlavní výhrou je sedm palivových karet nabitých na 50 tisíc korun.
Do zahraničí na dovolenou se chystají dvě pětiny Čechů, nejčastěji jezdí k moři nebo za poznáním.
Uber rozšiřuje své služby, v šesti evropských destinacích je možné objednat si přes aplikaci i plavbu.
Ještě loni v říjnu ředitel České televize Jan Souček (foto) prohlašoval, že chce zadat forenzní šetření a finanční audit hospodaření a hospodárnosti ČT za poslední dva tři roky. Podle zjištění Borovan.cz se však od té doby věci na Kavčích horách nikam neposunuly. Jinými slovy, řediteli ČT stále chybí externí pohled na finance televize, úroveň hospo ...
Vedení strategického marketingu společnosti Billa převzala od 1. července v plném rozsahu Ivana Stará.
Diváci placených stanic FilmBox se v jejích vysílání mohou od července nově setkávat s piktogramy týkající se věkové přístupnosti daného titulu.
Šampionka v alpském lyžování Petra Vlhová se stala novou ambasadorkou sušenek BeBe Dobré ráno pro sezónu 2024/25.
V nové kampani představuje T-Mobile Desatero adaptované na aktuální problémy digitálního světa.
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 byla v divácké skupině 15+ repríza seriálu Odznak Vysočina. Následovala filmová komedie Jak vytrhnout velrybě stoličku, která se zároveň stala nejsledovanější ve skupině 15-54.
Schválně se může každý zamyslet, co vše se mu v životě odehrálo u šálku kávy, přibližuje marketingový přístup značky L'Or Lumír Františák.
Lidl dává svým zákazníkům možnost rozhodnout o tom, kde vyroste nová les.
Zájem o sledování videoobsahu se dál znatelně zvyšuje, uvádí společnost České Radiokomunikace.
Již jen několik týdnů by mělo zbývat do zprovoznění aktuální stamilionové investice operátora T-Mobile do datových center (DC). Výstavba nového křídla datového centra DC7 (na vizualizaci v pravé části obrázku) v Praze Hostivaři odstartovala v květnu 2023, dostavba by měla být oficiálně otevřena na počátku září. Hostivařský provoz se tak stane druhý ...
Do Háje, do Prčic, nebo k životnímu pojištění Flexi od Kooperativy. Kampaň s dětmi a rodiči pokračuje.
Značka Rossmann využila vůbec poprvé pro svou nabídku reklamu vytvořenou počítačem.
Několik dní po startu exkluzivního filmového kanálu Kviff.TV Channel v nabídce internetové televize Vodafone je tato stanice k dispozici i v kabelové nabídce.
Televize DVTV otevřela ve spolupráci s bývalým moderátorem RTVS Miroslavem Frindtem svou pobočku na Slovensku.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 se staly oba reprízované díly seriálu Specialisté.
Od pondělí 1. července není v České republice a na Slovensku dostupný nekódovaný dokumentární kanál Earthx. Jeho distribuci zajišťoval vlastník satelitní a internetové televize Skylink.
Za poslední rok byla v kategorii cestovních kanceláří nejsilnějším inzerentem podle monitoringu reklamy Ad Intel značka Blue Style.