RPR: Lidé si stěžovali na Foodoru, Růžového slona i Stream.cz
Rada pro reklamu letos zatím obdržela 1deset stížností. Jedna z reklam byla posouzena jako závadná.
Rada pro reklamu letos zatím obdržela 1deset stížností. Jedna z reklam byla posouzena jako závadná.
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 zůstává u diváků 15+ seriál ZOO, následuje Jedna rodina. Tej je zároveň nejsledovanější ve skupině 15-54.
Vysmívat se hodnotám nestačí, musíte umět i něco nabídnout, myslí si sir John Hegarty, který ve čtvrtek vystoupil v Praze na konferenci Brand management.
Zásilkovna představuje nový design svých samoobslužných boxů, mají více splynout se svým okolním prostředím.
Přechod na jiný typ energie skutečně plánuje pouze devět procent domácností, ukazuje výzkum Knowlimits Group.
Agentura TRKKN uspořádala v pražském hotelu Hilton historicky první český pre-event k Analytics Summitu.
S názvem „Pravda a láska nerezaví“ chce Knihovna Václava Havla připomenout 20 let od svého vzniku a oslovit nové podporovatele.
České Radiokomunikace, které operují tři ze čtyř příslušných sítí, zlepšily rozlišení obrazu metropolitní stanice Praha TV na nejvyšší možnou úroveň mezi volně šířenými televizemi.
Divize Seznam.cz, která spadá pod člena představenstva internetové firmy Matěje Huška, finišuje s vývojem nástroje, který by měl významně zvýšit loajalitu uživatelů služeb Seznamu a čtenářů jeho zpravodajských a publicistických webů. Huškův tým jej chce nasadit hlavně v diskusích na webech internetové firmy.
Velká komunikační skupina v Česku opět pro zahraničního majitele zafungovala jako zdroj nemalých finančních obnosů. V uplynulých týdnech bylo rozhodnuto, že celý zisk z českých operací za rok 2023 vyinkasuje mateřský koncern. Ten si tak jen za poslední tři roky z tuzemského byznysu vytáhl téměř 350 milionů korun.
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 zůstává v 15+ seriál ZOO před Četnickými humoreskami. Archivní seriál je zároveň jedničkou ve skupině 15-54 před seriálem Jedna rodina.
Čtenáři serveru Lupa.cz si mohou zvolit, zda chtějí chtějí web podpořit a mít přístup k obsahu bez reklamy. V opačném případě se pro ně nic nemění a mohou číst web tak jako doposud.
Pronájem reklamních ploch na městském mobiliáři spustil CityZoom ze skupiny BigBoard Praha od 1. října 2024.
Zalando představuje na českém trhu asistenta s umělou inteligencí a také nástroj Trend Spotter pro módní inspiraci.
Rohlík letos očekává obrat ve výši jedné miliardy euro na všech trzích, kde působí. Z Vídně chce zavážet Bratislavu. Zavádí novou kategorii upcyklovaných potravin.
Audio reklama a online reklama se vhodně doplňují a rozšiřují možnosti tradiční rádiové reklamy, zaznělo na dalším setkání pořádaném agenturou Visibility.
V České republice, na Slovensku a Maďarsku se stává marketingovou ředitelkou společnosti Groupe SEB Enikő Raskó.
Čedok rozšiřuje své vedení, členkou představenstva se stává Edita Rendlová, jež bude zodpovědná za prodej, marketing a komunikaci.
S podílem 27 % na českém trhu překonávají privátní značky globální průměr, ale stále mají prostor pro růst směrem k evropským lídrům, kde dosahují podílu až 50 %.
Celoplošné televizní vysílání patří v Česku dlouhodobě mezi nejoblíbenější a příjem jeho programů je zcela zdarma. Co tedy využít tuto platformu jako vstup k prémiovému obsahu?
Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 zůstává v divácké skupině starší 15 let Pustina. Následuje Dvojka na zabití Ve skupině 15-54 má nejvíce diváků Hell´s Kitchen Česko.
Answear v nové podzimní kampani sází na reklamní spoty v rádiích a kinech, součástí je i spolupráce s influencery.
České Radiokomunikace začaly šířit stanici Praha TV nově ve Full HD rozlišení. Program je již řadu let součástí Regionální sítě 4 na kanálu 46.
Vodafone zjišťoval názory generace Z na rychlou módu. Data zveřejnil společně s debatou s trojicí teenagerů.
Vedení finančního webu Peníze.cz převzala Silvie Housková. Dosavadní šéfredaktor Petr Kučera zůstává v redakci jako hlavní autor.
Tržby z předplatného webu Echo24.cz se podle vydavatelské společnosti Echo Media letos zvyšují o více než čtvrtinu. Lepší výsledky má i tištěný Týdeník Echo.
Plnoformátová stanice TV Barrandov je nově k dispozici v satelitní službě Skylink ve standardním rozlišení obrazu. V online distribuci zůstává v HD formátu.