Maaxi.cz

Do Česka letos přišly Christian Dior, Balmain nebo Le Labo

Na český trh zatím letos dorazilo dvacet značek, dominují prémiové a luxusní brandy. 

Mohlo by vás zajímat

TV Barrandov přinese záběry ze zákulisí Rallye Dakar, podporuje Loprais Team

Dlouholetá záliba současného majitele Jana Čermáka zajistí televizi exkluzivní obsah.

KNOWLIMITS představuje nové strategické nástroje pro efektivní plánování reklamní kampaně

Mediální skupina KNOWLIMITS ve spolupráci s výzkumnou agenturou Median přichází s novinkou – KNOW.tools. Sada strategických plánovacích nástrojů pomáhá efektivněji plánovat a řídit reklamní kampaně klientů.

Knowlimits Group se přestěhuje do prostor, kde sídlila Economia

Z Holešovic do Karlína se přesune skupina, která v posledních letech roste i díky akvizicím.

PFX Group se opět rozrůstá, o postprodukci Vast a další divizi Cine Chromatix

Česká skupina letos přistoupila k dalším akvizicím a rozšiřuje svůj dosah napříč Evropou.

TV Barrandov přinese záběry ze zákulisí Rallye Dakar, je partnerem Loprais Teamu

Dlouholetá záliba současného majitele Jana Čermáka zajistí televizi exkluzivní obsah.

„Život je jako loterie.“ Agáta Hanychová propagovala loterii Maxa

Přejmenovaný brand a jeho produkty se představily v televizi, online, out-of-home i v tisku.

Další úctyhodný profit v českém herním průmyslu: přes půl miliardy korun

České herní studio, které na trhu funguje desítky let, stále pokračuje díky globálním prodejům svých her ve vynikajících byznysových výkonech. Trio majitelů si tak na net profitu může připsat další stovky milionů. Kumulativní net profit výnosného podniku jen za posledních šest let přesáhl 2,5 miliardy korun (!!).

Cristovao v kampani Kauflandu podporuje vánoční sbírku pro Světlušku

Ve všech prodejnách obchodního řetězce Kaufland se pošesté budou prodávat charitativní jmenovky na dárky. Akci podporuje i spot, ve kterém se jako ambasador objevuje Ben Cristovao.

Společenská odpovědnost je fajn, Češi ale chtějí hlavně kvalitu

Až 64 % Čechů je jedno, jestli je značka eticky, nebo sociální zodpovědná, chtějí zejména kvalitní produkty, vyplývá z aktuální studie Ipsosu.

PFX kupuje další postprodukční studia v Evropě

Ze soutěže ADCE veze bronz Triad za Pivo ve vzduchu

Kampaň „Pivo ze vzduchu“, kterou vytvořila agentura Triad Prague pro Radegast, získala bronz na soutěži ADCE. 

Tesco ukončuje prodej živých kaprů v kádích a pyrotechniky

Ukončení prodeje živých kaprů v kádích před prodejnami a pyrotechniky označuje Tesco za další krok na cestě k odpovědnému podnikání.

Komunikační skupina Magnas letos navýší tržby, připravuje se změna podílů

Komunikační skupina Magnas Group, ve které od loňska minoritní podíl drží Knowlimits Group, po předchozí stagnaci byznysového výkonu letos navýší důležité hospodářské ukazatele. Byť o méně, než si původně představovali hlavní partneři grupy. hlavním generátorem výkonu stále zůstává mediální agentura Magnas Media. ...

Strategii v Ogilvy vede Špina, přichází Sochneva

Vedení strategie v Ogilvy se od prosince ujímá Adam Špina, z Triadu přichází řídit jeden z týmů reklamní části klientského portfolia Anastasia Sochneva.

Strategii Ogilvy bude řídit Adam Špina, z Triadu přišla Anastasia Sochneva

Agentura hlásí personální změny na řídicích pozicích ve strategickém a accountském týmu.

Růžový slon spouští svou vánoční kampaň

V pořadí páté vánoční kampani Růžový slon připomíná, že hračky jsou pro každého. 

S festivalem francouzských filmů se spojuje KB, mediálně se vrací ČT

Začal Festival francouzského filmu. Hlavním mediálním partnerem opět Česká televize

Režisér Haluza začal točit mysteriózní horror Uzel zla

Záhadné případy opět s víc než milionem v neděli na čele

Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 zůstává ve všech hlavních diváckých skupinách seriál Záhadné případy. S odstupem dosahuje 1,15 mil. diváků (15+).

Billa spouští věrnostní kampaň s Mama Cucina

V předvánočním období nabídne Billa za nasbírané body zapékací nádobí Mama Cucina. 

Nepodceňujte své děti, vyzývá kampaní Fondee

Děti mají na víc než jen na prasátko, říká v nové kampani na dětské investiční fondy Fondee. 

Téměř všechny reklamní i PR agentury v Česku používají AI

Téměř všechny tuzemské reklamní i PR agentury využívají nástrojů umělé inteligence, a to především pro pomocné práce. Zjistil to společný výzkum asociací AKA a APRA.

Jindřich Šídlo: Zlaté časy českých médií skončily před dvaceti lety

Období kolem roku 2005 vnímá novinář Jindřich Šídlo jako zlatý věk českých médií. Po finanční krizi v roce 2008 ale nastal zlom a média začala drtit ekonomická realita.

Pařížská je opět mezi 20 nejdražšími třídami světa

Luxusní značky, které v Pařížské mají svou prodejnu, se rozšiřují. Letos přibyly například Balmain Hair Couture či Le Labo.

Billa rýmuje o ujídání bez obav, ve vánoční kampani od McCannu

Poselstvím kampaně supermarketů je možnost prožít klidné svátky bez stresu z příprav.

Magazín Živá historie připomíná Lidové noviny i reprintem Čapkovy brožury

Vydavatelství Extra Publishing pojímá fenomén Lidovek mimo jiné jako brněnské dědictví.

Vánoční kampaň Penny: Geňa a Suchoš jako zpívající perníčky na stromku

Spokojenost a loajalitu zákazníků má kolem svátků posílit animovaný spot od Leo Burnett.

Rádio Classic Praha oslovuje převážně mladší. Co posluchačům nabízí?

Svým hudebním playlistem se soukromé rádio Classic Praha, které patří přes pět let do skupiny médií Seznam.cz, vymyká standardům rádia s klasickou hudbou. Zapojuje do svého vysílání nejnovější trendy v klasické hudbě 21. století a nebojí se zařadit ani crossover nahrávky klasické hudby s jiným žánrem. V hudebním programu posluchači najdou i stále o ...

Miroslav Hrnko jako výkonný ředitel Media Bohemia končí, nahradí ho David Krzok

Hlavním Krzokovým úkolem na ředitelském postu bude digitální transformace společnosti.

Tendr finišuje, televize Prima by měla brzy oznámit nového komerčního ředitele

Sobotním televizním vítězem zůstává StarDance

Také další díl StarDance dosáhl nejvyšší sledovanosti v sobotu večer i v rámci celého dne.

Esteé Lauder Companies na PR volí Friendly Friends

PR, influencer marketing a event management značek z portfolia Estée Lauder Companies zajistí agentura Friendly Friends. 

Hebe otevírá třetí prodejnu v Praze, expanduje na Slovensko

Hebe pokračuje ve své expanzi na českém trhu, v Praze otevírá v obchodním centru Arkády Pankrác svou třetí prodejnu.

TasteTown uvedl pro gastro podniky nový marketingový kanál

TasteTown nabízí restauracím a kavárnám bezplatnou propagaci výměnou za výhody pro zákazníky.

Příjmy z reklamy sociálním médiím rostou, boduje Reddit

Hlavní sociální platformy oznámily za letošní třetí čtvrtletí dvojnásobný růst reklamních výnosů, Reddit si meziročně připsal o 56 % více. 

Páteční večer pro Všechnopárty a seriál Taneční

Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 je ve skupině starší 15 let talk show Všechnopárty. Následuje seriál Taneční, který má zároveň nejvyšší počet diváků ve skupině 15-54.

Amazing Places se ve vánoční kampani spojuje s Kamu

Šéfkuchařka a influencerka Kamu se stala jednou z tváří vánoční kampaně portálu Amazing Places. Propaguje dárkové vouchery. 

Rossmann uvádí v aplikaci virtuální poradkyni Rossi

Rossmann chce svým zákazníkům pomáhat s nákupy prostřednictvím umělé inteligence. 

Slovenským tištěným titulům klesly prodeje o deset procent

Lídry mezi tištěnými tituly na Slovensku zůstávají podle prodejů v prvním letošním pololetí Nový Čas, Plus 7 dní, TV Max a Záhradkár. Jediným deníkem, který zvýšil prodaný náklad, byl Sme.

Novým výkonným ředitelem Media Bohemia se stal Krzok, bude řídit digitální transformaci

Ministra Baxa tlačí na vysílací radu ohledně „registru youtuberů“. Jde o porušení zákona?

Výkonným ředitelem Media Bohemia je David Krzok

Z pozice finančního ředitele se David Krzok posouvá na post výkonného ředitele Media Bohemia. Miroslav Hrnko přechází do řídícího boardu společnosti.

Billa v kampani představuje advent jako čas ochutnávání

V letošní vánoční kampani řetězce Billa je advent časem radosti z ochutnávání dobrého jídla. 

Youtubeři a influenceři se registrovat nemusí, staví se ministr kultury proti vysílací radě

Martin Baxa z ODS dnes na mimořádném mítinku klidnil paniku ze včerejšího prohlášení rady pro vysílání. To má podle něj regulátor zrušit a vydat "jasné a srozumitelné pokyny".

Miliardářská skupina Kaprain ordinuje vydavatelství Mafra redukční dietu

Jeden z největších mediahousů v Česku, společnost Mafra, bude dle všeho pokračovat ve výrazném šetřícím režimu. K tomu pod tlakem některých nepříznivých čísel a poklesu celého mediálního trhu zavelela skupina Kaprain Karla Pražáka, která se majitelem vydavatelství stala loni na podzim. Mafra letos v srpnu zastavila vydáváních printových Lidových no ...

Živá historie vychází s reprintem prvních LN i s fejetony Karla Čapka

Aktuální vydání měsíčníku Živá historie vychází s reprintem prvního vydání Lidových novin z roku 1893 a také s prvním vydáním Čapkových fejetonů Jak se dělají noviny.

Vision Thing přidala v Praze další tři digitální billboardy

Vision Thing rozšířila svou programatickou DOOH síť o tři nové lokality v Praze.

Youtubeři a influenceři se musí registrovat u RRTV, Baxa je proti

Evropská směrnice o audiovizuálních mediálních službách se vztahuje rovněž na fyzické osoby jako jsou vloggeři nebo influenceři, kteří vytvářejí audiovizuální obsah a nabízejí ho na online platformách či sociálních sítích.

Živá historie vychází s reprintem prvního vydání LN i s fejetony Karla Čapka

Aktuální vydání měsíčníku Živá historie vychází s reprintem prvního vydání Lidových novin z roku 1893 a také s prvním vydáním Čapkových fejetonů Jak se dělají noviny.

XXXLutz promoval nový obchod v Hradci Králové červenými židlemi

V pořadí 12. prodejnu v Česku otevřel řetězec XXXLutz ve východních Čechách, má solární elektrárnu i vsakovací pole kolem sebe. Komunikuje ji kampaní s claimem „Přistáváme v Hradci!“.