Maaxi.cz

Tatiana Hrubá řídí obchodní digitální tým BurdaMedia Extra

Do BurdaMedia Extra přišla Tatiana Hrubá ze společnosti Vltava Labe Media.

Mohlo by vás zajímat

Skylink přeladí stanice skupin Nova a Prima a i další kanály

Programy dvou největších komerčních vysílatelů a další stanice plánuje přeladit v nejbližších hodinách provozovatel satelitní služby Skylink, francouzská skupina Canal+.

Mediazastupitelství Radiohouse navyšuje ceny inzerce na Blaníku a Rock rádiu o 5 procent

Forum24 hlásí příchod několika lidí, spolupracuje s Janem Vávrou

Názorový internetový deník Forum24 přijal do redakce nové spolupracovníky.

Radiohouse zvýší cenu hlavního produktu o 1,4 %, zahrnuje do něj i online

Zatímco klasická rádiová reklama si v nabídce společnosti Radiohouse zachovává pro příští rok podobné ceny jako letos, u reklamy v digitálním audiu je růst vyšší.

Narrative Media po deseti letech mění majitele

Brněnskou agenturu od zakladatele Kamila Grice přebírají Radim Hruška a Ondřej Viktorin.

Komunikaci NN pojišťovny a penzijní společnosti řídí Martin Žabka

NN pojišťovna a penzijní společnost má nového ředitele komunikace.

Redakci Forum 24 rozšíří Jan Vávra, Michaela Rambousková a Jan Lodl

Chceme hlavně být dobře připraveni na příští volební rok, uvádí šéfredaktorka Hovorková.

Vodafone TV vrátila do nabídky Praha TV, je v HD

Společnost Vodafone zařadila do své nabídky kabelové i internetové televize po dvouleté pauze opět metropolitní stanici Praha TV. Zákazníci ji najdou na programové předvolbě 59.

Vodafone TV vrátila Praha TV, je v HD

Společnost Vodafone zařadila do své nabídky kabelové i internetové televize po dvouleté pauze opět metropolitní stanici Praha TV. Zákazníci ji najdou na programové předvolbě 59.

Web Týden.cz redesignoval, kombinuje zprávy a podcasty

Podcasty tvoří Jan Palička, Lena Cohen, Mikuláš Schlosser, Honza Mikeš či Dorota Noon.

Martin Žabka přešel z Heureky do čela komunikace pojišťovny NN

Do finanční skupiny přichází Žabka po téměř čtyřech letech řízení komunikace Heureky.

Regionální marketing Ikea povede Rostislav Čítek

Do nové role Čítek povýšil z pozice integrated media manager, nastoupil na ni v prosinci.

Mádlovy Vlny se na česko-slovenském trhu blíží skvělé cifře jeden milion kinodiváků

Musíme sami ukázat, jakou hodnotu divákům ČT přinášíme

Česká televize vsadila pod vedením výkonné marketingové ředitelky Štěpánky Sunkové na nový komunikační koncept. Zapojila do něj diváky ČT a ukazuje v něm šíři své obsahové nabídky. Rozvíjí ho i ve své letošní vánoční kampani.

Kriminálka Anděl v pondělí vítězí, následují Případy 1. oddělení

Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 zůstává Kriminálka Anděl s 1,15 mil. diváků (15+). Následují Případy 1. oddělení.

Praha odkoupila od JCDecaux za 133 mil. Kč přístřešky pro MHD

Celkem jde o 429 přístřešků pro zastávky MHD a 160 samostatně stojících reklamních ploch.

Hokejoví fanoušci se mění, zápasy se sledují více v rodině

Sledování ledního hokeje je více rodinnou záležitostí, hokeji se svými partnery fandí až 65 % žen, což otevírá nové komunikační možnosti pro značky.  

Soutěžní adventní kalendář přináší také Kaufland

Kromě Penny připravil soutěžní adventní kalendář také obchodní řetězec Kaufland. 

Animace v tunelu přibudou i na lince metra B

Také na trase pražského metra B budou k vidění za okny jedoucího vlaku vide a animace.

Spustíme Centrum.cz v novém, s feedem článků odjinud, avizuje Voráček z Economie

Reklamní plochy u sebe zvládneme monetizovat efektivněji, než je standard trhu – a s partnery se podělíme půl na půl, říká David Voráček, ředitel pro neobsahový produkt a obchod mediálního domu Economia, k novému modelu portálu Centrum.cz, nedlouho před tím, než cílení inzerce na internetu zkomplikuje konec cookies třetích stran. ...

Republica od Božkova má nový komunikační styl od Saatchi & Saatchi

Nový koncept nese slogan "Ať to má styl". Produkt zároveň vypouští z názvu slovo Božkov.

Praha za 133 milionů odkoupila od JCDecaux přístřešky pro MHD a reklamní plochy

Dnes byla podepsána smlouva o prodeji 429 přístřešků a 160 stojících reklamních ploch.

Slow Down Radio přechází na plný provoz, příští rok uvažuje o DAB+

Rudolf Rokoš alias DJ Pufaz a Jaro Cossiga spustili online stanici vycházející z black music.

BBC souhlasí se změnou ve StarDance. Vrací se Vondráčková, Hartl odstupuje

Ze zdravotních důvodů odstupuje spisovatel Patrik Hartl, ČT se proto rozhodla vrátit vyřazenou Lucii Vondráčkovou. Se Krok posvětil i majitel licence, britská BBC.

Československá obchodní banka má nového šéfa marketingu a komunikace

„Pivo, pro které ztratíš hlavu.“ Samson z Budějovic chce být zase silný hráč

Kampaň vzniklá s agenturou Czech Promotion se zatím zaměřuje na Českobudejovicko.

„Pivo, pro které ztratíš hlavu.“ Samson z Českých Budějovic chce být zas silný hráč

Kampaň vzniklá s agenturou Czech Promotion se zatím zaměřuje na Českobudejovicko.

Investiční skupina Rockaway mění CEO jednoho ze svých podniků, který prochází redukcí

Do čela velké e-commerce firmy, kterou ovládá investiční firma Rockaway Capital (většinový vlastník Jakub Havrlant), nastupuje nové manažerské jméno. Nahradí tak dosavadního CEO, který končí po více než 7 letech (výměna nastává i na další pozici). Zisková e-commerce společnost musela v uplynulém období výrazně redukovat část svého podnikání. ...

Rohlik Group cílí ve vánoční kampani opět na zaneprázdněné matky

Poté, co Rohlik Group spustila na podzim svou komunikaci cílící na vystresované matky, ukazuje ve vánoční kampani, jak si mohou usnadnit život během svátků.

Potvrzeno info Borovan.cz: novým komerčním ředitelem Primy bude Čadek

Marketing a komunikaci ČSOB povede Jiří Jón, střídá Renatu Němcovou Pixovou

Jón přichází po sedmi letech v Ogilvy. Němcová Pixová dosud tým vedla rovněž sedm let.

Prezident v reklamě. Česká filharmonie má mimořádný branding

Vystoupení orchestru v newyorské Carnegie Hall využila Česká filharmonie k masovější brandové kampani, která pro ni není typická. Jejím prostřednictvím láká posluchače na sledování přímého přenosu z koncertu českých hudebníků.

Marketing a komunikaci ČSOB povede Jiří Jón

V čele marketingu a komunikace skupiny ČSOB střídá Jiří Jón Renatu Němcovou Pixovou. 

Vedení agentury Imminent přebírá Veronika Babkovová

Tým zároveň zrušil své kancelářské zázemí a zavedl projektově orientovaný model práce.

Ogilvy vyhrála tendr na PR a komunikaci pro drogerii DM

Výběrové řízení bylo dvoukolové a zúčastnila se ho šestice pozvaných agentur.

PR a komunikaci Dm drogerie zajistí Ogilvy

Tendr na PR a komunikaci pro společnost Dm drogerie vyhrála agentura Ogilvy.

Novým komerčním ředitelem Primy bude Jan Čadek z Media Clubu

Řízení rádiové obchodní divize Media Clubu po Janu Čadkovi přebírá Martin Kašpárek.

Marketingovou komunikaci T-Mobilu řídí Michal Šlechta, přišel z Mattoni

V T-Mobilu střídá prozatímní šéfku marketingu Ivu Menclovou, která v týmu dál zůstává.

Šmída nastoupil do Rockaway, stojí v čele holdingu, zaměřeného na digitální transformaci

Veronika Babkovová přebírá vedení agentury Imminent

Veronika Babkovová vystřídala ve vedení kreativního hubu Imminent Darka Silajdžiće, který z agentury odešel.

Mobilní operátor T-Mobile má nového ředitele marketingu, přišel z Mattoni

Novým komerčním ředitelem skupiny Prima je Jan Čadek

Skupina Prima vybrala nástupce na post komerčního ředitele ze svých řad. Od začátku nového roku nastoupí na post po Vladimíru Pořízkovi stávající šéf onlinu a rádií Media Clubu Jan Čadek.

Web Hrot24.cz má nový design, chystá další novinky

S novým designem se představil web Hrot24.cz, zároveň vstoupil do výzkumu návštěvnosti NetMonitor.

Marketingovou komunikaci T-Mobile nově řídí Michal Šlechta

Do čela marketingové komunikace společnosti T-Mobile nastupuje od 2. prosince Michal Šlechta.  

Kaspen začíná měřit, jak různé segmenty pracují se značkou

Kaspen/Jung von Matt spouští Brand Performance Index, s nímž bude měřit šest průmyslových segmentů. 

Pohledávky za firmou Media Master přesahují 800 mil. Kč

Největší díl přihlášených pohledávek za mediální firmou Media Master se váže ke společnostem, které jsou se zastupitelstvím propojené.

Záhadné případy zůstávají jedničkou nedělního dne

Také další díl seriálu Záhadné případy se stal s téměř 1,2 mil. diváků nejsledovanějším pořadem nedělního večera a i celého dne.

Do Topic PR nastupuje Jana Klapka Rechlíková

Tým FMCG v agentuře Topic PR se rozšiřuje, přichází do něj Jana Klapka Rechlíková.

Penny spouští vánoční hru ve formě adventního kalendáře

Digitální adventní kalendář řetězce Penny nabídne každý den nové hry a výhry.

V POPAI Awards boduje virtuální zrcadlo od L'Oréal Paris

Virtuální zrcadlo, které pro značku L’Oréal Paris vytvořila společnost Dago, se stalo absolutním vítězem letošní soutěže POPAI Awards.