Maaxi.cz

Žádné omezování televizních frekvencí do roku 2050, žádají Prima a Digital Broadcasting

Zachovat čtyři celoplošné sítě ve stávajícím standardu DVB-T2 v Česku nejen po roce 2030, ale minimálně ještě po dobu dalších 20 let chtějí významní hráči českého televizního trhu.

Mohlo by vás zajímat

Prima získala licenci pro svůj dvanáctý kanál, ponese název Prima Port

Další nový kanál Primy nabídne dramatickou tvorbu zejména mimoevropské provenience.

Vyspělé Česko: Média selhávají v komunikaci zelené transformace

Mainstreamová média neumějí dostatečně a vhodně informovat o tématech týkajících se změn klimatu, zaznělo mimo jiné na konferenci Vyspělé Česko.

Sport 4 bude příležitostným kanálem, stejně jako Sport 3

Společnost AMC Networks International využije nově získanou licenci pro stanici Sport 4 na vysílání přímých přenosů, které se nevejdou na kanály Sport 1 a Sport 2.

Prima získala licenci pro svůj nový kanál Prima Port

RRTV udělila skupině Prima licenci pro terestrické a internetové vysílání programu Prima Port.

Velký mediální dům zkoncentruje printové a online aktivity do jednoho podniku

Vydavatelství s obratem vyšších stovek milionů korun spojí všechny provázané podniky v České republice do jedné entity. Týká se to printových, online a distribučních aktiv. Proces by měl být dokončen a počátku roku 2025.

Ve světové PR soutěži získává zlato kampaň L’Oréalu

Na světových cenách World Public Relations and Communication Awards byla zlatem oceněná kampaň Effaclar Speed Run od La Roche-Posay společnosti L’Oréal.

World of Online zdvojnásobila obrat, letos překročí 100 milionů kč

Poptávka po influencer marketingu meziročně vzrostla o 100 %, říká šéf agentury Petr Srna.

Vznikla komunikační agentura Obnovitelně.pro, řídí ji Jenda Žáček

Agentura se nazývá zelenou, zaměřuje se na komunikaci udržitelnosti a čistých technologií.

Televize slaví svůj den speciálním spotem i akcí pro diváky

Akce pro diváky i obchodní partnery a rovněž i reklamní spot si v rámci oslav Světového dne televize připravily tuzemské stanice.

Nové směry v organickém vyhledávání: co nás čeká v roce 2025

S rostoucím vlivem AI a sociálních sítí se zaměřte se na platformy, kde lidi skutečně tráví čas, a optimalizovat obsah pro jejich algoritmy, nabádá Michal Čížek z agentury Marketup.

Animovanou Pyšnou princeznu uvidí diváci ve Vietnamu, Japonsku nebo v Polsku

Středeční večerní jedničkou byl opět Hrdina, poté Lovec

Nejsledovanějším středečním pořadem po 20:00 ve skupině 15+ se stal znovu seriál Hrdina. Následoval Lovec, který zároveň dosahuje nejvyšší sledovanosti ve skupině 15-54. Výroční vydání pořadu Show Jana Krause se zařadilo do nejsledovanější trojice.

Nova v DVB-T2 prozatím zůstává, trendy v distribuci sleduje

Technický ředitel mediální skupiny Nova Josef Uher hovoří v druhé části rozhovoru pro MediaGuru.cz o trendech ve vývoji televizního vysílání i nenaplněných očekáváních s Ultra HD.

Skip Pay jde se svou dosud největší kampaní do televize

Ve své vánoční kampani pracuje Skip Pay s motivy nevhodných dárků pod stromečkem, reklama půjde i v televizi. 

Na pražských Arkádách otevírá kavárna s kryptoměnami

V nové kavárně BITmarkets Café by Café Level v pražském obchodním centru Arkády Pankrác je možné zaplatit kryptoměnami. 

Tři oříšky pro Popelku letos na Vánoce zařadí Televize Seznam

Televize Seznam odvysílá na Štědrý den pohádku Tři oříšky pro Popelku. Na Silvestra zařadí tři řady seriálu Lajna.

Friendly Friends nově pro Esteé Lauder Companies

Nová spolupráce s agenturou zahrnuje influencer marketing, PR a event management.

Šéfem právního oddělení ČT se stal Jiří Hrabovský

Novým ředitelem právního oddělení České televize se k 1. listopadu stal Jiří Hrabovský. Ten v minulosti působil u arbitrážního soudu Agrární komory nebo jako předseda dozorčí komise Českého rozhlasu. O jeho nástupu ve středu informoval Radu České televize generální ředitel ČT Jan Souček. Hrabovský […] ...

Nový šéfem právního oddělení je Jiří Hrabovský

Novým ředitelem právního oddělení České televize se k 1. listopadu stal Jiří Hrabovský. Ten v minulosti působil u arbitrážního soudu Agrární komory nebo jako předseda dozorčí komise Českého rozhlasu. O jeho nástupu ve středu informoval Radu České televize generální ředitel ČT Jan Souček. Hrabovský […] ...

ČT chystá pět publicistických pořadů, uvedení podmiňuje zvýšením poplatku

Připravují se Události komentáře týdne, Reportéři plus, Fenomén doby, Defacto a Selfie.

Infrastrukturní operátor Vantage Towers navýšil tržby na 1,7 miliardy korun

ČT chystá Události, komentáře i jako týdeník nebo pořad Defacto

Nové publicistické pořady jsou téměř připraveny do vysílání, jejich uvedení ale bude záležet na tom, jestli dojde ke zvýšení televizního poplatku.

Lukačovičův Seznam.cz ojedinělou akcí tlačí na změny v měření českého internetu

V zákulisí českého internetu se rozhořel boj o to, jak by v budoucnu měl vypadat výzkum návštěvnosti internetu a sociodemografickém profilu online návštěvníků v České republice. To pak může mít dopady na reklamní byznys jednotlivých internetových hráčů. Důležitou akci aktuálně podniká největší internetová firma Seznam.cz miliardáře Iva Lukačoviče. ...

Časopis Nové proměny bydlení po 10 letech končí

Tištěný měsíčník nahradí stejnojmenný web. Titul na papíře neprodával dostatek výtisků.

Deco Media ukončí tištěný titul Nové proměny bydlení

Po deset i letech přestane v tištěné podobě vycházet časopis Nové proměny bydlení. Vydavatelství Deco Media se v příštím roce víc zaměří na internet i přípravu televizního pořadu pro TV Barrandov.

ČT zvýší pro rok 2025 cenu TV reklamy o jednotky procent

Česká televize zdražuje reklamní prostor méně citelně než komerční televizní hráči. Základní cena reklamy zůstává stejná, navyšují se některé koeficienty.

Český rozhlas by musel propustit 350 lidí i zrušit některé stanice

Podle vyjádření generálního ředitele České rozhlasu René Zavorala pro Aktuálně.cz by musel ČRo snížit počet stanic i premiér a propustit čtvrtinu zaměstnanců, pokud by neprošlo zvýšení poplatku.

Tesco se ve vánoční kampani spojuje s desítkou influencerů

V rámci vánoční kampaně „Kouzelně štědré Vánoce“ Tesco spolupracuje s Bořkem Jourou, Petrem Leitgebem, Ivetou Fabešovou nebo Chilli Ta. 

Jaguar mění vizuální identitu, nechce „nic kopírovat“

Jaguar přichází s novou vizuální identitou, z loga mizí symbol jaguára ve skoku. 

Do magazínu Heroine vstoupili majitelé slovenského Denníku N

Většinovým vlastníkem Heroine zůstává NexPage Media. Minoritní podíl získali nově akcionáři slovenského Denníku N. Menší podíly mají také Zuzana Kleknerová a Michaela Kramárová.

Do magazínu Heroine vstoupili majitelé slovenského Denník N

Většinovým vlastníkem Heroine zůstává NexPage Media. Minoritní podíl získali nově akcionáři slovenského Denníku N. Menší podíly mají také Zuzana Kleknerová a Michaela Kramárová.

Kanadský zpěvák Bryan Adams vystoupí u Hradce Králové, představí novou desku

Úterní večer pro seriál Kamarádi, u mladších Jedna rodina

Nejsledovanějším úterním pořadem po 20:00 zůstávají v divácké skupině starší 15 let Kamarádi. Následuje Jedna rodina, kterou zároveň sleduje nejvíce diváků ve skupině 15-54.

Přihlášené pohledávky za TV Barrandov dosahují téměř 2 mld. Kč

Věřitelé přihlásili do insolvenčního řízení na majetek společnosti Barrandov Televizní Studio pohledávky ve výši téměř dvou miliard korun.

Sportovní přenos roku skončil pro Netflix fiaskem

Netflix se 16. listopadu pokusil vstoupit do světa živého sportovního vysílání přenosem očekávaného boxerského zápasu mezi legendárním Mikem Tysonem a influencerem Jakem Paulem.

Antenna Group zajistí mediální komunikaci 2JCP

Agentura se stará o kompletní mediální komunikaci tuzemské technologické společnosti.

Effectix dělá online marketing pro krmiva od Vafo

Agentura zajišťuje propagaci značek Carnilove a Brit, včetně jejich internetových obchodů.

Vzniklo studio Trebledu zaměřené na zvukový branding

Studio založily Zuzana Martincová a Barbora Truksová, tvoří zvukový charakter značek.

Program DVTV Extra s podcastery vstupuje do pozemního digitálního vysílání

Miton investuje do výrobce pokladních systémů a najal někdejšího obchodního ředitele Prazdroje

CzechTourism spouští kampaň na podporu zimní sezóny

CzechTourism v aktuální kampani podporuje česká zimní střediska. Prezentuje je jako ideální pro aktivní odpočinek. 

Mediálce Mindsquared má externě přinášet nový byznys dlouholetý podnikatel s reklamou

Na českém reklamním a mediálním trhu čerstvě dochází k pozoruhodné externí spolupráci. Týká se mediální agentury Mindsquared, kterou stoprocentně ovládá miliardář Karel Komárek ml. a která se letos na konci ledna rozloučila s technologicko-analytickou skupinou FLO, se kterou byla v byznysovém holportu (došlo k rozpuštění společného managementu Mind ...

TV Barrandov má nové logo, dál pracuje s hvězdičkou

Nová loga TV Barrandov, Kino Barrandov i Barrandov Krimi vytvořila agentura AdHackers.

GroupM vyhrála evropský tendr Henkelu, přidává i Česko a Slovensko

Síť zajistí strategické plánování a nákup médií napříč všemi kanály, včetně retail médií.

Skupina kanálů TV Barrandov má nová staniční loga

Televizní kanály TV Barrandov, Kino Barrandov a Krimi Barrandov představily nová loga. Na obrazovce se objeví nejpozději se startem jarního vysílání 2025.

Marketing mix modeling podporuje cílené budování brandu

Na konferenci Data Restart se mluvilo o přínosech vyhodnocování marketingových aktivit pomocí Marketing mix modelingu.

Atmedia: Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 419 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla o 7 % na 419 Kč., vyplývá z výzkumu atmedia index.

GroupM zajistí nákup a plánování médií pro Henkel

GroupM zvítězila v celoevropském tendru na strategického partnera pro plánování a nákup médií společnosti Henkel.

Black Friday chtějí využít dvě třetiny Čechů, e-shopy akci prodlužují

Původně jednodenní slevová akce se na českém trhu roztáhla i na celý měsíc. Při svých nákupech s ní počítají dvě třetiny nakupujících.

Saatchi&Saatchi: Panenka zlobí? Dejte jí výprask interaktivní vařečkou

Nová kampaň agentury Saatchi&Saatchi s interaktivní hračkou otevírá téma dětských fyzických trestů. S nápadem přišla sama agentura, až poté „hledala“ klienta.