Zrádci přilákali na Prima+ nejvíce nových předplatitelů
První řada psychologické hry Zrádci oslovila zejména mladší publikum a platformě Prima+ přivedla během podzimu nejvíce nových předplatitelů ze všech pořadů.
První řada psychologické hry Zrádci oslovila zejména mladší publikum a platformě Prima+ přivedla během podzimu nejvíce nových předplatitelů ze všech pořadů.
Poprvé od roku 2007 se na jediný večer v roce vrátí v silvestrovských Televizních novinách Tele Tele.
Nejsledovanějším pořadem na Boží hod se stala nová pohádka Čarovné jablko. Sledovalo ji více než 1,6 mil. diváků starších 15 let.
Piráti navrhují změnit ústavu a zákon tak, aby Nejvyšší kontrolní úřad (NKÚ) mohl kontrolovat nově i Českou televizi a Český rozhlas.
Nová pohádka Tři princezny se stala nejsledovanějším televizním pořadem na Štědrý den. Sledovalo ji dva miliony diváků starších 15 let. Deset nejsledovanějších pořadů tvořily pořady vysílané Českou televizí.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera a celého předvánočního dne byla pohádka Anděl Páně s 1,4 mil. diváků starších 15 let.
Investiční skupina SPM podnikatelů Slavomíra Pavlíčka a Marka Španěla se spolu s SCF Josefa Malíře stávají novými majiteli pražského administrativního centra Palác Křižík.
Letos ve světě vánoční reklama otevřela dveře kouzelnému světu, kde žijí víly, zvídavé chobotničky nebo ožívají perníčky.
Investiční fond IFIS nabídl za skupinu budov v pražském Braníku z majetku Jaromíra Soukupa magistrátu o jeden milion pod cenou, za kterou hlavní město nemovitosti v dražbě získalo.
Změny v čele velkého zpravodajského serveru Aktuálně.cz (vydavatelství Zdeňka Bakaly Economia) po již dříve ohlášeném nástupu nového šéfredaktora Matyáše Zrna (od ledna 2025) neustávají. Podle exkluzivních informací Borovan.cz do čela portálu míří další zkušená manažerská jména. Jedno z nich v Aktuálně již pracovalo. Nový tým má zvrátit nepříznivý ...
Bageterie Booulevard uzavřela celorepublikovou expanzi, když v závěru roku otevřela pobočku v Karlových Varech a v centru Prahy. V příštím roce se zaměří na travel segment.
Billa otevřela svoji první ekologickou prodejnu ze dřeva vybavenou udržitelnými technologiemi ve Vracově na Hodonínsku.
Bageterie Booulevard uzavřela celorepublikovou expanzi, když v závěru roku otevřela pobočku v Karlových Varech a v centru Prahy. V příštím roce se zaměří na travel segment.
Tištěný deník e15 vyšel v pondělí naposledy. Zůstává ale online a každý měsíc bude také vycházet e15 magazín, který se od příštího roku rozšíří.
Pohádka O vánoční hvězdě dosáhla v neděli večer nejvyšší sledovanosti ze všech pořadů vysílaných po 20:00 a stala se pořadem večera v hlavních diváckých kategoriích.
Plex nabízí zájemcům v Česku nový kanál Ghost Show and Friends, který je podobný česko-slovenskému programu CS Mystery. Stanice je k dispozici v kategorii Live TV (Živá TV).
Na českém trhu chtějí ve svých kampaních zadavatelé pomáhat proti předvánočnímu stresu a touze po dokonalosti.
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera a také celého dne byla s téměř milionem diváků (15+) pohádka Dvanáct měsíčků.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 ve všech diváckých skupinách byla pohádka Nejkrásnější hádanka.
Jednorázové plasty jsou zlo, plast jako takový ale může být ekologickým materiálem. Jde jen o to, jak ho používáme. Designéři by v tom měli spotřebitelům vycházet maximálně vstříc, zaznělo na letošním Designbloku.
Hodinový pořad přenese diváky do koncertních síní a nahrávacích studií a nabídne jim filmovou hudbu, klasiku i jazz.
Nedlouho po nástupu získává ředitel knižní firmy minoritní podíl. Patnáct procent na něj převádí zakladatel a stále druhý největší podílník v rostoucím podnikání (meziroční růst se počítá v desítkách procent).
Na pozici marketingového a obchodního ředitele společnosti Fonergy nastoupil Jakub Tobiáš. Přichází z Lama Energy Group.
Snímek Better Man vstupuje do českých kin ve čtvrtek 26. prosince 2024. Uvedení promuje kampaň od agentury Fuse.
Česká televize spustila nový průzkum zaměřený na zlepšení aplikace iVysílání, který probíhá přímo prostřednictvím chytrých televizorů. Diváci mohou odpovědět na sérii otázek a pomoci tak zlepšit funkčnost i uživatelský zážitek.
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 se v divácké skupině 15+ stala pohádka Tři zlaté dukáty. Následovala komedie Slunce, seno, jahody, která měla zároveň nejvíce diváků v 15-54.
Vánoční reklamy, které čeští spotřebitelé hodnotí nejlépe, vytvořily značky Coca-Cola a Dr.Max, vyplývá z průzkumu Ipsosu.