Nejsledovanějším pořadem sobotního večera a také celého dne byla s téměř milionem diváků (15+) pohádka Dvanáct měsíčků.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 ve všech diváckých skupinách byla pohádka Nejkrásnější hádanka.
Jednorázové plasty jsou zlo, plast jako takový ale může být ekologickým materiálem. Jde jen o to, jak ho používáme. Designéři by v tom měli spotřebitelům vycházet maximálně vstříc, zaznělo na letošním Designbloku.
Hodinový pořad přenese diváky do koncertních síní a nahrávacích studií a nabídne jim filmovou hudbu, klasiku i jazz.
Nedlouho po nástupu získává ředitel knižní firmy minoritní podíl. Patnáct procent na něj převádí zakladatel a stále druhý největší podílník v rostoucím podnikání (meziroční růst se počítá v desítkách procent).
Na pozici marketingového a obchodního ředitele společnosti Fonergy nastoupil Jakub Tobiáš. Přichází z Lama Energy Group.
Snímek Better Man vstupuje do českých kin ve čtvrtek 26. prosince 2024. Uvedení promuje kampaň od agentury Fuse.
Česká televize spustila nový průzkum zaměřený na zlepšení aplikace iVysílání, který probíhá přímo prostřednictvím chytrých televizorů. Diváci mohou odpovědět na sérii otázek a pomoci tak zlepšit funkčnost i uživatelský zážitek.
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 se v divácké skupině 15+ stala pohádka Tři zlaté dukáty. Následovala komedie Slunce, seno, jahody, která měla zároveň nejvíce diváků v 15-54.
Vánoční reklamy, které čeští spotřebitelé hodnotí nejlépe, vytvořily značky Coca-Cola a Dr.Max, vyplývá z průzkumu Ipsosu.
Platforma Teads a provozovatel operačního systému Smart TV Vidaa USA rozšiřují a prodlužují své partnerství.
Ředitelka divize obsahu České televize po roce ve funkci přibližuje změny v systému vývoje nových pořadů i to, co veřejnoprávní televize chystá za novinky do svého vysílání.
Management televize Prima pod vedením Marka Singera je evidentně při chuti investovat letos a v následujících letech mimořádný balík peněz do seriálového obsahu. Vedle obnovené série ZOO, o které jsme psali jako první a která je největším primáckým seriálovým projektem, se tu rozjíždí výroba další velké série (desítky dílů). Na obrazovce takřka jis ...
Firma financovaná skupinou J&T získá šedesátiprocentní podíl, který je dosud v držení společnosti Joj Media House.
Čtvrtek 19. prosince přinesl významnou distribuční změnu v severních Čechách na poli digitálního vysílání DAB+. Operátor RTI cz začal nově využívat kótu Kukla, firma Teleko zde skončila.
Do pondělního druhého okna hlavního vysílacího času míří na ČT1 tři nové publicistické pořady, které doplní měsíčník Bilance. Další dvě novinky uvede v sobotu po poledni ČT24.
Webové stránky Cartoon Network pro Českou republiku byly v uplynulých týdnech ukončeny. Návštěvníci jsou nyní automaticky přesměrováni na streamovací platformu Max, která nabízí obsah této stanice.
Česká televize poskytla práva k seriálu Lovec videoplatformě Voyo. V jeho nabídce se objevuje od čtvrtka 19. prosince.
Libeřské lahůdky jdou poprvé mimo Prahu a Středočeský kraj. Otevírají novou pobočku v Českých Budějovicích.
Do čela maloobchodního řetězce Traficon se postaví Tomáš Hůlek, který se zároveň stal i minoritním vlastníkem společnosti.
Závěrečný díl seriálu Lovec se stal nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 ve všech hlavních diváckých skupinách. Sledovalo ho 625 tisíc diváků starších 15 let.
Nabídka filmů, seriálů, dokumentů i koncertů je na streamovacích službách nepřeberná. Předplatitel ale očekává stále víc. Streameři si ho proto mohou zavázat třeba i živě vysílanými akcemi.
Díky analýze odpadních vod přichází Česká asociace pojišťoven s kampaní, jež varuje řidiče tam, kde je to potřeba.
Během covidové pandemie zažila česká e-commerce scéna obrovský boom, po kterém ale následovalo citelné ochladnutí. Jaká je situace e-shopů dnes? Co vede k tomu, že řada z nich končí? A proč by se neměly spoléhat na cookies třetích stran? Na to jsme se zeptali Radka Svobody, e-commerce partnership managera ze Seznamu.
Před 15 lety si tým osmi nadšenců pronajal malou kancelář v centru Brna a s odhodláním se pustil do světa digitálního marketingu. Dnes je Business Factory mezinárodní agenturou a má pobočky v Praze, Varšavě a Dubaji. Jak vypadala cesta od brněnského startupu k mezinárodnímu úspěchu? O výzvách, milnících i budoucnosti agentury nám poví CEO Jan Pátek ...