Respekt je v prvním roce po osamostatnění ziskový
První rok samostatného fungování Respektu skončí pro vydavatelskou společnost Respekt Media v plusu. Vyčlenění ze společnosti Economia a nastavení vlastního podnikání se podařilo, hodnotí ředitel vydavatelství Pavel Volčík.
Mohlo by vás zajímat
Během covidové pandemie zažila česká e-commerce scéna obrovský boom, po kterém ale následovalo citelné ochladnutí. Jaká je situace e-shopů dnes? Co vede k tomu, že řada z nich končí? A proč by se neměly spoléhat na cookies třetích stran? Na to jsme se zeptali Radka Svobody, e-commerce partnership managera ze Seznamu.
Před 15 lety si tým osmi nadšenců pronajal malou kancelář v centru Brna a s odhodláním se pustil do světa digitálního marketingu. Dnes je Business Factory mezinárodní agenturou a má pobočky v Praze, Varšavě a Dubaji. Jak vypadala cesta od brněnského startupu k mezinárodnímu úspěchu? O výzvách, milnících i budoucnosti agentury nám poví CEO Jan Pátek ...
Hůlek v posledních měsících řídí transformaci řetězce, s cílem modernizovat a digitalizovat.
"Rok 2025 je posledním rokem, kdy je Český rozhlas schopen za stávající poplatek 45 korun měsíčně v celé šíři své služby financovat," tvrdí generální ředitel Zavoral, stejně jako loni.
Ani kolotoče kolem velké mediální novely, ani posilování cenzurně-propagandistického komplexu v Česku s rázovitou postavou plukovníka Foltýna, ani vzestup podcastového segmentu. Nejzajímavějším příběhem mediálního trhu letoška a loňska jsou pokusy o vstup miliardáře a majitele CSG Michala Strnada (foto). Akce solidně vyhrotily vztahy mezi řadou mil ...
Do čela maloobchodního řetězce Traficon se postaví Tomáš Hůlek, který se zároveň stal i minoritním vlastníkem společnosti.
Ve struktuře společníků mediální agentury Havas Media Czech Republic je stále přítomný Jaromír Soukup. To, v jaké vlastnické struktuře bude firma operovat v roce 2025, se jedná.
Čedok spustí 25. prosince kampaň, v níž pokračuje s konceptem zaměřeným na první nezapomenutelné zážitky.
Česká skupina propojí expertízu v oblasti reklamy s tvorbou filmových vizuálních efektů.
Nová vizuální identita festivalu Metronome Prague má zintenzivnit multidimenzionální zážitek.
PFX Group se spojuje s dalším polským studiem, společností Televisor.
Nová služba chce domácnostem ulehčit vaření. „Jsme trochu jako paní na úklid, ta úspora času a pohodlí jsou velké,“ říká CEO Yummy Joonas Mäkilä.
Plzeňský Prazdroj od ledna bude spolupracovat na brandovém PR s agenturou MSL, jež nahradí dosavadní Bison & Rose.
V posledním týdnu před Vánocemi se stal nejsledovanějším úterním pořadem po 20:00 film Přání Ježíškovi. Následoval snímek Černí baroni.
Ekomalba vytvořená pro Pražskou energetiku má přispívat k čistšímu životnímu prostředí.
Pozitivní reakce na vánoční reklamy převažují u české populace nad negativními. Zjištění přináší výzkum ResSolution Group.
Nový koncept magisterského studia oboru Žurnalistika je orientován i na praktické dovednosti.
Mediální skupina, do níž spadají Echo, Hrot a Prostor, hodlá přidat aspoň tři nové podcasty.
Reklamní kati ocenili vizuál, kostýmy i produkci vánoční reklamy od McCannu pro lékárny.
Lepší zadávání reklamních zakázek vymezuje memorandum, začne platit od Nového roku.
Česká skupina propojí expertízu v oblasti reklamy s tvorbou filmových vizuálních efektů.
Na identitě dělal Roman Pap. Webdesign navrhla Hana Kudrnáčová, provedl ho DigiBoost.
Salát začínal v Aktuálně.cz, rok dělal pro mediální dům v Gruzii, v rozhlasu byl čtyři roky.
Společnost S&P Broadcasting, která je provozovatelem kulinářské stanice, podle provozovatele Skylinku neplnila smluvní povinnosti. Firma v minulosti slibovala i vlastní zpravodajskou TV.
Překvapivý úspěch premiérového seriálu, který pro televizi Nova vygeneroval průměrnou sledovanost přes 1,2 milionu diváků v cílovce 4+, povede k očekávanému tahu. Komerční stanice dá téměř jistě zelenou pro výrobu další řady detektivní série. Nejprve ale musí vzniknout scénáře.
Od nového roku bude Fashion Arena Prague Outlet spolupracovat na poli mediálního nákupu a plánování s agenturou Hearts&Science.
Satelitní distribuci na družici Astra přeruší ke konci letošního roku křesťanská TV Noe. Důvodem je nízký počet diváků na této distribuční platformě. Satelitní licenci vrátí vysílací radě.
Po možnosti nákupu v mobilní aplikaci představuje Rossmann další online kanál – v prosinci spouští webový e-shop.
Vánoční speciál seriálu Specialisté i jeho dva reprízované díly dosáhly nejvyšší sledovanosti v pondělí po 20:00.
Prodejny Decathlon Černý Most a Chodov v Praze jsou po kompletním redesignu. Součástí jsou nově RFID, samoobslužné pokladny či roboti.
Objem kinoreklamy v kinech Cinema City byl oproti loňsku vyšší, popisuje Renáta Ben, country manažerka New Age Advertising pro Česko a Slovensko.
V roce 2023 bylo vydáno odhadem 13.000 titulů, to je o 1.500 míň než v předchozím roce.
Maloobchodní řetězec s agenturou Fuse si v letošním vánočním spotu hrají s doslovností.
Denní seriál je největší investicí v historii televize Prima. Ta jím chce přilákat mladší diváky.
Vyšla data o stavu a velikosti odvětví, včetně tržeb, zaměstnanců a demografických údajů.
Duda přichází od distributora vína VinoDoc, v minulosti byl pět let mluvčím Unipetrolu.
Z široce rozehrané hry kolem mediálního domu Mafra (vydává iDnes.cz, MF Dnes, Lidovky.cz, Metro, časopisy, provozuje TV Óčko, vlastní tiskárny atd.) mezi Andrejem Babišem (vlevo), Karlem Pražákem (vpravo), PPF a Pavlem Tykačem zatím vychází vítězně šéf ANO a bývalý český premiér. Tykač aktuálně vyčkává v pozadí a Pražákova skupina Kaprain stále poč ...
V předpremiéře je možné sledovat nový seriál ZOO Nové začátky od pondělí 16. prosince.
Ve své nové roli je zodpovědný za interní i externí komunikaci společnosti, budování značky a posilování vztahů s médii i partnery.
Čtyři měsíce od uvedení do kin vidělo film Vlny milion diváků v Česku a na Slovensku.
Čtyři měsíce od uvedení do kin vidělo film Vlny milion diváků v Česku a na Slovensku.
Čtyři měsíce od uvedení do kin vidělo film Vlny milion diváků v Česku a na Slovensku.
Studie Future Consumer Index, kterou každoročně provádí poradenská společnost EY, odhaluje vývoj v chování českých spotřebitelů.
Spojení s kapelou Chinaski je pro CityZen dalším krokem na cestě k rozšíření portfolia a oslovování nových skupin zákazníků.