Management TV Nova velmi pravděpodobně schválí pokračování úspěšného seriálu
Překvapivý úspěch premiérového seriálu, který pro televizi Nova vygeneroval průměrnou sledovanost přes 1,2 milionu diváků v cílovce 4+, povede k očekávanému tahu. Komerční stanice dá téměř jistě zelenou pro výrobu další řady detektivní série. Nejprve ale musí vzniknout scénáře.
Mohlo by vás zajímat
Během covidové pandemie zažila česká e-commerce scéna obrovský boom, po kterém ale následovalo citelné ochladnutí. Jaká je situace e-shopů dnes? Co vede k tomu, že řada z nich končí? A proč by se neměly spoléhat na cookies třetích stran? Na to jsme se zeptali Radka Svobody, e-commerce partnership managera ze Seznamu.
Před 15 lety si tým osmi nadšenců pronajal malou kancelář v centru Brna a s odhodláním se pustil do světa digitálního marketingu. Dnes je Business Factory mezinárodní agenturou a má pobočky v Praze, Varšavě a Dubaji. Jak vypadala cesta od brněnského startupu k mezinárodnímu úspěchu? O výzvách, milnících i budoucnosti agentury nám poví CEO Jan Pátek ...
Hůlek v posledních měsících řídí transformaci řetězce, s cílem modernizovat a digitalizovat.
"Rok 2025 je posledním rokem, kdy je Český rozhlas schopen za stávající poplatek 45 korun měsíčně v celé šíři své služby financovat," tvrdí generální ředitel Zavoral, stejně jako loni.
Ani kolotoče kolem velké mediální novely, ani posilování cenzurně-propagandistického komplexu v Česku s rázovitou postavou plukovníka Foltýna, ani vzestup podcastového segmentu. Nejzajímavějším příběhem mediálního trhu letoška a loňska jsou pokusy o vstup miliardáře a majitele CSG Michala Strnada (foto). Akce solidně vyhrotily vztahy mezi řadou mil ...
Do čela maloobchodního řetězce Traficon se postaví Tomáš Hůlek, který se zároveň stal i minoritním vlastníkem společnosti.
Ve struktuře společníků mediální agentury Havas Media Czech Republic je stále přítomný Jaromír Soukup. To, v jaké vlastnické struktuře bude firma operovat v roce 2025, se jedná.
Čedok spustí 25. prosince kampaň, v níž pokračuje s konceptem zaměřeným na první nezapomenutelné zážitky.
Česká skupina propojí expertízu v oblasti reklamy s tvorbou filmových vizuálních efektů.
Nová vizuální identita festivalu Metronome Prague má zintenzivnit multidimenzionální zážitek.
PFX Group se spojuje s dalším polským studiem, společností Televisor.
Nová služba chce domácnostem ulehčit vaření. „Jsme trochu jako paní na úklid, ta úspora času a pohodlí jsou velké,“ říká CEO Yummy Joonas Mäkilä.
Plzeňský Prazdroj od ledna bude spolupracovat na brandovém PR s agenturou MSL, jež nahradí dosavadní Bison & Rose.
V posledním týdnu před Vánocemi se stal nejsledovanějším úterním pořadem po 20:00 film Přání Ježíškovi. Následoval snímek Černí baroni.
Ekomalba vytvořená pro Pražskou energetiku má přispívat k čistšímu životnímu prostředí.
Pozitivní reakce na vánoční reklamy převažují u české populace nad negativními. Zjištění přináší výzkum ResSolution Group.
Nový koncept magisterského studia oboru Žurnalistika je orientován i na praktické dovednosti.
Mediální skupina, do níž spadají Echo, Hrot a Prostor, hodlá přidat aspoň tři nové podcasty.
Reklamní kati ocenili vizuál, kostýmy i produkci vánoční reklamy od McCannu pro lékárny.
Lepší zadávání reklamních zakázek vymezuje memorandum, začne platit od Nového roku.
Česká skupina propojí expertízu v oblasti reklamy s tvorbou filmových vizuálních efektů.
Na identitě dělal Roman Pap. Webdesign navrhla Hana Kudrnáčová, provedl ho DigiBoost.
Salát začínal v Aktuálně.cz, rok dělal pro mediální dům v Gruzii, v rozhlasu byl čtyři roky.
Společnost S&P Broadcasting, která je provozovatelem kulinářské stanice, podle provozovatele Skylinku neplnila smluvní povinnosti. Firma v minulosti slibovala i vlastní zpravodajskou TV.
Od nového roku bude Fashion Arena Prague Outlet spolupracovat na poli mediálního nákupu a plánování s agenturou Hearts&Science.
Satelitní distribuci na družici Astra přeruší ke konci letošního roku křesťanská TV Noe. Důvodem je nízký počet diváků na této distribuční platformě. Satelitní licenci vrátí vysílací radě.
Po možnosti nákupu v mobilní aplikaci představuje Rossmann další online kanál – v prosinci spouští webový e-shop.
Vánoční speciál seriálu Specialisté i jeho dva reprízované díly dosáhly nejvyšší sledovanosti v pondělí po 20:00.
První rok samostatného fungování Respektu skončí pro vydavatelskou společnost Respekt Media v plusu. Vyčlenění ze společnosti Economia a nastavení vlastního podnikání se podařilo, hodnotí ředitel vydavatelství Pavel Volčík.
Prodejny Decathlon Černý Most a Chodov v Praze jsou po kompletním redesignu. Součástí jsou nově RFID, samoobslužné pokladny či roboti.
Objem kinoreklamy v kinech Cinema City byl oproti loňsku vyšší, popisuje Renáta Ben, country manažerka New Age Advertising pro Česko a Slovensko.
V roce 2023 bylo vydáno odhadem 13.000 titulů, to je o 1.500 míň než v předchozím roce.
Maloobchodní řetězec s agenturou Fuse si v letošním vánočním spotu hrají s doslovností.
Denní seriál je největší investicí v historii televize Prima. Ta jím chce přilákat mladší diváky.
Vyšla data o stavu a velikosti odvětví, včetně tržeb, zaměstnanců a demografických údajů.
Duda přichází od distributora vína VinoDoc, v minulosti byl pět let mluvčím Unipetrolu.
Z široce rozehrané hry kolem mediálního domu Mafra (vydává iDnes.cz, MF Dnes, Lidovky.cz, Metro, časopisy, provozuje TV Óčko, vlastní tiskárny atd.) mezi Andrejem Babišem (vlevo), Karlem Pražákem (vpravo), PPF a Pavlem Tykačem zatím vychází vítězně šéf ANO a bývalý český premiér. Tykač aktuálně vyčkává v pozadí a Pražákova skupina Kaprain stále poč ...
V předpremiéře je možné sledovat nový seriál ZOO Nové začátky od pondělí 16. prosince.
Ve své nové roli je zodpovědný za interní i externí komunikaci společnosti, budování značky a posilování vztahů s médii i partnery.
Čtyři měsíce od uvedení do kin vidělo film Vlny milion diváků v Česku a na Slovensku.
Čtyři měsíce od uvedení do kin vidělo film Vlny milion diváků v Česku a na Slovensku.
Čtyři měsíce od uvedení do kin vidělo film Vlny milion diváků v Česku a na Slovensku.
Studie Future Consumer Index, kterou každoročně provádí poradenská společnost EY, odhaluje vývoj v chování českých spotřebitelů.
Spojení s kapelou Chinaski je pro CityZen dalším krokem na cestě k rozšíření portfolia a oslovování nových skupin zákazníků.