Největší výzvy a příležitosti agentur v roce 2025
Marketing a média v roce 2025 čelí rostoucím nárokům na kreativitu, udržitelnost a práci s daty. Agentury i marketéři hledají způsoby, jak efektivně oslovit zákazníky v době, kdy tradiční přístupy často selhávají.
Rok 2025 přináší marketingu dosud nepoznané výzvy. Podle Tomáše Vargy z Publicis Groupe je současná doba „největší výzvou, jakou marketéři kdy zažili.“
Očekává se, že AI se stane běžným nástrojem, který nahradí revoluční proklamace praktickými kroky, jako jsou generování obsahu či syntéza výzkumných dat.
Fragmentace trhu nabírá na síle, zatímco agentury hledají nové přístupy, jak se přizpůsobit měnícímu se prostředí.
Dalším klíčovým trendem je „attention planning,“ tedy zaměření na pozornost zákazníků.
Jak upozorňuje Jan Binar: „Agentury, které dokážou vytvořit poptávku nebo zvýšit hodnotu značky, budou cennější než kdy dříve.“
V kombinaci s rostoucí p...
Mohlo by vás zajímat
Rada ČT schválila na středečním zasedání rozpočet České televize pro rok 2025. Generální ředitel ČT Jan Souček ho označuje za rozpočet krizový.
Mezi pěti nejsledovanějšími CEOs velkých středoevropských firem na LinkedInu jsou hned čtyři zástupci z Česka.
Vyplývá to z výzkumu, který letos poprvé vytvořila skupina komunikačních agentur včetně českého Konektoru. V rámci Česka jsou na LinkedInu nejčinorodější právě výkonní ředitelé, naopak šéfové a šéfky marketingu jsou ...
Tesco pokračuje v boji proti menstruační chudobě v Česku. Rozšiřuje své aktivity a přichází s novou vizuální identitou kampaně.
Na český maloobchodní trh přišlo v roce 2024 rekordní počet nových značek. Letos svůj vstup plánuje drogerie Müller či Wendy’s Woolworth.
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže loni prošetřoval možné zneužití dominantního postavení společností Google. Šetření ukončil po změnách ve službě Google Merchant Center, které rozptýlily obavy z narušení hospodářské soutěže.
Možné zneužití dominantního postavení Úřad spatřoval zejména v uplatňování rozdílných podmínek při ...
Miroslav Škoda se po pěti letech vrátil do rádiového světa. Bývalý ředitel Frekvence 1 se stal výkonným ředitelem Rádia Impuls.
Novou komunikační linku #prosteja spouští řetězec drogerií dm na 12 trzích, vytvořila ji vídeňská agentura Dodo.
Pod hashtagem #prosteja startuje společnost dm novou komunikační linku ve dvanácti zemích. Chce tím podtrhnout představu člověka, která je zakořeněna v hodnotách společnosti a odráží se i v mottu „Zde jsem člověke ...
Nábytkářský řetězec XXXLutz převezme skupinu Porta a s ní přibližně 140 poboček Asko v Německu, Česku a na Slovensku.
Dm drogerie markt spouští novou imageovou kampaň s názvem #prosteja, jejímž cílem je povzbudit lidi k pozitivnímu rozvoji.
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let byl seriál Kamarádi. V závěsu následovala Komisařka Florence. V 15-54 měla nejvíce diváků Jedna rodina.
Prvním letošním titulem z nabídky Voyo Originál bude dramatický seriál Studna režisérky Terezy Kopáčové.
Co vše se na českém trhu může propsat do marketingu, reklamy a komunikace? Přinášíme přehled letošních trendů.
Už jen pouhé čtyři spoty zůstávají ve hře o titul nejoblíbenější reklamy podle čtenářů týdeníku Marketing & Media. Rozhodněte o finalistech druhého ročníku MAM Souboje spotů.
Čtyři poslední spoty. Semifinálový souboj titánů. Partners Banka, Penny, Bauhaus a Tesco – ve hře zůstávají už jen čtyři spoty, ty které od začátku turn ...
Na pozici COO agentury World of Online nastupuje Jana Doválelová. Novým Account Directorem se stává Ján Makovič.
K prvenství veřejnoprávní televize přispěl hokej, vánoční pohádky i druhá řada Docenta.
V novém čase si Zoo na Primě pustilo o polovinu míň lidí, než seriál loni sledovalo večer.
Projekt Státního fondu podpory investic nově komunikuje poradenství obcím i investorům.
Zlomené litery ve vizuálech symbolizují devastující a nenávratný dopad úrazu na míchu.
Aktivační kampaň vznikla v kreativní agentuře Leo Burnett a běží první dva týdny v lednu.
KitKat se ve své nové reklamní kampani spojuje s hitem skupiny Queen „I want to Break Free“.
Ve vedení lokálního byznysu Unileveru Jano Hlaváč střídá Vojtěcha Bukače, který povede obchodní týmy pro Česko a Slovensko.
Od 1. ledna 2025 vede českou a slovenskou pobočku Unileveru Jano Hlaváč, který v Unileveru působí přes 16 let a poslední rok se staral o kategorii Potravin v regionu střední a východ ...
Světské radosti se mění na pozemské, tvůrci jsou nadále Jinej gang a režisér Daniel Růžička.
Obě kampaně byly spuštěné na sklonku loňska. Využívají online, instore a také CGI guerillu.
Nový šéfredaktor Aktuálně.cz Matyáš Zrno obměnil část redakce.
Specializovaná televize zaměřená na zdravotnictví, kterou sliboval v uplynulých letech kontroverzní maďarský podnikatel Pál Milkovics, se na českýcz obrazovkách neobjevila.
Odpovědný přístup firem je vstupenkou k přízni nových cílových skupin, myslí si Marek Pražák ze Svengali Communications.
Novým generálním ředitelem společnosti Unilever na českém a slovenském trhu se stává Jano Hlaváč.
Telekomunikační operátor Vodafone překlopil další tři programy ve své kabelové síti do vysokého rozlišení. Tento krok souvisí s distribučními změnami u jednotlivých vysílatelů.
Technologicko-konzultační agentura FLO Group, která se cca před rokem za divokých okolností "rozešla" s mediální agenturou Mindsquared miliardáře Karla Komárka ml. (psali jsme již dříve) a ve které drží většinu Rockaway, fúzuje svá aktiva. Dochází přitom k přeskupení zajímavých byznysových čísel.
Televize Seznam uvedla, že výrazně navýšila investice na nákup akvizičního obsahu pro rok 2025.
WOO si vytyčilo cíl stát se digitální agenturou s evropským dosahem, a k tomu potřebovalo posílit svůj tým o další klíčové hráče.
S více než 20 lety zkušeností z mediálních agentur nastupuje do World of Online (WOO) na pozici COO Jana Doválelová.
Svou stopu zanechala například v MindShare, Adexpres nebo Mindsqua ...
Značka KitKat společnosti Nestlé zahájila rok kampaní s hitem „I Want to Break Free“ od Queen, propojujícím lepší pauzu se slavnou čokoládovou tyčinkou. Slogan „Dej si pauzu, dej si KitKat“ se objeví v českých televizích, na sociálních sítích a v obchodech.
KitKat chce, abychom si všichni uměli dát kvalitnější a ničím n ...
Značka Yummy navazuje spolupráci s modelkou, moderátorkou a influencerkou Jitkou Nováčkovou.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 se s více než milionem diváků starších 15 let stala repríza prvního dílu druhé řady seriálu Případy 1. oddělení.
Nový úsek sponzoringu společnosti Tipsport vede Martin Ptáčník, na starosti bude mít sponzoringového aktivity Tipsportu, Chance i loterie Maxa.
S výjimkou Deníku N se všechny deníky prodávají ve volném prodeji za vyšší ceny než ve stejném období před rokem.
Fio banka mění v nové reklamní kampani prostředí. S již známými tvářemi – Štěpánem Kozubem a Petrou Nesvačilovou – nyní žije na farmě.
Už jen osm spotů zůstalo ve hře o titul nejoblíbenější reklamy roku 2024 podle čtenářů týdeníku Marketing & Media. Kdo postoupí do semifinále?
Výroční turnaj MAM Souboj spotů 2024 uhání neúprosným tempem dál. Z 16 spotů zbylo už jen osm. Koho pošlete svými hlasy dál? Hlasovat můžete do dnešních 19:00.
...
Čtyřiadvacátý PR Brunch se zaměří na behaviorální principy v komunikaci značek.
Noví jsou Michal Pavec, Petr Vnouček, Jan Malina, Tereza Engelová či Adam Růžička.
Z pozice ředitelky externí, interní a brand komunikace a tiskové mluvčí Direct pojišťovny odešla koncem roku Nela Maťašeje.
Sázková kancelář Tipsport nově zřídila úsek sponzoringu, který vede dosavadní vedoucí sponzoringového oddělení Martin Ptáčník. Podřízen je přímo marketingovému řediteli skupiny.
Martin Ptáčník bude mít na starost sponzoringové aktivity Tipsportu v Česku i na Slovensku a také aktivity sesterské sázkovky Chance a loterie Maxa ...
Štěpán Kozub a Petra Nesvačilová zůstávají, mění se prostředí. Reklamní spoty Fio banky se přestěhovaly na farmu, kde se místo světských radostí odehrávají radosti pozemské. Za původním i upraveným konceptem stojí agentura Jinej Gang.
„Stávající kampaň skvěle fungovala a svou výrazností přitáhla do banky mnoho nových klientů. Cht ...
Penny spustí začátkem roku aktivační kampaň „Akce, jak si račte přát“, její součástí je soutěž o silikonová prsa, splátku hypotéky nebo odvoz na nákup limuzínou.
Penny spustí začátkem roku aktivační kampaň „Akce, jak si račte přát“, její součástí je soutěž o silikonová prsa, splátku hypotéky nebo odvoz na nákup limuzínou.
Nový šéfredaktor Aktuálně.cz Matyáš Zrno obměnil část redakce.