Maaxi.cz

Baloo & Groot vytvořilo kreativní koncept a značku projektu Obec On

Projekt Státního fondu podpory investic nově komunikuje poradenství obcím i investorům.

Mohlo by vás zajímat

Klára Poliakov z Lasvitu na Foru Media přiblížila, jak značka získala designového Oscara v Miláně

Firma Lasvit dokázala, že i česká sklářská tradice může získat globální uznání. Na Milano Design Weeku 2024 získala ocenění Fuorisalone a umístila se mezi top designovými značkami světa, jako jsou Ikea nebo Kartell. Co stálo za jejím úspěchem? Marketingová strategie, výjimečné sklářské umění a schopnost přitáhnout pozornost díky ...

Štěpán Zub, Mixit: letos plánujeme otevřít dva nové trhy

Mixit, český lídr v oblasti zdravých snídaní a snacků, slaví rekordní růst i přes výzvy globálního trhu. Jak se z malého startupu stal lovebrand s téměř miliardovým obratem? Štěpán Zub, marketingový ředitel Mixitu, odhaluje, jak značka z malého dvoučlenného týmu v Česku vyrostla v globálního hráče na šest ...

Po Fendrychovi nového šéfa Aktuálně.cz nevydýchala ani Witowská, odchází

Reportér Klíma na TV Barrandov oživí aféry a kriminální případy 90. let

Světlana Witowská odchází z projektu Spotlight na Aktuálně.cz

Po téměř dvou letech opustí Světlana Witowská redakci Aktuálně.cz.

Světlana Witovská odchází z projektu Spotlight na Aktuálně.cz

Po téměř dvou letech opustí Světlana Witowská redakci Aktuálně.cz.

Rok 2025 na sociálních sítích: více videí, dražší spolupráce a boj o pozornost

Sociální sítě v roce 2025 přinesou další vlnu inovací. Dominovat bude uživatelsky generovaný obsah, umělá inteligence a nové formáty videí. Udržet pozornost uživatelů bude větší výzvou než kdy dříve. Rok 2025 slibuje pro sociální sítě zásadní proměny „Očekávám kontinuální růst tvorby i konzumace obsahu, na němž se podílejí sam ...

Vedení České televize ladí hlavní programové pilíře pro podzim 2025

Vrcholový management České televize pod vedením Jana Součka (vpravo; vlevo programový ředitel ČT Milan Fridrich) již má víceméně jasno, které seriálové taháky nasadí během podzimních měsíců 2025. Všechny tři nasazované tituly jsou již z drtivé většiny dotočené (až na pár sekvencí), velká část epizod se aktuálně nachází v postprodukci. ...

Dr.Max otevřel na pražském Chodově beauty store Bjut

V pražském obchodním centru Westfield Chodov otevřel lékárenský řetězec nový luxusní beauty store Bjut. 

ČT letos omezí investice do nových pořadů, propustí zaměstnance

Rada ČT schválila na středečním zasedání rozpočet České televize pro rok 2025. Generální ředitel ČT Jan Souček ho označuje za rozpočet krizový.

Manažerský LinkedIn žebříček 2024: Češi jsou nejlepší ve střední Evropě

Mezi pěti nejsledovanějšími CEOs velkých středoevropských firem na LinkedInu jsou hned čtyři zástupci z Česka. Vyplývá to z výzkumu, který letos poprvé vytvořila skupina komunikačních agentur včetně českého Konektoru. V rámci Česka jsou na LinkedInu nejčinorodější právě výkonní ředitelé, naopak šéfové a šéfky marketingu jsou ...

Tesco mění kampaň bojující proti menstruační chudobě

Tesco pokračuje v boji proti menstruační chudobě v Česku. Rozšiřuje své aktivity a přichází s novou vizuální identitou kampaně.

Loni do Česka vstoupilo 47 značek, letos plánuje vstup Müller

Na český maloobchodní trh přišlo v roce 2024 rekordní počet nových značek. Letos svůj vstup plánuje drogerie Müller či Wendy’s Woolworth. 

Google ustoupil: ÚOHS ukončil šetření po úpravách Merchant Center

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže loni prošetřoval možné zneužití dominantního postavení společností Google. Šetření ukončil po změnách ve službě Google Merchant Center, které rozptýlily obavy z narušení hospodářské soutěže. Možné zneužití dominantního postavení Úřad spatřoval zejména v uplatňování rozdílných podmínek při ...

Miroslav Škoda se stal výkonným ředitelem Rádia Impuls

Miroslav Škoda se po pěti letech vrátil do rádiového světa. Bývalý ředitel Frekvence 1 se stal výkonným ředitelem Rádia Impuls.

Odvahu být #prosteja dodává dm s novou kampaní

Novou komunikační linku #prosteja spouští řetězec drogerií dm na 12 trzích, vytvořila ji vídeňská agentura Dodo. Pod hashtagem #prosteja startuje společnost dm novou komunikační linku ve dvanácti zemích. Chce tím podtrhnout představu člověka, která je zakořeněna v hodnotách společnosti a odráží se i v mottu „Zde jsem člověke ...

XXXLutz převezme konkurenční nábytkářskou síť Asko

Nábytkářský řetězec XXXLutz převezme skupinu Porta a s ní přibližně 140 poboček Asko v Německu, Česku a na Slovensku. 

Dm chce v kampani inspirovat lidi k životu podle jejich představ

Dm drogerie markt spouští novou imageovou kampaň s názvem #prosteja, jejímž cílem je povzbudit lidi k pozitivnímu rozvoji. 

Nova do streamingu nasadí nové zpracování legendární Studny, blýskne se hereckými výkony

Úterý pro seriál Kamarádi, v závěsu Komisařka Florence

Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let byl seriál Kamarádi. V závěsu následovala Komisařka Florence. V 15-54 měla nejvíce diváků Jedna rodina.

Šestidílné drama Studna uvede Voyo od pátku 10. ledna

Prvním letošním titulem z nabídky Voyo Originál bude dramatický seriál Studna režisérky Terezy Kopáčové.

Marketingové trendy 2025: Transparentnost, AI i retail média

Co vše se na českém trhu může propsat do marketingu, reklamy a komunikace? Přinášíme přehled letošních trendů. 

Semifinále MAM Souboje spotů 2024: střetnutí těžkých vah

Už jen pouhé čtyři spoty zůstávají ve hře o titul nejoblíbenější reklamy podle čtenářů týdeníku Marketing & Media. Rozhodněte o finalistech druhého ročníku MAM Souboje spotů. Čtyři poslední spoty. Semifinálový souboj titánů. Partners Banka, Penny, Bauhaus a Tesco – ve hře zůstávají už jen čtyři spoty, ty které od začátku turn ...

Do agentury WOO nastupují Doválelová a Makovič

Na pozici COO agentury World of Online nastupuje Jana Doválelová. Novým Account Directorem se stává Ján Makovič.

ČT byla loni nejsledovanější televizí. Nova druhá, Prima těsně třetí

K prvenství veřejnoprávní televize přispěl hokej, vánoční pohádky i druhá řada Docenta.

Seriál Zoo Nové začátky napoprvé Ulici podlehl, Prima ale věří ve zvrat

V novém čase si Zoo na Primě pustilo o polovinu míň lidí, než seriál loni sledovalo večer.

„Zlomená“ kampaň od WeAreGinger připomíná 30 let Centra Paraple

Zlomené litery ve vizuálech symbolizují devastující a nenávratný dopad úrazu na míchu.

Splátka hypotéky i silikonová prsa: Penny má v letáku netradiční slevy

Aktivační kampaň vznikla v kreativní agentuře Leo Burnett a běží první dva týdny v lednu.

Zuckerberg ohlásil ukončení cenzurního „fact-checkingového“ program na Facebook. Jak zareaguje Seznam.cz?

KitKat spouští novou kampaň s písní od Queen

KitKat se ve své nové reklamní kampani spojuje s hitem skupiny Queen „I want to Break Free“.

Jano Hlaváč je novým generálním ředitelem Unilever pro Česko a Slovensko

Ve vedení lokálního byznysu Unileveru Jano Hlaváč střídá Vojtěcha Bukače, který povede obchodní týmy pro Česko a Slovensko. Od 1. ledna 2025 vede českou a slovenskou pobočku Unileveru Jano Hlaváč, který v Unileveru působí přes 16 let a poslední rok se staral o kategorii Potravin v regionu střední a východ ...

Kozub a Nesvačilová se v reklamě Fio banky přesouvají od kolotočů na farmu

Světské radosti se mění na pozemské, tvůrci jsou nadále Jinej gang a režisér Daniel Růžička.

OMV s Loosers podporuje věrnostní aplikaci a novou brazilskou kávu

Obě kampaně byly spuštěné na sklonku loňska. Využívají online, instore a také CGI guerillu.

Pavec, Malina, Engelová či Vnouček pracují pro Aktuálně.cz

Nový šéfredaktor Aktuálně.cz Matyáš Zrno obměnil část redakce.

Zahájila TV Doktor, dříve plánovaná Mudr TV nevznikla

Specializovaná televize zaměřená na zdravotnictví, kterou sliboval v uplynulých letech kontroverzní maďarský podnikatel Pál Milkovics, se na českýcz obrazovkách neobjevila.

Pražák: Strategická komunikace by měla být součástí vedení firem

Odpovědný přístup firem je vstupenkou k přízni nových cílových skupin, myslí si Marek Pražák ze Svengali Communications.

Největší výzvy a příležitosti agentur v roce 2025

Marketing a média v roce 2025 čelí rostoucím nárokům na kreativitu, udržitelnost a práci s daty. Agentury i marketéři hledají způsoby, jak efektivně oslovit zákazníky v době, kdy tradiční přístupy často selhávají. Rok 2025 přináší marketingu dosud nepoznané výzvy. Podle Tomáše Vargy z Publicis Groupe je součas ...

Do čela Univeleru v Česku a na Slovensku nastupuje Jano Hlaváč

Novým generálním ředitelem společnosti Unilever na českém a slovenském trhu se stává Jano Hlaváč.

Vodafone TV: Kanály Das Erste, ZDF a TV Noe jsou v HD

Telekomunikační operátor Vodafone překlopil další tři programy ve své kabelové síti do vysokého rozlišení. Tento krok souvisí s distribučními změnami u jednotlivých vysílatelů.

Skupina FLO Group (majorita Rockaway) se ztrátovou matkou koncentruje aktiva

Technologicko-konzultační agentura FLO Group, která se cca před rokem za divokých okolností "rozešla" s mediální agenturou Mindsquared miliardáře Karla Komárka ml. (psali jsme již dříve) a ve které drží většinu Rockaway, fúzuje svá aktiva. Dochází přitom k přeskupení zajímavých byznysových čísel.

Televize Seznam zařadí české filmy či seriál Dempsey a Makepeaceová

Televize Seznam uvedla, že výrazně navýšila investice na nákup akvizičního obsahu pro rok 2025.

COO agentury WOO se stala Jana Doválelová a Account Directorem Ján Makovič

WOO si vytyčilo cíl stát se digitální agenturou s evropským dosahem, a k tomu potřebovalo posílit svůj tým o další klíčové hráče. S více než 20 lety zkušeností z mediálních agentur nastupuje do World of Online (WOO) na pozici COO Jana Doválelová. Svou stopu zanechala například v MindShare, Adexpres nebo Mindsqua ...

KitKat láká na pauzu s hitem kapely Queen

Značka KitKat společnosti Nestlé zahájila rok kampaní s hitem „I Want to Break Free“ od Queen, propojujícím lepší pauzu se slavnou čokoládovou tyčinkou. Slogan „Dej si pauzu, dej si KitKat“ se objeví v českých televizích, na sociálních sítích a v obchodech. KitKat chce, abychom si všichni uměli dát kvalitnější a ničím n ...

Ambasadorkou Yummy se stává Jitka Nováčková

Značka Yummy navazuje spolupráci s modelkou, moderátorkou a influencerkou Jitkou Nováčkovou. 

Repríza Případů 1. oddělení v pondělí večer nad milionem

Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 se s více než milionem diváků starších 15 let stala repríza prvního dílu druhé řady seriálu Případy 1. oddělení.

Nový šéfredaktor Aktuálně.cz přivedl do redakce Malinu, Engelovou či Růžičku

Nový úsek sponzoringu v Tipsportu vede Martin Ptáčník

Nový úsek sponzoringu společnosti Tipsport vede Martin Ptáčník, na starosti bude mít sponzoringového aktivity Tipsportu, Chance i loterie Maxa. 

Deníky před koncem roku zdražily v průměru o dvě koruny

S výjimkou Deníku N se všechny deníky prodávají ve volném prodeji za vyšší ceny než ve stejném období před rokem.

Fio banka se v nové kampani přesouvá na farmu

Fio banka mění v nové reklamní kampani prostředí. S již známými tvářemi – Štěpánem Kozubem a Petrou Nesvačilovou – nyní žije na farmě. 

Čtvrtfinále MAM Souboje spotů 2024: a už je jich jen osm…

Už jen osm spotů zůstalo ve hře o titul nejoblíbenější reklamy roku 2024 podle čtenářů týdeníku Marketing & Media. Kdo postoupí do semifinále? Výroční turnaj MAM Souboj spotů 2024 uhání neúprosným tempem dál. Z 16 spotů zbylo už jen osm. Koho pošlete svými hlasy dál? Hlasovat můžete do dnešních 19:00. ...