České dráhy si v tendru vybraly DDB Prague
Agentura DDB Prague Českým drahám zajistí kompletní ATL a BTL komunikaci. Má oslovit i lidi, kteří vlakem běžně necestují.
Spolupráce Českých drah a DDB Prague po výběrovém řízení odstartovala oficiálně začátkem roku 2025. DDB tak po sedmi letech střídá agenturu Havas Prague.
„Vlaky jsou moje srdeční záležitost. Pamatuji si vždycky na jízdy vlakem v dětství a mám to spojené s návštěvou prarodičů. Každá cesta vlakem ve mně pak probouzí pozitivní vzpomínky,“ říká šéfka kreativy DDB Prague Klára Palmer.
„Hodně lidí to má podobně. Přesto si ale často jako dopravu raději volí auta. To jsme chtěli změnit a naopak ukázat to, co je na vlacích skvělé a co si můžou znovu zamilovat,“ dodává.
Proměnou projdou také podlinkové materiály, jako například letáky nebo plakáty, a celková marketingová komunikace.
„Cílem bylo sjednotit všechny linky komunikace, a zvýš...
Mohlo by vás zajímat
Nová aplikace Chutoo pomůže s učením na zkoušky i s firemním školením. A myslí i na lidi se speciálními potřebami.
První díl seriálu Děcko sledovalo 869 tisíc diváků starších 15 let, což byl v této divácké skupině nejlepší výsledek z pořadů vysílaných po 20:00.
V pražském nákupním centru Eden začala rekonstrukce tamního hypermarketu Tesco. Nabídne ekologické technologie i moderní design.
V nové věrnostní kampani nabízí Billa plyšové postavy v podobě ovoce a zeleniny.
Jen za poslední dva roky retailová grupa s rozsáhlou sítí kamenných prodejen po celé České republice vyplatila na dividendách vlastníkům více než 900 milionů korun. Loni se poprvé rozdělování peněz zúčastnili zahraniční spolumajitelé.
Sazka představuje ve spolupráci s Centrem Paraple charitativní stírací i online los.
Mediální agenturu Havas Media CR čekají na českém trhu změny. Rýsuje se užší kooperace s kreativní agenturou, a to pod stejným vlastníkem.
Šéfredaktorem bude Marek Bako. Časopis od roku 1997 produkovala Pražská vydavatelská.
Prevence za volantem vstupuje do další fáze, dál s agenturami McCann a Hero & Outlaw.
Česká crowdfundingová platforma Hithit.cz změnila majitele. Tím je společnost Keynes Money, skupina investorů, v jejímž čele stojí Aleš Bělík. Tento krok přichází v době, kdy crowdfunding v České republice nadále roste.
Hithit.cz jako průkopník českého crowdfundingu
Od svého vzniku v roce 2012 Hithit.cz podpořil tisíce pr ...
Svůj první hotel otevře v březnu v Praze na Novém Městě, v blízkosti Tančícího domu a Vltavy.
Od období pandemie dochází k zásadnímu poklesu pravidelné konzumace zpráv. Významná část online publika sleduje zpravodajství spíše sporadicky, nebo se od něj dokonce zcela odklání. Taková jsou zjištění studie Zpravodajství ve věku mediální fragmentace agentury ResSolution Group.
Studie zaznamenala od posledního sběru dat v době covid ...
Vydávání tradičního časopisu Střelecká revue přebírá po Pražské vydavatelské společnosti vydavatelství Extra Publishing.
Spoty na podporu zdraví a vitality vytvořil kreativní tým Final_2, režíroval Vladimír Špička.
Strategii i kreativní koncept zajistili Darwin & the Machines pod vedením Michala Pastiera.
Původní kvarteto zakladatelů Norbert Nagy, Pavel Müller, Aleš Burger a Pavel Eichler předává HitHit.cz společnosti Keynes Money. Jde o skupinu investorů, v jejímž čele stojí Aleš Bělík.
Téměř třetina těch, kteří se zpravodajství vyhýbá, to zdůvodňuje přílišnou negativností zpráv, ukazuje nový ročník pravidelné studie ResSolution Group a Nielsen.
Centrum pro marketingový výzkum a strategický marketing Fakulty podnikohospodářské VŠE vydalo novou aktualizaci Influencer monitoru, který každého půl roku sleduje známost tuzemských influencerů a postoje jejich sledujících.
Nejnovější výsledky ukazují, že rok 2024 znamenal pro žebříček nejznámějších influencerů zásadní zlom. Vstupenk ...
Čas rekapitulací uplynulých dvanáct měsíců už se pomalu ale jistě chýlí ke konci, pojďme se ale ještě jednou naposledy podívat na to, jak se v celkovém měřítku dařilo kinům, co to vypovídá o návycích dnešních diváků a divaček, a jak vypadají vyhlídky na rok 2025.
Nejprve se podívejme na některé statistiky. Server Gower Stree ...
Brněnská pobočka fast-foodového řetězce Popeyes se bude nacházet na rohu Panské a Masarykovy ulice.
COOP Jednota, jedna z největších maloobchodních sítí na Slovensku, slaví 15. výročí komunikačního konceptu bači a jeho pomocníka. Tento nejdéle fungující reklamní koncept na trhu od jeho počátku spravuje agentura Jandl.
S více než 150letou historií je COOP Jednota nejstarším obchodním řetězcem na Slovensku. Síť je tvořena regioná ...
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 v divácké skupině 15+ byl s těsným náskokem seriál Komisařka Florence. Se seriálem Kamarádi pak měl vyrovnanou sledovanost ve skupině 18-69. V 15-54 měl nejvíce diváků seriál Jedna rodina.
Oddalování rodičovství i různorodé modely rodiny si žádají jiný přístup značek k marketingu, potřeba je dobře pochopit potřeby jednotlivých skupin.
O víkendu 18. až 19. ledna se uskuteční další ročník jídelního festivalu Nova festival chutí.
Kampaň „Akce, jak si račte přát“ pokračuje dobročinnou fází. Penny v ní zaplatí ženám monografické vyšetření na rakovinu prsu.
V oblasti pronájmů dominují v České republice sektory jako móda, jídlo a nápoje (F&B) a smíšené zboží.
Jako innovation director nastupuje Klára Faiglová, client service director je Aleš Rubáš.
Stále mapujeme aktuální pohyby mezi redakcemi velkých mediálních domů. Jeden z nejsilnějších momentálně míří ze zpravodajského serveru Aktuálně.cz, který spadá pod vydavatelství Economia miliardáře Zdeňka Bakaly a kam od ledna nastoupil nový šéfredaktor Matyáš Zrno (psali jsme již dříve). Některým lidem z Aktuálně hodil "lano" nový šéfredaktor Sezn ...
Agentura má posílit publicitu skupiny jako významného hráče na poli private equity.
Návštěvnost českých kin loni přesáhla 13 milionů diváků. Nejvyšší návštěvnost měl český film Vlny. Ukazuje to statistika Unie filmových distributorů.
Současně s novými tvářemi ve vedení týmů centrálního obchodu skupina VLM od ledna ruší agenturní bonusy.
Mediální skupina Vltava Labe Media (VLM) posiluje vedení digitálního a printového obchodního týmu na úrovni centrálního obchodu.
Od listopadu 2024 je vedením týmu digitálního obchodu pověřen Adam Juřička (na fotografii vpravo) ...
Lidovým balíčkem, který operátor Antik TV spouští pro český trh, chce oslovit celé rodiny v nízkém cenovém segmentu.
PR agentura Crest Communications zvítězila ve výběrovém řízení skupiny Jet Investment.
Společnost Penny zprostředkuje bezplatné sonografické vyšetření prsou, které je důležitým preventivním opatřením v rámci boje s nádorovými onemocněními. Nabídka je součástí kampaně „Akce, jak si račte přát“, která netradičním způsobem vyzdvihuje dlouhodobě výhodné ceny řetězce.
Zákazníci v kampani soutěžili o atraktivní výhr ...
Mediální dům spolu se změnou v čele centrálního obchodu od ledna ruší agenturní bonusy.
Týmy centrálního obchodu Vltava Labe Media nově vedou Adam Juřička a Richard Fajtl. Současně skupina od ledna ruší agenturní bonusy.
Kampaň „Udělej tečku" za starou prací představuje první spot z nového komunikačního konceptu společnosti Alma Career.
Letošní CES 2025 opět ukázal, jak rychle se technologie vyvíjejí a jak hluboce ovlivňují různé aspekty našeho života. Za největší technologickou konferencí se ohlíží Zuzana Horáková z Omnicom Media Group.
Společnost Sedita, výrobce oplatek Horalky, vidí v lyžařce Martině Dubovské potenciál spojovat generace.
Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA) spustila přihlašování do Zlatého středníku. Přibyla kategorie pro regionální projekty a cena Grand Prix pro odpovědnou komunikaci.
Zadavatelé a agentury mohou své projekty přihlásit do 20 hlavních tematických a 9 oborových kategorií přes web soutěže Zlatý střední ...
Společnost Sedita, výrobce oplatek Horalky, vidí v lyžařce Martině Dubovské potenciál spojovat generace.
Metropolitní televize chystá rozšíření možností pro sledování svého vysílání. V AppStoru pro multimediální centrum Apple TV se objevila její aplikace.
Ve výběrovém řízení na novou reklamní agenturu si České dráhy vybraly DDB Prague.