Maaxi.cz

Tváří oplatek Horalky se stala lyžařka Martina Dubovská

Společnost Sedita, výrobce oplatek Horalky, vidí v lyžařce Martině Dubovské potenciál spojovat generace.

Mohlo by vás zajímat

Nová česká aplikace pomůže s učením i firemním školením

Nová aplikace Chutoo pomůže s učením na zkoušky i s firemním školením. A myslí i na lidi se speciálními potřebami.

Seriál Děcko se uvedl jako vítěz pátečního večera

První díl seriálu Děcko sledovalo 869 tisíc diváků starších 15 let, což byl v této divácké skupině nejlepší výsledek z pořadů vysílaných po 20:00.

Basinfire Fest

Tesco rekonstruuje hypermarket Eden do nového designu

V pražském nákupním centru Eden začala rekonstrukce tamního hypermarketu Tesco. Nabídne ekologické technologie i moderní design. 

Billa startuje věrnostní kampaň „Vymazlená sklizeň“

V nové věrnostní kampani nabízí Billa plyšové postavy v podobě ovoce a zeleniny. 

Retailový hráč majitelům vyplatil dividendu téměř 400 milionů

Jen za poslední dva roky retailová grupa s rozsáhlou sítí kamenných prodejen po celé České republice vyplatila na dividendách vlastníkům více než 900 milionů korun. Loni se poprvé rozdělování peněz zúčastnili zahraniční spolumajitelé.

Sazka se spojuje s Centrem Paraple, přináší charitativní los

Sazka představuje ve spolupráci s Centrem Paraple charitativní stírací i online los. 

Havas Media přejde v Česku zcela pod Havas, Soukup odejde

Mediální agenturu Havas Media CR čekají na českém trhu změny. Rýsuje se užší kooperace s kreativní agenturou, a to pod stejným vlastníkem.

Extra Publishing je novým vydavatelem Střelecké revue

Šéfredaktorem bude Marek Bako. Časopis od roku 1997 produkovala Pražská vydavatelská.

Kampaň ČAP za bezpečnější řízení přidává analýzu drog v odpadních vodách

Prevence za volantem vstupuje do další fáze, dál s agenturami McCann a Hero & Outlaw.

Portál Hithit.cz mění po 12 letech majitele

Česká crowdfundingová platforma Hithit.cz změnila majitele. Tím je společnost Keynes Money, skupina investorů, v jejímž čele stojí Aleš Bělík. Tento krok přichází v době, kdy crowdfunding v České republice nadále roste. Hithit.cz jako průkopník českého crowdfundingu Od svého vzniku v roce 2012 Hithit.cz podpořil tisíce pr ...

Hotelová síť Sir Hotels vstupuje do Česka

Svůj první hotel otevře v březnu v Praze na Novém Městě, v blízkosti Tančícího domu a Vltavy. 

Studie ResSolution Group: čtvrtina online Čechů se cíleně vyhýbá zpravodajství

Od období pandemie dochází k zásadnímu poklesu pravidelné konzumace zpráv. Významná část online publika sleduje zpravodajství spíše sporadicky, nebo se od něj dokonce zcela odklání. Taková jsou zjištění studie Zpravodajství ve věku mediální fragmentace agentury ResSolution Group. Studie zaznamenala od posledního sběru dat v době covid ...

Prorůstání státní moci a Seznam.cz? Kreativec Lukačovičovy firmy pracuje i pro vládní propagandu

Vydávání časopisu Střelecká revue přebírá Extra Publishing

Vydávání tradičního časopisu Střelecká revue přebírá po Pražské vydavatelské společnosti vydavatelství Extra Publishing.

Zápasník Jiří Procházka ve spotech e-shopu s doplňky stravy BrainMarket

Spoty na podporu zdraví a vitality vytvořil kreativní tým Final_2, režíroval Vladimír Špička.

Fitness e-shop GymBeam jde s Jakubem Enžlem do televizní kampaně

Strategii i kreativní koncept zajistili Darwin & the Machines pod vedením Michala Pastiera.

Portál Hithit.cz mění majitele, kupuje ho Keynes Money

Původní kvarteto zakladatelů Norbert Nagy, Pavel Müller, Aleš Burger a Pavel Eichler předává HitHit.cz společnosti Keynes Money. Jde o skupinu investorů, v jejímž čele stojí Aleš Bělík.

Studie: Zpravodajství se vyhýbá až čtvrtina české populace

Téměř třetina těch, kteří se zpravodajství vyhýbá, to zdůvodňuje přílišnou negativností zpráv, ukazuje nový ročník pravidelné studie ResSolution Group a Nielsen.

Domi Alagia sesadila z prvního místa nejznámějších influencerů Kovyho

Centrum pro marketingový výzkum a strategický marketing Fakulty podnikohospodářské VŠE vydalo novou aktualizaci Influencer monitoru, který každého půl roku sleduje známost tuzemských influencerů a postoje jejich sledujících. Nejnovější výsledky ukazují, že rok 2024 znamenal pro žebříček nejznámějších influencerů zásadní zlom. Vstupenk ...

Tržby z kin v uplynulém roce dosáhly 30 miliard dolarů. Letošní nabídka vypadá slibněji

Čas rekapitulací uplynulých dvanáct měsíců už se pomalu ale jistě chýlí ke konci, pojďme se ale ještě jednou naposledy podívat na to, jak se v celkovém měřítku dařilo kinům, co to vypovídá o návycích dnešních diváků a divaček, a jak vypadají vyhlídky na rok 2025. Nejprve se podívejme na některé statistiky. Server Gower Stree ...

V Brně otevře Popeyes restauraci do konce března

Brněnská pobočka fast-foodového řetězce Popeyes se bude nacházet na rohu Panské a Masarykovy ulice. 

15 let s bačou a jeho pomocníkem: úspěšný koncept COOP Jednoty

COOP Jednota, jedna z největších maloobchodních sítí na Slovensku, slaví 15. výročí komunikačního konceptu bači a jeho pomocníka. Tento nejdéle fungující reklamní koncept na trhu od jeho počátku spravuje agentura Jandl. S více než 150letou historií je COOP Jednota nejstarším obchodním řetězcem na Slovensku. Síť je tvořena regioná ...

Hitmaker Horský pošle do kin třetí film, komedii Moře na dvoře

Čtvrteční večer vyrovnaný, na čele Komisařka Florence

Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 v divácké skupině 15+ byl s těsným náskokem seriál Komisařka Florence. Se seriálem Kamarádi pak měl vyrovnanou sledovanost ve skupině 18-69. V 15-54 měl nejvíce diváků seriál Jedna rodina.

Proměny rodičovství vyžadují změnu marketingového přístupu

Oddalování rodičovství i různorodé modely rodiny si žádají jiný přístup značek k marketingu, potřeba je dobře pochopit potřeby jednotlivých skupin. 

Škoda Auto se opět spojuje s akcí Nova festival chutí

O víkendu 18. až 19. ledna se uskuteční další ročník jídelního festivalu Nova festival chutí.

Penny zprostředkuje sonografické vyšetření prsou zdarma

Kampaň „Akce, jak si račte přát“ pokračuje dobročinnou fází. Penny v ní zaplatí ženám monografické vyšetření na rakovinu prsu. 

Retail: Móda vede evropský trh, u nás roste F&B a smíšené zboží

V oblasti pronájmů dominují v České republice sektory jako móda, jídlo a nápoje (F&B) a smíšené zboží. 

Novým provozním ředitelem Effectixu je Michal Horňák

Jako innovation director nastupuje Klára Faiglová, client service director je Aleš Rubáš.

Vltava Labe Media mění vedení centrálního obchodu, přicházejí Juřička a Fajtl

Z Aktuálně.cz odchází větší skupina novinářů, Economia shání náhradu

Stále mapujeme aktuální pohyby mezi redakcemi velkých mediálních domů. Jeden z nejsilnějších momentálně míří ze zpravodajského serveru Aktuálně.cz, který spadá pod vydavatelství Economia miliardáře Zdeňka Bakaly a kam od ledna nastoupil nový šéfredaktor Matyáš Zrno (psali jsme již dříve). Některým lidem z Aktuálně hodil "lano" nový šéfredaktor Sezn ...

Crest Communications zajistí PR Jet Investment

Agentura má posílit publicitu skupiny jako významného hráče na poli private equity.

Do českých kin loni přišlo přes 13 milionů diváků, nejvíc na Vlny

Návštěvnost českých kin loni přesáhla 13 milionů diváků. Nejvyšší návštěvnost měl český film Vlny. Ukazuje to statistika Unie filmových distributorů.

Richard Fajtl a Adam Juřička vedou týmy centrálního obchodu skupiny Vltava Labe Media

Současně s novými tvářemi ve vedení týmů centrálního obchodu skupina VLM od ledna ruší agenturní bonusy. Mediální skupina Vltava Labe Media (VLM) posiluje vedení digitálního a printového obchodního týmu na úrovni centrálního obchodu. Od listopadu 2024 je vedením týmu digitálního obchodu pověřen Adam Juřička (na fotografii vpravo) ...

Antik TV spouští na českém trhu Lidový balíček za 99 Kč

Lidovým balíčkem, který operátor Antik TV spouští pro český trh, chce oslovit celé rodiny v nízkém cenovém segmentu.

Jet Investment si na PR vybírá Crest Communications

PR agentura Crest Communications zvítězila ve výběrovém řízení skupiny Jet Investment. 

Slovenský soud vydal zatykač na editora brněnského studia České televize, nyní bývalého

Kampaň se silikonovými prsy pokračuje dobročinnou částí. Penny zaplatí ženám sonografické vyšetření

Společnost Penny zprostředkuje bezplatné sonografické vyšetření prsou, které je důležitým preventivním opatřením v rámci boje s nádorovými onemocněními. Nabídka je součástí kampaně „Akce, jak si račte přát“, která netradičním způsobem vyzdvihuje dlouhodobě výhodné ceny řetězce. Zákazníci v kampani soutěžili o atraktivní výhr ...

Printový obchod VLM vede Fajtl z A 11, online sales Juřička z Burdy

Mediální dům spolu se změnou v čele centrálního obchodu od ledna ruší agenturní bonusy.

Centrální obchod VLM řídí Fajtl a Juřička, ruší se agenturní bonusy

Týmy centrálního obchodu Vltava Labe Media nově vedou Adam Juřička a Richard Fajtl. Současně skupina od ledna ruší agenturní bonusy.

Práce.cz mění po sedmi letech koncept, sází na červenou tečku

Kampaň „Udělej tečku" za starou prací představuje první spot z nového komunikačního konceptu společnosti Alma Career.

CES 2025: Umělá inteligence a zdraví v centru pozornosti

Letošní CES 2025 opět ukázal, jak rychle se technologie vyvíjejí a jak hluboce ovlivňují různé aspekty našeho života. Za největší technologickou konferencí se ohlíží Zuzana Horáková z Omnicom Media Group.

Startuje 23. ročník soutěže Zlatý středník

Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA) spustila přihlašování do Zlatého středníku. Přibyla kategorie pro regionální projekty a cena Grand Prix pro odpovědnou komunikaci. Zadavatelé a agentury mohou své projekty přihlásit do 20 hlavních tematických a 9 oborových kategorií přes web soutěže Zlatý střední ...

Tváří opatek Horalky se stala lyžařka Martina Dubovská

Společnost Sedita, výrobce oplatek Horalky, vidí v lyžařce Martině Dubovské potenciál spojovat generace.

Praha TV testuje novou aplikaci pro Apple TV

Metropolitní televize chystá rozšíření možností pro sledování svého vysílání. V AppStoru pro multimediální centrum Apple TV se objevila její aplikace.

Novinář Moláček dostal v ČT školení, jak na sítích nešířit agresivitu a vulgaritu

České dráhy si v tendru vybraly DDB Prague

Agentura DDB Prague Českým drahám zajistí kompletní ATL a BTL komunikaci. Má oslovit i lidi, kteří vlakem běžně necestují. Spolupráce Českých drah a DDB Prague po výběrovém řízení odstartovala oficiálně začátkem roku 2025. DDB tak po sedmi letech střídá agenturu Havas Prague. „Vlaky jsou moje srdeční záleži ...

České dráhy volí na kreativu DDB, změní se komunikace

Ve výběrovém řízení na novou reklamní agenturu si České dráhy vybraly DDB Prague.

Hluboce ztrátová rozvážková služba Foodora zvedla tržby o více než 400 milionů