Maaxi.cz

Zalando si na Consumer PR volí opět Friendly Friends

Zalando bude v oblasti Consumer PR i nadále pokračovat ve spolupráci s agenturou Friendly Friends.

Mohlo by vás zajímat

Provident v nové televizní kampani představuje své nové logo

Televizní spot lokalizovaný Publicisem vychází z existující rumunské a maďarské reklamy.

Česká podnikatelská pojišťovna nabírá, své lidi ukazuje ve dvojí roli

Kampaň pro ČPP vytvořila agentura Corporate Publishing, jsou v ní reální zaměstnanci.

Podnikatelská pojišťovna nabírá, své lidi ukazuje ve dvojí roli

Kampaň pro ČPP vytvořila agentura Corporate Publishing, jsou v ní reální zaměstnanci.

Kauza e-shopu Mamut.cz: insolvenční správce ukázal směrem ke skupině Unicorn

Zamotaný případ obřího krachu e-shopu Mamut.cz (provozní firma Mammoth, aktuálně v úpadku), ve kterém zmizely stovky tisíc kusů mobilů a dalšího příslušenství, se ještě více komplikuje. Insolvenční správce Pavel Fabian v novém vyjádření výrazně poukázal ke skupině Unicorn miliardáře Vladimíra Kováře. Zároveň však popřel miliardové pohledávky jednoh ...

Krach e-shopu Mamut.cz: insolvenční správce ukázal směrem ke skupině Unicorn

Zamotaný případ obřího krachu e-shopu Mamut.cz (provozní firma Mammoth, aktuálně v úpadku), ve kterém zmizely stovky tisíc kusů mobilů a dalšího příslušenství, se ještě více komplikuje. Insolvenční správce Pavel Fabian v novém vyjádření výrazně poukázal ke skupině Unicorn miliardáře Vladimíra Kováře. Zároveň však popřel miliardové pohledávky jednoh ...

Hauptmann zodpovídá za vnější vztahy Providentu v Česku i PA v Evropě

Jiří Hauptmann bude zodpovědný nejen za vnější vztahy v Providentu ČR, ale i evropské regulační záležitosti v rámci mateřské skupiny IPF.

Óčko Star a Expres žádají o prodloužení licencí

Hudební stanice Óčko Star a Óčko Expres požádaly Radu pro rozhlasové a televizní vysílání o prodloužení svých licencí pro pozemní vysílání. Regulátor je uděluje standardně na dobu 12 let.

Dm: Chceme lidi povzbudit k pozitivnímu rozvoji

Ve své nové dlouhodobé kampani se Dm zaměřuje na jedinečnost každého z nás, přibližuje za společnost Jiří Peroutka.

Zahájila onlinová platforma o fotbalové zábavě a kultuře

Svět fotbalu z perspektivy hráče i fanouška přináší nová onlinová platforma Kopačka Nekopačka.

Videotéka Max přidala mezi živé kanály Eurosport

Videotéka Max rozšířila nabídku živě streamovaných kanálů. Vedle CNN International jsou nově dostupné tematické stanice Eurosport 1 a Eurosport 2.

Seznam.cz pokračuje ve štědrém financování kontroverzní neziskovky NFNŽ

Pražský hrad hledá novou vizuální identitu

Správa Pražského hradu a Czechdesign zahájily 13. ledna soutěž na novou vizuální identitu Hradu, otevřenou pro grafické designéry. Hlavním cílem soutěže je vytvoření nadčasového a funkčního vizuálního systému, který umožní symbolické spojení všech subjektů souvisejících s Pražským hradem, a zároveň bude respektovat jeji ...

Akci Nova festival chutí navštívilo přes deset tisíc lidí

O víkendu 18. a 19. ledna se v pražském multifunkčním centru O2 universum konal druhý ročník největšího tuzemského food festivalu.

O značku Knihobotu se nově stará Žaneta Kratochvílová z Plzeňského Prazdroje

Marketingovou komunikaci Knihobotu napříč všemi trhy povede Žaneta Kratochvílová, která stála za kampaní „Frisco se vrací“. Žaneta Kratochvílová přichází do Knihobotu z Plzeňského Prazdroje, kde působila od ledna 2023 jako brand manažerka portfolia ready-to-drink nápojů na českém trhu v čele s hlavní značkou Frisco. Podílela s ...

Moravia Propag se po 32 letech mění na MVIA

Brněnská firma nabízející reklamní předměty, POS materiály, stínění a gastro techniku od rebrandingu očekává snazší expanzi v zahraničí i lepší přehlednost pro zákazníky. Společnost Moravia Propag se rozhodla pro změnu názvu a vizuální identity. Od 1. 1. 2025 nese firma nový název MVIA. Tento krok reflekt ...

Bohemia Interactive: tržby přes 1,4 miliardy a miliony prodaných her

Cinema City: Zájem o formáty IMAX, 4DX a VIP se zvyšuje

Zájem o speciální kino formáty IMAX, 4DX a VIP se mezi českými diváky zvyšuje, ukazuje výzkum Ipsos pro Cinema City.

Brand manažerkou Knihobotu je Žaneta Kratochvílová

Do Knihobotu přichází Žaneta Kratochvílová z Plzeňského Prazdroje. 

Minoritním vlastníkem PR agentury Konektor se stal Pařízek

Případy 1. oddělení udržely v pondělí večer prvenství

Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let zůstává repríza seriálu Případy 1. oddělení, s menším odstupem následuje repríza Specialistů.

IFIS dal magistrátu ohledně budovy Empresy čas do konce ledna

Investiční fond IFIS dal pražskému magistrátu čas do konce měsíce, aby se vyjádřil k nabídce odkupu nemovitostí dražených v nedobrovolné aukci.

Nova zařadí premiéry Specialistů, Marty nebo Survivora

Během února uvede TV Nova do vysílání v hlavním večerním čase premiérové díly zavedených pořadů.

Jedna věta, dvojnásobné tržby. Jak využít znalosti podvědomí?

Marketingem aktuálně nejvíc hýbe umělá inteligence, je tu ale ještě jedna oblast, která by se v zájmu oboru už neměla déle ignorovat: poznatky z behaviorálních věd.

Do strategického týmu Publicisu přišla Mai Bebjak

Na pozici seniorního stratéga skupiny Publicis Groupe nastoupila Mai Bebjak. 

T-Mobile se stává partnerem běžecké série Běhej lesy

Novým oficiálním partnerem běžeckého seriálu Běhej lesy je T-Mobile. 

Seriál Zoo Nové začátky se ustálil na půl milionu diváků, Ulice klesla pod milion

Mírný nárůst Primy, mírný pokles Novy. Tak vypadá střet podvečerních seriálů Zoo Nové začátky a Ulice po prvních dvou týdnech. Zoo má přitom výrazně starší publikum než Ulice.

Marketing PSN povede Natálie Bartošová

Přichází z realitní kanceláře Svoboda & Williams, kde řídila marketing posledních devět let.

Na první díl seriálu ČT Děcko se dívalo 870 tisíc diváků, starších 15 let

Silný producentský přestup mezi Českou televizí a TV Prima

Pozoruhodný přestup. Dvě známá producentská jména, která dlouhodobě působila v České televizi, před nedávnem zamířila do producentských struktur, napojených na televizi Prima (majitel Ivan Zach). Zde se již podílejí na výrobě velké investice Zachovy televize do seriálové dramatiky.

IFIS dal magistrátu ohledně nemovitosti Empresy čas do konce ledna

Investiční fond IFIS dal pražskému magistrátu čas do konce měsíce, aby se vyjádřil k nabídce odkupu nemovitostí dražených v nedobrovolné aukci.

Petr Pařízek se s 10% podílem stal partnerem Konektor PR

S novým rokem se mění i vlastnická struktura komunikační agentury Konektor PR.

Novou tváří strategického týmu Publicis Groupe se stala Mai Bebjak

Strategický tým komunikační skupiny Publicis Groupe je téměř po roce kompletní. Posledním členem se stala Mai Bebjak, která nastoupila na pozici seniorního stratéga. Mai Bebjak se ve své nové roli věnuje především strategickým komunikačním aktivitám společnosti Lego, a to jak pro regionální hub zaměřený na země střední a východní ...

Na klíčové pozice ve Fragile nastupují Martinásek, Pálka a Halečka

Příchozí obsadili pozice media strategy director, business strategist a head of performance.

Martinásek, Pálka a Halečka nastupují do agentury Fragile

Agentura Fragile rozšiřuje tým o klíčové strategické posty – novými tvářemi jsou David Martinásek, Radek Pálka a Marek Halečka.

Novým partnerem v Konektoru PR se stal Petr Pařízek

Dlouholetý šéf týmu korporátní komunikace se od ledna připojuje k partnerům agentury Konektor PR. Zároveň získává desetiprocentní podíl ve společnosti. S novým rokem se mění i vlastnická struktura komunikační agentury Konektor PR. K dosavadním partnerům Jaroslavu Duroňovi a Rostislavu Starému se přip ...

Konektor PR má nového partnera, k Duroňovi a Starému přibyl Petr Pařízek

Dlouholetý vedoucí týmu korporátní komunikace od ledna v agentuře vlastní 10% podíl.

Agentura Fragile posiluje tým o Davida Martináska, Radka Pálku a Marka Halečku.

Digitální agentura Fragile do svého týmu vítá tři zkušené odborníky na klíčové pozice. David Martinásek nastupuje jako „media strategy director, Radek Pálka na pozici „business strategist“ a Marek Halečka se stává novým „head of performance“. David Martinásek (na fotografii vpravo) přináší do Fragile dlouholeté zkušenosti z mediálního ...

Marketing společnosti PSN povede Natálie Bartošová

Do vedení marketingu společnosti PSN nastupuje Natálie Bartošová.

Strategický tým Publicis Groupe je kompletní, doplnila ho Mai Bebjak

Mai Bebjak přišla jako seniorní stratég. Začínala v OMD, pak v Marketupu vedla strategii.

TV Nova stále točí prémiové díly Specialistů pro novou řadu, půjde letos na jaře

T-Mobile bude místo olympijského dne „běhat lesy“

Více než deset let byla společnost T-Mobile partnerem Běhu olympijského dne. S podporou běžeckých závodů pro veřejnost bude pokračovat i po nedávném ukončení partnerství s Českým olympijským výborem. Nově operátor rozšířil spolupráci s agenturou Raul o seriál Běhej lesy. Už čtyři roky je T-Mobile prémiovým partnere ...

Natálie Bartošová se ujme vedení marketingu společnosti PSN

PSN rozšiřuje svůj management o marketingovou expertku s desetiletou praxí v realitním a developerském sektoru. Nová posila přichází ze společnosti Svoboda & Williams, kde od roku 2015 zastávala pozici marketingové ředitelky. Ve své nové roli se Natálie Bartošová zaměří na rozvoj značky PSN a opírat se bude o s ...

Clooney se v nové kampani Nespressa stává detektivem

V nové reklamní kampani značky Nespresso se George Clooney zabývá případem zmizelých kávových kapslí. 

Voyo na Slovensku zdražuje o 2 eura, navýšení se čeká i v Česku

Základní předplatné služby Voyo vzroste na Slovensku o dvě eura měsíčně. Navýšení ceny za předplatné Voya se očekává také v Česku.

Tržby animovaného hitu Mufasa: Lví král se přiblížily 600 milionům dolarů

Limity zůstaly v neděli na čele, nad milionem i Policie Modrava

Druhý díl seriálu Limity udržel pozici nejsledovanějšího nedělního pořadu po 20:00. Také druhý díl sledovalo více než milion diváků (15+). Nad milionem ale byla i Policie Modrava a její odstup od vedoucího pořadu nebyl velký.

Televizní kulturní kanál Arte je nově členem EBU

Televizní stanice Arte, známá svým zaměřením na umění a evropskou kulturu, se stala novým členem Evropské vysílací unie (EBU). Toto členství posílí spolupráci a kulturní výměnu mezi evropskými veřejnoprávními vysílateli.

ASCOPA otevírá 23. ročník soutěže Zlatý středník

Přihlášky do nového ročníku Zlatého středníku je možné podávat do 31. března.

Mafra sází na příjmy z digitálu, plánuje růst iDnes Premium

Tržby z placeného internetového obsahu iDnes Premium by měly podle plánu společnosti Mafra letos růst až o pětinu. „Je to ambiciózní cíl, ale placenému obsahu věříme,“ říká k výhledu pro letošní rok předseda představenstva Michal Hanák.

Na trh vstupuje nová značka MG Nutrition

Za novou značkou MG Nutrition stojí nutriční terapeutka Markéta Gajdošová, prvními produkty jsou proteinové tyčinky.