Maaxi.cz

Až 87 % dětí pracuje v Česku s nástroji umělé inteligence

Zatímco ve škole nástroje umělé inteligence využívá 64 % dětí ve věku 12 až 17 let, doma 80 %, vyplývá z výzkumu Vodafonu a Ipsosu. 

Mohlo by vás zajímat

Vodafone TV zařadí BBC Earth, BBC First a dvě erotické TV

Vodafone TV rozšiřuje od února nabídku o nové tematické kanály, které mají být náhradou za streamovací službu Voyo. Zákazníci se mohou těšit na dokumentární a britské dramatické pořady i erotický obsah.

Mluvčími roku 2024 jsou Ghanem, Nevoralová a tým ČEZ

Ceny Mluvčí roku 2024 získali Jakub Ghanem, Šárka Nevoralová a PR tým ČEZ. 

Ceny Mluvčí roku 2024 znají vítěze

Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA) na slavnostním večeru ocenila nejlepší mluvčí soukromého sektoru, veřejného sektoru a PR tým roku. Na slavnostním galavečeru soutěže Mluvčí roku v hotelu Stages ocenila ASCOPA vítěze tří kategorií, kteří vzešli z celkem 15 finalistů. Nejlepší mluvčí ...

Letos do kin zamíří tři koprodukční projekty ateliérů Barrandov Studio

Vodafone snížil o třetinu uhlíkovou stopu v médiích a reklamě

Na celkem 13 trzích snížil Vodafoneuhlíkovou stopu svých mediálních a reklamních aktivit o více než třetinu během jednoho roku. 

V multiplexu Color DAB+ odstartuje Americana Radio

Nová rozhlasová stanice Americana Radio brzy rozšíří nabídku multiplexu Color DAB+.

ČT1 nasadí seriály Vyšetřuje Imma Tataranni a Nabídka

Do prime-timového vysílání na kanále ČT1 míří další zahraniční seriály. Jde o krimi příběhy Vyšetřuje Imma Tataranni a Nabídka.

Na velký letní festival dopadlo insolvenční řízení, hraje se o miliony

Velký open air festival v Česku, který aktuálně připravuje letošní ročník 2025, má vážný problém. Na jednu z organizačních firem, které stojí v pozadí akce, byl před několika dny podán insolvenční návrh. Dlužná částka, která má být po splatnosti již přes 6 měsíců, se pohybuje v milionech korun.

Vrací se zlaté časy televizní reklamy? Přístup diváků se mění

Nová studie HUB Research ukazuje, že diváci streamovacích služeb jsou vnímaví k reklamě, zejména když jim šetří peníze za předplatné.

Netflix mění strategii, své filmy začne posílat do kin

Netflix za poslední čtvrtletí zaznamenal výrazný nárůst předplatitelů, v Severní Americe tak oznámil zvyšování cen předplatných, které jistě brzy přijde i k nám do Evropy. Mezitím ale streamovací gigant taky ustoupil požadavkům filmařů a filmařek, kteří žádají, aby jejich snímky začaly chodit nejprve do kin. Není to tak dávn ...

R2B2 kupuje stoprocentní podíl ve společnosti Caroda

Spojením společností R2B2 a Caroda vzniká monetizační a technologická platforma pro vydavatele.

Pruyem v Tipsportu

Influencer marketing využívá skupina Tipsport sotva rok. Funguje ovšem výborně – dokonce už získal i první triumf v marketingových soutěžích. Spolupráce s influencery zpravidla probíhá tak, že marketing Tipsportu sestaví detailní zadání, určí cílovou skupinu a samotný cíl. „Agentura TK Media pro nás navrhne vhodné influencery a spo ...

Bývalý profesionální fotbalista novým ESG manažerem skupiny Tipsport

ESG manažerem skupiny Tipsport byl jmenován Martin Šlapák (37), zaměří se především na implementaci legislativních požadavků směrnice CSRD do interních procesů celé skupiny v České republice i na Slovensku. Šlapák přináší do Tipsportu zkušenosti a odborné znalosti v oblasti řízení projektů a trvalé udržitelnosti, které ...

Minisérie českého HBO Bez vědomí míří na Netflix

Špionážní drama Bez vědomí, které v roce 2019 uvedla HBO jako svůj původní seriál, se chystá na další streamovací platformu. Šestidílná minisérie se od 19. února objeví v nabídce Netflixu ve vysokém rozlišení obrazu.

Rekola přidávají elektrokola, plánují expanzi

Loňský rok byl pro bikesharingovou platformu Rekola rekordní, letos přidá elektrokola.

Start-up Investown má novou marketingovou ředitelku, přichází z Daytripu

Středeční večer pro Srdce a Výměnu manželek, Show JK trojkou

Středeční večerní jedničkou po 20:00 zůstává v divácké skupině 15+ italský seriál Srdce. Následuje Výměna manželek, která je zároveň nejsilnější v 15-54. Trojkou večera byla Show Jana Krause.

Streamovací a OTT služby lokalizují díky AI obsah do češtiny

Zdá se, že možnost vstoupit na nové trhy se zahraniční službou nebylo nikdy jednodušší. Zaklínadlo zvané AI zvládne i lokalizaci do češtiny. Přináší to ale některá úskalí.

Ahinsa připravila s Preciosou limitovanou edici

Značka Ahinsa shoes se spojila se sklářskou společností Preciosa, společně uvádí limitovanou edici. 

#HolkyzMarketingu si v metru říkají o povýšení i pozornost

Půjdu na volnou nohu. Řeknu si o povýšení. Povedu tým. To jsou hesla, která si během ledna získala pozornost cestujících v pražském metru. „Chtěly jsme se podívat na slovo ‚odvaha‘ trochu jinak,“ říká o kampani vzdělávací platformy #HolkyzMarketingu její CMO Nicole Kárraová. Ač kampaň vznikla loni u příležitosti desátých narozeni ...

Pojištění bez sádry a mléko bez krávy. Značka jde budovat i jinak!

Od promyšlené strategie po komunikaci napříč kanály. Jak se komplexně postarat o brand, ukazuje dlouhodobá spolupráce agentury Boomerang s Radegastem. Nebo schopnost postavit řešení na základě unikátních dat v případě pojištění Flexi od Kooperativy. Anebo práce na zbrusu nové značce Bohemilk Opočno.

Do čela marketingu Investownu přichází Iva Janoušková

Novou marketingovou ředitelkou společnosti Investown se stává Iva Janoušková. 

Vysoce zisková miliardářská skupina kupuje online dárkovou platformu

Čtyřiapadesátiletý podnikatel a miliardář expanduje na internetu. Jeho firma, která za poslední dva roky vygenerovala souhrnný čistý zisk přes 260 milionů korun a vygenerovala desetimilionové dividendy, nyní akvíruje digitální platformu, zaměřenou na dárkový byznys.

Šéfredaktorkou časopisu Top class je nově Sabina Tesařová

Do vedení časopisu Top class vydavatelství RF Hobby přišla Sabina Tesařová.

U nás se můžete odvázat: Dopravní podnik města Brna čelí kritice za nevhodné slogany

Dopravní podnik města Brna (DPMB) uvedl novou reklamní kampaň s názvem Jsme víc než MHD, která má za cíl ukázat, že hromadná doprava není jen prostředkem přepravy, ale i místem pro různorodé životní okamžiky. Kampaň však vyvolala smíšené reakce veřejnosti na sociálních sítích. Podle tiskové mluvčí DPMB Hany Tomaštíkové byla kampaň vyt ...

Festival Jeden svět představuje hlavní vizuál a znělku

Mezinárodní filmový festival o lidských právech se uskuteční od 12. března do 27. dubna 2025 v 57 městech napříč celou Českou republikou.

Radek Jalůvka předává vedení Ipsosu, v agentuře zůstává

Po 33 letech od založení se Radek Jalůvka rozhodl předat vedení výzkumné agentury Ipsos. Jedná se o dlouhodobě plánovaný krok.

T-Mobile připravuje šíření mobilního internetu pomocí dronů

KB si na sociální sítě vybírá agenturu Image_Nation

Novou agenturou na správu sociálních sítí Komerční banky se stala Image_Nation. 

Marketing Investownu nově řídí Iva Janoušková

Janoušková má zkušenosti z Mafry, LMC, Carollina, Slevomatu, Astratexu nebo Daytripu.

Komerční banka si na sociální sítě vybrala agenturu Image Nation

Dosud pro banku dělala Peppermint Digital, střídání agentur předcházelo výběrové řízení.

Komerční banka si na sítě vybrala agenturu Image Nation

Dosud pro banku dělala Peppermint Digital, střídání agentur předcházelo výběrové řízení.

Passionflix nabízí online romantické filmy s českými titulky

Streamovací platforma Passionflix přináší romantické filmy zaměřené na ženské publikum. Ačkoliv rozhraní služby je v angličtině, vybrané filmy lze sledovat s českými titulky.

Komerční banka mění agenturu na správu sítí, v tendru vybrala Image_Nation

Kreativní agentura Peppermint Digital končí po roce a čtvrt jako správce sociálních sítí Komerční banky. V komplexním výběrovém řízení si KB na nadcházející období vybrala tým Image_Nation. Ten bude mít na starosti jak obsahovou část, tak přípravu kreativních projektů nebo spolupráci s influencery. „Image_Nation zvítězili ...

Novou šéfredaktorkou časopisu Top Class je Sabina Tesařová

Bývalá mluvčí Sporty TV Tesařová nahrazuje Jiřího Marečka, který časopis řídil čtyři roky.

Lidé si se jménem Leoše Mareše spojí nejčastěji kožichy

Co se lidem vybaví, když se řekne Leoš Mareš? I v roce 2025 vítězí kožich, uvádí výzkum agentury Stem/Mark.

Startuje soutěž na novou vizuální identitu Pražského hradu

Správa Pražského hradu spolu s Czechdesign startuje soutěž na vytvoření nové vizuální identity Pražského hradu.

Na festivalu Brutal Assault letos zahrají Opeth, Kerry King nebo Fear Factory

Značku digitálního antikvariátu Knihobot povede Kratochvílová, přišla z Prazdroje

Hauptmann zodpovídá za vnější vztahy Providentu v Česku

Jiří Hauptmann bude zodpovědný nejen za vnější vztahy v Providentu ČR, ale i evropské regulační záležitosti v rámci mateřské skupiny IPF.

Komisařka Florence potvrzuje vedení v úterním večeru

Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let byla Komisařka Florence. Následoval seriál Kamarádi. V 15-54 měla nejvíc diváků Jedna rodina.

Návštěvnost českých zpravodajských webů loni klesla

Pokles průměrného počtu reálných uživatelů se týká většiny nejnavštěvovanějších zpravodajských webů.

Počet předplatitelů Netflixu rekordně rostl, překonal 300 milionů

Výsledky překonaly očekávání analytiků a akcie podniku po jejich zveřejnění výrazně posílily.

Pikito otevírá svou druhou prodejnu v Bratislavě

Koncept sdílených prodejen Pikito expanduje. Ve spolupráci s Moris Design otevírá druhou pobočku v Bratislavě, celkem jich má čtyři. 

Předplatitelů Netflixu už je přes 300 milionů, přibylo jich víc než za covidu

Za silným růstem stojí nová řada seriálu Hra na oliheň a zájem o živé sportovní přenosy.

Provident v nové televizní kampani představuje své nové logo

Televizní spot lokalizovaný Publicisem vychází z existující rumunské a maďarské reklamy.

Česká podnikatelská pojišťovna nabírá, své lidi ukazuje ve dvojí roli

Kampaň pro ČPP vytvořila agentura Corporate Publishing, jsou v ní reální zaměstnanci.

Podnikatelská pojišťovna nabírá, své lidi ukazuje ve dvojí roli

Kampaň pro ČPP vytvořila agentura Corporate Publishing, jsou v ní reální zaměstnanci.

Kauza e-shopu Mamut.cz: insolvenční správce ukázal směrem ke skupině Unicorn

Zamotaný případ obřího krachu e-shopu Mamut.cz (provozní firma Mammoth, aktuálně v úpadku), ve kterém zmizely stovky tisíc kusů mobilů a dalšího příslušenství, se ještě více komplikuje. Insolvenční správce Pavel Fabian v novém vyjádření výrazně poukázal ke skupině Unicorn miliardáře Vladimíra Kováře. Zároveň však popřel miliardové pohledávky jednoh ...

Krach e-shopu Mamut.cz: insolvenční správce ukázal směrem ke skupině Unicorn

Zamotaný případ obřího krachu e-shopu Mamut.cz (provozní firma Mammoth, aktuálně v úpadku), ve kterém zmizely stovky tisíc kusů mobilů a dalšího příslušenství, se ještě více komplikuje. Insolvenční správce Pavel Fabian v novém vyjádření výrazně poukázal ke skupině Unicorn miliardáře Vladimíra Kováře. Zároveň však popřel miliardové pohledávky jednoh ...