Maaxi.cz

Ondřej Tomeš posiluje CEE Attorneys na pozici business partner

Mezinárodní advokátní kancelář CEE Attorneys oznamuje příchod Ondřeje Tomeše na pozici business partnera.

Tomeš, který působil na vedoucích pozicích ve společnostech Vodafone, Creative Dock či Košík.cz, se zaměří na strategický rozvoj kanceláře, business development a marketing.

Tento krok je součástí strategie CEE Attorneys, jež se orientuje na dynamicky rostoucí segmenty, jako jsou IT služby, vývoj softwaru, fintech, AI a hardwarové inovace. Kancelář klade důraz na cenovou transparentnost, rychlou komunikaci s klienty a využití moderních AI nástrojů pro efektivnější poskytování právních služeb.

„Zapojení profesionálního manažera do strategického vedení je v mezinárodním právním prostředí běžné. V České republice však tento přístup zatím není rozšířený, a proto se CEE Attorneys řadí mezi průkopníky v tomto směru. Věříme, že tato cesta povede k posílení naší pozice na trhu a nabídn...

Mohlo by vás zajímat

Vlastnické změny uvnitř skupiny A 11 Group

Čerstvý tah má více oddělit vybrané části byznysu mediální skupiny A 11 Group (Aleš Zavoral a Daniel Šopov) od vydávaných médií, které spadají pod A 11 ( (Náš Region, týdeník Mladý svět, magazíny CEO, Premium Guide, Harmonie, lifestylové tituly Kutilství, Špuntíci atd.)

Projekt RH 300 Cross přilákal zadavatele do rádia i HbbTV

Projekt RH 300 Cross se podle mediazastupitelství Radiohouse setkal se zájmem klientů a přilákal nové zadavatele do rádiové reklamy i HbbTV.

Outbreak připravuje další kampaň pro americký trh

Pojišťovna svěřila české agentuře úkol adaptovat evropský koncept pro americký trh.

Je seriálový Pán prstenů v problémech? Sledovanost miliardového projektu klesla víc, než se myslelo

Jeff Bezos a jeho bezedná peněženka v kombinaci s láskou k legendární fantasy z pera J. R. R. Tolkiena znamenaly, že původní investice ve výši 250 milionů do nákupu práv a podobné částky do natočení prvních dvou sérií seriálového Pána prstenů nebyly pro streamovací službu od Amazonu zase až takový problém. Vzhledem ...

Novým CEO agentury SiteOne je Jan Vojta, zakladatel Jan Bezděk mu předal vedení vlastní společnosti

Digitální agentura SiteOne mění vedení společnosti. Od začátku roku 2025 se stal novým CEO Jan Vojta, dosavadní „head of delivery“. Na pozici nahradil zakladatele a majitele Jana Bezděka, který stál v čele firmy 25 let. Vojta bude v SiteOne zodpovědný za provozní vedení firmy, implementaci strategie a zlepšování procesů v&nb ...

Media Club zajistí prodej reklamy pro FAST kanály Sweet.tv

Media Club rozšiřuje své portfolio o prodej reklamy pro FAST kanály streamovací platformy Sweet.tv.

Michal Červenka se stal marketingovým ředitelem české pobočky Eset

Novým ředitelem marketingu v české pobočce společnosti Eset, poskytovatele kyberbezpečnostních řešení pro firmy a domácnosti, se stal Michal Červenka. Ze své pozice bude Červenka zodpovědný za marketingovou komunikaci, podporu online i offline prodejních kanálů či public relations a vedení jednotlivých týmů marketingové ...

Na jedno je spoleh, říká Velkopopovický Kozel v kampani od Zaraguzy

Pivní brand ze skupiny Plzeňského Prazdroje osvěžuje komunikaci. Oslavuje všechny, kteří neváhají podat pomocnou ruku. Velkopopovický Kozel přesouvá svou komunikaci blíže k lidem a situacím z běžného života. V první kampani od agentury Zaraguza, jíž si značka v tendru vybrala loni na podzim, se zaměřuje na pomoc v  ...

ČT1 na jedničce a ČT2 na dvojce? Pořadí na ovladačích se mění

Dříve bylo pořadí kanálů na dálkových ovladačích jasné. První čtyři pozice patřily dvěma programům České televize, Nově a Primě. V prostředí placené televize už je to však minulost.

Železný bude moderovat pořad Historie.cs místo Koldinské

Publicistický pořad Historie.cs bude v České televizi od poloviny února uvádět také bývalý moderátor Událostí Jakub Železný.

Ta Ta Ta Tak nízké ceny! XXXLutz oživuje kampaň a hlásí trvalé slevy

XXXLutz spouští kampaň „TA TA TA TAk nízké ceny!“, která navazuje na komunikaci značky a oznamuje dvacetiprocentní slevu pro držitele XXXL hit karty. Startuje 3. února k 15. výročí firmy v Česku. Kampaň využívá silný mediální mix včetně televizní reklamy, online komunikace, rádia, tištěné inzerce a sociálních médií ...

Jakub Železný bude moderovat pořad Historie.cs místo Koldinské

Publicistický pořad Historie.cs bude v České televizi od poloviny února uvádět také bývalý moderátor Událostí Jakub Železný.

XXXLutz se v kampani vrací k ikonickému popěvku

„Ta ta ta tak nízké ceny!“ zpívá XXXLutz v nové kampani, chce tak připomenout dlouholetou tradici značky na českém trhu.

Marketing v Heureka Group řídí Jan Gemrich

Heureka Group má čtyři nové členy představenstva. Patří k nim také nový CMO Jan Gemrich.

Slavný Dan Brown umístil děj nového románu do Prahy, může to pomoci turistickému byznysu

Jak vylepšit SEO díky AI a proč to umět se SearchGPT? Vše prozradí další MAM class

Martin Žatkovič ze Seznamu názorně vysvětlí, jak lze s pomocí AI a dosáhnout toho, aby váš web milovali jak vyhledávače, tak uživatelé. Za dva týdny, v úterý 11. února se uskuteční další akce ze série MAM class, věnovaná bude možnostem využití umělé inteligence při vylepšení SEO. Společně s lektorem Martinem Žatkovičem, S ...

Na čelo středečního večera se dostala Výměna manželek

Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 se stala Výměna manželek. S menším odstupem následoval italský seriál Srdce a poté repríza seriálu Pod hladinou.

E-mail marketing by se měl opřít o jiná data, stávající jsou „hausnumera"

Za výrazně nepřesnější „housnumera" považuje v současnosti Jakub Olexa z Mailkitu používané klíčové metriky jako open rate a click rate. „Realita je jiná a je zcela zásadní, abyste se neopíjeli rohlíkem," uvedl na konferenci E-mail Restart.

Heureka Group má čtyři nové TOP manažery, kromě jiného pro marketing a byznys

V OMD Creative Challenge vítězí NoBS s nápadem hero marketingu

Další ročník studentské soutěže OMD Creative Challenge zná vítěze. Úkolem bylo tentokrát vytvořit strategii na podporu nejnovější řady STR8 Wild Beat.

ANO a SPD opět zablokovaly schvalování vyšších poplatků pro ČT a rozhlas

Nepodaří-li se mediální novelu protlačit v pátek, koalice zřejmě svolá mimořádnou schůzi.

„Na jedno je spoleh.“ Velkopopovický Kozel přichází s novou kampaní

Zaraguza teď komunikaci značky posouvá od tématu řemesla k situacím z běžného života.

Borkovcova skupina Partners poprvé překonala v obratu 5 miliard

Česká televize mění strukturu divize Obsah, které šéfuje Polachová

Zemětřesení v producentské sekci Kavčích hor. Šéfka obsahové divize České televize Tereza Polachová, kterou do veřejnoprávní stanice přivedl ředitel ČT Jan Souček na podzim 2023, mění portfolio tvůrčích producentských skupin (TPS) a složení center dramaturgie. Systém TPS, který funguje dlouhé roky, zaváděl Součkův předchůdce Petr Dvořák. ...

Kaufland se spojuje s Cristovaem, zařadí značku Timba

Ve spolupráci se zpěvákem Benem Cristovaem rozšíří Kaufland svou nabídku veganských pokrmů. 

ANO a hlavně SPD opět zablokovaly schvalování poplatků ČT a ČRo

Hnutí ANO a hlavně SPD ve středu opět zablokovala schvalování růstu poplatků pro Českou televizi a Český rozhlas.

Toyota s českými olympioniky a paralympioniky pokračuje jako lokální oficiální partner

Přestože globální partnerství značky Toyota a MOV skončilo, tuzemské zastoupení automobilky podepsalo spolupráci s OV a ČPV na další období. České zastoupení automobilky Toyota nadále pokračuje v podpoře českého sportu a parasportu jako oficiální partner Českého olympijského výboru a Českého paralympijského výboru. S&nb ...

Komunitní média v Česku chybí, sociální sítě je nenahrazují

Pro demokraticky zdravou konfiguraci jsou potřeba tři typy médií – soukromá, veřejnoprávní i komunitní, která však u nás prakticky neexistují, říká profesor Nico Carpentier.

Honor popichuje v kampani Samsung, málo inovuje

Honor se v rámci série unboxing videí zaměřuje na svého konkurenta – značku Samsung. „Vyčítá“ jí nedostatek inovací. 

Toyota pokračuje s olympioniky jako lokální partner

Toyota pokračuje jako lokální partner s podporou českých olympioniků a paralympioniků. 

„Dobrý den, máte Clubcard?“ Zákaznice tančí v nové kampani Tesco

Tesco představilo relaunch kampaně věrnostního programu Clubcard. Připomíná v ní nejen hlavní benefit „Clubcard šetří peníze“, ale také personalizované kupony i vyzkoušené herní prvky pro ještě lepší nákupní zážitek a zábavu. „Nakupování v supermarketech Tesco s Clubcard nejen výrazně šetří peníze, ale je i šité na ...

Jak by se měly značky připravit na druhé volební období prezidenta Donalda Trumpa

Donald Trump složil přísahu a nastoupil do druhého funkčního období prezidenta Spojených států. Co to znamená pro značky a jak se mohou připravit? Od chvíle, kdy Trump vyhrál americké prezidentské volby, vládnou médiím titulky článků o tom, jak a proč vyhrál, o jeho kontroverzních výběrech do kabinetu a o tom, ...

Marketup nově pracuje pro Škoda Auto, Maspex či Oriflame

Marketup rozšiřuje portfolio svých klientů, mezi nové patří například Škoda Auto, Maspex nebo Oriflame. 

Prodejce očních čoček Lentiamo loni vyrostl o 71 milionů, letos čeká miliardový obrat

Brněnská agentura zajistí PR brněnskému pivu. Lesensky.cz spolupracuje se Starobrnem

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz začíná od ledna letošního roku spolupracovat s pivovarem Starobrno. Agentura pro pivovar zajistí koordinaci PR aktivit, media relations a influencer marketing. Součástí spolupráce by měla být i jarní kreativní kampaň. V komunikaci plánuje využít brněnské reálie i&n ...

Hejlíkova gastro série Spolu a hladoví míří na Netflix

Streamovací služba Netflix rozšíří nabídku titulů od českého HBO.

Mozaika obsadí na TV Nova od konce února páteční večery

Seriál Mozaika míří do lineárního vysílání TV Nova od konce února. Obsadí páteční hlavní vysílací čas.

AK CEE Attorneys má nového byznys partnera, dříve dělal ve Vodafone nebo Košíku

Komisařka Florence v úterý na čele, v závěsu Kamarádi

Seriál Komisařka Florence se stal nejsledovanějším v úterý večer po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. S menším odstupem následoval seriál Kamarád. Jedna rodina zůstává nejsledovanější ve skupině 15-54.

Seriál Mozaika obsadí na TV Nova od konce února páteční večer

Seriál Mozaika míří do lineárního vysílání TV Nova od konce února. Obsadí páteční hlavní vysílací čas.

Kantar: Malé obrazovky u Čechů vítězí, roste obliba podcastů

Loni se spokojenost Čechů odrazila ode dna. Jaký je jejich životní styl a jak využívají média, ukazuje studie Lifestyle 2024 agentury Kantar. 

ASCOPA zvolila nové vedení Výkonného výboru

Do Výkonného výboru byli nově zvoleni: Petra Adámková, Lucie Dosedělová a Ondřej Šuch. Pavel Vlček a Jitka Němečková zůstávají.

PR organizace ASCOPA zvolila nový výkonný výbor, v čele stále Pavel Vlček

Extra Publishing přebírá časopisy Rozmarýna a Rozmarýnka

Měsíčník dosud vydávala dceřinka Watch Star Media, čtvrtletník Pražská vydavatelská.

Novou COO v Triadu se stává Adéla Marešová

Do role Chief Operations Officer agentury Triad Prague nastupuje Adéla Marešová. 

Na trhu OOH reklamy se připravuje částečná akvizice billboardové a bigboardové firmy

Mediální seskupení, které působí na trhu regionálních médií, polygrafie nebo reklamy, připravuje společně s partnery nákup minoritního podílu v billboardové a mediální firmě (spoluvlastní kromě jiného vlivný regionální server). Ta působí hlavně na Moravě. Posílí se tak pozice budované celorepublikové sítě digitálních reklamních ploch. ...

Předsedou ASCOPA zůstává Vlček, místopředsedkyní je nově Adámková

Ve výboru pokračuje Jitka Němečková, novými členy jsou Lucie Dosedělová a Ondřej Šuch.

Předsedou ASCOPA je dál Vlček, místopředsedkyní nově Adámková

Ve výboru pokračuje Jitka Němečková, novými členy jsou Lucie Dosedělová a Ondřej Šuch.

Do vedení agentury Ogilvy nastoupila Simona Lišková

Řídicí struktura agentury Ogilvy se v lednu doplnila o nově vytvořenou pozici Chief Client Officer, kterou bude zastávat Simona Lišková.

Simona Lišková se vrací do Ogilvy, nově jako chief client officer

Bývalá ředitelka marketingu Vodafonu v agentuře mimo jiné povede tým pro T-Mobile.