Jak by se měly značky připravit na druhé volební období prezidenta Donalda Trumpa
Donald Trump složil přísahu a nastoupil do druhého funkčního období prezidenta Spojených států. Co to znamená pro značky a jak se mohou připravit?
Od chvíle, kdy Trump vyhrál americké prezidentské volby, vládnou médiím titulky článků o tom, jak a proč vyhrál, o jeho kontroverzních výběrech do kabinetu a o tom, jakými problémy se bude zabývat, jakmile nastoupí do úřadu. V úřadu už nyní znovu sedí.
Je to jen začátek a mnohé z toho, o čem se bude psát, bude i nadále vyvolávat silné emoce mezi americkou veřejností.
Značky musí být připraveny na fungování v době Trumpova prezidentství. Některé věci mohou marketéři proaktivně plánovat dopředu, jiné nás zastihnou nepřipravené.
Možná neexistuje „příručka“ nebo pravidla, jak postupovat dál, ale zde jsou tři věci, které by marketéři měli mít na paměti, když budou v příštích čtyřech letech pokračovat ve vedení a ...
Mohlo by vás zajímat
Čerstvý tah má více oddělit vybrané části byznysu mediální skupiny A 11 Group (Aleš Zavoral a Daniel Šopov) od vydávaných médií, které spadají pod A 11 ( (Náš Region, týdeník Mladý svět, magazíny CEO, Premium Guide, Harmonie, lifestylové tituly Kutilství, Špuntíci atd.)
Projekt RH 300 Cross se podle mediazastupitelství Radiohouse setkal se zájmem klientů a přilákal nové zadavatele do rádiové reklamy i HbbTV.
Pojišťovna svěřila české agentuře úkol adaptovat evropský koncept pro americký trh.
Jeff Bezos a jeho bezedná peněženka v kombinaci s láskou k legendární fantasy z pera J. R. R. Tolkiena znamenaly, že původní investice ve výši 250 milionů do nákupu práv a podobné částky do natočení prvních dvou sérií seriálového Pána prstenů nebyly pro streamovací službu od Amazonu zase až takový problém.
Vzhledem ...
Digitální agentura SiteOne mění vedení společnosti. Od začátku roku 2025 se stal novým CEO Jan Vojta, dosavadní „head of delivery“. Na pozici nahradil zakladatele a majitele Jana Bezděka, který stál v čele firmy 25 let.
Vojta bude v SiteOne zodpovědný za provozní vedení firmy, implementaci strategie a zlepšování procesů v&nb ...
Media Club rozšiřuje své portfolio o prodej reklamy pro FAST kanály streamovací platformy Sweet.tv.
Novým ředitelem marketingu v české pobočce společnosti Eset, poskytovatele kyberbezpečnostních řešení pro firmy a domácnosti, se stal Michal Červenka.
Ze své pozice bude Červenka zodpovědný za marketingovou komunikaci, podporu online i offline prodejních kanálů či public relations a vedení jednotlivých týmů marketingové ...
Pivní brand ze skupiny Plzeňského Prazdroje osvěžuje komunikaci. Oslavuje všechny, kteří neváhají podat pomocnou ruku.
Velkopopovický Kozel přesouvá svou komunikaci blíže k lidem a situacím z běžného života. V první kampani od agentury Zaraguza, jíž si značka v tendru vybrala loni na podzim, se zaměřuje na pomoc v ...
Dříve bylo pořadí kanálů na dálkových ovladačích jasné. První čtyři pozice patřily dvěma programům České televize, Nově a Primě. V prostředí placené televize už je to však minulost.
Publicistický pořad Historie.cs bude v České televizi od poloviny února uvádět také bývalý moderátor Událostí Jakub Železný.
XXXLutz spouští kampaň „TA TA TA TAk nízké ceny!“, která navazuje na komunikaci značky a oznamuje dvacetiprocentní slevu pro držitele XXXL hit karty. Startuje 3. února k 15. výročí firmy v Česku.
Kampaň využívá silný mediální mix včetně televizní reklamy, online komunikace, rádia, tištěné inzerce a sociálních médií ...
Publicistický pořad Historie.cs bude v České televizi od poloviny února uvádět také bývalý moderátor Událostí Jakub Železný.
„Ta ta ta tak nízké ceny!“ zpívá XXXLutz v nové kampani, chce tak připomenout dlouholetou tradici značky na českém trhu.
Heureka Group má čtyři nové členy představenstva. Patří k nim také nový CMO Jan Gemrich.
Martin Žatkovič ze Seznamu názorně vysvětlí, jak lze s pomocí AI a dosáhnout toho, aby váš web milovali jak vyhledávače, tak uživatelé.
Za dva týdny, v úterý 11. února se uskuteční další akce ze série MAM class, věnovaná bude možnostem využití umělé inteligence při vylepšení SEO.
Společně s lektorem Martinem Žatkovičem, S ...
Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 se stala Výměna manželek. S menším odstupem následoval italský seriál Srdce a poté repríza seriálu Pod hladinou.
Za výrazně nepřesnější „housnumera" považuje v současnosti Jakub Olexa z Mailkitu používané klíčové metriky jako open rate a click rate. „Realita je jiná a je zcela zásadní, abyste se neopíjeli rohlíkem," uvedl na konferenci E-mail Restart.
Další ročník studentské soutěže OMD Creative Challenge zná vítěze. Úkolem bylo tentokrát vytvořit strategii na podporu nejnovější řady STR8 Wild Beat.
Nepodaří-li se mediální novelu protlačit v pátek, koalice zřejmě svolá mimořádnou schůzi.
Zaraguza teď komunikaci značky posouvá od tématu řemesla k situacím z běžného života.
Zemětřesení v producentské sekci Kavčích hor. Šéfka obsahové divize České televize Tereza Polachová, kterou do veřejnoprávní stanice přivedl ředitel ČT Jan Souček na podzim 2023, mění portfolio tvůrčích producentských skupin (TPS) a složení center dramaturgie. Systém TPS, který funguje dlouhé roky, zaváděl Součkův předchůdce Petr Dvořák. ...
Ve spolupráci se zpěvákem Benem Cristovaem rozšíří Kaufland svou nabídku veganských pokrmů.
Hnutí ANO a hlavně SPD ve středu opět zablokovala schvalování růstu poplatků pro Českou televizi a Český rozhlas.
Přestože globální partnerství značky Toyota a MOV skončilo, tuzemské zastoupení automobilky podepsalo spolupráci s OV a ČPV na další období.
České zastoupení automobilky Toyota nadále pokračuje v podpoře českého sportu a parasportu jako oficiální partner Českého olympijského výboru a Českého paralympijského výboru. S&nb ...
Pro demokraticky zdravou konfiguraci jsou potřeba tři typy médií – soukromá, veřejnoprávní i komunitní, která však u nás prakticky neexistují, říká profesor Nico Carpentier.
Honor se v rámci série unboxing videí zaměřuje na svého konkurenta – značku Samsung. „Vyčítá“ jí nedostatek inovací.
Toyota pokračuje jako lokální partner s podporou českých olympioniků a paralympioniků.
Tesco představilo relaunch kampaně věrnostního programu Clubcard. Připomíná v ní nejen hlavní benefit „Clubcard šetří peníze“, ale také personalizované kupony i vyzkoušené herní prvky pro ještě lepší nákupní zážitek a zábavu.
„Nakupování v supermarketech Tesco s Clubcard nejen výrazně šetří peníze, ale je i šité na ...
Marketup rozšiřuje portfolio svých klientů, mezi nové patří například Škoda Auto, Maspex nebo Oriflame.
Mezinárodní advokátní kancelář CEE Attorneys oznamuje příchod Ondřeje Tomeše na pozici business partnera.
Tomeš, který působil na vedoucích pozicích ve společnostech Vodafone, Creative Dock či Košík.cz, se zaměří na strategický rozvoj kanceláře, business development a marketing.
Tento krok je součástí strategie CEE Attorneys, jež s ...
Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz začíná od ledna letošního roku spolupracovat s pivovarem Starobrno.
Agentura pro pivovar zajistí koordinaci PR aktivit, media relations a influencer marketing. Součástí spolupráce by měla být i jarní kreativní kampaň.
V komunikaci plánuje využít brněnské reálie i&n ...
Streamovací služba Netflix rozšíří nabídku titulů od českého HBO.
Seriál Mozaika míří do lineárního vysílání TV Nova od konce února. Obsadí páteční hlavní vysílací čas.
Seriál Komisařka Florence se stal nejsledovanějším v úterý večer po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. S menším odstupem následoval seriál Kamarád. Jedna rodina zůstává nejsledovanější ve skupině 15-54.
Seriál Mozaika míří do lineárního vysílání TV Nova od konce února. Obsadí páteční hlavní vysílací čas.
Loni se spokojenost Čechů odrazila ode dna. Jaký je jejich životní styl a jak využívají média, ukazuje studie Lifestyle 2024 agentury Kantar.
Do Výkonného výboru byli nově zvoleni: Petra Adámková, Lucie Dosedělová a Ondřej Šuch. Pavel Vlček a Jitka Němečková zůstávají.
Měsíčník dosud vydávala dceřinka Watch Star Media, čtvrtletník Pražská vydavatelská.
Do role Chief Operations Officer agentury Triad Prague nastupuje Adéla Marešová.
Mediální seskupení, které působí na trhu regionálních médií, polygrafie nebo reklamy, připravuje společně s partnery nákup minoritního podílu v billboardové a mediální firmě (spoluvlastní kromě jiného vlivný regionální server). Ta působí hlavně na Moravě. Posílí se tak pozice budované celorepublikové sítě digitálních reklamních ploch. ...
Ve výboru pokračuje Jitka Němečková, novými členy jsou Lucie Dosedělová a Ondřej Šuch.
Ve výboru pokračuje Jitka Němečková, novými členy jsou Lucie Dosedělová a Ondřej Šuch.
Řídicí struktura agentury Ogilvy se v lednu doplnila o nově vytvořenou pozici Chief Client Officer, kterou bude zastávat Simona Lišková.
Bývalá ředitelka marketingu Vodafonu v agentuře mimo jiné povede tým pro T-Mobile.