Maaxi.cz

„Ta ta ta tak nízké ceny!“ XXXLutz v reklamě obměnil svůj známý popěvek

Velká červená šipka v nové komunikaci symbolizuje trvalou slevu pro věrné zákazníky.

Mohlo by vás zajímat

„Pidiatr“ Blaž Vršnik na sítích představuje nové vlaky RegioPanter

Aktuální kampaň od agentury Hofo Media Group představuje nové vlakové jednotky RegioPanter nasazené na linky R41 a S4. Vlaky v barvách PID jsou stejné, ale každá linka má svůj vlastní spot. Vystupuje v nich opět herec Jan Vondráček coby fiktivní behaviorální specialista Blaž […]

Marketup nově pracuje pro Škodu Auto, Adfors, FeelEco či Maspex

Agentura Marketup se v loňském roce účastnila více než 50 výběrových řízení, ve 47 procentech z nich zvítězila. Mezi nové klienty Marketupu, která letos slaví 15 let na trhu, patří například Škoda Auto, kde agentura provádí audity digitálních kampaní a zajišťuje marketingovou podporu na trzích mimo Evropu, včetně konzultací při&n ...

Škola CEVRO se mění na univerzitu, v kampani oblékla sochy do mikin

Veškerý obsah vznikl pomocí umělé inteligence. Kampaň dodaly Kreativní kancl a Magnas.

NetMonitor: Aktuálně.cz minus 41 procent, Blesk.cz minus 21 procent, iRozhlas.cz minus 27 procent

Ikea letos otevře další studio, představí Kompass

V letošním roce plánuje Ikea otevřít další plánovací studio, zaměří se na udržitelnost a uvede službu Kompass pro navigaci v rámci obchodu. 

Počet aktivních podcastů se loni zvýšil o 369 na 1577

Počet aktivních podcastů se podle statistiky Forendros v tuzemsku meziročně zvýšil o necelou třetinu.

Soudní spor: podnikatel Jaromír Soukup se zbavil dalšího mediálního majetku

Soudní spor, který mohl mít pro mediálního podnikatele Jaromíra Soukupa (foto) fatální následky, nakonec skončil dohodou. Někdejší majitel TV Barrandov a vydavatelství Empresa Media Soukup se tak zbavil další části svého mediálního impéria.

AG Foods mění logo se studiem Dynamo Design

Společnost AG Foods slaví 35 let na trhu novou vizuální identitou i směrem značky. Lépe odráží její hodnoty, poslání a rodinný charakter. Nové logo společnosti AG Foods svou barevností a výraznými literami ag navazuje na původní symbol, přesto podle firmy přináší svěží emocionální náboj. Je hravé, radostné a přátelské, což m ...

Interní i externí komunikace se musí připravit na nekončící změny ve světě i online

Přehled trendů pro rok 2025 s podtitulem Získávání náskoku v nejistém světě představila globální komunikační agentura Grayling. Výzvy a příležitosti pro firmy a profesionály z komunikačního byznysu pojmenovává Grayling na základě průzkumu vytvořeného spolu s agenturou OnePoll mezi 500 vedoucími pracovníky a analýz odborníků z celého s ...

Bohemia Sekt vstupuje do segmentu nealko míchaných nápojů

Do portfolia nealkoholických sektů a vín přidává společnost Bohemia Sekt také nealkoholický míchaný nápoj. Uvedla Mionetto Aperitivo nealkoholické.

Kilová pamětní medaile ze zlata nejdražším vydraženým předmětem a šest set nováčků v Česku denně. Rok 2024 na Aukru v číslech

Šest set nových uživatelů v průměru každý den a šest milionů prodaných produktů na Aukru. To jsou výsledky, které ukazují, že se Aukro loni díky nadstandardní ochraně uživatelů před podvody i expertní práci se sběratelskými předměty zařadilo mezi nejúspěšnější e-commerce projekty v Česku. Na Slovensku vyrostlo Aukro za je ...

Čerpací stanice v Česku začínají víc myslet na rodiny

Rodiny s dětmi mají na cestách své potřeby, i v Česku tomu čerpací sítě začínají vycházet vstříc. 

Gamechangers mezi reklamami. Šéf Ogilvy Paris jmenoval pět kampaní, které změnily hru

Pohled prezidenta a CCO Ogilvy Paris na to, co dělá kampaň ikonickou. Matthieu Elkaim, prezident a CCO Ogilvy Paris, nás seznámí s pěti kampaněmi, které změnily pravidla hry a které ztělesňují podstatu odvážné a nezapomenutelné reklamy. Tyto kampaně jsou příkladem toho, jak skvělá kreativní práce může formovat kultur ...

Bezděk předává vedení své agentury SiteOne Vojtovi

Novým CEO digitální agentury SiteOne je Jan Vojta. Dosavadní ředitel Jan Bezděk zůstává nadále majitelem a strategickým konzultantem.

E-shop s hudebními nástroji Kytary.cz utržil 1,1 miliardy, vyplatil milionovou dividendu

TV Nova natáčí čtvrtou řadu seriálu Odznak Vysočina

Na Vysočině vznikají nové díly detektivního seriálu televize Nova Odznak Vysočina.

Komisařka Florence zůstává ve čtvrtek večer na čele

Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let zůstává Komisařka Florence. Následuje seriál Kamarádi a poté Jedna rodina. Tento seriál sledují nejvíce diváci 15-54.

Češi milují privátní značky, i když často ani nevědí, že je kupují

Výzkumná agentura NIQ zveřejnila v druhé polovině ledna data o loňském vývoji FMCG a elektroniky a spotřebičů. Vybíráme to nejzajímavější v oblasti rychloobrátkového zboží.

Rama se spojuje se šéfkuchařem Gordonem Ramsay

Šéfkuchař Gordona Ramsay ukazuje v kampani značky Rama, jak „povýšit domácí vaření a pečení na novou úroveň". 

Tesco podporuje novou kampaní věrnostní Clubcard

Tesco spouští novou kampaň na podporu věrnostního programu Clubcard. 

Jakub Železný se vrací k moderování, nahradí historičku, která dělá pro vládu

Bývalý moderátor Událostí se bude střídat v uvádění týdeníku Historie.cs na ČT2 a ČT24.

Agenturu SiteOne povede Jan Vojta, nahradil zakladatele Jana Bezděka

Majitel Bezděk zůstává jako strategický konzultant. Vojta dosud byl head of delivery.

Marketing české pobočky Esetu řídí Michal Červenka

Červenka přichází z Centropol Energy, kde se v marketingu podílel na rebrandingu.

Vlastnické změny uvnitř skupiny A 11 Group

Čerstvý tah má více oddělit vybrané části byznysu mediální skupiny A 11 Group (Aleš Zavoral a Daniel Šopov) od vydávaných médií, které spadají pod A 11 ( (Náš Region, týdeník Mladý svět, magazíny CEO, Premium Guide, Harmonie, lifestylové tituly Kutilství, Špuntíci atd.)

Projekt RH 300 Cross přilákal zadavatele do rádia i HbbTV

Projekt RH 300 Cross se podle mediazastupitelství Radiohouse setkal se zájmem klientů a přilákal nové zadavatele do rádiové reklamy i HbbTV.

Outbreak připravuje další kampaň pro americký trh

Pojišťovna svěřila české agentuře úkol adaptovat evropský koncept pro americký trh.

Je seriálový Pán prstenů v problémech? Sledovanost miliardového projektu klesla víc, než se myslelo

Jeff Bezos a jeho bezedná peněženka v kombinaci s láskou k legendární fantasy z pera J. R. R. Tolkiena znamenaly, že původní investice ve výši 250 milionů do nákupu práv a podobné částky do natočení prvních dvou sérií seriálového Pána prstenů nebyly pro streamovací službu od Amazonu zase až takový problém. Vzhledem ...

Novým CEO agentury SiteOne je Jan Vojta, zakladatel Jan Bezděk mu předal vedení vlastní společnosti

Digitální agentura SiteOne mění vedení společnosti. Od začátku roku 2025 se stal novým CEO Jan Vojta, dosavadní „head of delivery“. Na pozici nahradil zakladatele a majitele Jana Bezděka, který stál v čele firmy 25 let. Vojta bude v SiteOne zodpovědný za provozní vedení firmy, implementaci strategie a zlepšování procesů v&nb ...

Media Club zajistí prodej reklamy pro FAST kanály Sweet.tv

Media Club rozšiřuje své portfolio o prodej reklamy pro FAST kanály streamovací platformy Sweet.tv.

Michal Červenka se stal marketingovým ředitelem české pobočky Eset

Novým ředitelem marketingu v české pobočce společnosti Eset, poskytovatele kyberbezpečnostních řešení pro firmy a domácnosti, se stal Michal Červenka. Ze své pozice bude Červenka zodpovědný za marketingovou komunikaci, podporu online i offline prodejních kanálů či public relations a vedení jednotlivých týmů marketingové ...

Na jedno je spoleh, říká Velkopopovický Kozel v kampani od Zaraguzy

Pivní brand ze skupiny Plzeňského Prazdroje osvěžuje komunikaci. Oslavuje všechny, kteří neváhají podat pomocnou ruku. Velkopopovický Kozel přesouvá svou komunikaci blíže k lidem a situacím z běžného života. V první kampani od agentury Zaraguza, jíž si značka v tendru vybrala loni na podzim, se zaměřuje na pomoc v  ...

ČT1 na jedničce a ČT2 na dvojce? Pořadí na ovladačích se mění

Dříve bylo pořadí kanálů na dálkových ovladačích jasné. První čtyři pozice patřily dvěma programům České televize, Nově a Primě. V prostředí placené televize už je to však minulost.

Železný bude moderovat pořad Historie.cs místo Koldinské

Publicistický pořad Historie.cs bude v České televizi od poloviny února uvádět také bývalý moderátor Událostí Jakub Železný.

Ta Ta Ta Tak nízké ceny! XXXLutz oživuje kampaň a hlásí trvalé slevy

XXXLutz spouští kampaň „TA TA TA TAk nízké ceny!“, která navazuje na komunikaci značky a oznamuje dvacetiprocentní slevu pro držitele XXXL hit karty. Startuje 3. února k 15. výročí firmy v Česku. Kampaň využívá silný mediální mix včetně televizní reklamy, online komunikace, rádia, tištěné inzerce a sociálních médií ...

Jakub Železný bude moderovat pořad Historie.cs místo Koldinské

Publicistický pořad Historie.cs bude v České televizi od poloviny února uvádět také bývalý moderátor Událostí Jakub Železný.

XXXLutz se v kampani vrací k ikonickému popěvku

„Ta ta ta tak nízké ceny!“ zpívá XXXLutz v nové kampani, chce tak připomenout dlouholetou tradici značky na českém trhu.

Marketing v Heureka Group řídí Jan Gemrich

Heureka Group má čtyři nové členy představenstva. Patří k nim také nový CMO Jan Gemrich.

Slavný Dan Brown umístil děj nového románu do Prahy, může to pomoci turistickému byznysu

Jak vylepšit SEO díky AI a proč to umět se SearchGPT? Vše prozradí další MAM class

Martin Žatkovič ze Seznamu názorně vysvětlí, jak lze s pomocí AI a dosáhnout toho, aby váš web milovali jak vyhledávače, tak uživatelé. Za dva týdny, v úterý 11. února se uskuteční další akce ze série MAM class, věnovaná bude možnostem využití umělé inteligence při vylepšení SEO. Společně s lektorem Martinem Žatkovičem, S ...

Na čelo středečního večera se dostala Výměna manželek

Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 se stala Výměna manželek. S menším odstupem následoval italský seriál Srdce a poté repríza seriálu Pod hladinou.

E-mail marketing by se měl opřít o jiná data, stávající jsou „hausnumera"

Za výrazně nepřesnější „housnumera" považuje v současnosti Jakub Olexa z Mailkitu používané klíčové metriky jako open rate a click rate. „Realita je jiná a je zcela zásadní, abyste se neopíjeli rohlíkem," uvedl na konferenci E-mail Restart.

Heureka Group má čtyři nové TOP manažery, kromě jiného pro marketing a byznys

V OMD Creative Challenge vítězí NoBS s nápadem hero marketingu

Další ročník studentské soutěže OMD Creative Challenge zná vítěze. Úkolem bylo tentokrát vytvořit strategii na podporu nejnovější řady STR8 Wild Beat.

ANO a SPD opět zablokovaly schvalování vyšších poplatků pro ČT a rozhlas

Nepodaří-li se mediální novelu protlačit v pátek, koalice zřejmě svolá mimořádnou schůzi.

„Na jedno je spoleh.“ Velkopopovický Kozel přichází s novou kampaní

Zaraguza teď komunikaci značky posouvá od tématu řemesla k situacím z běžného života.

Borkovcova skupina Partners poprvé překonala v obratu 5 miliard

Česká televize mění strukturu divize Obsah, které šéfuje Polachová

Zemětřesení v producentské sekci Kavčích hor. Šéfka obsahové divize České televize Tereza Polachová, kterou do veřejnoprávní stanice přivedl ředitel ČT Jan Souček na podzim 2023, mění portfolio tvůrčích producentských skupin (TPS) a složení center dramaturgie. Systém TPS, který funguje dlouhé roky, zaváděl Součkův předchůdce Petr Dvořák. ...

Kaufland se spojuje s Cristovaem, zařadí značku Timba

Ve spolupráci se zpěvákem Benem Cristovaem rozšíří Kaufland svou nabídku veganských pokrmů. 

ANO a hlavně SPD opět zablokovaly schvalování poplatků ČT a ČRo

Hnutí ANO a hlavně SPD ve středu opět zablokovala schvalování růstu poplatků pro Českou televizi a Český rozhlas.

Toyota s českými olympioniky a paralympioniky pokračuje jako lokální oficiální partner

Přestože globální partnerství značky Toyota a MOV skončilo, tuzemské zastoupení automobilky podepsalo spolupráci s OV a ČPV na další období. České zastoupení automobilky Toyota nadále pokračuje v podpoře českého sportu a parasportu jako oficiální partner Českého olympijského výboru a Českého paralympijského výboru. S&nb ...