Maaxi.cz

V Česku se bude točit další filmová adaptace Ladislava Fuchse, autora magického Spalovače mrtvol

Mohlo by vás zajímat

Řezníkův film již tři týdny poráží konkurenci, celkové tržby překročily 38 milionů

Významný posun miliardové investice Českých Radiokomunikací, management mluví o gamechangeru

V projektu stavby obřího datacentra Českých Radiokomunikací (ČRa; majitel fondy Cordiant Digital Infrastructure) na pražské Zbraslavi, což má být největší DC v Česku, došlo k významnému posunu. Firma tak již ví, kdy vyhlásí miliardový tendr a kdy by se mělo začít stavět.

Tematické kanály MTV upravily obrazový formát i podobu log

Hudební stanice z rodiny MTV prošly od února významnou vizuální proměnou. Změny se týkají jak obrazového formátu, tak grafické podoby log jednotlivých kanálů, což má přispět k lepšímu diváckému zážitku a modernějšímu vzhledu.

Garnier Fructis v nové kampani cílí na generaci Z

Garnier Fructis komunikuje portfolio přípravků na vlasy s cílem zaujmout hlavně příslušníky generace Z. 

Outbrain dokončila akvizici společnosti Teads

Společnost Outbrain oznámila dokončení akvizice společnosti Teads, poté co získala všechna potřebná regulační schválení. Obě firmy spojí své odborné znalosti v oblasti brandingu a výkonnostní reklamy, aby vytvořily omnichannel platformu v digitálním prostředí. Nová společnost ponese staronový název Teads. Touto akvizicí vzniká no ...

Skylink zpřistupnil stanice Canal+ Sport pro všechny zákazníky

Sportovní stanice Canal+ Sport 2 a Canal+ Sport 3 jsou nově dostupné ve všech balíčcích operátora Skylink.

Jakub Hanuš: Lyžaři dnes surfují po internetu

Platforma Gopass se stala klíčovým nástrojem i pro budování zákaznické loajality a efektivní marketingovou komunikaci skiareálů Špindlerův Mlýn a Ještěd. Detaily prozrazuje Jakub Hanuš, marketingový manažer Tatry Mountain Resorts.

T-Mobile a Slovak Telekom na employer branding mají Triad

Tendr mobilního operátora proběhl v říjnu a klient do něj přizval celkem tři agentury.

Ton se ve valentýnské kampani zaměřuje na La Zittu

Ton chce valentýnskou kampaní oslovit mladou generaci, do popředí dává La Zittu. 

Esportový turnaj evropských rozměrů v Česku

Málokterá značka má k esportu tak blízko jako T­‑Mobile. Aktivity českého týmu byly v této oblasti ale spíše příležitostné. Rok 2024 ovšem přinesl velkou změnu. Koncept vlastního turnaje si před několika lety telekomunikační operátor zkoušel už v několika zemích. A protože šlo o projekt úspěšný, přirozeně se nabídla možnost využí ...

Další posun v Magenta TV, propad stanice CS Mystery

Operátor T-Mobile přistoupil začátkem února k další úpravě své programové nabídky.

Titul z techniky? To chceš, nabádá uchazeče Fakulta strojní VŠB-TUO v kampani

Ostravská strojní fakulta se po čase rozhodla osvěžit svou náborovou komunikaci a představila novou kampaň s názvem Titul Ing. Její insight zní jasně: je rozhodně lepší titul mít než ho nemít. A titul z techniky je výhra rovnou dvojnásobná. Novou kampaň, jejímž cílem bylo zejména zaujmout a vyniknout v reklamn ...

Případy 1. oddělení a Specialisté v pondělí vyrovnané

Seriály Případy 1. oddělení a Specialisté dosáhly v pondělním večeru po 20:00 téměř shodné sledovanosti v divácké skupině 15+. V 15-54 měl prvně jmenovaný větší odstup.

Data prvních stran mají na českém internetu stále větší roli

Připravenost českého internetového trhu na mizející podporu cookies třetích stran je dnes určitě lepší, než jaká byla před pěti lety. Hlavně u menších hráčů a na straně klientů ale ještě penzum práce čeká, shodli se účastníci diskuse na konferenci SPIR.

PR manažerem v CEEC Research se stal Jiří Uhlíř

O PR analytické společnosti specializující se na stavebnictví, projektový a developerský sektor se nově stará Jiří Uhlíř.

Televize a weby jsou hlavním zdrojem pro sledování událostí

Celospolečenské dění nejčastěji lidé sledují prostřednictvím televize a internetových zpravodajských serverů. Vyplývá to z nových dat CVVM.

Ikea vytvořila spánkovou zónu v tiny house

Ikea vybavila uprostřed přírody spánkovou zónu v tiny house od TwoFingers. 

Dokážou technologie suplovat přirozený talent?

V době, kdy technologie slibují zázračné zkratky k úspěchu, se snadno zapomíná na to, co nás skutečně odlišuje – přirozený talent a dovednosti. Ani ta nejpokročilejší umělá inteligence nebo drahé vybavení naplno nenahradí roky praxe a odhodlání. Když jdou ale technologie ruku v ruce s talentem, otevírá se nová cesta k úspěchu. ...

Odstartovalo nové kreativní studio Kamarads

Studio propojuje strategii, kreativitu a design. V jeho čele stojí Chris Hague a Manuel Prada.

Konektor rozšiřuje svůj kreativní tým

Do agentury přicházejí Mariya Usikova, Cameron Dalton a Blanka Vávrová Vymětalíková.

Dominance bezplatné televize skončila, víc diváků v Česku už má IPTV a kabel

Televizi přes IPTV nebo kabel přijímá 46 % domácností, přes anténu 41 %, přes satelit 13 %.

Macháčkův Mig 21 vyrazí na koncertní šňůru, v Lucerna Music Baru zahraje třikrát

Deník N hlásí vyrovnané hospodaření a růst klubového předplatného

Hrubý zisk Deníku N dosáhl podle sdělení vydavatele v roce 2024 výše 53 tisíc Kč. Počet předplatitelů přesahuje hranici 26 tisíc.

Birell v kampani páruje značku s jídlem a vybízí k výběru

Birell přichází s novou kampaní, která má za cíl propojit portfolio Birell s příležitostmi k jídlu a upevnit jeho roli jako přirozené volby při stolování.

Oscarová kampaň Netflixu je v troskách, objevil se nový favorit

Muzikál Emilia Pérez, na který streamovací služba Netflix zakoupila loni distribuční práva, se netěšil příliš dobré pověsti už před vyhlášením oscarových nominací. Nyní, pár dní po nich, je však situace ještě několikanásobně horší. Film, který se zabývá transgender tématy a jehož hlavní postavou je nelítostný narkobaron z Mexika, ...

Agentura Konektor posiluje kreativní tým

Art directorkou je Mariya Usikova, Cameron Dalton se ujímá tvorby strategií a tým Konektoru rozšiřuje i account manažerka Blanka Vávrová Vymětalíková. „V Konektoru si zakládáme na tom, že spojujeme odborníky z různých komunikačních oborů pod jednou střechou. Je skvělé, že díky širšímu kreativního týmu nyní můžeme tyto synergie po ...

Vizuál Českého lva 2025 propojí filmovou magii s realitou

Vizuál 32. ročníku Českého lva od Jany Krchové pracuje s iluzí filmu, rekvizitami a kulisami. Dominuje mu drátěný model slova „LEV“, který vytváří optickou iluzi. „Mým cílem bylo vytvořit formu, která zůstává otevřená interpretaci a zároveň ji bude možné implementovat jak v reklamní kampani, tak během ceremoniálu Českého lva,“ vy ...

Mistrovství Evropy softbalistek má vizuál od Ilony Polanski

Představit softbal více široké veřejnosti. To je cílem pořadatelů zářijového ME, které bude hostit Praha. K popularizaci olympijského sportu má pomoct i atraktivní vizuál, o který se postarala ilustrátorka Ilona Polanski. Vychází ze sloganu „Beautiful game“ a zachycuje hráčky v ladných softbalových pohybech. Grafická podoba ...

Vizuál Českého lva si hraje s iluzemi a optickým klamem

Autorkou podoby letošního vizuálního stylu filmové ankety Český lev je opět Jana Krchová.

La Zitta mluví beze slov. Ton na Valentýna sází na sílu tichého sebevědomí

Ton letos na Valentýna staví na emocích a sebevědomí. Jeho kampaň se zaměřuje na židli La Zitta – „tu tichou“, která však poutá pozornost. Zatímco ikonické modely jako Merano nebo židle č. 14 patří k nejznámějším produktům značky, La Zitta je jiná. Je to židle pro ty, kteří nepotřebují křičet, aby zaujali. Její jednoduché linie a ...

Český rozhlas připravuje svého „Moravce“, nový pořad odstartuje letos

Veřejnoprávní Český rozhlas (ČRo) připravuje nový politický diskusní pořad, kam budou zváni parlamentní i mimoparlamentní politici plus další političtí hráči. Moderátor chystané novinky je již znám. Terčem ostré pozornosti bude bezpochyby výběr hostů do diskusního pořadu ČRo.

Orion v novém konceptu říká, že má „Recept na všechno“

Nová série reklam je zaměřena na každodenní okamžiky spojené s domácím vařením a pečením.

IPTV a kabel předběhly v příjmu TV signálu terestriku

Příjem televizního signálu přes internet nebo kabel se stal v Česku nejsilnějším způsobem přijímání signálu. O několik procentních bodů předběhl i dosud vedoucí terestrický příjem. Data přináší Kontinuální výzkum ATO.

OMD mění strategické směřování a identitu, změna se dotkne i české pobočky

Mediální agentura OMD představila nový slogan i vizuální identitu. Nová strategie nese název „Tvoříme budoucnost“. Agentura OMD Worldwide, součást Omnicom Media Group, představila nové strategické směřování „We Create What’s Next“ (Tvoříme budoucnost). Definuje ji jako „mediálního partnera s vizí, odbornými znalostmi a technologi ...

Orion a Czech Promotion pokračují ve spolupráci a představují nový kreativní koncept

Po úspěšné kampani ke StarDance přichází Orion s novým konceptem „Recept na všechno“, který ve spolupráci s Czech Promotion hravě přibližuje široký sortiment. Nová kampaň se stejně jako ta podzimní odehrává přímo v prodejně Orion a postupně představí čtyři reklamní spoty. Prvním zveřejněným příběhem je nostalgická vzpomínka ...

OMD má nové strategické směřování i vizuální identitu

Mediální agentura OMD uvádí nový claim i vizuální identitu. Nová strategie nese název „Tvoříme budoucnost“.

Prsa v reklamě Penny jsou za čárou, rozhodla Rada pro reklamu

Kontroverzní kampaň řetězce Penny s nabídkou na silikonová prsa je podle Kodexu reklamy závadná, uvedla Arbitrážní komise Rady pro reklamu. V lednovém pokračování vánoční kampaně o slevách „Jak si račte přát“ řetězec Penny mezi vizuály zařadil mimo jiné nabídku na silikonová prsa. To vyvolalo rozruch odborníků i veřejnosti. Stížnosti ...

Media Projekt: Právo minus 13 procent, Blesk minus 9 procent, Reflex minus 16 procent procent

Král Šumavy v neděli jedničkou, poté seriál Limity

Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let se stal druhý díl minisérie Král Šumavy. Následoval seriál Limity, který měl zároveň nejvyšší sledovanost ve skupině 15-54.

Trend poklesu prodejů tuzemských deníků loni mírně zpomalil

Celkový výsledek prodaných nákladů tuzemských deníků v roce 2024 je o 11 procent nižší než v roce 2023. Jde o mírnější pokles než v roce 2023.

Deník Forum24 vychází deset let, loni skončil v zisku

Podle údajů provozující společnosti Forum 24 skončil loni stejnojmenný internetový deník v zisku 3,9 mil. korun.

KFC kampaní podpoří spojení smažáku a Zinger řízku

KFC uvádí novinku s názvem Cheezy Crunch Zinger, jež spojuje smažený sýr s kuřecím řízkem. Komunikovat ji bude kampaní. 

CRIF nově vydává certifikáty potvrzující stabilitu firem

Firmy, které vznikly počátkem 90. let patří k nejstabilnějším na českém trhu, ukazují data CRIF.

Filmový divák se mění, investice do kinoreklamy ale rostou

Kina už asi nikdy nedosáhnou takové návštěvnosti jako před covidem. Přesto příjmy z reklamy by již brzy mohly dorovnat předpandemický stav. Jak se daří kinoreklamě a jakou roli dnes hraje v mediamixech zadavatelů, rozkrývá hlavní téma MAM 6/2025. V roce 2024 zavítalo do českých kin přes 13 milionů diváků, což jsou zhruba dvě třetiny návště ...

Vydavatel českého Forbesu přidává samostatný web Forbes Life

V čele stojí Anna Nosková, spolu s ní obsah tvoří Petra Cieslar a editor Ondřej Novotný.

Alejandro di Trolio a Irene Kugelmann povedou poroty ADC Czech Creative Awards

Soutěž ADC Czech Creative Awards představuje poroty svého už 32. ročníku, do něhož se mohou práce přihlašovat do konce února. Art Directors Club představuje porotce, kteří v rámci Advertising Jury a Art Jury ocení nejlepší práce roku 2024. O vítězích rozhodne 25 porotců, předních špiček ve svých oborech. Zájemci mohou do ADC ...

Natáčení spotu o příchodu Milana Petržely do Viktorky Žižkov: kostýmy z Jáklova filmu a žádný dublér

Fotbalový klub FK Viktoria Žižkov představil nového bojovníka krátkým filmem v režii Jakuba Koháka, produkci Concept film & Production a s kostýmy z Jáklova výpravného velkofilmu Jan Žižka. „Ta mast z vrby dle receptury pánů z Líšně nepomáhá.“ Možná pomůže petržel, nebo lépe – Petržela. Do družiny bojovníků ...

Novým komerčním ředitelem onlinu na Primě je Hung Nguyen

Dosavadní zástupce Jana Čadka přebírá řízení poté, co Čadek povýšil na komerčního šéfa.

TikTok dominuje v organickém zapojení, Facebook a X zaostávají

Analytický tým Socialinsider se zaměřil na vyhodnocení dat z 125 milionů příspěvku napříč platformami a představil novou zprávu o průměrném zapojení na Facebooku, Instagramu, TikToku a X. Nejlepších výsledků v oblasti organického zapojení dosahuje TikTok, který si upevnil pozici lídra s průměrnou mírou zapojení 2,5 ...

Rok 2025 ve znamení protichůdných trendů: jak se v tom vyznat?

Rok 2025 bude rokem paradoxů a zároveň nekonečných možností. Jste připraveni na budoucnost? Šéfka strategie VML Kristýna Ochvatová vás provede těmi nejzásadnějšími trendy a změnami ve společnosti, na které by měly značky reagovat.