Významný posun miliardové investice Českých Radiokomunikací, management mluví o gamechangeru
V projektu stavby obřího datacentra Českých Radiokomunikací (ČRa; majitel fondy Cordiant Digital Infrastructure) na pražské Zbraslavi, což má být největší DC v Česku, došlo k významnému posunu. Firma tak již ví, kdy vyhlásí miliardový tendr a kdy by se mělo začít stavět.
Mohlo by vás zajímat
Uber spouští službu Uber Ski, nabídne možnost odvozu na lyžařské svahy v několika zemích Evropy.
Hudební stanice z rodiny MTV prošly od února významnou vizuální proměnou. Změny se týkají jak obrazového formátu, tak grafické podoby log jednotlivých kanálů, což má přispět k lepšímu diváckému zážitku a modernějšímu vzhledu.
Garnier Fructis komunikuje portfolio přípravků na vlasy s cílem zaujmout hlavně příslušníky generace Z.
Společnost Outbrain oznámila dokončení akvizice společnosti Teads, poté co získala všechna potřebná regulační schválení. Obě firmy spojí své odborné znalosti v oblasti brandingu a výkonnostní reklamy, aby vytvořily omnichannel platformu v digitálním prostředí. Nová společnost ponese staronový název Teads.
Touto akvizicí vzniká no ...
Sportovní stanice Canal+ Sport 2 a Canal+ Sport 3 jsou nově dostupné ve všech balíčcích operátora Skylink.
Platforma Gopass se stala klíčovým nástrojem i pro budování zákaznické loajality a efektivní marketingovou komunikaci skiareálů Špindlerův Mlýn a Ještěd. Detaily prozrazuje Jakub Hanuš, marketingový manažer Tatry Mountain Resorts.
Tendr mobilního operátora proběhl v říjnu a klient do něj přizval celkem tři agentury.
Ton chce valentýnskou kampaní oslovit mladou generaci, do popředí dává La Zittu.
Málokterá značka má k esportu tak blízko jako T‑Mobile. Aktivity českého týmu byly v této oblasti ale spíše příležitostné. Rok 2024 ovšem přinesl velkou změnu.
Koncept vlastního turnaje si před několika lety telekomunikační operátor zkoušel už v několika zemích. A protože šlo o projekt úspěšný, přirozeně se nabídla možnost využí ...
Operátor T-Mobile přistoupil začátkem února k další úpravě své programové nabídky.
Ostravská strojní fakulta se po čase rozhodla osvěžit svou náborovou komunikaci a představila novou kampaň s názvem Titul Ing. Její insight zní jasně: je rozhodně lepší titul mít než ho nemít. A titul z techniky je výhra rovnou dvojnásobná.
Novou kampaň, jejímž cílem bylo zejména zaujmout a vyniknout v reklamn ...
Seriály Případy 1. oddělení a Specialisté dosáhly v pondělním večeru po 20:00 téměř shodné sledovanosti v divácké skupině 15+. V 15-54 měl prvně jmenovaný větší odstup.
Připravenost českého internetového trhu na mizející podporu cookies třetích stran je dnes určitě lepší, než jaká byla před pěti lety. Hlavně u menších hráčů a na straně klientů ale ještě penzum práce čeká, shodli se účastníci diskuse na konferenci SPIR.
O PR analytické společnosti specializující se na stavebnictví, projektový a developerský sektor se nově stará Jiří Uhlíř.
Celospolečenské dění nejčastěji lidé sledují prostřednictvím televize a internetových
zpravodajských serverů. Vyplývá to z nových dat CVVM.
Ikea vybavila uprostřed přírody spánkovou zónu v tiny house od TwoFingers.
V době, kdy technologie slibují zázračné zkratky k úspěchu, se snadno zapomíná na to, co nás skutečně odlišuje – přirozený talent a dovednosti. Ani ta nejpokročilejší umělá inteligence nebo drahé vybavení naplno nenahradí roky praxe a odhodlání. Když jdou ale technologie ruku v ruce s talentem, otevírá se nová cesta k úspěchu. ...
Studio propojuje strategii, kreativitu a design. V jeho čele stojí Chris Hague a Manuel Prada.
Do agentury přicházejí Mariya Usikova, Cameron Dalton a Blanka Vávrová Vymětalíková.
Televizi přes IPTV nebo kabel přijímá 46 % domácností, přes anténu 41 %, přes satelit 13 %.
Hrubý zisk Deníku N dosáhl podle sdělení vydavatele v roce 2024 výše 53 tisíc Kč. Počet předplatitelů přesahuje hranici 26 tisíc.
Birell přichází s novou kampaní, která má za cíl propojit portfolio Birell s příležitostmi k jídlu a upevnit jeho roli jako přirozené volby při stolování.
Muzikál Emilia Pérez, na který streamovací služba Netflix zakoupila loni distribuční práva, se netěšil příliš dobré pověsti už před vyhlášením oscarových nominací. Nyní, pár dní po nich, je však situace ještě několikanásobně horší.
Film, který se zabývá transgender tématy a jehož hlavní postavou je nelítostný narkobaron z Mexika, ...
Art directorkou je Mariya Usikova, Cameron Dalton se ujímá tvorby strategií a tým Konektoru rozšiřuje i account manažerka Blanka Vávrová Vymětalíková.
„V Konektoru si zakládáme na tom, že spojujeme odborníky z různých komunikačních oborů pod jednou střechou. Je skvělé, že díky širšímu kreativního týmu nyní můžeme tyto synergie po ...
Vizuál 32. ročníku Českého lva od Jany Krchové pracuje s iluzí filmu, rekvizitami a kulisami. Dominuje mu drátěný model slova „LEV“, který vytváří optickou iluzi.
„Mým cílem bylo vytvořit formu, která zůstává otevřená interpretaci a zároveň ji bude možné implementovat jak v reklamní kampani, tak během ceremoniálu Českého lva,“ vy ...
Představit softbal více široké veřejnosti. To je cílem pořadatelů zářijového ME, které bude hostit Praha. K popularizaci olympijského sportu má pomoct i atraktivní vizuál, o který se postarala ilustrátorka Ilona Polanski. Vychází ze sloganu „Beautiful game“ a zachycuje hráčky v ladných softbalových pohybech.
Grafická podoba ...
Autorkou podoby letošního vizuálního stylu filmové ankety Český lev je opět Jana Krchová.
Ton letos na Valentýna staví na emocích a sebevědomí. Jeho kampaň se zaměřuje na židli La Zitta – „tu tichou“, která však poutá pozornost.
Zatímco ikonické modely jako Merano nebo židle č. 14 patří k nejznámějším produktům značky, La Zitta je jiná. Je to židle pro ty, kteří nepotřebují křičet, aby zaujali. Její jednoduché linie a ...
Veřejnoprávní Český rozhlas (ČRo) připravuje nový politický diskusní pořad, kam budou zváni parlamentní i mimoparlamentní politici plus další političtí hráči. Moderátor chystané novinky je již znám. Terčem ostré pozornosti bude bezpochyby výběr hostů do diskusního pořadu ČRo.
Nová série reklam je zaměřena na každodenní okamžiky spojené s domácím vařením a pečením.
Příjem televizního signálu přes internet nebo kabel se stal v Česku nejsilnějším způsobem přijímání signálu. O několik procentních bodů předběhl i dosud vedoucí terestrický příjem. Data přináší Kontinuální výzkum ATO.
Mediální agentura OMD představila nový slogan i vizuální identitu. Nová strategie nese název „Tvoříme budoucnost“.
Agentura OMD Worldwide, součást Omnicom Media Group, představila nové strategické směřování „We Create What’s Next“ (Tvoříme budoucnost). Definuje ji jako „mediálního partnera s vizí, odbornými znalostmi a technologi ...
Po úspěšné kampani ke StarDance přichází Orion s novým konceptem „Recept na všechno“, který ve spolupráci s Czech Promotion hravě přibližuje široký sortiment.
Nová kampaň se stejně jako ta podzimní odehrává přímo v prodejně Orion a postupně představí čtyři reklamní spoty. Prvním zveřejněným příběhem je nostalgická vzpomínka ...
Mediální agentura OMD uvádí nový claim i vizuální identitu. Nová strategie nese název „Tvoříme budoucnost“.
Kontroverzní kampaň řetězce Penny s nabídkou na silikonová prsa je podle Kodexu reklamy závadná, uvedla Arbitrážní komise Rady pro reklamu.
V lednovém pokračování vánoční kampaně o slevách „Jak si račte přát“ řetězec Penny mezi vizuály zařadil mimo jiné nabídku na silikonová prsa. To vyvolalo rozruch odborníků i veřejnosti. Stížnosti ...
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let se stal druhý díl minisérie Král Šumavy. Následoval seriál Limity, který měl zároveň nejvyšší sledovanost ve skupině 15-54.
Celkový výsledek prodaných nákladů tuzemských deníků v roce 2024 je o 11 procent nižší než v roce 2023. Jde o mírnější pokles než v roce 2023.
Podle údajů provozující společnosti Forum 24 skončil loni stejnojmenný internetový deník v zisku 3,9 mil. korun.
KFC uvádí novinku s názvem Cheezy Crunch Zinger, jež spojuje smažený sýr s kuřecím řízkem. Komunikovat ji bude kampaní.
Firmy, které vznikly počátkem 90. let patří k nejstabilnějším na českém trhu, ukazují data CRIF.
Kina už asi nikdy nedosáhnou takové návštěvnosti jako před covidem. Přesto příjmy z reklamy by již brzy mohly dorovnat předpandemický stav. Jak se daří kinoreklamě a jakou roli dnes hraje v mediamixech zadavatelů, rozkrývá hlavní téma MAM 6/2025.
V roce 2024 zavítalo do českých kin přes 13 milionů diváků, což jsou zhruba dvě třetiny návště ...
V čele stojí Anna Nosková, spolu s ní obsah tvoří Petra Cieslar a editor Ondřej Novotný.
Soutěž ADC Czech Creative Awards představuje poroty svého už 32. ročníku, do něhož se mohou práce přihlašovat do konce února.
Art Directors Club představuje porotce, kteří v rámci Advertising Jury a Art Jury ocení nejlepší práce roku 2024. O vítězích rozhodne 25 porotců, předních špiček ve svých oborech. Zájemci mohou do ADC ...
Fotbalový klub FK Viktoria Žižkov představil nového bojovníka krátkým filmem v režii Jakuba Koháka, produkci Concept film & Production a s kostýmy z Jáklova výpravného velkofilmu Jan Žižka.
„Ta mast z vrby dle receptury pánů z Líšně nepomáhá.“ Možná pomůže petržel, nebo lépe – Petržela.
Do družiny bojovníků ...
Dosavadní zástupce Jana Čadka přebírá řízení poté, co Čadek povýšil na komerčního šéfa.
Analytický tým Socialinsider se zaměřil na vyhodnocení dat z 125 milionů příspěvku napříč platformami a představil novou zprávu o průměrném zapojení na Facebooku, Instagramu, TikToku a X.
Nejlepších výsledků v oblasti organického zapojení dosahuje TikTok, který si upevnil pozici lídra s průměrnou mírou zapojení 2,5 ...