Maaxi.cz

Ikea obsazuje do hlavní role nové kampaně budík

V nové kampani upozorňuje Ikea na rizika používání mobilního telefonu před spaním. Jako řešení nabízí budík, který „neruší, dokud není čas vstát“. 

Mohlo by vás zajímat

„Pro telefony se chodí k nám.“ T-Mobile nasazuje jarní kampaň od Ogilvy

Kreativní koncept zajistili Michal Pivarči a Mike Martin, televizní spot režíroval Jan Švejkar.

Kaufland uvádí spoty o nakupování s kupóny, s hlasem z Výměny manželek

Spoty k pěti letům od spuštění Kaufland Card vytvořila VML, režíroval je Tomáš Řehořek.

Před pár dny Kellnerové a Křetínského byznys musel splatit přes 2 miliardy

E-commerce podnik, který napůl vlastní Renáta Kellnerová s rodinou prostřednictvím PPF (CEO Jiří Šmejc) a Daniel Křetínský & spol. a který se pohybuje ve vysoké čisté ztrátě, v uplynulých měsících investoval do snížení zadluženosti o stovky milionů korun. Před pár dny proběhlo jednorázové splacení miliardových dluhů. ...

Letiště Praha si na kreativu vybírá McCann Prague

Hlavním kreativním partnerem Letiště Václava Havla Praha je agentura McCann Prague.

Kreativu pro Letiště Václava Havla bude dalších pět let dělat McCann

Agentura vyhrála v tendru, na starosti bude mít komunikaci B2C i B2B a rozvoj značky.

ČT24 spustilo novou verzi mobilní aplikace s novými funkcemi i modernějším prostředím

Zpravodajská jednička v Evropě představuje novou verzi mobilní aplikace. Přináší moderní uživatelské prostředí, novou sekci krátkých zpráv, možnost přidání widgetů s hlavními zprávami na plochu nebo tmavý režim. Novou verzi aplikace uvádí ČT24 na začátku oslav dvacetiletého výročí. Dostupná je už nyní pro zařízení s operačními sy ...

McCann Prague přistává na Letišti Václava Havla Praha jako hlavní kreativní partner

Letiště Praha vstupuje do nové éry společně s McCann Prague. Agentura se po úspěchu v tendru stává hlavním kreativním a komunikačním partnerem letiště na příštích pět let. Cíl spolupráce? Sjednotit a zefektivnit marketingovou komunikaci napříč všemi kanály a přinášet kreativní řešení, která Letišti Praha pomohou rů ...

Do Rady ČRo vybere Sněmovna mezi Karasem a Konvalinou

Sněmovna bude na jedno místo v Radě Českého rozhlasu vybírat ze dvou kandidátů.

Opavia míří s hokejovou kampaní od Publicis Groupe do Dánska

S Českým svazem ledního hokeje spojila síly značka Opavia a s blížícím se šampionátem spustila kampaň se soutěží o zájezd s českou reprezentací. Nově ohlášené partnerství značky Opavia s Českým svazem ledního hokeje přináší propojení národního sportu se značkou sušenek. „S agenturou Publicis Groupe jsme hledali takov ...

Forendors: měsíční útrata za podcasty vzrostla o 7 procent na 159 korun

Sílu vůně na nečekaných místech ukazuje Lynx v kampani od Lola MullenLowe

Deodorant Lynx na celé tělo nebo i jen jeho spodní část přitahuje pozornost v desetisekundových spotech. Na humor na hraně po roce opět sází značka Lynx (Axe) ze skupiny Unilever s kampaní na deodoranty pro celé tělo. Ve spojení s osvědčenými partnery z

Luke Eid, TBWA: nová definice inovace značky, jak nové technologie utvářejí budoucnost

Luke Eid, globální ředitel pro inovace v TBWA, se podělil o postřehy ze zprávy TBWA o veletrhu CES. V centru inovací jsou značky, které se snaží přizpůsobit rychle se vyvíjejícím technologiím. Nejnovější zpráva TBWA o veletrhu CES odhaluje, jak umělá inteligence, XR a další nové technologie nejen formují produkty, ale t ...

Forendors: Za podcasty lidé v průměru platí 159 Kč měsíčně

Průměrná měsíční útrata tuzemských předplatitelů za podcasty se loni meziročně zvýšila o sedm procent.

Stanice ČT24 uvádí novou verzi své mobilní aplikace

Po redesignu zpravodajského webu ČT24 přichází zpravodajský kanál České televize i s inovovanou verzí své mobilní aplikace.

Do AKA vstoupily Advisio, AMI Digital a WeBetter

Trojice nových členských subjektů rozšiřuje v rámci asociace sekci digitálních agentur.

Rohlík zapojí naplno AI, rozhodovat bude na základě algoritmů

Rohlík mění svůj způsob řízení. Opouští tradiční hierarchickou strukturu a přechází na rozhodování založené na datech, predikcích a algoritmech.

Advisio, AMI Digital a WeBetter vstoupily do AKA

Asociace komunikačních agentur (AKA) v únoru přijala tři členy do sekce digitálních agentur. Agentury Advisio, AMI Digital a WeBetter rozšířily řady AKA po únorovém zasedání prezidia asociace. O členství mají zájem mimo jiné pro možnost sdílení zkušeností, férové tendrování a z důvodů networkingu. „Letošní rok v ...

BigBoard Praha se stala de facto jediným vlastníkem Praha TV

BigBoard Praha konsoliduje svou majetkovou účast v pražské regionální televizi Praha TV a stává se de facto jejím jediným vlastníkem.

Podcasty stále nenarazily na strop, hlásí předplatitelská platforma Forendors

Devět z deseti lidí na platformě předplácí jeden podcast, zůstává u něj průměrně celý rok.

Podcasty stále nenarazily na strop, hlásí po roce předplatitelská platforma Forendors

Devět z deseti lidí na platformě předplácí jeden podcast, zůstává u něj průměrně celý rok.

Konference WebExpo představila program, přijede i Mark Pollard

Konference WebExpo proběhne od středy 28. do pátku 30. května v Praze. Propojuje odborníky online světa a podporuje jejich kompetence a potenciál.

Serveru Aktuálně.cz spadnul počet zhlédnutých stránek téměř o 50 procent

Jedničkou úterního večera zůstává seriál Kamarádi

Další díl seriálu Kamarádi potvrdil pozici nejsledovanějšího úterního pořadu po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. Následuje seriál Jedna rodina, který zároveň drží pozici nejsledovanějšího ve skupině 15-54.

Největší inzertní výnosy z tisku měl loni opět Blesk

Hrubé inzertní příjmy v tištěných médiích v roce 2024 doznaly změn oproti předchozímu roku.

Předpověď: Tržby e-shopů letos porostou až o 8 %

Podle předpovědi společnosti PPC Profits by měly útraty českých domácností v online prostředí tento rok dále růst, tempo růstu však zpomalí. 

CNN Prima News zahájila true crime sérii Minuty zločinu

Dokument o střelbě v Uherském Brodu startuje novou true crime sérii CNN Prima News Minuty zločinu, která přináší pohled na zločiny z historie. 

Butiková parfumerie Myskino otevírá svou třetí pobočku

Myskino, obchod s niche parfémy, otevírá v Dušní ulici svou v pořadí třetí pobočku.

Nešikovný manžel Kotek pronásleduje manželku za nákupy z Bauhausu

Hobbymarket nasazuje další vlnu spotů a vizuálů od Jinýho gangu, v režii Vojtěcha Kotka.

Objevte sebe, nabádá v náborové kampani pražská University of New York

Kreativu a design internetové kampaně zajistil Adam Mička, režíroval Štěpán Zálešák.

Česká spořitelna má 200 let. „Věk je jen číslo,“ říká ve spotu Jenovéfa Boková

Komunikační kampaň k výročí připravily VML a OAK, spot režírovaly sestry Fridmanovy.

Nešikovný manžel Kotek pronásleduje manželku do Bauhausu

Hobbymarket nasazuje další vlnu spotů a vizuálů od Jinýho gangu, v režii Vojtěcha Kotka.

Tým miliardáře Borkovce finišuje s novou mediální investicí

Menší mediální dům NextPage Media (NPM), který spadá do skupiny Partners miliardářů Petra Borkovce a Radima Lukeše, by se měl v dohledné době rozrůst o podíl v dalším online zpravodajském a publicistickém médiu. Akvizice by měla proběhnout v segmentu byznysových a ekonomických titulů.

Sweet.TV přidala dva FAST kanály od Duck TV

Internetová televizní platforma Sweet.TV rozšířila svou nabídku o dva nové FAST kanály zaměřené na dětského diváka. Jedná se o Duck TV.Best HD a Duck TV plus.Best HD, které nabízejí to nejlepší z produkce těchto stanic.

Hra na oliheň se pro Netflix stala zlatým vejcem

Uvedení první série Hry na oliheň v roce 2021 znamenalo růst zájmu o korejská dramata. Od čtvrtého čtvrtletí 2021 přineslo Netflixu předplatné ve výši 3,4 miliardy dolarů, ukazuje analýza.

Česká spořitelna slaví 200 let. „Věk je jen číslo,“ říká ve spotu Jenovéfa Boková

Komunikační kampaň k výročí připravily VML a OAK, spot režírovaly sestry Fridmanovy.

Dokument pro McDonald‘s od Bubble vidělo přes dva miliony diváků

Čtvrthodinový mockument McDonald’s Lajky, hejty, kuřecí během kampaně zhlédlo přes 2 miliony lidí. Film inspirovaný skutečnými komentáři fanoušků i hejtrů ukázal, že „branded content“ nemusí být krátký, aby zaujal – a na sociálních sítích vyvolal tisíce reakcí. Režisér Michal Samir ve filmu vypráví skutečný příběh o sk ...

Spuštění společné služby O2 a Novy je na spadnutí. O co půjde?

Už příští týden představí dvě společnosti z portfolia skupiny PPF společnou službu, která podle všeho ponese název Oneplay. Co přinese? Operátor O2 s televizí Nova slibují cestu do vyšších pater zábavy. Spuštění by pak měla doprovázet i rozsáhlá kampaň. O společném projektu v rámci PPF se už nějakou dobu mluví. Jak koncem října loňské ...

Spotify spustí audio s vysokou kvalitou ještě letos

Spotify plánuje letos spustit novou prémiovou službu s názvem „Music Pro", která nabídne audio ve vysoké kvalitě. Tato služba bude dostupná za příplatek k stávajícímu předplatnému.

Voyo už nelze pořídit ani přes O2 TV, operátor s Novou vyjednává

Po vyřazení Voya z T-Mobilu a Vodafonu hrozí totéž O2 TV, byť ji s Novou pojí stejný majitel.

Oreo se spojuje s Minecraft Filmem, uvede limitku s AR

Oreo se spojuje s filmovou adaptací Minecraft Film, na trh přinese limitovanou edici. 

Vítěz Dakaru Martin Macík je ambasadorem paliv MaxxMotion od OMV

Čerstvý obhájce titulu z Dakaru 2025 podporuje prémiová paliva od OMV v dlouhodobé komunikaci od agentury Loosers. Novým ambasadorem prémiových paliv MaxxMotion na čerpacích stanicích OMV se na začátku roku stal Martin Macík, pilot kamionu vítězné dakarské posádky, čerstvý obhájce titulu z Dakaru 2025 a dlouhodobě jedna z&nb ...

ACD představuje nové vedení pro Česko a Slovensko a odhaluje novou globální identitu značky

ACD, přední distributor automobilů ve střední a východní Evropě, oznamuje strategickou aktualizaci organizační struktury a zavádí klíčové změny ve vedení svých českých a slovenských operací. Nové vedení AutoBinck Car Distribution International, servisní organizace podporující všechny společnosti skupiny ACD v České repub ...

Režisér Andy Fehu točí novou komedie s Hřebíčkovou a Pechlátem

T-Mobilu skončila exkluzivita na film Vlny, je v nabídce i jinde

Český film Vlny režiséra Jiřího Mádla je nyní dostupný i na jiných platformách než jen na Magenta TV od T-Mobilu. Tříměsíční exkluzivita operátora skončila 18. února.

Bauhaus nasazuje nové spoty s Vojtou Kotkem

V nové kampani s nešikovným manželem upozorňuje Bauhaus na možnost vyzvednout si objednávky na více než 15 tisících výdejních místech po ČR. 

Nový blockbuster Captain America odsunul Řezníkův film na druhé místo

Případy 1. oddělení zůstávají v pondělí večer na čele

Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 byl další reprízovaný díl seriálu Případy 1. oddělení. Za ním následovaly oba reprízované díly seriálu Specialisté.

Footshop má za sebou rekordní rok, zařadí značku Jordan

Čisté tržby Footshopy dosáhly loni 1,43 miliardy korun, do budoucna chce dále posilovat svou pozici na klíčových evropských trzích.

Marketplaces v české e-commerce sílí, jejich podíl rychle roste

Trh české e-commerce čekají zásadní změny a marketplaces v nich budou hrát stále důležitější roli.

TV Barrandov změní provozovatele, Barrandov Krimi a Kino Barrandov zatím ne

O terestrickou a satelitní licenci pro hlavní kanál Barrandova žádá regulátora fond IFIS.