ACD představuje nové vedení pro Česko a Slovensko a odhaluje novou globální identitu značky
ACD, přední distributor automobilů ve střední a východní Evropě, oznamuje strategickou aktualizaci organizační struktury a zavádí klíčové změny ve vedení svých českých a slovenských operací.
Nové vedení AutoBinck Car Distribution International, servisní organizace podporující všechny společnosti skupiny ACD v České republice a na Slovensku, nyní povede trojice zkušených manažerů:
Jiří Soukup, CFO pro Českou republiku a Slovensko, bude odpovědný za finance, treasury, controlling, back office a právní oddělení.
Viktor Bale, CTO ACD Holding, převezme odpovědnost za denní provoz všech lokálních IT oddělení v obou zemích.
Radomír Němeček, „business development director“ ACD Holding, se ujme role COO a bude dohlížet na marketing, PR, poprodejní služby a logistiku.
Posílení vedení společnosti
...
Mohlo by vás zajímat
Filmová personálie letošního roku. Podle všeho nejstabilnější tandem (majitel - ředitel) v českém filmovém byznysu se v letošním roce změní. Jeden z nejsilnějších a nejzkušenějších hráčů filmové branže po několika desítkách let odchází a vedení stamilionové firmy postupně předá svému nástupci. Ten je již vybrán, jméno v placené sekci. ...
Nová reality show odstartuje 3. března, bude ji dávat streamingová platforma Prima+.
Pozice sociálních sítí je v současném mediálním světě silná – už skoro polovina jejich uživatelů (a zároveň konzumentů zpráv na nich) je považuje za důležitý zdroj zpravodajství. Vyplývá to z výzkumné studie Zpravodajství ve věku mediální fragmentace.
Data agentury ResSolution Group získaná ve spolupráci s Nielsen ukazují, ž ...
Diváci prostřednictvím aplikace rozhodují, kdo je nejvíc „real“, a tím ovlivňují průběh hry i osudy jednotlivých účastníků.
Mezinárodní olympijský výbor (MOV) představil svého nového partnera. Stala se jím až do roku 2032 čínská společnost TCL, která v takzvaném programu TOP a kategorii domácího audiovizuálního vybavení a spotřebičů nahradí japonskou značku Panasonic. Ta loni partnerství po 37 letech ukončila.
Produkty TCL přinesou zážitky fanouš ...
Internetový kanál Play Comedy, určený primárně pro zákazníky videotéky JOJ Play, zpřístupnil část svého obsahu zdarma. Ačkoli je služba zaměřena hlavně na slovenské diváky, některé pořady jsou dostupné i pro české publikum.
Mapa médií nabízí aktualizovaný přehledný katalog nejvýznamnějších online médií v Česku. Cílem je přinést komplexní přehled online médií, včetně informací o jejich vlastnictví, transparentnosti a míře vlastního originálního obsahu.
V Mapě médií jsou zpracovány oblasti zpravodajských a komentářových portálů, ekonomických a&nb ...
O dubajskou čokoládu je velký zájem i v Česku, výrobci nestačí vyrábět. Marketingové podpory přitom není ani třeba.
Společnost Ford oznamuje spuštění nové marketingové kampaně pro model Tourneo Courier, která nostalgicky připomíná model Ford Fusion. Tato kampaň „oslovuje pamětníky i nové zákazníky, kteří hledají ideální kombinaci prostornosti, spolehlivosti a atraktivního designu,“ píše se ve zprávě.
Kampaň představuje model Tourneo Courier úvodním ...
Internetová televize Telly zvažuje zařazení stanice DVTV Extra do své programové nabídky. Jednání s provozovatelem kanálu potvrdil vedoucí marketingu Telly Jan Schöppel. Mezitím operátor Antik už stanici do nabídky zařadil.
Mezinárodní novinářská organizace vyjádřila podporu tuzemským médiím veřejné služby.
Opavia se stala partnerem Českého svazu ledního hokeje, startuje kampaň se soutěží o zájezd do Dánska.
Reklama rozvíjí koncept Všichni jsme na jedné lodi, spoty režíroval Dominik Miškovský.
Počet agentur v oborové Asociaci komunikačních agentur se zvýšil o tři členy.
Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 byla Výměna manželek. S menším odstupem v divácké skupině 15+ následoval seriál Srdce.
Začátkem roku 2025 se sešlo více vizuálních novinek ve streamovacích službách, proběhly ale i některé významnější změny. Přinášíme jejich přehled.
Obrat Ecomailu meziročně vzrostl o 38 % na 157 milionů korun, počet platících zákazníků se zvýšil o 34 %.
Kreativní koncept zajistili Michal Pivarči a Mike Martin, televizní spot režíroval Jan Švejkar.
Spoty k pěti letům od spuštění Kaufland Card vytvořila VML, režíroval je Tomáš Řehořek.
E-commerce podnik, který napůl vlastní Renáta Kellnerová s rodinou prostřednictvím PPF (CEO Jiří Šmejc) a Daniel Křetínský & spol. a který se pohybuje ve vysoké čisté ztrátě, v uplynulých měsících investoval do snížení zadluženosti o stovky milionů korun. Před pár dny proběhlo jednorázové splacení miliardových dluhů. ...
Hlavním kreativním partnerem Letiště Václava Havla Praha je agentura McCann Prague.
Agentura vyhrála v tendru, na starosti bude mít komunikaci B2C i B2B a rozvoj značky.
Zpravodajská jednička v Evropě představuje novou verzi mobilní aplikace. Přináší moderní uživatelské prostředí, novou sekci krátkých zpráv, možnost přidání widgetů s hlavními zprávami na plochu nebo tmavý režim.
Novou verzi aplikace uvádí ČT24 na začátku oslav dvacetiletého výročí. Dostupná je už nyní pro zařízení s operačními sy ...
Letiště Praha vstupuje do nové éry společně s McCann Prague. Agentura se po úspěchu v tendru stává hlavním kreativním a komunikačním partnerem letiště na příštích pět let.
Cíl spolupráce? Sjednotit a zefektivnit marketingovou komunikaci napříč všemi kanály a přinášet kreativní řešení, která Letišti Praha pomohou rů ...
Sněmovna bude na jedno místo v Radě Českého rozhlasu vybírat ze dvou kandidátů.
S Českým svazem ledního hokeje spojila síly značka Opavia a s blížícím se šampionátem spustila kampaň se soutěží o zájezd s českou reprezentací.
Nově ohlášené partnerství značky Opavia s Českým svazem ledního hokeje přináší propojení národního sportu se značkou sušenek.
„S agenturou Publicis Groupe jsme hledali takov ...
Deodorant Lynx na celé tělo nebo i jen jeho spodní část přitahuje pozornost v desetisekundových spotech.
Na humor na hraně po roce opět sází značka Lynx (Axe) ze skupiny Unilever s kampaní na deodoranty pro celé tělo.
Ve spojení s osvědčenými partnery z
Luke Eid, globální ředitel pro inovace v TBWA, se podělil o postřehy ze zprávy TBWA o veletrhu CES.
V centru inovací jsou značky, které se snaží přizpůsobit rychle se vyvíjejícím technologiím. Nejnovější zpráva TBWA o veletrhu CES odhaluje, jak umělá inteligence, XR a další nové technologie nejen formují produkty, ale t ...
Průměrná měsíční útrata tuzemských předplatitelů za podcasty se loni meziročně zvýšila o sedm procent.
Po redesignu zpravodajského webu ČT24 přichází zpravodajský kanál České televize i s inovovanou verzí své mobilní aplikace.
Trojice nových členských subjektů rozšiřuje v rámci asociace sekci digitálních agentur.
Rohlík mění svůj způsob řízení. Opouští tradiční hierarchickou strukturu a přechází na rozhodování založené na datech, predikcích a algoritmech.
Asociace komunikačních agentur (AKA) v únoru přijala tři členy do sekce digitálních agentur.
Agentury Advisio, AMI Digital a WeBetter rozšířily řady AKA po únorovém zasedání prezidia asociace. O členství mají zájem mimo jiné pro možnost sdílení zkušeností, férové tendrování a z důvodů networkingu.
„Letošní rok v ...
BigBoard Praha konsoliduje svou majetkovou účast v pražské regionální televizi Praha TV a stává se de facto jejím jediným vlastníkem.
Devět z deseti lidí na platformě předplácí jeden podcast, zůstává u něj průměrně celý rok.
Devět z deseti lidí na platformě předplácí jeden podcast, zůstává u něj průměrně celý rok.
Konference WebExpo proběhne od středy 28. do pátku 30. května v Praze. Propojuje odborníky online světa a podporuje jejich kompetence a potenciál.
Další díl seriálu Kamarádi potvrdil pozici nejsledovanějšího úterního pořadu po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. Následuje seriál Jedna rodina, který zároveň drží pozici nejsledovanějšího ve skupině 15-54.
Hrubé inzertní příjmy v tištěných médiích v roce 2024 doznaly změn oproti předchozímu roku.
Podle předpovědi společnosti PPC Profits by měly útraty českých domácností v online prostředí tento rok dále růst, tempo růstu však zpomalí.
Dokument o střelbě v Uherském Brodu startuje novou true crime sérii CNN Prima News Minuty zločinu, která přináší pohled na zločiny z historie.
Myskino, obchod s niche parfémy, otevírá v Dušní ulici svou v pořadí třetí pobočku.
Hobbymarket nasazuje další vlnu spotů a vizuálů od Jinýho gangu, v režii Vojtěcha Kotka.
Kreativu a design internetové kampaně zajistil Adam Mička, režíroval Štěpán Zálešák.
Komunikační kampaň k výročí připravily VML a OAK, spot režírovaly sestry Fridmanovy.
Hobbymarket nasazuje další vlnu spotů a vizuálů od Jinýho gangu, v režii Vojtěcha Kotka.