Retail parky zažily loni největší nárůst za 15 let
V loňském roce přibylo v Česku téměř 80 tisíc metrů čtverečních nových, modernizovaných nebo rozšířených retail parků.
V loňském roce přibylo v Česku téměř 80 tisíc metrů čtverečních nových, modernizovaných nebo rozšířených retail parků.
E-commerce podnik, který napůl vlastní Renáta Kellnerová s rodinou prostřednictvím PPF (CEO Jiří Šmejc) a Daniel Křetínský & spol. a který se pohybuje ve vysoké čisté ztrátě, v uplynulých měsících investoval do snížení zadluženosti o stovky milionů korun. Před pár dny proběhlo jednorázové splacení miliardových dluhů. ...
Zpravodajská jednička v Evropě představuje novou verzi mobilní aplikace. Přináší moderní uživatelské prostředí, novou sekci krátkých zpráv, možnost přidání widgetů s hlavními zprávami na plochu nebo tmavý režim. Novou verzi aplikace uvádí ČT24 na začátku oslav dvacetiletého výročí. Dostupná je už nyní pro zařízení s operačními sy ...
Letiště Praha vstupuje do nové éry společně s McCann Prague. Agentura se po úspěchu v tendru stává hlavním kreativním a komunikačním partnerem letiště na příštích pět let. Cíl spolupráce? Sjednotit a zefektivnit marketingovou komunikaci napříč všemi kanály a přinášet kreativní řešení, která Letišti Praha pomohou rů ...
S Českým svazem ledního hokeje spojila síly značka Opavia a s blížícím se šampionátem spustila kampaň se soutěží o zájezd s českou reprezentací. Nově ohlášené partnerství značky Opavia s Českým svazem ledního hokeje přináší propojení národního sportu se značkou sušenek. „S agenturou Publicis Groupe jsme hledali takov ...
Deodorant Lynx na celé tělo nebo i jen jeho spodní část přitahuje pozornost v desetisekundových spotech. Na humor na hraně po roce opět sází značka Lynx (Axe) ze skupiny Unilever s kampaní na deodoranty pro celé tělo. Ve spojení s osvědčenými partnery z
Luke Eid, globální ředitel pro inovace v TBWA, se podělil o postřehy ze zprávy TBWA o veletrhu CES. V centru inovací jsou značky, které se snaží přizpůsobit rychle se vyvíjejícím technologiím. Nejnovější zpráva TBWA o veletrhu CES odhaluje, jak umělá inteligence, XR a další nové technologie nejen formují produkty, ale t ...
Průměrná měsíční útrata tuzemských předplatitelů za podcasty se loni meziročně zvýšila o sedm procent.
Po redesignu zpravodajského webu ČT24 přichází zpravodajský kanál České televize i s inovovanou verzí své mobilní aplikace.
Rohlík mění svůj způsob řízení. Opouští tradiční hierarchickou strukturu a přechází na rozhodování založené na datech, predikcích a algoritmech.
Asociace komunikačních agentur (AKA) v únoru přijala tři členy do sekce digitálních agentur. Agentury Advisio, AMI Digital a WeBetter rozšířily řady AKA po únorovém zasedání prezidia asociace. O členství mají zájem mimo jiné pro možnost sdílení zkušeností, férové tendrování a z důvodů networkingu. „Letošní rok v ...
BigBoard Praha konsoliduje svou majetkovou účast v pražské regionální televizi Praha TV a stává se de facto jejím jediným vlastníkem.
Konference WebExpo proběhne od středy 28. do pátku 30. května v Praze. Propojuje odborníky online světa a podporuje jejich kompetence a potenciál.
Další díl seriálu Kamarádi potvrdil pozici nejsledovanějšího úterního pořadu po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. Následuje seriál Jedna rodina, který zároveň drží pozici nejsledovanějšího ve skupině 15-54.
Podle předpovědi společnosti PPC Profits by měly útraty českých domácností v online prostředí tento rok dále růst, tempo růstu však zpomalí.
Dokument o střelbě v Uherském Brodu startuje novou true crime sérii CNN Prima News Minuty zločinu, která přináší pohled na zločiny z historie.
Menší mediální dům NextPage Media (NPM), který spadá do skupiny Partners miliardářů Petra Borkovce a Radima Lukeše, by se měl v dohledné době rozrůst o podíl v dalším online zpravodajském a publicistickém médiu. Akvizice by měla proběhnout v segmentu byznysových a ekonomických titulů.
Internetová televizní platforma Sweet.TV rozšířila svou nabídku o dva nové FAST kanály zaměřené na dětského diváka. Jedná se o Duck TV.Best HD a Duck TV plus.Best HD, které nabízejí to nejlepší z produkce těchto stanic.
Uvedení první série Hry na oliheň v roce 2021 znamenalo růst zájmu o korejská dramata. Od čtvrtého čtvrtletí 2021 přineslo Netflixu předplatné ve výši 3,4 miliardy dolarů, ukazuje analýza.
Čtvrthodinový mockument McDonald’s Lajky, hejty, kuřecí během kampaně zhlédlo přes 2 miliony lidí. Film inspirovaný skutečnými komentáři fanoušků i hejtrů ukázal, že „branded content“ nemusí být krátký, aby zaujal – a na sociálních sítích vyvolal tisíce reakcí. Režisér Michal Samir ve filmu vypráví skutečný příběh o sk ...
Už příští týden představí dvě společnosti z portfolia skupiny PPF společnou službu, která podle všeho ponese název Oneplay. Co přinese? Operátor O2 s televizí Nova slibují cestu do vyšších pater zábavy. Spuštění by pak měla doprovázet i rozsáhlá kampaň. O společném projektu v rámci PPF se už nějakou dobu mluví. Jak koncem října loňské ...
Spotify plánuje letos spustit novou prémiovou službu s názvem „Music Pro", která nabídne audio ve vysoké kvalitě. Tato služba bude dostupná za příplatek k stávajícímu předplatnému.
Čerstvý obhájce titulu z Dakaru 2025 podporuje prémiová paliva od OMV v dlouhodobé komunikaci od agentury Loosers. Novým ambasadorem prémiových paliv MaxxMotion na čerpacích stanicích OMV se na začátku roku stal Martin Macík, pilot kamionu vítězné dakarské posádky, čerstvý obhájce titulu z Dakaru 2025 a dlouhodobě jedna z&nb ...
ACD, přední distributor automobilů ve střední a východní Evropě, oznamuje strategickou aktualizaci organizační struktury a zavádí klíčové změny ve vedení svých českých a slovenských operací. Nové vedení AutoBinck Car Distribution International, servisní organizace podporující všechny společnosti skupiny ACD v České repub ...
Český film Vlny režiséra Jiřího Mádla je nyní dostupný i na jiných platformách než jen na Magenta TV od T-Mobilu. Tříměsíční exkluzivita operátora skončila 18. února.
V nové kampani s nešikovným manželem upozorňuje Bauhaus na možnost vyzvednout si objednávky na více než 15 tisících výdejních místech po ČR.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 byl další reprízovaný díl seriálu Případy 1. oddělení. Za ním následovaly oba reprízované díly seriálu Specialisté.