Menší balení, stejná cena. Smrskflace dráždí zákazníky a žene je ke konkurenci
Menší obsah za stejnou cenu, takzvaná smrskflace, podkopává důvěru zákazníků a může je zahnat ke konkurenci.
Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 07/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.
Článek Menší balení, stejná cena. Smrskflace dráždí zákazníky a žene je ke konkurenci se nejdříve objevil na MAM.
...
Mohlo by vás zajímat
Kreativní koncept zajistili Michal Pivarči a Mike Martin, televizní spot režíroval Jan Švejkar.
Spoty k pěti letům od spuštění Kaufland Card vytvořila VML, režíroval je Tomáš Řehořek.
E-commerce podnik, který napůl vlastní Renáta Kellnerová s rodinou prostřednictvím PPF (CEO Jiří Šmejc) a Daniel Křetínský & spol. a který se pohybuje ve vysoké čisté ztrátě, v uplynulých měsících investoval do snížení zadluženosti o stovky milionů korun. Před pár dny proběhlo jednorázové splacení miliardových dluhů. ...
Hlavním kreativním partnerem Letiště Václava Havla Praha je agentura McCann Prague.
Agentura vyhrála v tendru, na starosti bude mít komunikaci B2C i B2B a rozvoj značky.
Zpravodajská jednička v Evropě představuje novou verzi mobilní aplikace. Přináší moderní uživatelské prostředí, novou sekci krátkých zpráv, možnost přidání widgetů s hlavními zprávami na plochu nebo tmavý režim.
Novou verzi aplikace uvádí ČT24 na začátku oslav dvacetiletého výročí. Dostupná je už nyní pro zařízení s operačními sy ...
Letiště Praha vstupuje do nové éry společně s McCann Prague. Agentura se po úspěchu v tendru stává hlavním kreativním a komunikačním partnerem letiště na příštích pět let.
Cíl spolupráce? Sjednotit a zefektivnit marketingovou komunikaci napříč všemi kanály a přinášet kreativní řešení, která Letišti Praha pomohou rů ...
Sněmovna bude na jedno místo v Radě Českého rozhlasu vybírat ze dvou kandidátů.
S Českým svazem ledního hokeje spojila síly značka Opavia a s blížícím se šampionátem spustila kampaň se soutěží o zájezd s českou reprezentací.
Nově ohlášené partnerství značky Opavia s Českým svazem ledního hokeje přináší propojení národního sportu se značkou sušenek.
„S agenturou Publicis Groupe jsme hledali takov ...
Deodorant Lynx na celé tělo nebo i jen jeho spodní část přitahuje pozornost v desetisekundových spotech.
Na humor na hraně po roce opět sází značka Lynx (Axe) ze skupiny Unilever s kampaní na deodoranty pro celé tělo.
Ve spojení s osvědčenými partnery z
Luke Eid, globální ředitel pro inovace v TBWA, se podělil o postřehy ze zprávy TBWA o veletrhu CES.
V centru inovací jsou značky, které se snaží přizpůsobit rychle se vyvíjejícím technologiím. Nejnovější zpráva TBWA o veletrhu CES odhaluje, jak umělá inteligence, XR a další nové technologie nejen formují produkty, ale t ...
Průměrná měsíční útrata tuzemských předplatitelů za podcasty se loni meziročně zvýšila o sedm procent.
Po redesignu zpravodajského webu ČT24 přichází zpravodajský kanál České televize i s inovovanou verzí své mobilní aplikace.
Trojice nových členských subjektů rozšiřuje v rámci asociace sekci digitálních agentur.
Rohlík mění svůj způsob řízení. Opouští tradiční hierarchickou strukturu a přechází na rozhodování založené na datech, predikcích a algoritmech.
Asociace komunikačních agentur (AKA) v únoru přijala tři členy do sekce digitálních agentur.
Agentury Advisio, AMI Digital a WeBetter rozšířily řady AKA po únorovém zasedání prezidia asociace. O členství mají zájem mimo jiné pro možnost sdílení zkušeností, férové tendrování a z důvodů networkingu.
„Letošní rok v ...
BigBoard Praha konsoliduje svou majetkovou účast v pražské regionální televizi Praha TV a stává se de facto jejím jediným vlastníkem.
Devět z deseti lidí na platformě předplácí jeden podcast, zůstává u něj průměrně celý rok.
Devět z deseti lidí na platformě předplácí jeden podcast, zůstává u něj průměrně celý rok.
Konference WebExpo proběhne od středy 28. do pátku 30. května v Praze. Propojuje odborníky online světa a podporuje jejich kompetence a potenciál.
Další díl seriálu Kamarádi potvrdil pozici nejsledovanějšího úterního pořadu po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. Následuje seriál Jedna rodina, který zároveň drží pozici nejsledovanějšího ve skupině 15-54.
Hrubé inzertní příjmy v tištěných médiích v roce 2024 doznaly změn oproti předchozímu roku.
Podle předpovědi společnosti PPC Profits by měly útraty českých domácností v online prostředí tento rok dále růst, tempo růstu však zpomalí.
Dokument o střelbě v Uherském Brodu startuje novou true crime sérii CNN Prima News Minuty zločinu, která přináší pohled na zločiny z historie.
Myskino, obchod s niche parfémy, otevírá v Dušní ulici svou v pořadí třetí pobočku.
Hobbymarket nasazuje další vlnu spotů a vizuálů od Jinýho gangu, v režii Vojtěcha Kotka.
Kreativu a design internetové kampaně zajistil Adam Mička, režíroval Štěpán Zálešák.
Komunikační kampaň k výročí připravily VML a OAK, spot režírovaly sestry Fridmanovy.
Hobbymarket nasazuje další vlnu spotů a vizuálů od Jinýho gangu, v režii Vojtěcha Kotka.
Menší mediální dům NextPage Media (NPM), který spadá do skupiny Partners miliardářů Petra Borkovce a Radima Lukeše, by se měl v dohledné době rozrůst o podíl v dalším online zpravodajském a publicistickém médiu. Akvizice by měla proběhnout v segmentu byznysových a ekonomických titulů.
Internetová televizní platforma Sweet.TV rozšířila svou nabídku o dva nové FAST kanály zaměřené na dětského diváka. Jedná se o Duck TV.Best HD a Duck TV plus.Best HD, které nabízejí to nejlepší z produkce těchto stanic.
Uvedení první série Hry na oliheň v roce 2021 znamenalo růst zájmu o korejská dramata. Od čtvrtého čtvrtletí 2021 přineslo Netflixu předplatné ve výši 3,4 miliardy dolarů, ukazuje analýza.
Komunikační kampaň k výročí připravily VML a OAK, spot režírovaly sestry Fridmanovy.
Čtvrthodinový mockument McDonald’s Lajky, hejty, kuřecí během kampaně zhlédlo přes 2 miliony lidí. Film inspirovaný skutečnými komentáři fanoušků i hejtrů ukázal, že „branded content“ nemusí být krátký, aby zaujal – a na sociálních sítích vyvolal tisíce reakcí.
Režisér Michal Samir ve filmu vypráví skutečný příběh o sk ...
Už příští týden představí dvě společnosti z portfolia skupiny PPF společnou službu, která podle všeho ponese název Oneplay. Co přinese? Operátor O2 s televizí Nova slibují cestu do vyšších pater zábavy. Spuštění by pak měla doprovázet i rozsáhlá kampaň.
O společném projektu v rámci PPF se už nějakou dobu mluví. Jak koncem října loňské ...
Spotify plánuje letos spustit novou prémiovou službu s názvem „Music Pro", která nabídne audio ve vysoké kvalitě. Tato služba bude dostupná za příplatek k stávajícímu předplatnému.
Po vyřazení Voya z T-Mobilu a Vodafonu hrozí totéž O2 TV, byť ji s Novou pojí stejný majitel.
Oreo se spojuje s filmovou adaptací Minecraft Film, na trh přinese limitovanou edici.
Čerstvý obhájce titulu z Dakaru 2025 podporuje prémiová paliva od OMV v dlouhodobé komunikaci od agentury Loosers.
Novým ambasadorem prémiových paliv MaxxMotion na čerpacích stanicích OMV se na začátku roku stal Martin Macík, pilot kamionu vítězné dakarské posádky, čerstvý obhájce titulu z Dakaru 2025 a dlouhodobě jedna z&nb ...
ACD, přední distributor automobilů ve střední a východní Evropě, oznamuje strategickou aktualizaci organizační struktury a zavádí klíčové změny ve vedení svých českých a slovenských operací.
Nové vedení AutoBinck Car Distribution International, servisní organizace podporující všechny společnosti skupiny ACD v České repub ...
Český film Vlny režiséra Jiřího Mádla je nyní dostupný i na jiných platformách než jen na Magenta TV od T-Mobilu. Tříměsíční exkluzivita operátora skončila 18. února.
V nové kampani s nešikovným manželem upozorňuje Bauhaus na možnost vyzvednout si objednávky na více než 15 tisících výdejních místech po ČR.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 byl další reprízovaný díl seriálu Případy 1. oddělení. Za ním následovaly oba reprízované díly seriálu Specialisté.
Čisté tržby Footshopy dosáhly loni 1,43 miliardy korun, do budoucna chce dále posilovat svou pozici na klíčových evropských trzích.
Trh české e-commerce čekají zásadní změny a marketplaces v nich budou hrát stále důležitější roli.
O terestrickou a satelitní licenci pro hlavní kanál Barrandova žádá regulátora fond IFIS.