Maaxi.cz

Houslista Svěcený oslavuje 40 let v hudebním byznysu a připravuje dvě knihy

Mohlo by vás zajímat

Česká značka Nobilis Tilia mění vizuální styl

Značka přírodní aromaterapeutické kosmetiky Nobilis Tilia představuje změnu vizuálního stylu. Upravená podoba loga, design produktů a nový e-shop plynule navazují na rozvoj firmy v uplynulých 30 letech a na její filozofii, která se vždy opírala o čistě přírodní krásu, kvalitní péči o pleť a pozitivní účinky aromaterap ...

Místo Trojana v hlavní roli ComfortJet. Jak České dráhy mění svou strategii?

Rozhodli jsme se změnit směr a jít dál už bez Ivana Trojana, říká Jakub Otava, šéf komunikace a marketingu Českých drah. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 8/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele

AI se stává aktivním členem pracovního procesu, zaznělo na letošním AI Restartu

AI Restart 2025 pořádaný agenturou Taste nabídl 11 přednášek plných vizí a praktických ukázek využití AI v roce 2025. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 8/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele

Mezi nejkreativnější zadavatele se Renault vyšvihl i díky boji s dopravními pouštěmi

Renault s agenturou Publicis Conseil uspěly s programem, který pomáhá lidem z hůře dostupných lokalit ve Francii sehnat si a udržet práci. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 8/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele

WARC: význam podcastů roste, ale poptávka po inzerci v nich ochlazuje

Podle organizace WARC zpomalí inzerce v podcastech letos i příští rok. V Česku to mají s reklamou ještě těžší. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 8/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele

MAM 08/2025

Vychází 24.2. 2025. Online zde. Článek MAM 08/2025 se nejdříve objevil na MAM.

Prima od neděle 2. března zařadí premiéry svých hobby pořadů

Prima vrátí do nedělního odpoledního vysílacího času nové díly svých čtyř hobby pořadů.

Twistcafe Group kupuje Kytky od Pepy, poprvé rozšiřuje svůj záběr mimo gastronomii

Skupina Twistcafe, zahrnující franšízové koncepty jako Trdlokafe, Kofi-Kofi, Bubblify nebo Rio, akvíruje oblíbenou květinářskou značku Kytky od Pepy. Značku nově povedou spoluzakladatelé Twistcafe Group Andrea Fenn a Daniel Ryška. Akvizice reflektuje strategii skupiny tržní diverzifikace a oslovení širšího spektra zákazníků nejen v&nb ...

Euronews je po deseti letech opět v zisku, chystá expanzi

Evropská zpravodajská stanice Euronews oznámila návrat k ziskovosti po deseti letech a ambiciózní plány na rozšíření svého působení. Stanice vykázala v roce 2024 první pozitivní EBITDA a chystá se spustit nové služby v několika zemích.

Odstartoval čtvrtý Survivor, s tvářemi z Love Islandu, Bachelora i Ruže pre nevestu

Nova využila lidi z předchozích show. Někteří znovu přišli s návazným obsahem na webu.

Netflix ovládla komedie s Ondřejem Vetchým. Je jedním z nejhůře hodnocených českých filmů roku 2024

Snímek Výjimečný stav šel do kin v polovině loňského října, návštěvnické rekordy ale zrovna nezbořil. Nyní komedie s Ondřejem Vetchým skončila na Netflixu, kde se okamžitě stala diváckým hitem a vévodí tabulce sledovanosti už celý týden od své premiéry. Podle dat serveru Kinomaniak.cz na snímek režiséra Jana Hřebejka vyrazilo pou ...

Recenze patří k hlavním faktorům při výběru audioknihy

Z Velkého audioknižního průzkumu pořádaného společností Audiolibrix vyplynulo, že výběr toho správného titulu závisí především na autorovi, anotaci a recenzích ostatních posluchačů.

Zalando podpoří kampaní partnerství s Diane von Furstenberg

V Evropě se stává výhradním prodejce značky Diane von Furstenberg Zalando, partnerství bude komunikovat marketingovou kampaní.

Twistcafe kupuje Kytky od Pepy, při čekání nabídne kávu

Twistcafe Group převezme květinářský řetězec Kytky od Pepy. Kromě kytek nabídne i kávu a občerstvení. 

Čtvrteční pozice se nemění, na čele je seriál Kamarádi

Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let zůstává seriál Kamarádi. Následuje Jedna rodina, která má zároveň nejvyšší sledovanost v 15-54.

Zpravodajství na sociálních sítích sleduje polovina jejich uživatelů

Sociální sítě jsou důležitým zdrojem zpravodajství, míní podle výzkumu ResSolution Group a Nielsen každý druhý jejich uživatel.

Fondee komunikuje investiční účty pro studenty

„Investovat se dá i s málem,“ sděluje Fondee v nové kampani na zvýhodněné investiční účty pro studenty. 

ADC prodlužuje termín přihlášek do ADC Awards

Art Directors Club o týden prodlužuje termín pro přihlášky do letošních ADC Awards.

Miliardářská filmová společnost v letošním roce změní ředitele

Filmová personálie letošního roku. Podle všeho nejstabilnější tandem (majitel - ředitel) v českém filmovém byznysu se v letošním roce změní. Jeden z nejsilnějších a nejzkušenějších hráčů filmové branže po několika desítkách let odchází a vedení stamilionové firmy postupně předá svému nástupci. Ten je již vybrán, jméno v placené sekci. ...

Prima chystá reality show Starhouse, influencery zavře na dva měsíce do vily

Nová reality show odstartuje 3. března, bude ji dávat streamingová platforma Prima+.

Každý druhý uživatel sociálních sítí je má za důležitý zdroj zpravodajství, říká studie

Pozice sociálních sítí je v současném mediálním světě silná – už skoro polovina jejich uživatelů (a zároveň konzumentů zpráv na nich) je považuje za důležitý zdroj zpravodajství. Vyplývá to z výzkumné studie Zpravodajství ve věku mediální fragmentace. Data agentury ResSolution Group získaná ve spolupráci s Nielsen ukazují, ž ...

Prima+ zařazuje reality s influencery Starhouse, bude i na Primě

Diváci prostřednictvím aplikace rozhodují, kdo je nejvíc „real“, a tím ovlivňují průběh hry i osudy jednotlivých účastníků.

TCL je novým partnerem Mezinárodního olympijského výboru, nahradí Panasonic

Mezinárodní olympijský výbor (MOV) představil svého nového partnera. Stala se jím až do roku 2032 čínská společnost TCL, která v takzvaném programu TOP a kategorii domácího audiovizuálního vybavení a spotřebičů nahradí japonskou značku Panasonic. Ta loni partnerství po 37 letech ukončila. Produkty TCL přinesou zážitky fanouš ...

Stanice Play Comedy vysílá některé pořady zdarma

Internetový kanál Play Comedy, určený primárně pro zákazníky videotéky JOJ Play, zpřístupnil část svého obsahu zdarma. Ačkoli je služba zaměřena hlavně na slovenské diváky, některé pořady jsou dostupné i pro české publikum.

Do kin míří Tichá pošta, dobře natočený dětský film z konce druhé světové války

NFNZ vydal update Mapy médií a zpřesňuje metodiku projektů Mapa médií a MediaRating

Mapa médií nabízí aktualizovaný přehledný katalog nejvýznamnějších online médií v Česku. Cílem je přinést komplexní přehled online médií, včetně informací o jejich vlastnictví, transparentnosti a míře vlastního originálního obsahu. V Mapě médií jsou zpracovány oblasti zpravodajských a komentářových portálů, ekonomických a&nb ...

Virální hit dubajská čokoláda si získává i Čechy

O dubajskou čokoládu je velký zájem i v Česku, výrobci nestačí vyrábět. Marketingové podpory přitom není ani třeba.

Odkaz oblíbeného modelu žije dál. Ford spustil marketingovou kampaň k vozu Tourneo Courier

Společnost Ford oznamuje spuštění nové marketingové kampaně pro model Tourneo Courier, která nostalgicky připomíná model Ford Fusion. Tato kampaň „oslovuje pamětníky i nové zákazníky, kteří hledají ideální kombinaci prostornosti, spolehlivosti a atraktivního designu,“ píše se ve zprávě. Kampaň představuje model Tourneo Courier úvodním ...

Telly jedná o DVTV Extra, Antik už ji zařadil

Internetová televize Telly zvažuje zařazení stanice DVTV Extra do své programové nabídky. Jednání s provozovatelem kanálu potvrdil vedoucí marketingu Telly Jan Schöppel. Mezitím operátor Antik už stanici do nabídky zařadil.

Reportéři bez hranic apelují na české poslance, aby zvýšili poplatky pro ČT a rozhlas

Mezinárodní novinářská organizace vyjádřila podporu tuzemským médiím veřejné služby.

Opavia se spojuje s hokejem, spouští kampaň

Opavia se stala partnerem Českého svazu ledního hokeje, startuje kampaň se soutěží o zájezd do Dánska. 

Předsudky se k jídlu nehodí, ukazuje Birell v nových spotech od VCCP

Reklama rozvíjí koncept Všichni jsme na jedné lodi, spoty režíroval Dominik Miškovský.

Do AKA vstoupily agentury Advisio, AMI Digital a WeBetter

Počet agentur v oborové Asociaci komunikačních agentur se zvýšil o tři členy.

Středeční večer pro Výměnu manželek, následuje Srdce

Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 byla Výměna manželek. S menším odstupem v divácké skupině 15+ následoval seriál Srdce.

Změny ve VOD: Max inovuje, CNN chystá návrat do streamu

Začátkem roku 2025 se sešlo více vizuálních novinek ve streamovacích službách, proběhly ale i některé významnější změny. Přinášíme jejich přehled.

Ecomail zvyšuje obrat i počet platících zákazníků

Obrat Ecomailu meziročně vzrostl o 38 % na 157 milionů korun, počet platících zákazníků se zvýšil o 34 %.

„Pro telefony se chodí k nám.“ T-Mobile nasazuje jarní kampaň od Ogilvy

Kreativní koncept zajistili Michal Pivarči a Mike Martin, televizní spot režíroval Jan Švejkar.

Kaufland uvádí spoty o nakupování s kupóny, s hlasem z Výměny manželek

Spoty k pěti letům od spuštění Kaufland Card vytvořila VML, režíroval je Tomáš Řehořek.

Před pár dny Kellnerové a Křetínského byznys musel splatit přes 2 miliardy

E-commerce podnik, který napůl vlastní Renáta Kellnerová s rodinou prostřednictvím PPF (CEO Jiří Šmejc) a Daniel Křetínský & spol. a který se pohybuje ve vysoké čisté ztrátě, v uplynulých měsících investoval do snížení zadluženosti o stovky milionů korun. Před pár dny proběhlo jednorázové splacení miliardových dluhů. ...

Letiště Praha si na kreativu vybírá McCann Prague

Hlavním kreativním partnerem Letiště Václava Havla Praha je agentura McCann Prague.

Kreativu pro Letiště Václava Havla bude dalších pět let dělat McCann

Agentura vyhrála v tendru, na starosti bude mít komunikaci B2C i B2B a rozvoj značky.

ČT24 spustilo novou verzi mobilní aplikace s novými funkcemi i modernějším prostředím

Zpravodajská jednička v Evropě představuje novou verzi mobilní aplikace. Přináší moderní uživatelské prostředí, novou sekci krátkých zpráv, možnost přidání widgetů s hlavními zprávami na plochu nebo tmavý režim. Novou verzi aplikace uvádí ČT24 na začátku oslav dvacetiletého výročí. Dostupná je už nyní pro zařízení s operačními sy ...

McCann Prague přistává na Letišti Václava Havla Praha jako hlavní kreativní partner

Letiště Praha vstupuje do nové éry společně s McCann Prague. Agentura se po úspěchu v tendru stává hlavním kreativním a komunikačním partnerem letiště na příštích pět let. Cíl spolupráce? Sjednotit a zefektivnit marketingovou komunikaci napříč všemi kanály a přinášet kreativní řešení, která Letišti Praha pomohou rů ...

Do Rady ČRo vybere Sněmovna mezi Karasem a Konvalinou

Sněmovna bude na jedno místo v Radě Českého rozhlasu vybírat ze dvou kandidátů.

Opavia míří s hokejovou kampaní od Publicis Groupe do Dánska

S Českým svazem ledního hokeje spojila síly značka Opavia a s blížícím se šampionátem spustila kampaň se soutěží o zájezd s českou reprezentací. Nově ohlášené partnerství značky Opavia s Českým svazem ledního hokeje přináší propojení národního sportu se značkou sušenek. „S agenturou Publicis Groupe jsme hledali takov ...

Forendors: měsíční útrata za podcasty vzrostla o 7 procent na 159 korun

Sílu vůně na nečekaných místech ukazuje Lynx v kampani od Lola MullenLowe

Deodorant Lynx na celé tělo nebo i jen jeho spodní část přitahuje pozornost v desetisekundových spotech. Na humor na hraně po roce opět sází značka Lynx (Axe) ze skupiny Unilever s kampaní na deodoranty pro celé tělo. Ve spojení s osvědčenými partnery z

Luke Eid, TBWA: nová definice inovace značky, jak nové technologie utvářejí budoucnost

Luke Eid, globální ředitel pro inovace v TBWA, se podělil o postřehy ze zprávy TBWA o veletrhu CES. V centru inovací jsou značky, které se snaží přizpůsobit rychle se vyvíjejícím technologiím. Nejnovější zpráva TBWA o veletrhu CES odhaluje, jak umělá inteligence, XR a další nové technologie nejen formují produkty, ale t ...

Forendors: Za podcasty lidé v průměru platí 159 Kč měsíčně

Průměrná měsíční útrata tuzemských předplatitelů za podcasty se loni meziročně zvýšila o sedm procent.

Stanice ČT24 uvádí novou verzi své mobilní aplikace

Po redesignu zpravodajského webu ČT24 přichází zpravodajský kanál České televize i s inovovanou verzí své mobilní aplikace.