Prima chystá reality show Starhouse, influencery zavře na dva měsíce do vily
Nová reality show odstartuje 3. března, bude ji dávat streamingová platforma Prima+.
Nová reality show odstartuje 3. března, bude ji dávat streamingová platforma Prima+.
Značka přírodní aromaterapeutické kosmetiky Nobilis Tilia představuje změnu vizuálního stylu. Upravená podoba loga, design produktů a nový e-shop plynule navazují na rozvoj firmy v uplynulých 30 letech a na její filozofii, která se vždy opírala o čistě přírodní krásu, kvalitní péči o pleť a pozitivní účinky aromaterap ...
Rozhodli jsme se změnit směr a jít dál už bez Ivana Trojana, říká Jakub Otava, šéf komunikace a marketingu Českých drah. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 8/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele
AI Restart 2025 pořádaný agenturou Taste nabídl 11 přednášek plných vizí a praktických ukázek využití AI v roce 2025. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 8/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele
Renault s agenturou Publicis Conseil uspěly s programem, který pomáhá lidem z hůře dostupných lokalit ve Francii sehnat si a udržet práci. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 8/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele
Podle organizace WARC zpomalí inzerce v podcastech letos i příští rok. V Česku to mají s reklamou ještě těžší. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 8/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele
Skupina Twistcafe, zahrnující franšízové koncepty jako Trdlokafe, Kofi-Kofi, Bubblify nebo Rio, akvíruje oblíbenou květinářskou značku Kytky od Pepy. Značku nově povedou spoluzakladatelé Twistcafe Group Andrea Fenn a Daniel Ryška. Akvizice reflektuje strategii skupiny tržní diverzifikace a oslovení širšího spektra zákazníků nejen v&nb ...
Evropská zpravodajská stanice Euronews oznámila návrat k ziskovosti po deseti letech a ambiciózní plány na rozšíření svého působení. Stanice vykázala v roce 2024 první pozitivní EBITDA a chystá se spustit nové služby v několika zemích.
Snímek Výjimečný stav šel do kin v polovině loňského října, návštěvnické rekordy ale zrovna nezbořil. Nyní komedie s Ondřejem Vetchým skončila na Netflixu, kde se okamžitě stala diváckým hitem a vévodí tabulce sledovanosti už celý týden od své premiéry. Podle dat serveru Kinomaniak.cz na snímek režiséra Jana Hřebejka vyrazilo pou ...
Z Velkého audioknižního průzkumu pořádaného společností Audiolibrix vyplynulo, že výběr toho správného titulu závisí především na autorovi, anotaci a recenzích ostatních posluchačů.
V Evropě se stává výhradním prodejce značky Diane von Furstenberg Zalando, partnerství bude komunikovat marketingovou kampaní.
Twistcafe Group převezme květinářský řetězec Kytky od Pepy. Kromě kytek nabídne i kávu a občerstvení.
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let zůstává seriál Kamarádi. Následuje Jedna rodina, která má zároveň nejvyšší sledovanost v 15-54.
Sociální sítě jsou důležitým zdrojem zpravodajství, míní podle výzkumu ResSolution Group a Nielsen každý druhý jejich uživatel.
„Investovat se dá i s málem,“ sděluje Fondee v nové kampani na zvýhodněné investiční účty pro studenty.
Filmová personálie letošního roku. Podle všeho nejstabilnější tandem (majitel - ředitel) v českém filmovém byznysu se v letošním roce změní. Jeden z nejsilnějších a nejzkušenějších hráčů filmové branže po několika desítkách let odchází a vedení stamilionové firmy postupně předá svému nástupci. Ten je již vybrán, jméno v placené sekci. ...
Pozice sociálních sítí je v současném mediálním světě silná – už skoro polovina jejich uživatelů (a zároveň konzumentů zpráv na nich) je považuje za důležitý zdroj zpravodajství. Vyplývá to z výzkumné studie Zpravodajství ve věku mediální fragmentace. Data agentury ResSolution Group získaná ve spolupráci s Nielsen ukazují, ž ...
Diváci prostřednictvím aplikace rozhodují, kdo je nejvíc „real“, a tím ovlivňují průběh hry i osudy jednotlivých účastníků.
Mezinárodní olympijský výbor (MOV) představil svého nového partnera. Stala se jím až do roku 2032 čínská společnost TCL, která v takzvaném programu TOP a kategorii domácího audiovizuálního vybavení a spotřebičů nahradí japonskou značku Panasonic. Ta loni partnerství po 37 letech ukončila. Produkty TCL přinesou zážitky fanouš ...
Internetový kanál Play Comedy, určený primárně pro zákazníky videotéky JOJ Play, zpřístupnil část svého obsahu zdarma. Ačkoli je služba zaměřena hlavně na slovenské diváky, některé pořady jsou dostupné i pro české publikum.
Mapa médií nabízí aktualizovaný přehledný katalog nejvýznamnějších online médií v Česku. Cílem je přinést komplexní přehled online médií, včetně informací o jejich vlastnictví, transparentnosti a míře vlastního originálního obsahu. V Mapě médií jsou zpracovány oblasti zpravodajských a komentářových portálů, ekonomických a&nb ...
O dubajskou čokoládu je velký zájem i v Česku, výrobci nestačí vyrábět. Marketingové podpory přitom není ani třeba.
Společnost Ford oznamuje spuštění nové marketingové kampaně pro model Tourneo Courier, která nostalgicky připomíná model Ford Fusion. Tato kampaň „oslovuje pamětníky i nové zákazníky, kteří hledají ideální kombinaci prostornosti, spolehlivosti a atraktivního designu,“ píše se ve zprávě. Kampaň představuje model Tourneo Courier úvodním ...
Internetová televize Telly zvažuje zařazení stanice DVTV Extra do své programové nabídky. Jednání s provozovatelem kanálu potvrdil vedoucí marketingu Telly Jan Schöppel. Mezitím operátor Antik už stanici do nabídky zařadil.
Opavia se stala partnerem Českého svazu ledního hokeje, startuje kampaň se soutěží o zájezd do Dánska.
Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 byla Výměna manželek. S menším odstupem v divácké skupině 15+ následoval seriál Srdce.
Začátkem roku 2025 se sešlo více vizuálních novinek ve streamovacích službách, proběhly ale i některé významnější změny. Přinášíme jejich přehled.
Obrat Ecomailu meziročně vzrostl o 38 % na 157 milionů korun, počet platících zákazníků se zvýšil o 34 %.
E-commerce podnik, který napůl vlastní Renáta Kellnerová s rodinou prostřednictvím PPF (CEO Jiří Šmejc) a Daniel Křetínský & spol. a který se pohybuje ve vysoké čisté ztrátě, v uplynulých měsících investoval do snížení zadluženosti o stovky milionů korun. Před pár dny proběhlo jednorázové splacení miliardových dluhů. ...
Zpravodajská jednička v Evropě představuje novou verzi mobilní aplikace. Přináší moderní uživatelské prostředí, novou sekci krátkých zpráv, možnost přidání widgetů s hlavními zprávami na plochu nebo tmavý režim. Novou verzi aplikace uvádí ČT24 na začátku oslav dvacetiletého výročí. Dostupná je už nyní pro zařízení s operačními sy ...
Letiště Praha vstupuje do nové éry společně s McCann Prague. Agentura se po úspěchu v tendru stává hlavním kreativním a komunikačním partnerem letiště na příštích pět let. Cíl spolupráce? Sjednotit a zefektivnit marketingovou komunikaci napříč všemi kanály a přinášet kreativní řešení, která Letišti Praha pomohou rů ...
S Českým svazem ledního hokeje spojila síly značka Opavia a s blížícím se šampionátem spustila kampaň se soutěží o zájezd s českou reprezentací. Nově ohlášené partnerství značky Opavia s Českým svazem ledního hokeje přináší propojení národního sportu se značkou sušenek. „S agenturou Publicis Groupe jsme hledali takov ...
Deodorant Lynx na celé tělo nebo i jen jeho spodní část přitahuje pozornost v desetisekundových spotech. Na humor na hraně po roce opět sází značka Lynx (Axe) ze skupiny Unilever s kampaní na deodoranty pro celé tělo. Ve spojení s osvědčenými partnery z
Luke Eid, globální ředitel pro inovace v TBWA, se podělil o postřehy ze zprávy TBWA o veletrhu CES. V centru inovací jsou značky, které se snaží přizpůsobit rychle se vyvíjejícím technologiím. Nejnovější zpráva TBWA o veletrhu CES odhaluje, jak umělá inteligence, XR a další nové technologie nejen formují produkty, ale t ...