Maaxi.cz

Zlatý středník: Nejlepší agenturou FleishmanHillard, Osobností PR Bohuněk

Oborová soutěž Zlatý středník vyhlásila vítěze svého 18. ročníku. Nejlepší agenturou je FleishmanHillard, Osobností PR Bohuslav Bohuněk.

Mohlo by vás zajímat

iVysílání je s 1,4 mil. nejsilnější online službou ČT

Téměř polovina všech spuštění na iVysílání proběhla loni přes HbbTV a smart TV aplikace, uvedla Česká televize.

České hry Kingdom Come: Deliverance II se za první den prodalo přes milion kopií

Reklamní skupina BigBoard dokončuje mediální nákup, už zbývá jen kousek

Několikaletý proces mediální investice se podle všeho chýlí ke zdárnému dokončení. Velký OOH hráč BigBoard Praha (na fotce spolumajitel a předseda představenstva Richard Fuxa) posiluje v důležitém segmentu, který může značně pomoci jeho hlavnímu byznysu, prodeji venkovních reklamních ploch. Rovněž je tu byznysová příležitost v podobě podzimních par ...

Digitální platformy ČT oslovily loni 2,4 milionu uživatelů měsíčně

Česká televize oznámila využívání jejích digitálních platforem v roce 2024. Nejúspěšnějším online produktem se stalo iVysílání, kde obsah sledovalo v průměru 1,4 milionu reálných uživatelů za měsíc. Webové a mobilní zpravodajství ČT24 zaznamenalo přes 56 milionů zobrazení článků, online platformy ČT sport dosáhly na svůj vrchol b ...

Vedení agentury iProspect ze sítě Dentsu přebírá Martina Slezáková

Novou ředitelkou agentury iProspect, která patří do sítě Dentsu, se od února stala Martina Slezáková. V rámci probíhajících změn se pak z iProspectu přímo do Dentsu přesouvají dosavadní ředitel Ondřej Týma a také Petra Kramářová. Martina Slezáková má více než 15 let zkušeností v médiích. Do iProspectu (dříve Adexpresu) přeš ...

Mattoni a mistr světa představují čtyři nealkoholické koktejly pro Suchej únor

Probíhá 13. ročník kampaně Suchej únor, do které se loni zapojilo 1,2 milionu lidí. Mattoni jako partner spolu s mistrem světa v míchání nealko koktejlů Martinem Vogeltanzem nabízí čtyři „suché“ drinky. Mattoni dlouhodobě podporuje správný pitný režim v rámci zdravého životního stylu a s profesionálními barmany sp ...

Globálním marketérem roku je Marcel Marcondes z AB InBev

Do čela žebříčku WFA Global Marketer of the Year vybrala Marcela Marcondese porota a hlasování veřejnosti z shortlistu, na němž byli i CMO společností DoorDash, Disney, Kraft Heinz či Cisco. Globální šéf marketingu skupiny AB InBev Marcel Marcondes se probojoval na první příčku žebříčku WFA Global Marketer of the Year, který vyhl ...

Židovské muzeum v Praze se víc zaměří na marketing

Židovské muzeum v Praze chce letos přistoupit ke změně vizuální identity. Zároveň plánuje na příští rok připomenutí 120. výročí od svého založení. 

Židovské muzeum v Praze se více zaměří na marketing

Židovské muzeum v Praze chce letos přistoupit ke změně vizuální identity. Zároveň plánuje na příští rok připomenutí 120. výročí od svého založení. 

TV Nova do streamingu nasadí další Survivor, mezi soutěžícími je i vicemiss Česka

Reality show Survivor zahájí na Voyo v úterý 18. února

Čtvrtá řada reality show Surviror Česko & Slovensko se poprvé představí na platformě Voyo v úterý 18. února.

T-Mobile a Slovak Telekom volí na employer branding Triad

Na posílení zaměstnavatelských značek si T-Mobile i Slovak Telekom vybralo agenturu Triad Prague. 

ČT se v lednu udržela nad 30 procenty, podíl zvýšila Nova

Stanice České televize dosáhly i v letošním lednu nejvyššího podílu v divácké skupině starší 15 let. Svůj podíl oproti stejnému měsíci loni nejvíce vylepšila skupina Nova.

Nova v sobotu odvysílá novou show o ceny Hodně štěstí

Živou show Hodně štěstí zařazuje TV Nova mimořádně při příležitosti svého 31. výročí. Pořadem provedou Ondřej Sokol a Aleš Háma a televize slibuje výhry pro diváky ve studiu i u obrazovek.

Forbes Life spouští samostatný web a přichází s novinkou Forbes Market

MediaRey, vydavatel českého Forbesu, spustil samostatný web Forbes Life zaměřený na luxus, design a životní styl. Vede ho Anna Nosková, šéfredaktorka lifestyle obsahu. „Forbes Life se zaměřuje na to nejlepší z designu, módy, cestování a gastronomie, přičemž oslovujeme nejen čtenáře, kteří hledají inspiraci, ale i ty, kteří c ...

T-Mobile a Slovak Telekom si na posílení zaměstnavatelských značek vybraly Triad Prague

Triad Prague v tendru T-Mobile a Slovak Telekom uspěla díky škálovatelnému konceptu, pomohl jí i tým s klíčovými členy ze Slovenska. Společnosti T-Mobile CZ a Slovak Telekom si pro spolupráci na budování a řízení employer brand komunikace zvolily agenturu Triad Prague ve výběrovém řízení, do něhož byly přizvány tři ...

Jedno Lego vládne všem inzerentům hraček

Pětici největších zadavatelů inzerce v segmentu hraček kraluje Lego, ostatní neposkládají ani polovinu. Ukázal to monitoringu AdIntel společnosti Nielsen. V rámci pravidelného měsíčního seriálu z dat monitoringu reklamy Ad Intel připravila výzkumná agentura Nielsen žebříček Top 5 značek v segmentu Hry a hračky za rok 2024. ...

Knižní obr Albatros Media kupuje menší nakladatelství na Slovensku

Seriál Vyšetřuje Imma Tataranni zahájil jako jednička

Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 se v divácké skupině starší 15 let stal italský seriál Vyšetřuje Imma Tataranni. Následovaly seriály Kamarádi a Jedna rodina. Posledně jmenovaný měl nejvyšší sledovanost ve skupině 15-54.

Na zpravodajské weby chodí přímo jen necelá pětina uživatelů zpráv

Nejnovější data studie o zpravodajství od agentur ResSolution Group a Nielsen ukazují, že velkou „službu“ uživatelům dělají v oblasti zpráv vyhledávače. Součástí přijímání nových informací je také sledování uživatelských diskuzí pod články.

Přichází Meridian, marketing mix modeling od Google

Google představuje Meridian, open source framework pro modelování marketingového mixu (MMM).

Zonky novými spoty komunikuje sníženou úrokovou sazbu

Zonky snižuje roční úrokovou sazbu o 0,5procentního bodu, novou nabídku podpoří animovanými spoty. 

Radiokomunikace stahují komerční rádia od konkurence do svých digitálních sítí

O hlavního zákazníka svojí celoplošné sítě pro digitální rádia přijde v polovině roku společnost RTI cz: skupina Radio United totiž přestěhuje své stanice k Radiokomunikacím.

Radiokomunikace stahují komerční rádia od konkurence do svých digitální sítí

O hlavního zákazníka svojí celoplošné sítě pro digitální rádia přijde v polovině roku společnost RTI cz: skupina Radio United totiž přestěhuje své stanice k Radiokomunikacím.

Rádio Impuls chystá svou čtvrtou stanici, hudební, určenou pro digitální sítě

Ne jako progres, ale jako obranu současných pozic vnímá šéf nejposlouchanějšího českého komerčního rádia Jiří Hrabák zařazení analogových stanic do vznikajících digitálních sítí.

Svengali Digital nově řídí Jana Pečenková, dřív vedla Grayling

V mateřské Svengali Communications zároveň Pečenková obsadila pozici šéfky strategie.

Behaviorální komunikace není manipulace. Přizpůsobte se cílové skupině

Podle dvou známých značek ukázal PR Brunch zásady efektivní behaviorální komunikace.

Vydavatel Forbesu rozjíždí samostatný web Forbes Life

European National Panels se mění na National Sample a míří za hranice Evropy do Asie

European National Panels se oficiálně přejmenovává na National Sample, což je krok, který reflektuje expanzi společnosti za hranice Evropy a zahajuje novou etapu jejího vývoje jako jednoho z předních poskytovatelů online sběru dat. Změna názvu odráží globální ambice společnosti, přičemž vstup na thajský trh představuje první krok k&nb ...

Miliardář, který obchodoval s Kellnerem, kupuje od knižní skupiny část byznysu

Miliardářský hráč, jehož majetek se odhaduje na více než 4 miliardy korun, odkupuje od další miliardářské skupiny vedlejší byznys. Rozšiřuje tak vlastní retailovou síť o několik desítek milionů korun tržeb.

Forbes osamostatnil web Forbes Life a uvedl Forbes Market

Lifestylová sekce Forbes funguje nově jako samostatný web Forbes Life. Zároveň byla spuštěna e-commercová sekce Forbes Market.

Koncept Havas Village vzniká i v Česku, Soukup už podíl nevlastní

Stoprocentním vlastníkem mediální agentury Havas Media Czech Republic se stala společnost Havas Management Espaňa.

Linda Bartošová a spol. spouští podcast Sirény, rozebere „společenské mýty a morální paniky“

Nový podcast, který s Bartošovou tvoří Aneta Martínková a Hana Řičicová, bude vycházet jednou za dva týdny. Předplatné na HeroHero zahrne také newslettery či účast na natáčení.

ČT24 měla loni vyšší podíl něž BBC News nebo TVP Info

Tematické stanice České televize se v rámci srovnání výsledků s jinými evropskými TV stanicemi veřejné služby pohybují na předních příčkách.

Na trh vstupuje hra Kingdom Come: Deliverance II, prodeje se budou pohybovat v milionech kusů

Svengali Digital nově vede Jana Pečenková

Do vedení Svengali Communications přichází Jana Pečenková. Nastupuje do čela dceřinné společnosti Svengali Digital. 

Unikátní kampaň vypráví příběhy alkoholiků a uživatelů drog i o jejich cestě za střízlivostí

Skuteční lidé se skutečnými příběhy stojí za kampaní, kterou startuje v únoru terapeuticko-adiktologická klinika NEO Centrum. Souhrnná zpráva o závislostech v ČR mluví poslední roky stejnou řečí – téměř desetina dospělých u nás pije alkohol denně, dalších 1,5 milionu rizikově. K tomu se přidávají závislosti na lécích, d ...

Hořčice s hořčicí! Heinz a producent Mustard chystají společný projekt

„Nejočekávanější letní remix“ chutí pro americký trh připravuje na léto značka Heinz a producent Mustard. Slibují rok epických překvapení. Ve chvíli, kdy rapper Kendrick Lamar, který bude hvězdou letošní show během poločasu Super Bowlu, a jeho oceňovaný producent přebírali pět ocenění Grammy, oznámila společnost Kraft Heinz zajímavou ...

ČT24 je nejsledovanější veřejnoprávní zpravodajská stanice v Evropě, uspěly i další kanály ČT

Program ČT24 obsadil v mezinárodním žebříčku nejsledovanějších evropských veřejnoprávních zpravodajských stanic první místo. ČT sport si odnesl stříbrnou pozici na seznamu sportovních stanic veřejné služby, ČT získalo ve svém okruhu třetí příčku. Program ČT art se umístil v Top 10 veřejnoprávních kulturních stanic. ...

Jana Pečenková vede nově strategii a digitál Svengali

Komunikační agentura Svengali Communications získala výraznou posilu do svého vedení. Šéfkou její digitální dceřiné společnosti Svengali Digital se stala Jana Pečenková, která bude zároveň v celé skupině zastávat pozici šéfa strategie. Do Svengali přichází po mateřské dovolené, před níž vedla českou pobočku mezinárodní agentury Grayl ...

Agentura VML si zvolila na půl roku stínové vedení

Od ledna je součástí stínového vedení agentury VML Tereza Košťálková, Klára Exnarová a Petr Mráz.

CRA spustily komerční síť pro DAB, vysílá v nich Kiss, Country a další

Celoplošnou komerční síť pro rádiové vysílání v digitálním standardu DAB zprovoznily České Radiokomunikace. Jako první v nich vysílají stanice Radio United Broadcasting.

Jídlo je všechno, ukazuje britské Tesco v kampani od BBH London

Křupavý salát, zlaté vejce, ale i taška, co říká děkuji. To jsou hvězdy kampaně britského řetězce Tesco, podle níž jídlo není maličkost, ale všechno. Novou kampaň „Its Not A Little Thing. Its Everything“, která zdůrazňuje kvalitu a čerstvost potravin, spustilo britské Tesco s agenturou BBH London. Komunikace nahrazující sedm ...

Daktela se v kampani zaměřuje na výzvy v zákaznické komunikaci

Daktela spouští novou kampaň, v níž řeší běžné problémy v zákaznické komunikaci, jako je chaos či bezpečnost dat.

Vedení agentury VML doplnila od nového roku trojice mladých talentů

Agentura VML si v interním výběrovém řízení zvolila do svého nejvyššího vedení tři nové členy – zástupce mladé generace, kteří budou po dobu šesti měsíců stínovat stávající management. Na strategickém rozvoji komunikační agentury se od ledna nově podílí Tereza Košťálková, Klára Exnarová a Petr Mráz. Všichni tři se společně zaměří ...

Radiokomunikace spustily celoplošnou síť DAB+, je zde šest digitálních rádií

Jiří Peroutka, dm: reklamní ideál tabu neprolomí

Vyzýváme lidi, aby si vytvořili prostor pro vlastní sebereflexi, říká o kampani #prosteja Jiří Peroutka, manažer komunikace dm. Co stojí za vznikem komunikační linky #prosteja? Nová komunikační linka #prosteja vychází ze samotné podstaty naší značky, neboť právě v dm jsou na prvním místě lidé. Tato kampaň, která byla slavnostně představ ...

ZOO Nové začátky sleduje 480 tisíc, zvýšil se podíl Prostřena

První měsíc vysílání v novém složení mají za sebou pořady ZOO Nové začátky a Prostřeno!, které tvoří nové pásmo odpoledního a podvečerního vysílání na TV Prima.

Případy 1. oddělení v pondělí vítězí, jsou nad milionem

Další díl reprízovaného seriálu Případy 1. oddělení sledovalo více než jeden milion diváků starších 15 let. Šlo o nejlepší výsledek pondělního večera po 20:00.

ZOO Nové začátky sleduje 480 tisíc, zvýšil sel podíl Prostřena

První měsíc vysílání v novém složení mají za sebou pořady ZOO Nové začátky a Prostřeno!, které tvoří nové pásmo odpoledního a podvečerního vysílání na TV Prima.