Marketing startupu Disivo nově vede Štroch
Disivo je nástroj pro optimalizaci a automatizaci cenotvorby pro střední a větší e-shopy.
Disivo je nástroj pro optimalizaci a automatizaci cenotvorby pro střední a větší e-shopy.
Žádný vztah nemůžete brát jako samozřejmost, říká kreativní otec kampaní Hornbachu Guido Heffels, v rozhovoru pro MAM 34/2024, jenž vám nyní jako vánoční dárek zpřístupňujeme celý. Už v roce 1999 spoluzaložil Guido Heffels legendární berlínskou agenturu Heimat, která má dnes pod značkou HeimatTBWA pobočku i v Düsseldorfu. Ač už agenturu ...
Rok 2024 přinesl revoluci v digitálním marketingu – od posunu v roli umělé inteligence přes nečekané změny v používání cookies až po první programatický nákup reklam v české televizi. Jaké trendy rezonovaly mezi odborníky a co čeká digitální svět v příštím roce? Digitální rok 2024 byl plný zásadních změn, kter ...
Zánik tištěných Lidových novin a chystaný přechod E15 na online jsou dalším důkazem proměny českého mediálního trhu. Čísla ukazují pokles prodaných výtisků, zatímco vydavatelé hledají nové cesty, jak zůstat relevantní. Tištěné Lidové noviny po 131 letech zmizely z trhu, čímž se staly symbolem roku 2024. „Lidové noviny se stáva ...
České PR zažívá dynamické změny. Růst příjmů, nové technologie a důraz na udržitelnost formují strategii agentur. Jak se mění role PR v digitální éře? Český trh public relations zaznamenává proměny, které redefinují tradiční přístupy. „Technologická transformace a důraz na ESG jsou nyní klíčové,“ říká Radek Maršík z& ...
České hokejové mistrovství světa přepisovalo statistiky. Nejenže přitáhlo 6,82 milionu diváků, ale také pomohlo značkám dosáhnout rekordních zisků a zapojení fanoušků. Co přineslo vítězné finále a jaké trendy hýbou světem sportovního marketingu? Hokejové mistrovství světa v Česku bylo nejen vrcholem sezony, ale i obrovským b ...
Už jedenáct let cestuje Lukáš Hejlík po celém Česku a píše o podnicích, ve kterých mu chutnalo. Rozhovor s ním, který vyšel ve vydání MAM 13/2024, vám nyní jako sváteční dárek zpřístupňujeme celý. V rámci Gastromapy jste již navštívil několik tisíc podniků. Jak vlastně vznikla?Už je to docela dávno — přesně 20. dubna 2013 v Jese ...
Chceme, aby se naslouchání mladým stalo součástí našeho fungování, říká Patou Nuytemans, CEO agentury Ogilvy v regionu EMEA, v rozhovoru pro (MAM 10/2024), který vám nyní jako vánoční dárek zpřístupňujeme celý. V jednom z rozhovorů jste řekla, že když vám roli CEO nabídli, ptala jste se, jestli to není omyl. Proč?Měla jsem pocit, že l ...
Robert Eggers a společnost Focus Features si mohou mnout ruce. Remake legendárního hororu Nosferatu inspirovaný klasickým románem Brama Stokera přilákal o prvním víkendu do kin davy a v zámoří tak jednoznačně uspěl. Režisér Čarodějnice, Majáku nebo Seveřana doposud studiím zrovna velké peníze nevydělával. Jeho autorská drama ...
Společnost Teads představuje pět klíčových témat, která nově definují mediální a marketingové strategie. Vzhledem k nepředvídatelnému vývoji mediálního prostředí v roce 2025 je základem úspěchu přizpůsobivost – a to jak pro inzerenty, tak pro vydavatele. Společnost Teads s hrdostí představuje svůj nejnovější ...
Na pozici šéfredaktora webu Seznam Zprávy nastoupil od ledna Robert Čásenský. Společně s ním přicházejí do vedení redakce také Jiří Štický a Monika Binarová, oba velmi zkušení novináři. Jiří Štický se stává jedním ze zástupců šéfredaktora, Monika Binarová bude působit v roli projektové manažerky. „Seznam Zprávy ušly za ...
Majitelé skvěle vydělávajícího herního studia přikročili k podobnému kroku, jako před několika lety jejich podobně úspěšní konkurenti z Bohemia Interactive. Podnik přetvářejí na holdingovou strukturu, ve které budou investice do finanční instrumentů, do nemovitostí atd. odděleny od samotné herní firmy. Do nového vehiklu přesouvají majetek (investic ...
Po deseti letech budování vlastního magazínu přechází někdejší dlouholetý šéfredaktor MF Dnes do české internetové jedničky. Přivádí s sebou Jiřího Štického a Moniku Binarovou.
Výkonný ředitel NFNZ David Klimeš se od března přesune do expertní rady fondu, na jeho místo vybere nástupce Správní rada NFNZ.
Po deseti letech budování vlastního magazínu přechází někdejší dlouholetý šéfredaktor deníku MF Dnes do české internetové jedničky. Přivádí s sebou i hlavní postavy svého titulu.
Agentura Pickerly rozšiřuje své klientské portfolio, nově spolupracuje s Albatros Media, Optimia holding či značkou italských ginů Malfy.
Dosavadní šéfredaktor magazínu Reportér Robert Čásenský opouští po deseti letech vedení redakce, zůstává nadále většinovým majitelem měsíčníku a webu. Od 1. ledna 2025 povede tým Michal Musil. Společnost Seznam.cz zároveň kupuje třetinový podíl ve vydavatelské firmě magazínu Reportér.
Nejsledovanějším pořadem večerního vysílání po 20:00 na Nový rok se stala televizní premiéra filmu Bratři. Sledovalo ji 918 tisíc diváků starších 15 let.
Stanice České televize zůstaly v roce 2024 nejsledovanější v univerzální divácké skupině starší 15 let. K výsledku pomohl sportovní rok a divácký zájem o domácí hokejový šampionát.
Operátor O2 Czech Republic zařadil od 1. ledna 2025 do své nabídky loni spuštěný tematický kanál Warner TV, který je k dispozici také v bezplatném celoplošném pozemním vysílání.
Nejsledovanějším pořadem posledního dne roku 2024 byl po hymně a novoročním přání pořad Všechnopárty. Následovaly Silvestrovské Televizní noviny. Více než milion diváků sledovalo také Hvězdný speciál pořadu Na lovu.
Satelitní signál FTV Prima, který je k dispozici klientům operátora Skylink, je nově opatřen běžící infolištou týkající se možného přerušení distribuce.
Tři redaktorky, které se po příchodu nové šéfredaktorky Jana Machalické rozhodly opustit Divadelní noviny, založily nový web divadelni.net.
Nové televizní stanice a pokračování rozvoje videa na vyžádání, změny v mediálních firmách Jaromíra Soukupa, zánik prvních tištěných deníků, diskuse o podobě mediální legislativy nebo rozvoj DAB+. To jsou některé z hlavních mediálních událostí v roce 2024.
Ve čtvrtek 2. ledna 2025 ukončí celoplošná televize A11 své vysílání na satelitu Astra, pozice 23,5 stupně východně. Její signál zde byl šířen volně, tedy nez nutnosti použití dekódovací karty.
Zkušený miliardář-investor relativně nedávno dokončil výkup podílů ve slibné a rychle rostoucí firmě, pohybující se v e-commerce segmentu. Cílový podnik i navzdory nepříznivým podmínkám celkového trhu vykázal rekordní byznysová čísla. Kumulativní net profit za posledních pět let vyrostl na 198 milionů korun.
Gruzínská síť rychlého občerstvení SKA, zaměřená na čerstvé šťávy, sendviče a další produkty, otevřela druhou pobočku v Praze.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 byla pohádka Hodinářův učeň následovaná komedií Marečku, podejte mi pero.
Pohádku Princezna a půl království sledovalo v sobotu více než milion diváků starších 15 let, což byl nejlepší výsledek večera i celého dne.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera a také celého dne se stala pohádka Krakonošovo tajemství. Šlo o jediný pořad, jehož sledovanost přesáhla hranici milionu diváků (15+).