Novou nedělní jedničkou je minisérie Vedlejší produkt
Úvodní díl minisérie Vedlejší produkt sledovalo více než milion diváků (15+), což byl nejlepší výsledek večera a také celého nedělního dne. Další díl Ivety měl po 20:00 těsně nejvyšší sledovanost ve skupině 15-54.
Mohlo by vás zajímat
Televize Nova znovu rozšiřuje své pásmo nedělních dopoledních zájmových pořadů. Od 3. listopadu poprvé uvede kuchařskou show Ledničko, vyprávěj.
Za předem známou cenu nakoupí klienti určitý počet zobrazení ve zvoleném časovém intervalu na konkrétním místě na webu.
Lifestylový čtvrtletník Luxury Guide je podle ověřených nákladů ABC ČR distribuován v nákladu necelých deseti tisíc kusů.
Také druhé úterý, ve kterém se nově vysílal seriál Kamarádi, znamenal nejvyšší počet diváků po 20:00 v divácké skupině 15+ a i v dalších sledovaných věkových kategoriích.
Až 13 % značek na tuzemském trhu vnímají Češi jako blízké, nejbližší jim je Lidl, YouTube nebo Dr.Max, vyplývá z průzkumu Ipsosu.
Vitana přináší na trh nové produkty z řady Chutě světa. Chce tak nabídnout inspiraci ze světové kuchyně.
Značka Mercedes-Benz přináší audiohry navržené speciálně pro cestování automobilem.
Vitana přináší na trh nové produkty z řady Chutě světa. Chce tak nabídnout inspiraci ze světové kuchyně.
Nový programový ředitel Barrandova přibližuje plány ohledně pořadů, tváří a sledovanosti.
Osmidílná novinka vznikla v koprodukci se slovenskou televizí Joj a s Trigon Production.
Art Directors Club uspořádal klání mladých kreativců ve vlaku z Prahy do Bratislavy a zpět.
Project Agora nabízí šest tipů, jak vytvořit a maximalizovat úspěch svátečních kampaní.
Tým Marketing Festivalu zveřejnil filmový dokument Making a Marketer 2, ve kterém vystupují osobnosti současné marketingové scény.
Vítězi druhého ročníku soutěže Creative Express jsou Radim Šlechta a Šimon Dolejšek z Boomerang Communication.
Společný podnik PPF (vlevo CEO Jiří Šmejc) a Daniela Křetínského (vpravo) navyšuje tržby i hrubý provozní zisk o vyšší desítky milionů. A to i navzdory k ochlazení na celkovém retailovém/e-commerce trhu v uplynulém období. Zákazníci omezovali útraty vzhledem k poklesu reálných mezd, nárůstu cen energií, vysoké inflaci atd. Trend se začal měnit až v ...
T-Mobile plánuje 1. listopadu představit nové funkce své televizní platformy Magenta TV. Firma může přinést díky spolupráci se svým partnerem i první programy tzv. FAST Channels.
Mediální skupina Knowlimits vyvinula vlastní strategické plánovací nástroje Know.tools.
Časově omezená nabídka umožní zákazníkům získat výhody Prémiového plánu SkyShowtime s 50% slevou, a to napořád.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera a také celého dne byl další díl seriálu Kriminálka Anděl, který zhlédlo 1,15 mil. diváků (15+). Následovalo předávání státních vyznamenání. Na stanicích ČT1 a ČT24 ho souhrnně sledovalo necelých 900 tisíc diváků starších 15 let.
Videotéka Amazon Prime Video změnila vizuální efekt u své klíčové dlaždice lákající na nejatraktivnější tituly této služby.
Hlavními změnami zákona o audiovizi je rozšíření podpory o televizní a VOD tvorbu, podpora herního průmyslu a nový mechanismus filmových pobídek.
Růst ginové kategorie se v Česku zpomalil. Podle Petra Poláka, marketingového ředitele Pernod Ricard, přichází nyní fáze tzv. zákopové války.
I novou reality show bude uvádět Zorka Hejdová, producentkou je zase Kateřina Zavadová.
Minimalismus a čistotu ocenili reklamní kati na kampani, v níž se brouká známá skladba.
Mezi vyznamenanými prezidentem republiky Petrem Pavlem jsou i zástupci mediální scény.
I novou reality show bude uvádět Zorka Hejdová, producentkou je zase Kateřina Zavadová.
V novém seriálu hraje Miroslav Donutil léčitele, po jeho boku se představují syn a snacha.
První díl nového seriálu Záhadné případy sledovalo 1,14 mil. diváků starších 15 let, což byl nejlepší výsledek nedělního večera i celého dne.
Novou analogovou frekvenci v Kyjově zprovoznilo jihomoravské tematické Rádio Jih Cimbálka. Stanice o tom informovala na svém webu, ve své monitorovací zprávě to potvrdil i ČTÚ.
Nejpoužívanější sociální sítí je u teenagerů stále Instagram, pro zábavu však radši volí TikTok, vyplývá z průzkumu společnosti Piper Sandler.
Drogistický řetězec rozšiřuje portfolio sociálních sítí, na kterých působí. Nově přidává Pinterest, kde chce nabízet inspiraci.
Společnost Digitask prochází rebrandingem, nově bude vystupovat pod názvem Aibility. Má i novou AI konzultantku Aimee.
Hospodaření silně ztrátové e-commerce skupiny Rohlik Group (RG), se kterou je spojen velký objem vydaných dluhopisů, se konstantně zhoršuje v jednom klíčovém ukazateli. Auditoři Rohlíku vydali již minimálně páté varování v řadě před nepříznivým vývojem faktoru, který může negativně ovlivnit financování celé skupiny. "Významná (materiální) nejistota ...
Philips OneBlade spouští kampaň „Dej si holení na easy!“, vychází z ní mechaniky obtížností v počítačových hrách.
Televizní skupina Nova vrací po osmnácti letech na obrazovky seznamovací reality show Bachelor.
Cyklistické závody Tour de France, La Vuelta nebo España zůstávají na Eurosportu nebo Maxu, jejich majitel prodloužil vysílací práva.
Stingray, známý hráč na trhu digitální hudby a zábavy, rozšířil svou nabídku v Plexu o nový kanál ZenLIFE.
Největší hrozbou pro veřejnoprávní a ještě více pro komerční média jsou nadnárodní technologické platformy, uvedl po setkání s ministrem kultury Martinem Baxou generální ředitel EBU Noel Curran.
Penny spouští novou věrnostní kampaň pod názvem „Obří měkouši a deky“.
Absolut vodka představuje limitovanou edici lahve inspirovanou znovuobjevením Warholovy malby „Absolut Blue“.
V soutěži o nejkreativnější slovenské reklamy Zlatý klinec nebyla ani v letošním roce udělena hlavní cena Grand Prix. Osobností reklamy je Juraj Vaculík, klientem roku Slovak Telekom.
Nejsledovanějšími pátečními pořady po 20:00 v divácké skupině 15+ byly Taneční a Všechnopárty, které měly téměř shodnou sledovanost. V 15-54 zvítězil seriál Taneční.