Maaxi.cz

Český rozhlas

Mohlo by vás zajímat

Česká televize nasadí pět nových publicistických pořadů, jeden z nich o dezinformacích

Radio 1 a Signál jsou v DAB+ nově na Ústecku, ZUN skončil

Čtvrtek 19. prosince přinesl významnou distribuční změnu v severních Čechách na poli digitálního vysílání DAB+. Operátor RTI cz začal nově využívat kótu Kukla, firma Teleko zde skončila.

O2 propůjčí jméno O2 areně na dalších pět let

Minimálně do roku 2029 ponese pražská aréna název O2 arena. Patřičná smlouva byla prodloužena.

ČT uvede v novém roce pět nových publicistických pořadů

Do pondělního druhého okna hlavního vysílacího času míří na ČT1 tři nové publicistické pořady, které doplní měsíčník Bilance. Další dvě novinky uvede v sobotu po poledni ČT24.

Stanice Cartoon Network vypnula web, odkazuje na Max

Webové stránky Cartoon Network pro Českou republiku byly v uplynulých týdnech ukončeny. Návštěvníci jsou nyní automaticky přesměrováni na streamovací platformu Max, která nabízí obsah této stanice.

Voyo získalo od ČT seriál Lovec, zařadí ho od 19. prosince

Česká televize poskytla práva k seriálu Lovec videoplatformě Voyo. V jeho nabídce se objevuje od čtvrtka 19. prosince.

Libeřské lahůdky se rozšiřují do Českých Budějovic

Libeřské lahůdky jdou poprvé mimo Prahu a Středočeský kraj. Otevírají novou pobočku v Českých Budějovicích. 

Český rozhlas snížil rozpočet pro rok 2025 o 34 milionů

Hůlek je jednatelem i menším vlastníkem řetězce Traficon

Do čela maloobchodního řetězce Traficon se postaví Tomáš Hůlek, který se zároveň stal i minoritním vlastníkem společnosti.

Český rozhlas sníží rozpočet pro rok 2025 o 34 mil. Kč

Rada Českého rozhlasu schválila rozpočet ČRo pro rok 2025 ve výši 2,358 mld. Kč.

Středečním večerním pořadem byl závěr seriálu Lovec

Závěrečný díl seriálu Lovec se stal nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 ve všech hlavních diváckých skupinách. Sledovalo ho 625 tisíc diváků starších 15 let.

Netflix, Max i Apple posilují živě streamovaný obsah

Nabídka filmů, seriálů, dokumentů i koncertů je na streamovacích službách nepřeberná. Předplatitel ale očekává stále víc. Streameři si ho proto mohou zavázat třeba i živě vysílanými akcemi.

ČAP cílí kampaň podle dat z odpadních vod

Díky analýze odpadních vod přichází Česká asociace pojišťoven s kampaní, jež varuje řidiče tam, kde je to potřeba.

Rohlik.cz v reklamním filmu od B&T oslavuje obětavost maminek

Minutu a půl dlouhý spot vznikl v produkci Stink Films, režírovala ho Maca Rubio.

Budoucnost jsou 1st party data, říká Radek Svoboda ze Seznamu

Během covidové pandemie zažila česká e-commerce scéna obrovský boom, po kterém ale následovalo citelné ochladnutí. Jaká je situace e-shopů dnes? Co vede k tomu, že řada z nich končí? A proč by se neměly spoléhat na cookies třetích stran? Na to jsme se zeptali Radka Svobody, e-commerce partnership managera ze Seznamu.

Jak se buduje mezinárodní marketingová agentura? Rozhovor s Janem Pátkem, CEO Business Factory

Před 15 lety si tým osmi nadšenců pronajal malou kancelář v centru Brna a s odhodláním se pustil do světa digitálního marketingu. Dnes je Business Factory mezinárodní agenturou a má pobočky v Praze, Varšavě a Dubaji. Jak vypadala cesta od brněnského startupu k mezinárodnímu úspěchu? O výzvách, milnících i budoucnosti agentury nám poví CEO Jan Pátek ...

Spolumajitelem sítě Traficon se stal Tomáš Hůlek

Hůlek v posledních měsících řídí transformaci řetězce, s cílem modernizovat a digitalizovat.

Český rozhlas příští rok sníží rozpočet zhruba o procento na 2,36 miliardy Kč

"Rok 2025 je posledním rokem, kdy je Český rozhlas schopen za stávající poplatek 45 korun měsíčně v celé šíři své služby financovat," tvrdí generální ředitel Zavoral, stejně jako loni.

Nejzajímavější příběh mediálního trhu: nájezdy zbrojaře Michala Strnada

Ani kolotoče kolem velké mediální novely, ani posilování cenzurně-propagandistického komplexu v Česku s rázovitou postavou plukovníka Foltýna, ani vzestup podcastového segmentu. Nejzajímavějším příběhem mediálního trhu letoška a loňska jsou pokusy o vstup miliardáře a majitele CSG Michala Strnada (foto). Akce solidně vyhrotily vztahy mezi řadou mil ...

Tomáš Hůlek je jednatelem i minoritním vlastníkem řetězce Traficon

Do čela maloobchodního řetězce Traficon se postaví Tomáš Hůlek, který se zároveň stal i minoritním vlastníkem společnosti.

O struktuře a dalším fungování Havas Media v Česku se jedná

Ve struktuře společníků mediální agentury Havas Media Czech Republic je stále přítomný Jaromír Soukup. To, v jaké vlastnické struktuře bude firma operovat v roce 2025, se jedná.

Čedok láká kampaní na „první společné delfie"

Čedok spustí 25. prosince kampaň, v níž pokračuje s konceptem zaměřeným na první nezapomenutelné zážitky. 

Objem knižního trhu dosáhl 8,4 miliardy, v reálných tržbách klesl o 10 procent

Česká PFX Group majetkově vstupuje do polského studia Televisor

Česká skupina propojí expertízu v oblasti reklamy s tvorbou filmových vizuálních efektů.

Festival Metronome Prague má novou vizuální identitu

Nová vizuální identita festivalu Metronome Prague má zintenzivnit multidimenzionální zážitek. 

PFX Group se spojuje s polským studiem Televisor

PFX Group se spojuje s dalším polským studiem, společností Televisor.

Yummy: Česko jsme si vybrali z důvodu silné e-commerce

Nová služba chce domácnostem ulehčit vaření. „Jsme trochu jako paní na úklid, ta úspora času a pohodlí jsou velké,“ říká CEO Yummy Joonas Mäkilä.

Prazdroj si na brandové PR vybírá MSL, střídá Bisone & Rose

Plzeňský Prazdroj od ledna bude spolupracovat na brandovém PR s agenturou MSL, jež nahradí dosavadní Bison & Rose. 

Režisér Jiří Mádl jede, jeho filmové drama Vlny je na shortlistu pro Oscary

Předvánoční úterý pro Přání Ježíškovi, poté Černí baroni

V posledním týdnu před Vánocemi se stal nejsledovanějším úterním pořadem po 20:00 film Přání Ježíškovi. Následoval snímek Černí baroni.

PRE nechala vytvořit ekologický mural, který čistí vzduch

Ekomalba vytvořená pro Pražskou energetiku má přispívat k čistšímu životnímu prostředí.

Vánoční reklamy mají Češi rádi, při výběru dárků se jimi ale neřídí

Pozitivní reakce na vánoční reklamy převažují u české populace nad negativními. Zjištění přináší výzkum ResSolution Group.

Magisterský program Žurnalistika na FSV UK má novou akreditaci

Nový koncept magisterského studia oboru Žurnalistika je orientován i na praktické dovednosti.

Hrot na webu redesignoval, vydavatel SPM Media věří ve video

Mediální skupina, do níž spadají Echo, Hrot a Prostor, hodlá přidat aspoň tři nové podcasty.

„To je úplný velkofilm!“ Další vlnu vánočních reklam vyhrál Dr. Max se Zdravíkovem

Reklamní kati ocenili vizuál, kostýmy i produkci vánoční reklamy od McCannu pro lékárny.

Stovka režisérů a reklamních produkcí od ledna přistoupí jen na férové tendry

Lepší zadávání reklamních zakázek vymezuje memorandum, začne platit od Nového roku.

Česká PFX Group se spojuje s polským studiem Televisor

Česká skupina propojí expertízu v oblasti reklamy s tvorbou filmových vizuálních efektů.

Na Basinfirefestu 2025 bude hlavním tahákem metalová „královna“ Doro Pesch

Agentura Surikata zkracuje název a redesignuje

Na identitě dělal Roman Pap. Webdesign navrhla Hana Kudrnáčová, provedl ho DigiBoost.

Byznysový tým HN posílil Patrik Salát z Českého rozhlasu

Salát začínal v Aktuálně.cz, rok dělal pro mediální dům v Gruzii, v rozhlasu byl čtyři roky.

Operátor Skylink přerušil vysílání Mňam TV na satelitu

Společnost S&P Broadcasting, která je provozovatelem kulinářské stanice, podle provozovatele Skylinku neplnila smluvní povinnosti. Firma v minulosti slibovala i vlastní zpravodajskou TV.

Management TV Nova velmi pravděpodobně schválí pokračování úspěšného seriálu

Překvapivý úspěch premiérového seriálu, který pro televizi Nova vygeneroval průměrnou sledovanost přes 1,2 milionu diváků v cílovce 4+, povede k očekávanému tahu. Komerční stanice dá téměř jistě zelenou pro výrobu další řady detektivní série. Nejprve ale musí vzniknout scénáře.

Hearts&Science je novou mediální agenturou Fashion Areny

Od nového roku bude Fashion Arena Prague Outlet spolupracovat na poli mediálního nákupu a plánování s agenturou Hearts&Science.

Kanál TV Noe odchází ze satelitu, nevyplácí se mu

Satelitní distribuci na družici Astra přeruší ke konci letošního roku křesťanská TV Noe. Důvodem je nízký počet diváků na této distribuční platformě. Satelitní licenci vrátí vysílací radě.

Rossmann spouští e-shop, nakupovat lze i bez registrace

Po možnosti nákupu v mobilní aplikaci představuje Rossmann další online kanál – v prosinci spouští webový e-shop. 

Postprodukční skupina PFX má dalšího partnera, polskou firmu Televisor

Pondělí ve znamení seriálu Specialisté, i jeho vánočního dílu

Vánoční speciál seriálu Specialisté i jeho dva reprízované díly dosáhly nejvyšší sledovanosti v pondělí po 20:00.

Respekt je v prvním roce po osamostatnění ziskový

První rok samostatného fungování Respektu skončí pro vydavatelskou společnost Respekt Media v plusu. Vyčlenění ze společnosti Economia a nastavení vlastního podnikání se podařilo, hodnotí ředitel vydavatelství Pavel Volčík.

Decathlon kompletně redesignuje své pražské prodejny

Prodejny Decathlon Černý Most a Chodov v Praze jsou po kompletním redesignu. Součástí jsou nově RFID, samoobslužné pokladny či roboti. 

Zájem o kinoreklamu v síti Cinema City se letos zvýšil

Objem kinoreklamy v kinech Cinema City byl oproti loňsku vyšší, popisuje Renáta Ben, country manažerka New Age Advertising pro Česko a Slovensko.