ČT uvede v novém roce pět nových publicistických pořadů
Do pondělního druhého okna hlavního vysílacího času míří na ČT1 tři nové publicistické pořady, které doplní měsíčník Bilance. Další dvě novinky uvede v sobotu po poledni ČT24.
Do pondělního druhého okna hlavního vysílacího času míří na ČT1 tři nové publicistické pořady, které doplní měsíčník Bilance. Další dvě novinky uvede v sobotu po poledni ČT24.
Čtvrtek 19. prosince přinesl významnou distribuční změnu v severních Čechách na poli digitálního vysílání DAB+. Operátor RTI cz začal nově využívat kótu Kukla, firma Teleko zde skončila.
Webové stránky Cartoon Network pro Českou republiku byly v uplynulých týdnech ukončeny. Návštěvníci jsou nyní automaticky přesměrováni na streamovací platformu Max, která nabízí obsah této stanice.
Česká televize poskytla práva k seriálu Lovec videoplatformě Voyo. V jeho nabídce se objevuje od čtvrtka 19. prosince.
Libeřské lahůdky jdou poprvé mimo Prahu a Středočeský kraj. Otevírají novou pobočku v Českých Budějovicích.
Do čela maloobchodního řetězce Traficon se postaví Tomáš Hůlek, který se zároveň stal i minoritním vlastníkem společnosti.
Závěrečný díl seriálu Lovec se stal nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 ve všech hlavních diváckých skupinách. Sledovalo ho 625 tisíc diváků starších 15 let.
Nabídka filmů, seriálů, dokumentů i koncertů je na streamovacích službách nepřeberná. Předplatitel ale očekává stále víc. Streameři si ho proto mohou zavázat třeba i živě vysílanými akcemi.
Díky analýze odpadních vod přichází Česká asociace pojišťoven s kampaní, jež varuje řidiče tam, kde je to potřeba.
Během covidové pandemie zažila česká e-commerce scéna obrovský boom, po kterém ale následovalo citelné ochladnutí. Jaká je situace e-shopů dnes? Co vede k tomu, že řada z nich končí? A proč by se neměly spoléhat na cookies třetích stran? Na to jsme se zeptali Radka Svobody, e-commerce partnership managera ze Seznamu.
Před 15 lety si tým osmi nadšenců pronajal malou kancelář v centru Brna a s odhodláním se pustil do světa digitálního marketingu. Dnes je Business Factory mezinárodní agenturou a má pobočky v Praze, Varšavě a Dubaji. Jak vypadala cesta od brněnského startupu k mezinárodnímu úspěchu? O výzvách, milnících i budoucnosti agentury nám poví CEO Jan Pátek ...
"Rok 2025 je posledním rokem, kdy je Český rozhlas schopen za stávající poplatek 45 korun měsíčně v celé šíři své služby financovat," tvrdí generální ředitel Zavoral, stejně jako loni.
Ani kolotoče kolem velké mediální novely, ani posilování cenzurně-propagandistického komplexu v Česku s rázovitou postavou plukovníka Foltýna, ani vzestup podcastového segmentu. Nejzajímavějším příběhem mediálního trhu letoška a loňska jsou pokusy o vstup miliardáře a majitele CSG Michala Strnada (foto). Akce solidně vyhrotily vztahy mezi řadou mil ...
Do čela maloobchodního řetězce Traficon se postaví Tomáš Hůlek, který se zároveň stal i minoritním vlastníkem společnosti.
Ve struktuře společníků mediální agentury Havas Media Czech Republic je stále přítomný Jaromír Soukup. To, v jaké vlastnické struktuře bude firma operovat v roce 2025, se jedná.
Čedok spustí 25. prosince kampaň, v níž pokračuje s konceptem zaměřeným na první nezapomenutelné zážitky.
Nová služba chce domácnostem ulehčit vaření. „Jsme trochu jako paní na úklid, ta úspora času a pohodlí jsou velké,“ říká CEO Yummy Joonas Mäkilä.
Plzeňský Prazdroj od ledna bude spolupracovat na brandovém PR s agenturou MSL, jež nahradí dosavadní Bison & Rose.
V posledním týdnu před Vánocemi se stal nejsledovanějším úterním pořadem po 20:00 film Přání Ježíškovi. Následoval snímek Černí baroni.
Pozitivní reakce na vánoční reklamy převažují u české populace nad negativními. Zjištění přináší výzkum ResSolution Group.
Společnost S&P Broadcasting, která je provozovatelem kulinářské stanice, podle provozovatele Skylinku neplnila smluvní povinnosti. Firma v minulosti slibovala i vlastní zpravodajskou TV.
Překvapivý úspěch premiérového seriálu, který pro televizi Nova vygeneroval průměrnou sledovanost přes 1,2 milionu diváků v cílovce 4+, povede k očekávanému tahu. Komerční stanice dá téměř jistě zelenou pro výrobu další řady detektivní série. Nejprve ale musí vzniknout scénáře.
Od nového roku bude Fashion Arena Prague Outlet spolupracovat na poli mediálního nákupu a plánování s agenturou Hearts&Science.
Satelitní distribuci na družici Astra přeruší ke konci letošního roku křesťanská TV Noe. Důvodem je nízký počet diváků na této distribuční platformě. Satelitní licenci vrátí vysílací radě.
Po možnosti nákupu v mobilní aplikaci představuje Rossmann další online kanál – v prosinci spouští webový e-shop.
Vánoční speciál seriálu Specialisté i jeho dva reprízované díly dosáhly nejvyšší sledovanosti v pondělí po 20:00.
První rok samostatného fungování Respektu skončí pro vydavatelskou společnost Respekt Media v plusu. Vyčlenění ze společnosti Economia a nastavení vlastního podnikání se podařilo, hodnotí ředitel vydavatelství Pavel Volčík.