Maaxi.cz

Letošní lekce MAM class odstartuje Jan Suda. Zvýhodněné registrace se rozebraly během dvou hodin, zbývá jen pár běžných vstupenek

Už příští týden v úterý 14. ledna odstartuje vzdělávací sérii MAM class dvouhodinovka s Janem Sudou. Věnovat se bude SOV a profesionálnímu využití Ads Transparency dat.

Na první letošní MAM class bude Jan Suda z McCann Prague hovořit o tom, jak využít veřejně dostupná data a podle pravidel Share of Voice a „evidence-based marketingu“ stanovit optimální rozpočty pro kampaně na Facebooku, Instagramu a YouTube/Googlu.

Co budete po MAM class mimo jiné vědět?

Jak si stanovit rozpočet na promo na sociálních sítích a Google/YouTube s ohledem na Share of Voice a vaši ambici růstu značky. Jak k tomuto stanovení rozpočtu využít veřejně dostupná data o konkurenci. Jak zjistit, co a jak intenzivně va...

Mohlo by vás zajímat

ČT byla loni nejsledovanější televizí. Nova druhá, Prima těsně třetí

K prvenství veřejnoprávní televize přispěl hokej, vánoční pohádky i druhá řada Docenta.

Seriál Zoo Nové začátky napoprvé Ulici podlehl, Prima ale věří ve zvrat

V novém čase si Zoo na Primě pustilo o polovinu míň lidí, než seriál loni sledovalo večer.

Baloo & Groot vytvořilo kreativní koncept a značku projektu Obec On

Projekt Státního fondu podpory investic nově komunikuje poradenství obcím i investorům.

„Zlomená“ kampaň od WeAreGinger připomíná 30 let Centra Paraple

Zlomené litery ve vizuálech symbolizují devastující a nenávratný dopad úrazu na míchu.

Splátka hypotéky i silikonová prsa: Penny má v letáku netradiční slevy

Aktivační kampaň vznikla v kreativní agentuře Leo Burnett a běží první dva týdny v lednu.

Zuckerberg ohlásil ukončení cenzurního „fact-checkingového“ program na Facebook. Jak zareaguje Seznam.cz?

KitKat spouští novou kampaň s písní od Queen

KitKat se ve své nové reklamní kampani spojuje s hitem skupiny Queen „I want to Break Free“.

Jano Hlaváč je novým generálním ředitelem Unilever pro Česko a Slovensko

Ve vedení lokálního byznysu Unileveru Jano Hlaváč střídá Vojtěcha Bukače, který povede obchodní týmy pro Česko a Slovensko. Od 1. ledna 2025 vede českou a slovenskou pobočku Unileveru Jano Hlaváč, který v Unileveru působí přes 16 let a poslední rok se staral o kategorii Potravin v regionu střední a východ ...

Kozub a Nesvačilová se v reklamě Fio banky přesouvají od kolotočů na farmu

Světské radosti se mění na pozemské, tvůrci jsou nadále Jinej gang a režisér Daniel Růžička.

OMV s Loosers podporuje věrnostní aplikaci a novou brazilskou kávu

Obě kampaně byly spuštěné na sklonku loňska. Využívají online, instore a také CGI guerillu.

Pavec, Malina, Engelová či Vnouček pracují pro Aktuálně.cz

Nový šéfredaktor Aktuálně.cz Matyáš Zrno obměnil část redakce.

Zahájila TV Doktor, dříve plánovaná Mudr TV nevznikla

Specializovaná televize zaměřená na zdravotnictví, kterou sliboval v uplynulých letech kontroverzní maďarský podnikatel Pál Milkovics, se na českýcz obrazovkách neobjevila.

Pražák: Strategická komunikace by měla být součástí vedení firem

Odpovědný přístup firem je vstupenkou k přízni nových cílových skupin, myslí si Marek Pražák ze Svengali Communications.

Největší výzvy a příležitosti agentur v roce 2025

Marketing a média v roce 2025 čelí rostoucím nárokům na kreativitu, udržitelnost a práci s daty. Agentury i marketéři hledají způsoby, jak efektivně oslovit zákazníky v době, kdy tradiční přístupy často selhávají. Rok 2025 přináší marketingu dosud nepoznané výzvy. Podle Tomáše Vargy z Publicis Groupe je součas ...

Do čela Univeleru v Česku a na Slovensku nastupuje Jano Hlaváč

Novým generálním ředitelem společnosti Unilever na českém a slovenském trhu se stává Jano Hlaváč.

Vodafone TV: Kanály Das Erste, ZDF a TV Noe jsou v HD

Telekomunikační operátor Vodafone překlopil další tři programy ve své kabelové síti do vysokého rozlišení. Tento krok souvisí s distribučními změnami u jednotlivých vysílatelů.

Skupina FLO Group (majorita Rockaway) se ztrátovou matkou koncentruje aktiva

Technologicko-konzultační agentura FLO Group, která se cca před rokem za divokých okolností "rozešla" s mediální agenturou Mindsquared miliardáře Karla Komárka ml. (psali jsme již dříve) a ve které drží většinu Rockaway, fúzuje svá aktiva. Dochází přitom k přeskupení zajímavých byznysových čísel.

Televize Seznam zařadí české filmy či seriál Dempsey a Makepeaceová

Televize Seznam uvedla, že výrazně navýšila investice na nákup akvizičního obsahu pro rok 2025.

COO agentury WOO se stala Jana Doválelová a Account Directorem Ján Makovič

WOO si vytyčilo cíl stát se digitální agenturou s evropským dosahem, a k tomu potřebovalo posílit svůj tým o další klíčové hráče. S více než 20 lety zkušeností z mediálních agentur nastupuje do World of Online (WOO) na pozici COO Jana Doválelová. Svou stopu zanechala například v MindShare, Adexpres nebo Mindsqua ...

KitKat láká na pauzu s hitem kapely Queen

Značka KitKat společnosti Nestlé zahájila rok kampaní s hitem „I Want to Break Free“ od Queen, propojujícím lepší pauzu se slavnou čokoládovou tyčinkou. Slogan „Dej si pauzu, dej si KitKat“ se objeví v českých televizích, na sociálních sítích a v obchodech. KitKat chce, abychom si všichni uměli dát kvalitnější a ničím n ...

Ambasadorkou Yummy se stává Jitka Nováčková

Značka Yummy navazuje spolupráci s modelkou, moderátorkou a influencerkou Jitkou Nováčkovou. 

Repríza Případů 1. oddělení v pondělí večer nad milionem

Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 se s více než milionem diváků starších 15 let stala repríza prvního dílu druhé řady seriálu Případy 1. oddělení.

Nový šéfredaktor Aktuálně.cz přivedl do redakce Malinu, Engelovou či Růžičku

Nový úsek sponzoringu v Tipsportu vede Martin Ptáčník

Nový úsek sponzoringu společnosti Tipsport vede Martin Ptáčník, na starosti bude mít sponzoringového aktivity Tipsportu, Chance i loterie Maxa. 

Deníky před koncem roku zdražily v průměru o dvě koruny

S výjimkou Deníku N se všechny deníky prodávají ve volném prodeji za vyšší ceny než ve stejném období před rokem.

Fio banka se v nové kampani přesouvá na farmu

Fio banka mění v nové reklamní kampani prostředí. S již známými tvářemi – Štěpánem Kozubem a Petrou Nesvačilovou – nyní žije na farmě. 

Čtvrtfinále MAM Souboje spotů 2024: a už je jich jen osm…

Už jen osm spotů zůstalo ve hře o titul nejoblíbenější reklamy roku 2024 podle čtenářů týdeníku Marketing & Media. Kdo postoupí do semifinále? Výroční turnaj MAM Souboj spotů 2024 uhání neúprosným tempem dál. Z 16 spotů zbylo už jen osm. Koho pošlete svými hlasy dál? Hlasovat můžete do dnešních 19:00. ...

PR Brunch: Jak díky pochopení lidského chování oslovit zákazníky efektivněji?

Čtyřiadvacátý PR Brunch se zaměří na behaviorální principy v komunikaci značek.

Do týmu Aktuálně.cz přicházejí lidé ze zrušených Lidovek i z televizí

Noví jsou Michal Pavec, Petr Vnouček, Jan Malina, Tereza Engelová či Adam Růžička.

Selhání veřejnoprávních médií: weby ČT24 a ČRo mlčí o skandálu britského premiéra

Direct pojišťovna hledá marketéra, Maťašeje odchází

Z pozice ředitelky externí, interní a brand komunikace a tiskové mluvčí Direct pojišťovny odešla koncem roku Nela Maťašeje.

Martin Ptáčník vede v Tipsportu nový úsek sponzoringu

Sázková kancelář Tipsport nově zřídila úsek sponzoringu, který vede dosavadní vedoucí sponzoringového oddělení Martin Ptáčník. Podřízen je přímo marketingovému řediteli skupiny. Martin Ptáčník bude mít na starost sponzoringové aktivity Tipsportu v Česku i na Slovensku a také aktivity sesterské sázkovky Chance a loterie Maxa ...

Fio banka a Jinej Gang obměnily koncept, ze světských jsou blázniví farmáři

Štěpán Kozub a Petra Nesvačilová zůstávají, mění se prostředí. Reklamní spoty Fio banky se přestěhovaly na farmu, kde se místo světských radostí odehrávají radosti pozemské. Za původním i upraveným konceptem stojí agentura Jinej Gang. „Stávající kampaň skvěle fungovala a svou výrazností přitáhla do banky mnoho nových klientů. Cht ...

Penny v kampani nabízí silikonová prsa i splátku hypotéky

Penny spustí začátkem roku aktivační kampaň „Akce, jak si račte přát“, její součástí je soutěž o silikonová prsa, splátku hypotéky nebo odvoz na nákup limuzínou. 

Penny v kampani nabízí silikonová prsa i splátka hypotéky

Penny spustí začátkem roku aktivační kampaň „Akce, jak si račte přát“, její součástí je soutěž o silikonová prsa, splátku hypotéky nebo odvoz na nákup limuzínou. 

Pavec, Malina, Engelová či Růžička nastoupili do Aktuálně.cz

Nový šéfredaktor Aktuálně.cz Matyáš Zrno obměnil část redakce.

Bývalý reportér ČT Hynek a Karel Hrubeš připravují nový investigativní projekt

GymBeam spojil síly s Jakubem Enžlem a přichází s televizní kampaní a novým claimem „Pro každý sport“.

GymBeam spustil novou kampaň, která zdůrazňuje, že značka není jen pro návštěvníky posiloven. Videospoty běží od 1. ledna do 16. února na Nova Group, YouTube, sociálních sítích a webu GymBeam. Bodybuilder a influencer Jakub Enžl patří v českém veřejném prostředí ke známým jménům. Popularizátor posilování a youtuber ...

Televize Barrandov zapojila do vysílání nová loga

Stanice skupiny Barrandov vysílají od začátku týdne s novými logy.

Daniel Strejc: Jak připravit talk show, která vyprodá O2 arénu?

Talk show Tika-Taka Live se chystá do pražské O2 arény se záměrem naplnit její kapacitu. Podle zájmu o vstupenky to v současnosti vypadá, že svůj cíl splní.

Nova Lady nasazuje seriály Beverly Hills 90210 a Pobřežní hlídka

Nova Lady nasazuje v lednu do podvečerního a prime-timového vysílání dva seriály z 90. let. Seriály Pobřežní hlídka a Beverly Hills 90210 bude vysílat každý den vždy se dvěma díly.

Nova Lady zařazuje seriály Beverly Hills 90210 a Pobřežní hlídka

Nova Lady nasazuje v lednu do podvečerního a prime-timového vysílání dva seriály z 90. let. Seriály Pobřežní hlídka a Beverly Hills 90210 bude vysílat každý den vždy se dvěma díly.

Udělej tečku za starou prací, vyzývá prace.cz s novým konceptem

Tři spoty vypouští Alma Career v rámci kampaně pro server prace.cz. S novým konceptem chce posílit pozici lídra na trhu. Udělej tečku za starou prací a najdi si novou na prace.cz, říká server s novým komunikačním konceptem, který společnost Alma Career mění po sedmi letech. „Rozhodli jsme se pro tento krok, protože jsme ...

Komunikační koncern WPP vytáhl z mediálního podnikání v Česku stamilionovou dividendu

Obří komunikační koncern GroupM/WPP (vizualizace pražské sídlo) vytáhl ze svého mediálního podnikání v České republice další slušnou dividendu v řádu nižších stovek milionů korun. České pobočky mediálních agentur WPP zahrnují brandy EssenceMediacom Czech Republic (ex-MediaCom Praha), EM2 Media Agency (ex-MC2 Praha Media Agency), Wavemaker, METS Cze ...

PNS mění po dvaceti letech logo a vizuální identitu

Distribuční společnost PNS zavádí nové logo a vizuální identitu.

První novinová služba po 20 letech omlazuje vizuální identitu

První novinová společnost (PNS) představila nové logo a vizuální identitu. Jde o jeden z kroků širší strategie modernizace společnosti zaměřené na zvýšení efektivity a kvality služeb s důrazem na spokojenost zákazníků. Nové logo největšího distributora tisku na českém trhu, který zajišťuje i distribuci adresných a ...

Jiří Hynek a Karel Hrubeš spouštějí Odkryto, na nový web vybírají od lidí

Nový projekt plánují reportéři spustit v únoru, materiály na webu mají být volně dostupné.

DVTV Extra zařadí i O2 TV, v lednu vstoupí na Slovensko

Kanál DVTV Extra se letos rozšíří na další platformu a vstoupí také na slovenský trh.

Animovaný muzikál Mufasa: Lví král se v tržbách blíží hranici 500 milionů dolarů

Kroky vraha byly s téměř 1,6 mil. nedělním vítězem

Nejsledovanějším pořadem nedělního večera a zároveň celého dne se stalo premiérové uvedení detektivky Kroky vraha podle předlohy Michaely Klevisové.