Maaxi.cz

Reportér Klíma na TV Barrandov oživí aféry a kriminální případy 90. let

Mohlo by vás zajímat

Reklamu pro TV kanály AMC prodává Thematic Channels

Reklamu pro televizní kanály AMC, Film+ nebo Spektrum Home zajišťuje od letošního roku společnost Thematic Channels.

Mapa metra, která chutná: KFC proměnilo linku bukurešťského metra v reklamu

Bukurešťská linka metra M1 náhodou připomíná kuřecí paličku. KFC tento „křupavý objev“ proměnilo v reklamu, která oslnila zákazníky i poroty. Každý den vidí miliony cestujících v Bukurešti mapu metra, ale málokdo si uvědomí, že linka M1 připomíná kuřecí stehna. Kreativní tým KFC však tento detail nepřehlédl. „Byli jsme obdařen ...

ČT letos snížila svůj rozpočet skoro o půl miliardy korun, propustí stovku lidí

Příjmy a výdaje vyrovnaného rozpočtu veřejnoprávní televize mají činit 7,493 miliardy Kč, o 460 milionů méně než loni. Dlouhodobá finanční rezerva ČT se sníží na 350 milionů Kč.

ČT snížila svůj letošní rozpočet skoro o půl miliardy, propustí stovku lidí

Příjmy a výdaje vyrovnaného rozpočtu veřejnoprávní televize mají činit 7,493 miliardy Kč, o 460 milionů méně než loni. Dlouhodobá finanční rezerva ČT se sníží na 350 milionů Kč.

Šmuclerová končí v čele správní rady vydavatelské unie, nastupuje Tkačík

Libuši Šmuclerovou v čele vydavatelské unie střídá Tomáš Tkačík

Tkačík byl dosud místopředsedou. Šmuclerová na předsedkyni znovu nekandidovala.

Witowská končí s moderací Spotlightu, po příchodu nového šéfa Aktuálně.cz

Rozhovorový pořad Aktuálně.cz opouští i druhá z jeho původních dvou moderátorek.

ČT letos omezí investice do nových pořadů, propustí část zaměstnanců

Rada ČT schválila na středečním zasedání rozpočet České televize pro rok 2025. Generální ředitel ČT Jan Souček ho označuje za rozpočet krizový.

Skupina Prima věří, že je blízko k dohodě se Skylinkem

Skupina Prima říká, že věří v brzkou dohodu s operátorem Skylink.

Středa pro seriál Srdce, u mladších Výměna manželek

Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let byl italský seriál Srdce. Ve skupině 15-54 byla nejsledovanější Výměna manželek. Poprvé se představila minisérie Dcera národa.

Proč je wrestling na Netflixu streamingovým milníkem

Dohoda, díky které organizace WWE zavřela svou vlastní streamovací službu, má bez nadsázky revoluční rozměr. Stalo se ale tak u disciplíny, která je v Česku na chvostu zájmu.

Tkačík střídá ve vedení České unie vydavatelů Šmuclerovou

Novým předsedou správní rady České unie vydavatelů byl dnes zvolen dosavadní místopředseda Tomáš Tkačík.

Miroslav Škoda se vrací do rádia, jako výkonný ředitel Impulsu

Výkonným ředitelem pro oblast programu a marketingu ve společnosti Londa se stal Miroslav Škoda. Londa provozuje rádia Impuls, Český Impuls a RockZone 105,9 a patří pod skupinu Kaprain, stejně jako mediální dům Mafra. Škoda před pěti lety odcházel z postu ředitele rádia Frekvence 1, […]

Finále MAM Souboje spotů 2024: Partners Banka vs. Tesco

Dvanáct měsíčních kvalifikačních kol, jeden hokejový speciál, tři divoké karty, tři kola výročního turnaje. Vše dospělo až do tohoto momentu, kdy proti sobě stojí poslední dva spoty, finalisté – Partners Banka a Tesco. Semifinálové duely byly velmi vyrovnané. V průběhu celého dne se v obou případech spoty střídaly ve vedení. Fina ...

Seriál Zoo Nové začátky zůstává pod polovinou diváků Ulice, v úterý si polepšil

Napodruhé oslovil denní seriál Primy 445.000 diváků nad 15 let, Ulice jich měla přes milion.

Klára Poliakov z Lasvitu na Foru Media přiblížila, jak značka získala designového Oscara v Miláně

Firma Lasvit dokázala, že i česká sklářská tradice může získat globální uznání. Na Milano Design Weeku 2024 získala ocenění Fuorisalone a umístila se mezi top designovými značkami světa, jako jsou Ikea nebo Kartell. Co stálo za jejím úspěchem? Marketingová strategie, výjimečné sklářské umění a schopnost přitáhnout pozornost díky ...

Štěpán Zub, Mixit: letos plánujeme otevřít dva nové trhy

Mixit, český lídr v oblasti zdravých snídaní a snacků, slaví rekordní růst i přes výzvy globálního trhu. Jak se z malého startupu stal lovebrand s téměř miliardovým obratem? Štěpán Zub, marketingový ředitel Mixitu, odhaluje, jak značka z malého dvoučlenného týmu v Česku vyrostla v globálního hráče na šest ...

Po Fendrychovi nového šéfa Aktuálně.cz nevydýchala ani Witowská, odchází

Světlana Witowská odchází z projektu Spotlight na Aktuálně.cz

Po téměř dvou letech opustí Světlana Witowská redakci Aktuálně.cz.

Světlana Witovská odchází z projektu Spotlight na Aktuálně.cz

Po téměř dvou letech opustí Světlana Witowská redakci Aktuálně.cz.

Rok 2025 na sociálních sítích: více videí, dražší spolupráce a boj o pozornost

Sociální sítě v roce 2025 přinesou další vlnu inovací. Dominovat bude uživatelsky generovaný obsah, umělá inteligence a nové formáty videí. Udržet pozornost uživatelů bude větší výzvou než kdy dříve. Rok 2025 slibuje pro sociální sítě zásadní proměny „Očekávám kontinuální růst tvorby i konzumace obsahu, na němž se podílejí sam ...

Vedení České televize ladí hlavní programové pilíře pro podzim 2025

Vrcholový management České televize pod vedením Jana Součka (vpravo; vlevo programový ředitel ČT Milan Fridrich) již má víceméně jasno, které seriálové taháky nasadí během podzimních měsíců 2025. Všechny tři nasazované tituly jsou již z drtivé většiny dotočené (až na pár sekvencí), velká část epizod se aktuálně nachází v postprodukci. ...

Dr.Max otevřel na pražském Chodově beauty store Bjut

V pražském obchodním centru Westfield Chodov otevřel lékárenský řetězec nový luxusní beauty store Bjut. 

ČT letos omezí investice do nových pořadů, propustí zaměstnance

Rada ČT schválila na středečním zasedání rozpočet České televize pro rok 2025. Generální ředitel ČT Jan Souček ho označuje za rozpočet krizový.

Manažerský LinkedIn žebříček 2024: Češi jsou nejlepší ve střední Evropě

Mezi pěti nejsledovanějšími CEOs velkých středoevropských firem na LinkedInu jsou hned čtyři zástupci z Česka. Vyplývá to z výzkumu, který letos poprvé vytvořila skupina komunikačních agentur včetně českého Konektoru. V rámci Česka jsou na LinkedInu nejčinorodější právě výkonní ředitelé, naopak šéfové a šéfky marketingu jsou ...

Tesco mění kampaň bojující proti menstruační chudobě

Tesco pokračuje v boji proti menstruační chudobě v Česku. Rozšiřuje své aktivity a přichází s novou vizuální identitou kampaně.

Loni do Česka vstoupilo 47 značek, letos plánuje vstup Müller

Na český maloobchodní trh přišlo v roce 2024 rekordní počet nových značek. Letos svůj vstup plánuje drogerie Müller či Wendy’s Woolworth. 

Google ustoupil: ÚOHS ukončil šetření po úpravách Merchant Center

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže loni prošetřoval možné zneužití dominantního postavení společností Google. Šetření ukončil po změnách ve službě Google Merchant Center, které rozptýlily obavy z narušení hospodářské soutěže. Možné zneužití dominantního postavení Úřad spatřoval zejména v uplatňování rozdílných podmínek při ...

Miroslav Škoda se stal výkonným ředitelem Rádia Impuls

Miroslav Škoda se po pěti letech vrátil do rádiového světa. Bývalý ředitel Frekvence 1 se stal výkonným ředitelem Rádia Impuls.

Odvahu být #prosteja dodává dm s novou kampaní

Novou komunikační linku #prosteja spouští řetězec drogerií dm na 12 trzích, vytvořila ji vídeňská agentura Dodo. Pod hashtagem #prosteja startuje společnost dm novou komunikační linku ve dvanácti zemích. Chce tím podtrhnout představu člověka, která je zakořeněna v hodnotách společnosti a odráží se i v mottu „Zde jsem člověke ...

XXXLutz převezme konkurenční nábytkářskou síť Asko

Nábytkářský řetězec XXXLutz převezme skupinu Porta a s ní přibližně 140 poboček Asko v Německu, Česku a na Slovensku. 

Dm chce v kampani inspirovat lidi k životu podle jejich představ

Dm drogerie markt spouští novou imageovou kampaň s názvem #prosteja, jejímž cílem je povzbudit lidi k pozitivnímu rozvoji. 

Nova do streamingu nasadí nové zpracování legendární Studny, blýskne se hereckými výkony

Úterý pro seriál Kamarádi, v závěsu Komisařka Florence

Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let byl seriál Kamarádi. V závěsu následovala Komisařka Florence. V 15-54 měla nejvíce diváků Jedna rodina.

Šestidílné drama Studna uvede Voyo od pátku 10. ledna

Prvním letošním titulem z nabídky Voyo Originál bude dramatický seriál Studna režisérky Terezy Kopáčové.

Marketingové trendy 2025: Transparentnost, AI i retail média

Co vše se na českém trhu může propsat do marketingu, reklamy a komunikace? Přinášíme přehled letošních trendů. 

Semifinále MAM Souboje spotů 2024: střetnutí těžkých vah

Už jen pouhé čtyři spoty zůstávají ve hře o titul nejoblíbenější reklamy podle čtenářů týdeníku Marketing & Media. Rozhodněte o finalistech druhého ročníku MAM Souboje spotů. Čtyři poslední spoty. Semifinálový souboj titánů. Partners Banka, Penny, Bauhaus a Tesco – ve hře zůstávají už jen čtyři spoty, ty které od začátku turn ...

Do agentury WOO nastupují Doválelová a Makovič

Na pozici COO agentury World of Online nastupuje Jana Doválelová. Novým Account Directorem se stává Ján Makovič.

ČT byla loni nejsledovanější televizí. Nova druhá, Prima těsně třetí

K prvenství veřejnoprávní televize přispěl hokej, vánoční pohádky i druhá řada Docenta.

Seriál Zoo Nové začátky napoprvé Ulici podlehl, Prima ale věří ve zvrat

V novém čase si Zoo na Primě pustilo o polovinu míň lidí, než seriál loni sledovalo večer.

Baloo & Groot vytvořilo kreativní koncept a značku projektu Obec On

Projekt Státního fondu podpory investic nově komunikuje poradenství obcím i investorům.

„Zlomená“ kampaň od WeAreGinger připomíná 30 let Centra Paraple

Zlomené litery ve vizuálech symbolizují devastující a nenávratný dopad úrazu na míchu.

Splátka hypotéky i silikonová prsa: Penny má v letáku netradiční slevy

Aktivační kampaň vznikla v kreativní agentuře Leo Burnett a běží první dva týdny v lednu.

Zuckerberg ohlásil ukončení cenzurního „fact-checkingového“ program na Facebook. Jak zareaguje Seznam.cz?

KitKat spouští novou kampaň s písní od Queen

KitKat se ve své nové reklamní kampani spojuje s hitem skupiny Queen „I want to Break Free“.

Jano Hlaváč je novým generálním ředitelem Unilever pro Česko a Slovensko

Ve vedení lokálního byznysu Unileveru Jano Hlaváč střídá Vojtěcha Bukače, který povede obchodní týmy pro Česko a Slovensko. Od 1. ledna 2025 vede českou a slovenskou pobočku Unileveru Jano Hlaváč, který v Unileveru působí přes 16 let a poslední rok se staral o kategorii Potravin v regionu střední a východ ...

Kozub a Nesvačilová se v reklamě Fio banky přesouvají od kolotočů na farmu

Světské radosti se mění na pozemské, tvůrci jsou nadále Jinej gang a režisér Daniel Růžička.

OMV s Loosers podporuje věrnostní aplikaci a novou brazilskou kávu

Obě kampaně byly spuštěné na sklonku loňska. Využívají online, instore a také CGI guerillu.

Pavec, Malina, Engelová či Vnouček pracují pro Aktuálně.cz

Nový šéfredaktor Aktuálně.cz Matyáš Zrno obměnil část redakce.

Zahájila TV Doktor, dříve plánovaná Mudr TV nevznikla

Specializovaná televize zaměřená na zdravotnictví, kterou sliboval v uplynulých letech kontroverzní maďarský podnikatel Pál Milkovics, se na českýcz obrazovkách neobjevila.