Vedení České televize ladí hlavní programové pilíře pro podzim 2025
Vrcholový management České televize pod vedením Jana Součka (vpravo; vlevo programový ředitel ČT Milan Fridrich) již má víceméně jasno, které seriálové taháky nasadí během podzimních měsíců 2025. Všechny tři nasazované tituly jsou již z drtivé většiny dotočené (až na pár sekvencí), velká část epizod se aktuálně nachází v postprodukci.
Mohlo by vás zajímat
Výkonným ředitelem pro oblast programu a marketingu ve společnosti Londa se stal Miroslav Škoda. Londa provozuje rádia Impuls, Český Impuls a RockZone 105,9 a patří pod skupinu Kaprain, stejně jako mediální dům Mafra. Škoda před pěti lety odcházel z postu ředitele rádia Frekvence 1, […]
Dvanáct měsíčních kvalifikačních kol, jeden hokejový speciál, tři divoké karty, tři kola výročního turnaje. Vše dospělo až do tohoto momentu, kdy proti sobě stojí poslední dva spoty, finalisté – Partners Banka a Tesco.
Semifinálové duely byly velmi vyrovnané. V průběhu celého dne se v obou případech spoty střídaly ve vedení. Fina ...
Napodruhé oslovil denní seriál Primy 445.000 diváků nad 15 let, Ulice jich měla přes milion.
Firma Lasvit dokázala, že i česká sklářská tradice může získat globální uznání. Na Milano Design Weeku 2024 získala ocenění Fuorisalone a umístila se mezi top designovými značkami světa, jako jsou Ikea nebo Kartell.
Co stálo za jejím úspěchem? Marketingová strategie, výjimečné sklářské umění a schopnost přitáhnout pozornost díky ...
Mixit, český lídr v oblasti zdravých snídaní a snacků, slaví rekordní růst i přes výzvy globálního trhu. Jak se z malého startupu stal lovebrand s téměř miliardovým obratem?
Štěpán Zub, marketingový ředitel Mixitu, odhaluje, jak značka z malého dvoučlenného týmu v Česku vyrostla v globálního hráče na šest ...
Po téměř dvou letech opustí Světlana Witowská redakci Aktuálně.cz.
Po téměř dvou letech opustí Světlana Witowská redakci Aktuálně.cz.
Sociální sítě v roce 2025 přinesou další vlnu inovací. Dominovat bude uživatelsky generovaný obsah, umělá inteligence a nové formáty videí. Udržet pozornost uživatelů bude větší výzvou než kdy dříve.
Rok 2025 slibuje pro sociální sítě zásadní proměny
„Očekávám kontinuální růst tvorby i konzumace obsahu, na němž se podílejí sam ...
V pražském obchodním centru Westfield Chodov otevřel lékárenský řetězec nový luxusní beauty store Bjut.
Rada ČT schválila na středečním zasedání rozpočet České televize pro rok 2025. Generální ředitel ČT Jan Souček ho označuje za rozpočet krizový.
Mezi pěti nejsledovanějšími CEOs velkých středoevropských firem na LinkedInu jsou hned čtyři zástupci z Česka.
Vyplývá to z výzkumu, který letos poprvé vytvořila skupina komunikačních agentur včetně českého Konektoru. V rámci Česka jsou na LinkedInu nejčinorodější právě výkonní ředitelé, naopak šéfové a šéfky marketingu jsou ...
Tesco pokračuje v boji proti menstruační chudobě v Česku. Rozšiřuje své aktivity a přichází s novou vizuální identitou kampaně.
Na český maloobchodní trh přišlo v roce 2024 rekordní počet nových značek. Letos svůj vstup plánuje drogerie Müller či Wendy’s Woolworth.
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže loni prošetřoval možné zneužití dominantního postavení společností Google. Šetření ukončil po změnách ve službě Google Merchant Center, které rozptýlily obavy z narušení hospodářské soutěže.
Možné zneužití dominantního postavení Úřad spatřoval zejména v uplatňování rozdílných podmínek při ...
Miroslav Škoda se po pěti letech vrátil do rádiového světa. Bývalý ředitel Frekvence 1 se stal výkonným ředitelem Rádia Impuls.
Novou komunikační linku #prosteja spouští řetězec drogerií dm na 12 trzích, vytvořila ji vídeňská agentura Dodo.
Pod hashtagem #prosteja startuje společnost dm novou komunikační linku ve dvanácti zemích. Chce tím podtrhnout představu člověka, která je zakořeněna v hodnotách společnosti a odráží se i v mottu „Zde jsem člověke ...
Nábytkářský řetězec XXXLutz převezme skupinu Porta a s ní přibližně 140 poboček Asko v Německu, Česku a na Slovensku.
Dm drogerie markt spouští novou imageovou kampaň s názvem #prosteja, jejímž cílem je povzbudit lidi k pozitivnímu rozvoji.
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let byl seriál Kamarádi. V závěsu následovala Komisařka Florence. V 15-54 měla nejvíce diváků Jedna rodina.
Prvním letošním titulem z nabídky Voyo Originál bude dramatický seriál Studna režisérky Terezy Kopáčové.
Co vše se na českém trhu může propsat do marketingu, reklamy a komunikace? Přinášíme přehled letošních trendů.
Už jen pouhé čtyři spoty zůstávají ve hře o titul nejoblíbenější reklamy podle čtenářů týdeníku Marketing & Media. Rozhodněte o finalistech druhého ročníku MAM Souboje spotů.
Čtyři poslední spoty. Semifinálový souboj titánů. Partners Banka, Penny, Bauhaus a Tesco – ve hře zůstávají už jen čtyři spoty, ty které od začátku turn ...
Na pozici COO agentury World of Online nastupuje Jana Doválelová. Novým Account Directorem se stává Ján Makovič.
K prvenství veřejnoprávní televize přispěl hokej, vánoční pohádky i druhá řada Docenta.
V novém čase si Zoo na Primě pustilo o polovinu míň lidí, než seriál loni sledovalo večer.
Projekt Státního fondu podpory investic nově komunikuje poradenství obcím i investorům.
Zlomené litery ve vizuálech symbolizují devastující a nenávratný dopad úrazu na míchu.
Aktivační kampaň vznikla v kreativní agentuře Leo Burnett a běží první dva týdny v lednu.
KitKat se ve své nové reklamní kampani spojuje s hitem skupiny Queen „I want to Break Free“.
Ve vedení lokálního byznysu Unileveru Jano Hlaváč střídá Vojtěcha Bukače, který povede obchodní týmy pro Česko a Slovensko.
Od 1. ledna 2025 vede českou a slovenskou pobočku Unileveru Jano Hlaváč, který v Unileveru působí přes 16 let a poslední rok se staral o kategorii Potravin v regionu střední a východ ...
Světské radosti se mění na pozemské, tvůrci jsou nadále Jinej gang a režisér Daniel Růžička.
Obě kampaně byly spuštěné na sklonku loňska. Využívají online, instore a také CGI guerillu.
Nový šéfredaktor Aktuálně.cz Matyáš Zrno obměnil část redakce.
Specializovaná televize zaměřená na zdravotnictví, kterou sliboval v uplynulých letech kontroverzní maďarský podnikatel Pál Milkovics, se na českýcz obrazovkách neobjevila.
Odpovědný přístup firem je vstupenkou k přízni nových cílových skupin, myslí si Marek Pražák ze Svengali Communications.
Marketing a média v roce 2025 čelí rostoucím nárokům na kreativitu, udržitelnost a práci s daty. Agentury i marketéři hledají způsoby, jak efektivně oslovit zákazníky v době, kdy tradiční přístupy často selhávají.
Rok 2025 přináší marketingu dosud nepoznané výzvy. Podle Tomáše Vargy z Publicis Groupe je součas ...
Novým generálním ředitelem společnosti Unilever na českém a slovenském trhu se stává Jano Hlaváč.
Telekomunikační operátor Vodafone překlopil další tři programy ve své kabelové síti do vysokého rozlišení. Tento krok souvisí s distribučními změnami u jednotlivých vysílatelů.
Technologicko-konzultační agentura FLO Group, která se cca před rokem za divokých okolností "rozešla" s mediální agenturou Mindsquared miliardáře Karla Komárka ml. (psali jsme již dříve) a ve které drží většinu Rockaway, fúzuje svá aktiva. Dochází přitom k přeskupení zajímavých byznysových čísel.
Televize Seznam uvedla, že výrazně navýšila investice na nákup akvizičního obsahu pro rok 2025.
WOO si vytyčilo cíl stát se digitální agenturou s evropským dosahem, a k tomu potřebovalo posílit svůj tým o další klíčové hráče.
S více než 20 lety zkušeností z mediálních agentur nastupuje do World of Online (WOO) na pozici COO Jana Doválelová.
Svou stopu zanechala například v MindShare, Adexpres nebo Mindsqua ...
Značka KitKat společnosti Nestlé zahájila rok kampaní s hitem „I Want to Break Free“ od Queen, propojujícím lepší pauzu se slavnou čokoládovou tyčinkou. Slogan „Dej si pauzu, dej si KitKat“ se objeví v českých televizích, na sociálních sítích a v obchodech.
KitKat chce, abychom si všichni uměli dát kvalitnější a ničím n ...
Značka Yummy navazuje spolupráci s modelkou, moderátorkou a influencerkou Jitkou Nováčkovou.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 se s více než milionem diváků starších 15 let stala repríza prvního dílu druhé řady seriálu Případy 1. oddělení.
Nový úsek sponzoringu společnosti Tipsport vede Martin Ptáčník, na starosti bude mít sponzoringového aktivity Tipsportu, Chance i loterie Maxa.