Forendors uvolnila vlastní aplikaci pro Android TV
Online platforma Forendors rozšířila svou působnost. Koncem roku 2024 uvedla aplikaci pro Android TV, která uživatelům nabízí přístup k jejímu obsahu přímo na velké obrazovce.
Online platforma Forendors rozšířila svou působnost. Koncem roku 2024 uvedla aplikaci pro Android TV, která uživatelům nabízí přístup k jejímu obsahu přímo na velké obrazovce.
Nejen podpora onkologicky nemocných pacientů, ale také rozšíření registrů dárců kostní dřeně IKEM. To je cíl šestého ročníku projektu O Kapku lepší hokej, na kterém spolupracují společnost Tipsport a loterie Maxa, titulární partneři hokejové extraligy a 1. ligy, s Nadačním fondem Kapka naděje. V předešlých pěti ročnícíc ...
Polovina Čechů považuje tištěné letáky za nejdůvěryhodnější a nejpřehlednější zdroj nákupních informací, ukazuje průzkum Confess pro Českou distribuční. „Výsledky průzkumu ukazují, že tištěné letáky mají pro spotřebitele stále zásadní význam. Nic na tom nemění ani rostoucí obliba digitálních nabídek, které z různých důvodů nevyhovují ...
Druhá řada seriálu Případy mimořádné Marty zahájí ve vysílání TV Nova v neděli 23. února ve 20:20. Tvůrci připravují i třetí řadu.
Decathlon posiluje svou roli na fotbalové scéně a navazuje spolupráci s Antoinem Griezmannem, jedním z nejuznávanějších útočníků současnosti. Míče značky Kipsta jsou navíc v aktuální sezoně oficiálními hracími míči na všech zápasech Evropské i Konferenční ligy UEFA. Své postavení upevňuje i na českých hřištích. Amb ...
Komedie Na plech přilákala o víkendu přes 65 tisíc diváků a kraluje žebříčku návštěvnosti. První den se jí podařilo „sestřelit“ i hit Top Gun: Maverick, jenž otvíral s 12 875 diváky. Od čtvrtka do neděle tvořili návštěvníci nekorektní komedie Na plech třetinu všech lidí, kteří do tuzemských kin přišli. Podle distribuční ...
V Praze, na adrese Národní 63/26, v přízemí obchodního domu Máj, dnes otevírá první pobočka německého healthy conceptu dean&david. „Značka dean&david přináší do České republiky svou vizi moderní gastronomie: kvalitní, poctivé a jednoduché jídlo, které je nejen rychlé, ale také chutné. Je to místo, kde se každý může cítit dobře ...
Management televize Nova pod vedením Daniela Grunta (foto) nasadí za několik měsíců do nedělních večerů originální detektivku, která je v tuto chvíli již hotová. Její vysílání by mělo trvat až do června.
Původem německý řetězec Dean&david otevírá v pražském centru Máj Národní svou první tuzemskou pobočku, další plánuje v regionech.
Pokračování minisérie Docent by se mohla dočkat třetí řady, práce na scénáři začaly. ve vývoji je také nový politicko satirický pořad.
Sledovanost seriálů Policie Modrava a Limity dosáhla v neděli večer téměř srovnatelného výsledku v divácké skupině starší 15 let. Prvně jmenovaný měl o deset tisíc diváků více. Ve skupině 15-54 měl vyšší sledovanost seriál Limity.
Česká televize pracuje na vývoji několika nových seriálů, zábavných i publicistických pořadů. Pokud se ale nepodaří navýšit televizní poplatek, pocítí diváci od poloviny roku 2026 významné změny, popisuje programový ředitel ČT Milan Fridrich.
Klíčem k efektivnímu využívání nástrojů umělé inteligence v reklamě a v marketingu je správně nastavit prompty a využívat je tam, kde mají největší přínos. O tom, jak s nástroji AI v oboru pracovat, se mluvilo na konferenci Marketing Meeting.
Budují brandy, točí spoty a za mladými jdou nejen na TikTok. Jak orchestry i festivaly klasické hudby oslovují nové cílovky, ukazuje téma aktuálního vydání Marketing & Media. Kulturní marketing spojený s klasickou hudbou to nemá úplně jednoduché. I stálé publikum musí každou sezonu oslovovat jiným způsobem. A k  ...
Vyzýváme všechny kolegy a kolegyně z reklamní branže: je na čase znovu zmapovat, jak se nám daří! I letos vás zveme k účasti v průzkumu „Radosti a starosti českých marketérů aneb insighty ze světa reklamy“. V trendech se ukrývá klíč k pochopení toho, co se v našem marketingovém rybníčku děje, s čím n ...
Je to vtipné, naprosto autentické a ve výsledku vlastně docela jednoduché. Britská značka čokolády Cadbury Dairy Milk baví zákazníky na svém domácím trhu obaly, které jim velice kreativně navrhují, jak si tabulku pochoutky rozdělit. Je to neuvěřitelné, jak značky nacházejí stále nové způsoby, jak se propojit s lidmi, získat si jejich ...
V čele Digisemestru střídá Aneta Kubů zakladatele Jindřicha Fáborského, ten s platformou i nadále zůstává. Změnu ve vedení vzdělávací platformy Digisemestr oznámil na LinkedIn její zakladatel Jindřich Fáborský, který projekt odstartoval už v roce 2015. „Anet do projektu přináší novou energii. Oproti mě má mnohem lepší komunikační s ...
Sensor Tower zveřejnil nejnovější zprávu „State of Mobile“, která přináší přehled klíčových trendů a změn v používání aplikací. Celá zpráva má 94 stran a obsahuje podrobné analýzy mobilních aplikací podle kategorií a doporučení, na co by se měli zaměřit marketéři aplikací a odborníci v jednotlivých odvětvích. Zprá ...
Digitální reklama je poháněná inovacemi. Srdnatě bojuje s koncem podpory cookies, bannerovou slepotou i krizí pozornosti. Jedním z funkčních řešení je dynamická In-Image reklama (tedy reklama umístěná v ilustračních obrázcích) zasazená do přirozeného obsahu. Díky neokoukanému formátu si jí čtenáři spíše všimnou a pokročilé kontextové cílení zase za ...
Chceme mít jasnější společnou strategii, říká Stanislava Růžičková, která nově vede marketing cukrovinek Nestlé v regionu CEE. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 04/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele
Česká hudba má za sebou podporu dosud největší kampaně. „Fungovala jako stavebnice,“ říká autorka konceptu Alžběta Charvátová. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 04/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele
Jak lze zabránit šíření nacistické ideologie, když na něj nemáte právní páku? Chytře! Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 04/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.
Jan Suda poradil účastníkům MAM class, jak nastavovat rozpočty online kampaní pro lepší výsledky značek. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 04/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.
Fotbalový Liberec spustil vlastní OTT platformu a uzavřel se před médii. Komu tím prospěje? Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 04/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.
Zpravodajská média těší růst digitálních předplatných, ale s obavami vyhlížejí blížící se ránu od AI. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 04/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.
Na konferenci E-mail Restart zazněly konkrétní tipy, jak využít personalizaci, data i automatizaci k dosažení efektivity a dlouhodobých výsledků. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 04/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera a také celého dne se stal další díl pořadu Zázraky přírody. Sledovalo ho 926 tisíc diváků starších 15 let.
Nový milník dosáhly loni marketingové výdaje do mobilních aplikací. Podle firmy AppsFlyer překročily globálně 65 miliard dolarů.
Fine Gusto Nature uvádí na trh novinkou v podobě africké speciality ze sušeného masa – biltong a kořeněné klobásky.
Předseda nejsilnější partaje v Česku Andrej Babiš chce po volbách sloučit dvě veřejnoprávní média v jedno. Přestěhoval by se Český rozhlas na Kavčí hory? Nebo ČT na Vinohradskou?
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 se stala v divácké skupině starší 15 let Všechnopárty. Následoval druhý díl seriálu Děcko. Ve skupině 15-54 byl nejsledovanější Harry Potter.
Na českém trhu ostře startuje služba Yummy, jež nabízí recepty i s ingrediencemi pro domácí vaření. Nově zařadí i vegetariánské alternativy.
Společnost, jejíž roční obrat dosáhl téměř 200 milionů korun a která působí na printovém, online, rozhlasovém nebo TV trhu, mění po relativně krátké době nejvyšší vedení. Odchází CEO, náhrada je již známa.
Tento příběh ukazuje, že pohyb je univerzálním lékem i radostí bez ohledu na věk, říká o letošním spotu Skupiny ČEZ k závodu Jizerská 50 ředitelka útvaru marketing a sponzoring Michaela Ziková. Skupina ČEZ je dlouholetým generálním partnerem největšího svátku lyžařů v Česku a pravidelně ho doprovází kampaněmi se si ...
Nový seriálový projekt TV Nova (na fotce vpravo ředitel Daniel Grunt), o kterém jsme loni referovali jako první na trhu, dostává jasnější producentské obrysy. V souvislosti s plánovanou výrobou TV novinky byl čerstvě uzavřen deal, který se v širším kontextu týká nejen Novy, ale i televize Prima. U nového seriálového titulu se počítá s výrobou desít ...