Mobilní trendy 2024: sociální aplikace v čele a nástup AI konkurence
Sensor Tower zveřejnil nejnovější zprávu „State of Mobile“, která přináší přehled klíčových trendů a změn v používání aplikací.
Celá zpráva má 94 stran a obsahuje podrobné analýzy mobilních aplikací podle kategorií a doporučení, na co by se měli zaměřit marketéři aplikací a odborníci v jednotlivých odvětvích. Zprávu si můžete stáhnout zde (po zadání e-mailu).
Přehled zdůrazňuje především trvalou dominanci sociálních aplikací, které zůstávají nejpopulárnějším typem aplikací na základě celkového počtu stažení.
...
Mohlo by vás zajímat
Měsíčník dosud vydávala dceřinka Watch Star Media, čtvrtletník Pražská vydavatelská.
Do role Chief Operations Officer agentury Triad Prague nastupuje Adéla Marešová.
Mediální seskupení, které působí na trhu regionálních médií, polygrafie nebo reklamy, připravuje společně s partnery nákup minoritního podílu v billboardové a mediální firmě (spoluvlastní kromě jiného vlivný regionální server). Ta působí hlavně na Moravě. Posílí se tak pozice budované celorepublikové sítě digitálních reklamních ploch. ...
Ve výboru pokračuje Jitka Němečková, novými členy jsou Lucie Dosedělová a Ondřej Šuch.
Ve výboru pokračuje Jitka Němečková, novými členy jsou Lucie Dosedělová a Ondřej Šuch.
Řídicí struktura agentury Ogilvy se v lednu doplnila o nově vytvořenou pozici Chief Client Officer, kterou bude zastávat Simona Lišková.
Bývalá ředitelka marketingu Vodafonu v agentuře mimo jiné povede tým pro T-Mobile.
Předsedu Výkonného výboru Pavla Vlčka doplňuje Petra Adámková jako místopředsedkyně, členy jsou Jitka Němečková, Lucie Dosedělová a Ondřej Šuch.
Členové Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA), dříve PR Klub, zvolili na mimořádném Shromáždění nový Výkonný výbor. Z něj na přelomu roku odešly Patricie Še ...
Simona Lišková nastupuje na nově vytvořenou pozici „chief client officer“. Bude zodpovědná za posilování strategické spolupráce s klienty, vedení klientského týmu T-Mobile a rozvoj nových obchodních příležitostí.
Řídicí struktura agentury Ogilvy se v lednu doplnila o nově vytvořenou pozici „chief client officer“, ...
Společnost Daktela představila dva nové videospoty zaměřené na klíčové výzvy v zákaznické komunikaci.
S typickým českým humorem spoty demonstrují schopnost Daktely řešit reálné problémy firem, od chaosu v komunikaci až po zvýšení bezpečnosti dat. Videa pod taktovkou režiséra Vladimíra Špičky společnost umístila v rámci marke ...
Seznam.cz rozšiřuje využívání vlastního nástroje umělé inteligence. Nově díky němu shrnuje články na home page nebo témata v diskuzích.
Zatímco se blíží start jarní části fotbalové Chance Ligy, která se rozeběhne už o víkendu, Ligová fotbalová asociace (LFA) prozradila velice zajímavá čísla z části podzimní. Začátek pětiletky s novým titulárním partnerem i staronovým vysílatelem totiž přinesl rekordní zájem fanoušků.
„Do ročníku 2024/25 jsme šli s někol ...
PR tým brněnské komunikační agentury pomůže značce s media relations i s influencery.
Únorové novinky, které zařadí operátor Vodafone pro zákazníky kabelové a internetové televize, budou k dispozici v plném vysokém rozlišení, tedy poměru 1920x1080.
Potravinové řetězce byly i v loňském roce s náskokem největšími reklamními inzerenty v médiích.
Teads a LG Ad Solutions rozšiřují exkluzivní partnerství do střední a východní Evropy, včetně Česka.
Spolupráce zahrne adaptaci globálního konceptu, sociální sítě, influencer program i retail.
Online platforma SledováníTV provedla v uplynulých dnech významnou změnu v řazení TV kanálů, která reflektuje nové požadavky poskytovatelů televizního obsahu, konkrétně mediálních skupin Nova a Prima.
Seriál Mozaika míří do lineárního vysílání TV Nova od konce února. Obsadí páteční hlavní vysílací čas.
Marešová přichází ze Story tlrs, které čtyři roky vedla. V Triadu se postará i o nový byznys.
Do role „chief operations officer“ v Triad Prague přichází Adéla Marešová, někdejší CEO agentury Story TLRS.
Kreativní agentura Triad Prague má novou posilu vedení. Do role „chief operations officer“ (COO) nastupuje Adéla Marešová, která přichází z pozice CEO v agentuře Story TLRS. Tam působila od dubna 2018 a začínala ...
Společnosti Teads, přední globální mediální platforma, a LG Ad Solutions, světový lídr v oblasti connected TV (CTV) a cross-screen reklamy, oznámily strategické rozšíření svého exkluzivního partnerství do regionu střední a východní Evropy (CEE).
Expanze zahrnuje klíčové trhy, jako jsou Polsko, Rumunsko, Slovensko, Maďarsko, ...
Pro kampaň České spořitelny, kterou jsme v Hybrid realizovali ve spolupráci s agenturou Wavemaker ze skupiny GroupM Czech Republic, jsme využili technologii VOX – inovativní nástroj pro kontextové cílení řízený umělou inteligencí.
V dnešním dynamickém digitálním prostředí je oslovení správného publika v&n
Online platforma SledovánTV provedla v uplynulých dnech významnou změnu v řazení TV kanálů, která reflektuje nové požadavky poskytovatelů televizního obsahu, konkrétně mediálních skupin Nova a Prima.
Zpravodajská relace Události udržuje i po letech fragmentace stabilní diváckou základnu. Nejsledovanější tuzemskou zpravodajskou relací jsou zase Televizní noviny.
Zpravodajská relace Události udržuje i po letech fragmentace stabilní diváckou základnu. Nejsledovanější tuzemskou zpravodajskou relací jsou zase Televizní noviny.
Nejsledovanějším pondělním pořadem po 20:00 zůstává repríza seriálu Případy 1. oddělení. Má nejvyšší sledovanost ve všech hlavních kategoriích. Poté následuje repríza seriálu Specialisté.
Novoroční předsevzetí si dávají častěji mladší lidé a obvykle se týkají jídla a sportování. Naplnit je se daří necelé polovině české populace. Slováci jsou v plnění předsevzetí mírně úspěšnější, zjistil výzkum ResSolution Group.
PR gastroaliance Together, do níž patří restaurace Bruxx, Brambory nebo Sia, bude mít na starosti agentura Insighters.
Závěrečné, třetí čtení velké mediální novely provázejí obstrukce hlavně od Okamury z SPD.
Posluchačům v regionech se rozšířila programová nabídka, musí ale mít digitální přijímač.
K mání jsou čtyři živé weby a další tři neaktualizované, všechny zaměřené na technologie.
Nejen podpora onkologicky nemocných pacientů, ale také rozšíření registrů dárců kostní dřeně IKEM. To je cíl šestého ročníku projektu O Kapku lepší hokej, na kterém spolupracují společnost Tipsport a loterie Maxa, titulární partneři hokejové extraligy a 1. ligy, s Nadačním fondem Kapka naděje.
V předešlých pěti ročnícíc ...
Polovina Čechů považuje tištěné letáky za nejdůvěryhodnější a nejpřehlednější zdroj nákupních informací, ukazuje průzkum Confess pro Českou distribuční.
„Výsledky průzkumu ukazují, že tištěné letáky mají pro spotřebitele stále zásadní význam. Nic na tom nemění ani rostoucí obliba digitálních nabídek, které z různých důvodů nevyhovují ...
Druhá řada seriálu Případy mimořádné Marty zahájí ve vysílání TV Nova v neděli 23. února ve 20:20. Tvůrci připravují i třetí řadu.
Decathlon posiluje svou roli na fotbalové scéně a navazuje spolupráci s Antoinem Griezmannem, jedním z nejuznávanějších útočníků současnosti.
Míče značky Kipsta jsou navíc v aktuální sezoně oficiálními hracími míči na všech zápasech Evropské i Konferenční ligy UEFA. Své postavení upevňuje i na českých hřištích. Amb ...
Komedie Na plech přilákala o víkendu přes 65 tisíc diváků a kraluje žebříčku návštěvnosti. První den se jí podařilo „sestřelit“ i hit Top Gun: Maverick, jenž otvíral s 12 875 diváky.
Od čtvrtka do neděle tvořili návštěvníci nekorektní komedie Na plech třetinu všech lidí, kteří do tuzemských kin přišli. Podle distribuční ...
V Praze, na adrese Národní 63/26, v přízemí obchodního domu Máj, dnes otevírá první pobočka německého healthy conceptu dean&david.
„Značka dean&david přináší do České republiky svou vizi moderní gastronomie: kvalitní, poctivé a jednoduché jídlo, které je nejen rychlé, ale také chutné. Je to místo, kde se každý může cítit dobře ...
Strategická komunikace má podpořit jak samotný zastřešující brand, tak jednotlivé podniky.
V lednu si na své přijdou v e-commerce zejména prodejci potřeb pro fitness či domácnost.
Management televize Nova pod vedením Daniela Grunta (foto) nasadí za několik měsíců do nedělních večerů originální detektivku, která je v tuto chvíli již hotová. Její vysílání by mělo trvat až do června.
Původem německý řetězec Dean&david otevírá v pražském centru Máj Národní svou první tuzemskou pobočku, další plánuje v regionech.
Pokračování minisérie Docent by se mohla dočkat třetí řady, práce na scénáři začaly. ve vývoji je také nový politicko satirický pořad.
Sledovanost seriálů Policie Modrava a Limity dosáhla v neděli večer téměř srovnatelného výsledku v divácké skupině starší 15 let. Prvně jmenovaný měl o deset tisíc diváků více. Ve skupině 15-54 měl vyšší sledovanost seriál Limity.