Maaxi.cz

Decathlon se stává oficiálním dodavatelem vybavení pro Antoina Griezmanna, nezahálí ani v Česku

Decathlon posiluje svou roli na fotbalové scéně a navazuje spolupráci s Antoinem Griezmannem, jedním z nejuznávanějších útočníků současnosti.

Míče značky Kipsta jsou navíc v aktuální sezoně oficiálními hracími míči na všech zápasech Evropské i Konferenční ligy UEFA. Své postavení upevňuje i na českých hřištích. Ambasadorem značky Kipsta se tuto sezonu stal Milan Petržela.

„Když se setká světový šampion s přední světovou sportovní značkou, vznikne jedinečné partnerství, které nastaví nové standardy v oblasti designu a inovací výrobků. Antoinovo zapojení do výrobního procesu bude hrát klíčovou roli při utváření budoucnosti našich výrobků. Zapracováním jeho postřehů a zpětné vazby chceme neustále zdokonalovat a inovovat a dodávat vysoce technické produkty nejen pro profesionální sportovce, ale pro všechny vášnivé a náročné hráče,” říká o partnerství Frédéric Boistard, „footb...

Mohlo by vás zajímat

PR organizace ASCOPA zvolila nový výkonný výbor, v čele stále Pavel Vlček

Extra Publishing přebírá časopisy Rozmarýna a Rozmarýnka

Měsíčník dosud vydávala dceřinka Watch Star Media, čtvrtletník Pražská vydavatelská.

Novou COO v Triadu se stává Adéla Marešová

Do role Chief Operations Officer agentury Triad Prague nastupuje Adéla Marešová. 

Na trhu OOH reklamy se připravuje částečná akvizice billboardové a bigboardové firmy

Mediální seskupení, které působí na trhu regionálních médií, polygrafie nebo reklamy, připravuje společně s partnery nákup minoritního podílu v billboardové a mediální firmě (spoluvlastní kromě jiného vlivný regionální server). Ta působí hlavně na Moravě. Posílí se tak pozice budované celorepublikové sítě digitálních reklamních ploch. ...

Předsedou ASCOPA zůstává Vlček, místopředsedkyní je nově Adámková

Ve výboru pokračuje Jitka Němečková, novými členy jsou Lucie Dosedělová a Ondřej Šuch.

Předsedou ASCOPA je dál Vlček, místopředsedkyní nově Adámková

Ve výboru pokračuje Jitka Němečková, novými členy jsou Lucie Dosedělová a Ondřej Šuch.

Do vedení agentury Ogilvy nastoupila Simona Lišková

Řídicí struktura agentury Ogilvy se v lednu doplnila o nově vytvořenou pozici Chief Client Officer, kterou bude zastávat Simona Lišková.

Simona Lišková se vrací do Ogilvy, nově jako chief client officer

Bývalá ředitelka marketingu Vodafonu v agentuře mimo jiné povede tým pro T-Mobile.

Členové asociace ASCOPA si zvolili nové vedení, Pavel Vlček pozici obhájil

Předsedu Výkonného výboru Pavla Vlčka doplňuje Petra Adámková jako místopředsedkyně, členy jsou Jitka Němečková, Lucie Dosedělová a Ondřej Šuch. Členové Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA), dříve PR Klub, zvolili na mimořádném Shromáždění nový Výkonný výbor. Z něj na přelomu roku odešly Patricie Še ...

Vedení Ogilvy posiluje Simona Lišková, někdejší marketingová ředitelka Vodafone

Simona Lišková nastupuje na nově vytvořenou pozici „chief client officer“. Bude zodpovědná za posilování strategické spolupráce s klienty, vedení klientského týmu T-Mobile a rozvoj nových obchodních příležitostí.   Řídicí struktura agentury Ogilvy se v lednu doplnila o nově vytvořenou pozici „chief client officer“, ...

Daktela spustila videokampaň se spoty od režiséra Vladimíra Špičky

Společnost Daktela představila dva nové videospoty zaměřené na klíčové výzvy v zákaznické komunikaci. S typickým českým humorem spoty demonstrují schopnost Daktely řešit reálné problémy firem, od chaosu v komunikaci až po zvýšení bezpečnosti dat. Videa pod taktovkou režiséra Vladimíra Špičky společnost umístila v rámci marke ...

Seznam.cz pro shrnutí článků a diskusí využívá vlastní AI

Seznam.cz rozšiřuje využívání vlastního nástroje umělé inteligence. Nově díky němu shrnuje články na home page nebo témata v diskuzích.

Rekordní zájem o Chance Ligu. Fotbalu stoupá TV sledovanost, sítě vyrostly o stovky procent

Zatímco se blíží start jarní části fotbalové Chance Ligy, která se rozeběhne už o víkendu, Ligová fotbalová asociace (LFA) prozradila velice zajímavá čísla z části podzimní. Začátek pětiletky s novým titulárním partnerem i staronovým vysílatelem totiž přinesl rekordní zájem fanoušků. „Do ročníku 2024/25 jsme šli s někol ...

Lesensky.cz zahajuje spolupráci s pivovarem Starobrno

PR tým brněnské komunikační agentury pomůže značce s media relations i s influencery.

Vodafone TV: Kanály BBC, Brazzers i Desire jsou ve Full HD

Únorové novinky, které zařadí operátor Vodafone pro zákazníky kabelové a internetové televize, budou k dispozici v plném vysokém rozlišení, tedy poměru 1920x1080.

Do reklamy v médiích v roce 2024 nejvíc investoval Lidl

Potravinové řetězce byly i v loňském roce s náskokem největšími reklamními inzerenty v médiích.

Teads rozšiřuje partnerství s LG Ad Solutions i do Česka

Teads a LG Ad Solutions rozšiřují exkluzivní partnerství do střední a východní Evropy, včetně Česka.

EverWhere zajistí komunikaci značky Lipton v Česku a na Slovensku

Spolupráce zahrne adaptaci globálního konceptu, sociální sítě, influencer program i retail.

Nova a Prima si zajistily ve SledováníTV přední pozice

Online platforma SledováníTV provedla v uplynulých dnech významnou změnu v řazení TV kanálů, která reflektuje nové požadavky poskytovatelů televizního obsahu, konkrétně mediálních skupin Nova a Prima.

Seriál Mozaika nasadí TV Nova od pátku 28. února

Seriál Mozaika míří do lineárního vysílání TV Nova od konce února. Obsadí páteční hlavní vysílací čas.

Novou provozní ředitelkou Triadu je Adéla Marešová, Triad se přestěhoval

Marešová přichází ze Story tlrs, které čtyři roky vedla. V Triadu se postará i o nový byznys.

E-shop Pilulka Lékárny loni spadnul o desítky procent

Adéla Marešová je novou provozní ředitelkou agentury Triad Prague

Do role „chief operations officer“ v Triad Prague přichází Adéla Marešová, někdejší CEO agentury Story TLRS. Kreativní agentura Triad Prague má novou posilu vedení. Do role „chief operations officer“ (COO) nastupuje Adéla Marešová, která přichází z pozice CEO v agentuře Story TLRS. Tam působila od dubna 2018 a začínala ...

Teads a LG Ad Solutions rozšiřují exkluzivní partnerství do střední a východní Evropy, včetně Česka

Společnosti Teads, přední globální mediální platforma, a LG Ad Solutions, světový lídr v oblasti connected TV (CTV) a cross-screen reklamy, oznámily strategické rozšíření svého exkluzivního partnerství do regionu střední a východní Evropy (CEE). Expanze zahrnuje klíčové trhy, jako jsou Polsko, Rumunsko, Slovensko, Maďarsko, ...

Hybrid využívá AI k lepšímu cílení reklamy, dokazuje to na příkladu České spořitelny

Pro kampaň České spořitelny, kterou jsme v Hybrid realizovali ve spolupráci s agenturou Wavemaker ze skupiny GroupM Czech Republic, jsme využili technologii VOX – inovativní nástroj pro kontextové cílení řízený umělou inteligencí. V dnešním dynamickém digitálním prostředí je oslovení správného publika v&n

Nova a Prima si zajistily ve SledovánTV přední pozice

Online platforma SledovánTV provedla v uplynulých dnech významnou změnu v řazení TV kanálů, která reflektuje nové požadavky poskytovatelů televizního obsahu, konkrétně mediálních skupin Nova a Prima.

TN a Události zůstávají nejsledovanějším televizním zpravodajstvím

Zpravodajská relace Události udržuje i po letech fragmentace stabilní diváckou základnu. Nejsledovanější tuzemskou zpravodajskou relací jsou zase Televizní noviny.

TN a Události zůstávají nejsledovanějším TV zpravodajstvím

Zpravodajská relace Události udržuje i po letech fragmentace stabilní diváckou základnu. Nejsledovanější tuzemskou zpravodajskou relací jsou zase Televizní noviny.

Případy 1. oddělení stále na čele, v závěsu jsou Specialisté

Nejsledovanějším pondělním pořadem po 20:00 zůstává repríza seriálu Případy 1. oddělení. Má nejvyšší sledovanost ve všech hlavních kategoriích. Poté následuje repríza seriálu Specialisté.

Řezníkův film poprvé v čele kinožebříčku, porazil Zlatovlásku nebo Ježka Sonica

Výzkum: Novoroční předsevzetí splní Češi tak z poloviny

Novoroční předsevzetí si dávají častěji mladší lidé a obvykle se týkají jídla a sportování. Naplnit je se daří necelé polovině české populace. Slováci jsou v plnění předsevzetí mírně úspěšnější, zjistil výzkum ResSolution Group.

PR komunikaci gastroaliance Together zajistí Insighters

PR gastroaliance Together, do níž patří restaurace Bruxx, Brambory nebo Sia, bude mít na starosti agentura Insighters.

ANO a SPD zablokovaly schvalování vyšších poplatků za ČT a rozhlas

Závěrečné, třetí čtení velké mediální novely provázejí obstrukce hlavně od Okamury z SPD.

Pýchova Joe Media spustila digitální rádia v Plzni, Ježkova RTI cz v Benešově

Posluchačům v regionech se rozšířila programová nabídka, musí ale mít digitální přijímač.

Oxyshop nabízí svou mediální divizi, ke koupi je sedm obsahových webů

K mání jsou čtyři živé weby a další tři neaktualizované, všechny zaměřené na technologie.

„Váš syn má leukémii.“ O Kapku lepší hokej pošesté pomáhá dětem s poruchami krvetvorby

Nejen podpora onkologicky nemocných pacientů, ale také rozšíření registrů dárců kostní dřeně IKEM. To je cíl šestého ročníku projektu O Kapku lepší hokej, na kterém spolupracují společnost Tipsport a loterie Maxa, titulární partneři hokejové extraligy a 1. ligy, s Nadačním fondem Kapka naděje. V předešlých pěti ročnícíc ...

„Nebezpeční“ vtipálci Háma se Sokolem budou moderovat živou show Hodně štěstí

Tištěné letáky sledují bezmála dvě třetiny spotřebitelů

Polovina Čechů považuje tištěné letáky za nejdůvěryhodnější a nejpřehlednější zdroj nákupních informací, ukazuje průzkum Confess pro Českou distribuční. „Výsledky průzkumu ukazují, že tištěné letáky mají pro spotřebitele stále zásadní význam. Nic na tom nemění ani rostoucí obliba digitálních nabídek, které z různých důvodů nevyhovují ...

Případy mimořádné Marty startují 23. února, bude i třetí řada

Druhá řada seriálu Případy mimořádné Marty zahájí ve vysílání TV Nova v neděli 23. února ve 20:20. Tvůrci připravují i třetí řadu.

Česká kina jsou Na plech, tvůrci za návštěvnost nekorektní komedie děkují videoklipem

Komedie Na plech přilákala o víkendu přes 65 tisíc diváků a kraluje žebříčku návštěvnosti. První den se jí podařilo „sestřelit“ i hit Top Gun: Maverick, jenž otvíral s 12 875 diváky. Od čtvrtka do neděle tvořili návštěvníci nekorektní komedie Na plech třetinu všech lidí, kteří do tuzemských kin přišli. Podle distribuční ...

V Praze otevírá první lifestyle food bar dean&david

V Praze, na adrese Národní 63/26, v přízemí obchodního domu Máj, dnes otevírá první pobočka německého healthy conceptu dean&david. „Značka dean&david přináší do České republiky svou vizi moderní gastronomie: kvalitní, poctivé a jednoduché jídlo, které je nejen rychlé, ale také chutné. Je to místo, kde se každý může cítit dobře ...

Komunikaci gastroaliance Together nově zajišťují Insighters

Strategická komunikace má podpořit jak samotný zastřešující brand, tak jednotlivé podniky.

Tržby e-shopů v lednu padají i o polovinu oproti Vánocům

V lednu si na své přijdou v e-commerce zejména prodejci potřeb pro fitness či domácnost.

Tajný plán Novy: připravovaný seriál pošle do nedělního prime time

Management televize Nova pod vedením Daniela Grunta (foto) nasadí za několik měsíců do nedělních večerů originální detektivku, která je v tuto chvíli již hotová. Její vysílání by mělo trvat až do června.

Otevírá první restaurace Dean&david, další budou následovat

Původem německý řetězec Dean&david otevírá v pražském centru Máj Národní svou první tuzemskou pobočku, další plánuje v regionech.

ČT má v plánu třetí řadu Docenta i nový politicko satirický pořad

Pokračování minisérie Docent by se mohla dočkat třetí řady, práce na scénáři začaly. ve vývoji je také nový politicko satirický pořad.

V novém filmu Tony má plán si zahrají Tran, Mikluš nebo Kaňkovský

Film Dekor

Policie Modrava a Limity vyrovnané, oba nad milionem

Sledovanost seriálů Policie Modrava a Limity dosáhla v neděli večer téměř srovnatelného výsledku v divácké skupině starší 15 let. Prvně jmenovaný měl o deset tisíc diváků více. Ve skupině 15-54 měl vyšší sledovanost seriál Limity.

Sázka na akvizice byl pro ČT risk, který vyšel. Detektivky nezmizí

Česká televize pracuje na vývoji několika nových seriálů, zábavných i publicistických pořadů. Pokud se ale nepodaří navýšit televizní poplatek, pocítí diváci od poloviny roku 2026 významné změny, popisuje programový ředitel ČT Milan Fridrich.