Maaxi.cz

EverWhere zajistí komunikaci značky Lipton v Česku a na Slovensku

Spolupráce zahrne adaptaci globálního konceptu, sociální sítě, influencer program i retail.

Mohlo by vás zajímat

Jak vylepšit SEO díky AI a proč to umět se SearchGPT? Vše prozradí další MAM class

Martin Žatkovič ze Seznamu názorně vysvětlí, jak lze s pomocí AI a dosáhnout toho, aby váš web milovali jak vyhledávače, tak uživatelé. Za dva týdny, v úterý 11. února se uskuteční další akce ze série MAM class, věnovaná bude možnostem využití umělé inteligence při vylepšení SEO. Společně s lektorem Martinem Žatkovičem, S ...

Na čelo středečního večera se dostala Výměna manželek

Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 se stala Výměna manželek. S menším odstupem následoval italský seriál Srdce a poté repríza seriálu Pod hladinou.

E-mail marketing by se měl opřít o jiná data, stávající jsou „hausnumera"

Za výrazně nepřesnější „housnumera" považuje v současnosti Jakub Olexa z Mailkitu používané klíčové metriky jako open rate a click rate. „Realita je jiná a je zcela zásadní, abyste se neopíjeli rohlíkem," uvedl na konferenci E-mail Restart.

Heureka Group má čtyři nové TOP manažery, kromě jiného pro marketing a byznys

V OMD Creative Challenge vítězí NoBS s nápadem hero marketingu

Další ročník studentské soutěže OMD Creative Challenge zná vítěze. Úkolem bylo tentokrát vytvořit strategii na podporu nejnovější řady STR8 Wild Beat.

ANO a SPD opět zablokovaly schvalování vyšších poplatků pro ČT a rozhlas

Nepodaří-li se mediální novelu protlačit v pátek, koalice zřejmě svolá mimořádnou schůzi.

„Na jedno je spoleh.“ Velkopopovický Kozel přichází s novou kampaní

Zaraguza teď komunikaci značky posouvá od tématu řemesla k situacím z běžného života.

Borkovcova skupina Partners poprvé překonala v obratu 5 miliard

Česká televize mění strukturu divize Obsah, které šéfuje Polachová

Zemětřesení v producentské sekci Kavčích hor. Šéfka obsahové divize České televize Tereza Polachová, kterou do veřejnoprávní stanice přivedl ředitel ČT Jan Souček na podzim 2023, mění portfolio tvůrčích producentských skupin (TPS) a složení center dramaturgie. Systém TPS, který funguje dlouhé roky, zaváděl Součkův předchůdce Petr Dvořák. ...

Kaufland se spojuje s Cristovaem, zařadí značku Timba

Ve spolupráci se zpěvákem Benem Cristovaem rozšíří Kaufland svou nabídku veganských pokrmů. 

ANO a hlavně SPD opět zablokovaly schvalování poplatků ČT a ČRo

Hnutí ANO a hlavně SPD ve středu opět zablokovala schvalování růstu poplatků pro Českou televizi a Český rozhlas.

Toyota s českými olympioniky a paralympioniky pokračuje jako lokální oficiální partner

Přestože globální partnerství značky Toyota a MOV skončilo, tuzemské zastoupení automobilky podepsalo spolupráci s OV a ČPV na další období. České zastoupení automobilky Toyota nadále pokračuje v podpoře českého sportu a parasportu jako oficiální partner Českého olympijského výboru a Českého paralympijského výboru. S&nb ...

Komunitní média v Česku chybí, sociální sítě je nenahrazují

Pro demokraticky zdravou konfiguraci jsou potřeba tři typy médií – soukromá, veřejnoprávní i komunitní, která však u nás prakticky neexistují, říká profesor Nico Carpentier.

Honor popichuje v kampani Samsung, málo inovuje

Honor se v rámci série unboxing videí zaměřuje na svého konkurenta – značku Samsung. „Vyčítá“ jí nedostatek inovací. 

Toyota pokračuje s olympioniky jako lokální partner

Toyota pokračuje jako lokální partner s podporou českých olympioniků a paralympioniků. 

„Dobrý den, máte Clubcard?“ Zákaznice tančí v nové kampani Tesco

Tesco představilo relaunch kampaně věrnostního programu Clubcard. Připomíná v ní nejen hlavní benefit „Clubcard šetří peníze“, ale také personalizované kupony i vyzkoušené herní prvky pro ještě lepší nákupní zážitek a zábavu. „Nakupování v supermarketech Tesco s Clubcard nejen výrazně šetří peníze, ale je i šité na ...

Jak by se měly značky připravit na druhé volební období prezidenta Donalda Trumpa

Donald Trump složil přísahu a nastoupil do druhého funkčního období prezidenta Spojených států. Co to znamená pro značky a jak se mohou připravit? Od chvíle, kdy Trump vyhrál americké prezidentské volby, vládnou médiím titulky článků o tom, jak a proč vyhrál, o jeho kontroverzních výběrech do kabinetu a o tom, ...

Marketup nově pracuje pro Škoda Auto, Maspex či Oriflame

Marketup rozšiřuje portfolio svých klientů, mezi nové patří například Škoda Auto, Maspex nebo Oriflame. 

Prodejce očních čoček Lentiamo loni vyrostl o 71 milionů, letos čeká miliardový obrat

Ondřej Tomeš posiluje CEE Attorneys na pozici business partner

Mezinárodní advokátní kancelář CEE Attorneys oznamuje příchod Ondřeje Tomeše na pozici business partnera. Tomeš, který působil na vedoucích pozicích ve společnostech Vodafone, Creative Dock či Košík.cz, se zaměří na strategický rozvoj kanceláře, business development a marketing. Tento krok je součástí strategie CEE Attorneys, jež s ...

Brněnská agentura zajistí PR brněnskému pivu. Lesensky.cz spolupracuje se Starobrnem

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz začíná od ledna letošního roku spolupracovat s pivovarem Starobrno. Agentura pro pivovar zajistí koordinaci PR aktivit, media relations a influencer marketing. Součástí spolupráce by měla být i jarní kreativní kampaň. V komunikaci plánuje využít brněnské reálie i&n ...

Hejlíkova gastro série Spolu a hladoví míří na Netflix

Streamovací služba Netflix rozšíří nabídku titulů od českého HBO.

Mozaika obsadí na TV Nova od konce února páteční večery

Seriál Mozaika míří do lineárního vysílání TV Nova od konce února. Obsadí páteční hlavní vysílací čas.

AK CEE Attorneys má nového byznys partnera, dříve dělal ve Vodafone nebo Košíku

Komisařka Florence v úterý na čele, v závěsu Kamarádi

Seriál Komisařka Florence se stal nejsledovanějším v úterý večer po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. S menším odstupem následoval seriál Kamarád. Jedna rodina zůstává nejsledovanější ve skupině 15-54.

Seriál Mozaika obsadí na TV Nova od konce února páteční večer

Seriál Mozaika míří do lineárního vysílání TV Nova od konce února. Obsadí páteční hlavní vysílací čas.

Kantar: Malé obrazovky u Čechů vítězí, roste obliba podcastů

Loni se spokojenost Čechů odrazila ode dna. Jaký je jejich životní styl a jak využívají média, ukazuje studie Lifestyle 2024 agentury Kantar. 

ASCOPA zvolila nové vedení Výkonného výboru

Do Výkonného výboru byli nově zvoleni: Petra Adámková, Lucie Dosedělová a Ondřej Šuch. Pavel Vlček a Jitka Němečková zůstávají.

PR organizace ASCOPA zvolila nový výkonný výbor, v čele stále Pavel Vlček

Extra Publishing přebírá časopisy Rozmarýna a Rozmarýnka

Měsíčník dosud vydávala dceřinka Watch Star Media, čtvrtletník Pražská vydavatelská.

Novou COO v Triadu se stává Adéla Marešová

Do role Chief Operations Officer agentury Triad Prague nastupuje Adéla Marešová. 

Na trhu OOH reklamy se připravuje částečná akvizice billboardové a bigboardové firmy

Mediální seskupení, které působí na trhu regionálních médií, polygrafie nebo reklamy, připravuje společně s partnery nákup minoritního podílu v billboardové a mediální firmě (spoluvlastní kromě jiného vlivný regionální server). Ta působí hlavně na Moravě. Posílí se tak pozice budované celorepublikové sítě digitálních reklamních ploch. ...

Předsedou ASCOPA zůstává Vlček, místopředsedkyní je nově Adámková

Ve výboru pokračuje Jitka Němečková, novými členy jsou Lucie Dosedělová a Ondřej Šuch.

Předsedou ASCOPA je dál Vlček, místopředsedkyní nově Adámková

Ve výboru pokračuje Jitka Němečková, novými členy jsou Lucie Dosedělová a Ondřej Šuch.

Do vedení agentury Ogilvy nastoupila Simona Lišková

Řídicí struktura agentury Ogilvy se v lednu doplnila o nově vytvořenou pozici Chief Client Officer, kterou bude zastávat Simona Lišková.

Simona Lišková se vrací do Ogilvy, nově jako chief client officer

Bývalá ředitelka marketingu Vodafonu v agentuře mimo jiné povede tým pro T-Mobile.

Členové asociace ASCOPA si zvolili nové vedení, Pavel Vlček pozici obhájil

Předsedu Výkonného výboru Pavla Vlčka doplňuje Petra Adámková jako místopředsedkyně, členy jsou Jitka Němečková, Lucie Dosedělová a Ondřej Šuch. Členové Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA), dříve PR Klub, zvolili na mimořádném Shromáždění nový Výkonný výbor. Z něj na přelomu roku odešly Patricie Še ...

Vedení Ogilvy posiluje Simona Lišková, někdejší marketingová ředitelka Vodafone

Simona Lišková nastupuje na nově vytvořenou pozici „chief client officer“. Bude zodpovědná za posilování strategické spolupráce s klienty, vedení klientského týmu T-Mobile a rozvoj nových obchodních příležitostí.   Řídicí struktura agentury Ogilvy se v lednu doplnila o nově vytvořenou pozici „chief client officer“, ...

Daktela spustila videokampaň se spoty od režiséra Vladimíra Špičky

Společnost Daktela představila dva nové videospoty zaměřené na klíčové výzvy v zákaznické komunikaci. S typickým českým humorem spoty demonstrují schopnost Daktely řešit reálné problémy firem, od chaosu v komunikaci až po zvýšení bezpečnosti dat. Videa pod taktovkou režiséra Vladimíra Špičky společnost umístila v rámci marke ...

Seznam.cz pro shrnutí článků a diskusí využívá vlastní AI

Seznam.cz rozšiřuje využívání vlastního nástroje umělé inteligence. Nově díky němu shrnuje články na home page nebo témata v diskuzích.

Rekordní zájem o Chance Ligu. Fotbalu stoupá TV sledovanost, sítě vyrostly o stovky procent

Zatímco se blíží start jarní části fotbalové Chance Ligy, která se rozeběhne už o víkendu, Ligová fotbalová asociace (LFA) prozradila velice zajímavá čísla z části podzimní. Začátek pětiletky s novým titulárním partnerem i staronovým vysílatelem totiž přinesl rekordní zájem fanoušků. „Do ročníku 2024/25 jsme šli s někol ...

Lesensky.cz zahajuje spolupráci s pivovarem Starobrno

PR tým brněnské komunikační agentury pomůže značce s media relations i s influencery.

Vodafone TV: Kanály BBC, Brazzers i Desire jsou ve Full HD

Únorové novinky, které zařadí operátor Vodafone pro zákazníky kabelové a internetové televize, budou k dispozici v plném vysokém rozlišení, tedy poměru 1920x1080.

Do reklamy v médiích v roce 2024 nejvíc investoval Lidl

Potravinové řetězce byly i v loňském roce s náskokem největšími reklamními inzerenty v médiích.

Teads rozšiřuje partnerství s LG Ad Solutions i do Česka

Teads a LG Ad Solutions rozšiřují exkluzivní partnerství do střední a východní Evropy, včetně Česka.

Nova a Prima si zajistily ve SledováníTV přední pozice

Online platforma SledováníTV provedla v uplynulých dnech významnou změnu v řazení TV kanálů, která reflektuje nové požadavky poskytovatelů televizního obsahu, konkrétně mediálních skupin Nova a Prima.

Seriál Mozaika nasadí TV Nova od pátku 28. února

Seriál Mozaika míří do lineárního vysílání TV Nova od konce února. Obsadí páteční hlavní vysílací čas.

Novou provozní ředitelkou Triadu je Adéla Marešová, Triad se přestěhoval

Marešová přichází ze Story tlrs, které čtyři roky vedla. V Triadu se postará i o nový byznys.

E-shop Pilulka Lékárny loni spadnul o desítky procent

Adéla Marešová je novou provozní ředitelkou agentury Triad Prague

Do role „chief operations officer“ v Triad Prague přichází Adéla Marešová, někdejší CEO agentury Story TLRS. Kreativní agentura Triad Prague má novou posilu vedení. Do role „chief operations officer“ (COO) nastupuje Adéla Marešová, která přichází z pozice CEO v agentuře Story TLRS. Tam působila od dubna 2018 a začínala ...