Vedení Ogilvy posiluje Simona Lišková, někdejší marketingová ředitelka Vodafone
Simona Lišková nastupuje na nově vytvořenou pozici „chief client officer“. Bude zodpovědná za posilování strategické spolupráce s klienty, vedení klientského týmu T-Mobile a rozvoj nových obchodních příležitostí.
Řídicí struktura agentury Ogilvy se v lednu doplnila o nově vytvořenou pozici „chief client officer“, kterou bude zastávat Simona Lišková, zkušená marketérka s více než pětadvaceti lety praxe.
Simona Lišková působila během své kariéry jako marketingová ředitelka společností Vodafone, kde byla mezi lety 2019 a 2023, a Nutricia ze skupiny Danone. Tam byla přes pět let a vedle vedení marketingu i na několika trzích byla i členkou boardu. Působila též ve vedoucích marketingových pozicích v O2 či IKEA.
Ogilvy ji pojí dlouholetá spolupráce – v letech 2004 až 2007 vedla jako ředitelka klientských služeb projekty pro řadu významných klientů, jako například Home Credit,...
Mohlo by vás zajímat
Martin Žatkovič ze Seznamu názorně vysvětlí, jak lze s pomocí AI a dosáhnout toho, aby váš web milovali jak vyhledávače, tak uživatelé.
Za dva týdny, v úterý 11. února se uskuteční další akce ze série MAM class, věnovaná bude možnostem využití umělé inteligence při vylepšení SEO.
Společně s lektorem Martinem Žatkovičem, S ...
Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 se stala Výměna manželek. S menším odstupem následoval italský seriál Srdce a poté repríza seriálu Pod hladinou.
Za výrazně nepřesnější „housnumera" považuje v současnosti Jakub Olexa z Mailkitu používané klíčové metriky jako open rate a click rate. „Realita je jiná a je zcela zásadní, abyste se neopíjeli rohlíkem," uvedl na konferenci E-mail Restart.
Další ročník studentské soutěže OMD Creative Challenge zná vítěze. Úkolem bylo tentokrát vytvořit strategii na podporu nejnovější řady STR8 Wild Beat.
Nepodaří-li se mediální novelu protlačit v pátek, koalice zřejmě svolá mimořádnou schůzi.
Zaraguza teď komunikaci značky posouvá od tématu řemesla k situacím z běžného života.
Zemětřesení v producentské sekci Kavčích hor. Šéfka obsahové divize České televize Tereza Polachová, kterou do veřejnoprávní stanice přivedl ředitel ČT Jan Souček na podzim 2023, mění portfolio tvůrčích producentských skupin (TPS) a složení center dramaturgie. Systém TPS, který funguje dlouhé roky, zaváděl Součkův předchůdce Petr Dvořák. ...
Ve spolupráci se zpěvákem Benem Cristovaem rozšíří Kaufland svou nabídku veganských pokrmů.
Hnutí ANO a hlavně SPD ve středu opět zablokovala schvalování růstu poplatků pro Českou televizi a Český rozhlas.
Přestože globální partnerství značky Toyota a MOV skončilo, tuzemské zastoupení automobilky podepsalo spolupráci s OV a ČPV na další období.
České zastoupení automobilky Toyota nadále pokračuje v podpoře českého sportu a parasportu jako oficiální partner Českého olympijského výboru a Českého paralympijského výboru. S&nb ...
Pro demokraticky zdravou konfiguraci jsou potřeba tři typy médií – soukromá, veřejnoprávní i komunitní, která však u nás prakticky neexistují, říká profesor Nico Carpentier.
Honor se v rámci série unboxing videí zaměřuje na svého konkurenta – značku Samsung. „Vyčítá“ jí nedostatek inovací.
Toyota pokračuje jako lokální partner s podporou českých olympioniků a paralympioniků.
Tesco představilo relaunch kampaně věrnostního programu Clubcard. Připomíná v ní nejen hlavní benefit „Clubcard šetří peníze“, ale také personalizované kupony i vyzkoušené herní prvky pro ještě lepší nákupní zážitek a zábavu.
„Nakupování v supermarketech Tesco s Clubcard nejen výrazně šetří peníze, ale je i šité na ...
Donald Trump složil přísahu a nastoupil do druhého funkčního období prezidenta Spojených států. Co to znamená pro značky a jak se mohou připravit?
Od chvíle, kdy Trump vyhrál americké prezidentské volby, vládnou médiím titulky článků o tom, jak a proč vyhrál, o jeho kontroverzních výběrech do kabinetu a o tom, ...
Marketup rozšiřuje portfolio svých klientů, mezi nové patří například Škoda Auto, Maspex nebo Oriflame.
Mezinárodní advokátní kancelář CEE Attorneys oznamuje příchod Ondřeje Tomeše na pozici business partnera.
Tomeš, který působil na vedoucích pozicích ve společnostech Vodafone, Creative Dock či Košík.cz, se zaměří na strategický rozvoj kanceláře, business development a marketing.
Tento krok je součástí strategie CEE Attorneys, jež s ...
Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz začíná od ledna letošního roku spolupracovat s pivovarem Starobrno.
Agentura pro pivovar zajistí koordinaci PR aktivit, media relations a influencer marketing. Součástí spolupráce by měla být i jarní kreativní kampaň.
V komunikaci plánuje využít brněnské reálie i&n ...
Streamovací služba Netflix rozšíří nabídku titulů od českého HBO.
Seriál Mozaika míří do lineárního vysílání TV Nova od konce února. Obsadí páteční hlavní vysílací čas.
Seriál Komisařka Florence se stal nejsledovanějším v úterý večer po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. S menším odstupem následoval seriál Kamarád. Jedna rodina zůstává nejsledovanější ve skupině 15-54.
Seriál Mozaika míří do lineárního vysílání TV Nova od konce února. Obsadí páteční hlavní vysílací čas.
Loni se spokojenost Čechů odrazila ode dna. Jaký je jejich životní styl a jak využívají média, ukazuje studie Lifestyle 2024 agentury Kantar.
Do Výkonného výboru byli nově zvoleni: Petra Adámková, Lucie Dosedělová a Ondřej Šuch. Pavel Vlček a Jitka Němečková zůstávají.
Měsíčník dosud vydávala dceřinka Watch Star Media, čtvrtletník Pražská vydavatelská.
Do role Chief Operations Officer agentury Triad Prague nastupuje Adéla Marešová.
Mediální seskupení, které působí na trhu regionálních médií, polygrafie nebo reklamy, připravuje společně s partnery nákup minoritního podílu v billboardové a mediální firmě (spoluvlastní kromě jiného vlivný regionální server). Ta působí hlavně na Moravě. Posílí se tak pozice budované celorepublikové sítě digitálních reklamních ploch. ...
Ve výboru pokračuje Jitka Němečková, novými členy jsou Lucie Dosedělová a Ondřej Šuch.
Ve výboru pokračuje Jitka Němečková, novými členy jsou Lucie Dosedělová a Ondřej Šuch.
Řídicí struktura agentury Ogilvy se v lednu doplnila o nově vytvořenou pozici Chief Client Officer, kterou bude zastávat Simona Lišková.
Bývalá ředitelka marketingu Vodafonu v agentuře mimo jiné povede tým pro T-Mobile.
Předsedu Výkonného výboru Pavla Vlčka doplňuje Petra Adámková jako místopředsedkyně, členy jsou Jitka Němečková, Lucie Dosedělová a Ondřej Šuch.
Členové Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA), dříve PR Klub, zvolili na mimořádném Shromáždění nový Výkonný výbor. Z něj na přelomu roku odešly Patricie Še ...
Společnost Daktela představila dva nové videospoty zaměřené na klíčové výzvy v zákaznické komunikaci.
S typickým českým humorem spoty demonstrují schopnost Daktely řešit reálné problémy firem, od chaosu v komunikaci až po zvýšení bezpečnosti dat. Videa pod taktovkou režiséra Vladimíra Špičky společnost umístila v rámci marke ...
Seznam.cz rozšiřuje využívání vlastního nástroje umělé inteligence. Nově díky němu shrnuje články na home page nebo témata v diskuzích.
Zatímco se blíží start jarní části fotbalové Chance Ligy, která se rozeběhne už o víkendu, Ligová fotbalová asociace (LFA) prozradila velice zajímavá čísla z části podzimní. Začátek pětiletky s novým titulárním partnerem i staronovým vysílatelem totiž přinesl rekordní zájem fanoušků.
„Do ročníku 2024/25 jsme šli s někol ...
PR tým brněnské komunikační agentury pomůže značce s media relations i s influencery.
Únorové novinky, které zařadí operátor Vodafone pro zákazníky kabelové a internetové televize, budou k dispozici v plném vysokém rozlišení, tedy poměru 1920x1080.
Potravinové řetězce byly i v loňském roce s náskokem největšími reklamními inzerenty v médiích.
Teads a LG Ad Solutions rozšiřují exkluzivní partnerství do střední a východní Evropy, včetně Česka.
Spolupráce zahrne adaptaci globálního konceptu, sociální sítě, influencer program i retail.
Online platforma SledováníTV provedla v uplynulých dnech významnou změnu v řazení TV kanálů, která reflektuje nové požadavky poskytovatelů televizního obsahu, konkrétně mediálních skupin Nova a Prima.
Seriál Mozaika míří do lineárního vysílání TV Nova od konce února. Obsadí páteční hlavní vysílací čas.
Marešová přichází ze Story tlrs, které čtyři roky vedla. V Triadu se postará i o nový byznys.
Do role „chief operations officer“ v Triad Prague přichází Adéla Marešová, někdejší CEO agentury Story TLRS.
Kreativní agentura Triad Prague má novou posilu vedení. Do role „chief operations officer“ (COO) nastupuje Adéla Marešová, která přichází z pozice CEO v agentuře Story TLRS. Tam působila od dubna 2018 a začínala ...