Event Fest 2025 přináší řadu novinek, šest zahraničních speakerů a delší otevírací dobu
Šestý ročník největšího event marketingového festivalu Event Fest se uskuteční 27. března 2025 v prostorách Křižíkových pavilonů a Nové Spirály na Výstavišti Praha. Rozšíří výstavní plochu Event Expo a na konferenci Event Vision představí šest zahraničních speakerů.
Event Fest běžně navštíví přes 2000 eventových a marketingových profesionálů. Každoročně propojuje stovky odborníků z řad agentur, venues, dodavatelských firem, ale i zástupců korporátních zadavatelů eventů s cílem představit eventové novinky, inovace, trendy a know-how.
„Vzhledem k vysokému zájmu ze strany vystavovatelů jsme se rozhodli letos uspořádat konferenci EVENT VISION v prostorách Nové Spirály, která se nachází hned vedle Křižíkových pavilonů, a tím rozšířit Event Expo. Prostory Křižíkových pavilonů se minulý rok osvědčily jako ideální pro EVENT EXPO. Tímto krokem zajistíme nejen větší komfor...
Mohlo by vás zajímat
Marketing je dynamický obor, který neustále reflektuje změny na trhu, technologický pokrok a nové trendy v chování spotřebitelů. V dnešní době je klíčové, aby marketingoví profesionálové měli nejen praxi, ale také hluboké teoretické znalosti a dovednosti, které jim umožní reagovat na složité výzvy.
Studium na International G ...
Přihlášky do jubilejního ročníku soutěže Česká cena za PR – Lemur je možné posílat do 28. března.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 byl s 1,17 mil. diváků (15+) první díl minisérie Král Šumavy. Blízko milionové hranici skončily i Policie Modrava a seriál Limity.
Opoziční ANO a SPD potřetí zablokovaly závěrečné sněmovní čtení velké mediální novely.
Velkopopovický Kozel se v nové kampani přesouvá blíže k lidem a situacím z běžného života.
Zrušení terestrického televizního vysílání by znamenalo obrovské náklady na zpřístupnění obsahu, říká Steven Marshall, zástupce vlastníka Českých Radiokomunikací.
Už 17. ročník soutěže mladé komunikační profesionály Young Lions startuje. Platforma se rozšiřuje ke komunitě zaměřené na rozvoj a propojování talentů během celého roku.
Registrace soutěže jsou možné do 28. února. Otevřena je účastníkům ze všech typů agentur, freelancerům a zaměstnancům klientských organizací. Soutěžit budou ...
V Holešovické tržnici přibudou letos nové podniky, tři z nich otevře skupina Ambiente, Zátiší obsadí bývalou jateční burzu.
Insolvenční správce předložil insolvenčnímu soudu zprávu o vývoji hospodářské situace společnosti Médea.
Jak přesně probíhá rebranding z pohledu firem? A jak těžké je přesvědčit nejen zákazníky, ale i vlastní zaměstnance, že změna dává smysl? O tématu jsme psali v posledním vydání MAM 5/2025.
Zjistěte, jak si s transformací poradili ve Foodoře, která po jedenácti letech přešla od značky Dáme jídlo k nové id ...
Vyzýváme všechny kolegy a kolegyně z reklamní branže: je na čase znovu zmapovat, jak se nám daří! I letos vás zveme k účasti v průzkumu „Radosti a starosti českých marketérů aneb insighty ze světa reklamy“.
V trendech se ukrývá klíč k pochopení toho, co se v našem marketingovém rybníčku děje, s čím n ...
Asociace public relations (APRA) spustila 20. ročník soutěže Česká cena za PR – Lemur, Early Birds přihlášky jsou do konce února.
Nejlepší české PR projekty loňského roku mohou zadavatelé i agentury do soutěže přihlašovat od pondělí 3. února nejpozději do 28. března. Do konce února ale platí zvýhodněné ceny Early B ...
MAM přináší přehled spotů, které se utkají o pozornost diváků během reklamní přehlídky roku. Podívejte se, kdo dá reklamní touchdown na Super Bowlu LIX.
Už v neděli 9. února se odehraje finále americké Národní fotbalové ligy. Po loňském roce, kdy se Super Bowl stal nejsledovanější televizní událostí v USA se očekává da ...
V lednu jste v rámci výročního turnaje MAM Souboj spotů 2024 vybrali vítěze za uplynulý rok, stala se jím Partners banka, která navázala na vítězství Penny z prvního ročníku. Nyní stojíme opět na startu. MAM Souboj spotů 2025 právě začíná.
Lednové kvalifikační kolo svedlo dohromady čtyři premiérové spoty z prvního měsíce roku 20 ...
V hodnocení lednových kampaní si nejlíp vedl počin Zaraguzy pro Velkopopovického Kozla.
Majitel rádií Hey, Color, Sázava a Americana spustí první digitální rozhlasový vysílač v kraji.
Na anténu lze v jihočeském městě ladit pět dalších komerčních rádií a tři televizní stanice.
Sítě Broadcast Services odstartují z Prahy, Brna, Pardubic, Jihlavy, Benešova a Frenštátu.
Niceboy posiluje svou značku v B2C segmentu a expanduje do domácích spotřebičů, ale hudební DNA zůstává klíčová. „Chceme být stále cool,“ říká marketingová ředitelka.
Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 05/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele
S rebrandingem přišla i globalizace komunikace, říká Martina Melicherová, CMO Decathlonu.
Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 05/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.
Klesající zájem mladých o práci v McDonald’s zvrátil řetězec díky spolupráci s módní značkou Vain.
Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 05/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde
Miliony lidí si stahují čínský AI model DeepSeek. Je přelomový, výkonný a zdarma, ale jsou to správné důvody, proč ho používat?
Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 05/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele
Produkce Armada Films zavádí viditelnou a rozpoznatelnou identitu od studia Fuksaworks.
Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 05/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.
Trojice televizních programů společnosti S&P Broadcasting vstoupila do multiplexu 11, který pokrývá Prahu a má frekvence pro dalších osm krajských a 19 menších měst.
Provozovatel stanic v minulosti měnil distribuci v jednotlivých multiplexech. Pozemní distribuce v HD je novinkou.
Vychází 3.2. 2025.
Online zde.
Článek MAM 05/2025 se nejdříve objevil na MAM.
Další díl pořadu Zázraky přírody sledovalo v průměru 1,1 mil. diváků starších 15 let, což byl nejlepší výsledek sobotního večera i celého dne.
Ve spolupráci s organizací ProVeg Česko chce Burger King podpořit rostlinné stravování.
Meta tento týden oznámila, že začíná testovat reklamy na své nejnovější síti Threads.
O2 TV rozšiřuje svou nabídku o kanál internetové televize DVTV Extra. Od 1. února je dostupný v rámci tarifů O2 TV Bronzová a vyšších.
BBC World Service oznámila plán úspor ve výši 6 milionů liber pro příští finanční rok. Opatření zahrnují zrušení přibližně 130 pracovních pozic ve Velké Británii i v zahraničí.
Spotřeba alkoholu se snižuje globálně, tento trend přišel i do Česka. Na rizikovou konzumaci alkoholu v Česku po třinácté upozorní kampaň Suchej únor.
AG Foods ve spolupráci s designérským studiem Dynamo Design přichází s novou vizuální identitou.
Vždycky to tak trošku zabolí, když všeobecné televizní zpravodajství zabrousí do oboru, kterému rozumíte. Tentokrát šlo o papoušky.
Aktuální kampaň od agentury Hofo Media Group představuje nové vlakové jednotky RegioPanter nasazené na linky R41 a S4. Vlaky v barvách PID jsou stejné, ale každá linka má svůj vlastní spot. Vystupuje v nich opět herec Jan Vondráček coby fiktivní behaviorální specialista Blaž […]
Velká červená šipka v nové komunikaci symbolizuje trvalou slevu pro věrné zákazníky.
Agentura Marketup se v loňském roce účastnila více než 50 výběrových řízení, ve 47 procentech z nich zvítězila.
Mezi nové klienty Marketupu, která letos slaví 15 let na trhu, patří například Škoda Auto, kde agentura provádí audity digitálních kampaní a zajišťuje marketingovou podporu na trzích mimo Evropu, včetně konzultací při&n ...
Veškerý obsah vznikl pomocí umělé inteligence. Kampaň dodaly Kreativní kancl a Magnas.
V letošním roce plánuje Ikea otevřít další plánovací studio, zaměří se na udržitelnost a uvede službu Kompass pro navigaci v rámci obchodu.
Počet aktivních podcastů se podle statistiky Forendros v tuzemsku meziročně zvýšil o necelou třetinu.
Soudní spor, který mohl mít pro mediálního podnikatele Jaromíra Soukupa (foto) fatální následky, nakonec skončil dohodou. Někdejší majitel TV Barrandov a vydavatelství Empresa Media Soukup se tak zbavil další části svého mediálního impéria.
Společnost AG Foods slaví 35 let na trhu novou vizuální identitou i směrem značky. Lépe odráží její hodnoty, poslání a rodinný charakter.
Nové logo společnosti AG Foods svou barevností a výraznými literami ag navazuje na původní symbol, přesto podle firmy přináší svěží emocionální náboj. Je hravé, radostné a přátelské, což m ...
Přehled trendů pro rok 2025 s podtitulem Získávání náskoku v nejistém světě představila globální komunikační agentura Grayling.
Výzvy a příležitosti pro firmy a profesionály z komunikačního byznysu pojmenovává Grayling na základě průzkumu vytvořeného spolu s agenturou OnePoll mezi 500 vedoucími pracovníky a analýz odborníků z celého s ...
Do portfolia nealkoholických sektů a vín přidává společnost Bohemia Sekt také nealkoholický míchaný nápoj. Uvedla Mionetto Aperitivo nealkoholické.
Šest set nových uživatelů v průměru každý den a šest milionů prodaných produktů na Aukru.
To jsou výsledky, které ukazují, že se Aukro loni díky nadstandardní ochraně uživatelů před podvody i expertní práci se sběratelskými předměty zařadilo mezi nejúspěšnější e-commerce projekty v Česku.
Na Slovensku vyrostlo Aukro za je ...
Rodiny s dětmi mají na cestách své potřeby, i v Česku tomu čerpací sítě začínají vycházet vstříc.
Pohled prezidenta a CCO Ogilvy Paris na to, co dělá kampaň ikonickou.
Matthieu Elkaim, prezident a CCO Ogilvy Paris, nás seznámí s pěti kampaněmi, které změnily pravidla hry a které ztělesňují podstatu odvážné a nezapomenutelné reklamy.
Tyto kampaně jsou příkladem toho, jak skvělá kreativní práce může formovat kultur ...