Tisk osloví 6,9 mil. osob, nejčtenějším deníkem je Blesk
Realizátoři výzkumu čtenosti tištěných titulů Media projekt zveřejnili data čtenosti za období loňského roku.
Realizátoři výzkumu čtenosti tištěných titulů Media projekt zveřejnili data čtenosti za období loňského roku.
Výrobní továrna televize Nova na nové seriály navyšuje tempo. V letošním roce by podle našich informací mělo odstartovat či startuje natáčení minimálně šesti nových sérií nebo dalších řad úspěšných titulů. Jak uvedl ředitel stanice Daniel Grunt, investice do výroby obsahu pro SVOD službu Voyo budou v roce 2025 rekordní. ...
René Zavoral v otevřeném dopise vyvrací tvrzení Andreje Babiše, která šéf hnutí ANO nadnesl během opozičních obstrukcí při schvalování velké mediální novely ve sněmovně.
Lidé starší 60 let trávili na sociálních sítích v průměru 103 minut denně, přičemž dvě třetiny z nich je navštěvuje každý den. Nejvíce oblíbené jsou Facebook a YouTube, kde nejen konzumují obsah, ale i aktivně komunikují a nakupují. V průměru 103 minut denně trávili v loňském roce na sociálních sítích lid ...
Tereza Macková Jiráková od ledna vede marketing realitní kanceláře, kde odpovídá za tým i marketingové výstupy. Jiráková přichází do Svoboda & Williams s bohatými zkušenostmi z českých i mezinárodních korporací. V ČEZ a Air Bank měla na starosti project management a vedla marketing ...
Trend rozšiřování connected TV (CTV) nejeví známky zpomalení, právě naopak, píše ve svém komentáři pro MAM Michael Štádler, country manažer společnosti Adform CZ & SK. Podle výzkumu společnosti Atmedia 47 procent Čechů (3,1 milionu uživatelů) ve věku 15-69 let využívalo v první polovině roku 2024 služby SVOD. Na konci roku 2023 to bylo přit ...
Spot značky GymBeam od agentury Darwin & the Machines se rázně vypořádal s konkurencí a dokráčel si pro vítězství v prvním kvalifikačním MAM Souboji spotů roku 2025. Dlouho byl lednový kvalifikační MAM Souboj spotů přetahováním mezi spoty Alma Career a Velkopopovického kozla ze stáje Plzeňského Prazdroje. Pak ale přišel ...
Středeční hlavní vysílací čas obsadí po 20. hodině od začátku března na TV Nova nový formát s názvem Extrémní proměny.
V realitní společnosti Svoboda & Williams je zodpovědná za vedení a rozvoj týmu i marketingových výstupů.
Zájem předčil očekávání. Prodeje Kingdom Come: Deliverance II od Warhorse Studios překonávají úspěchy prvního dílu, novinky se prodalo už přes milion kusů. Česká spořitelna díky hře má nejúspěšnější gamingovou kampaň. Spojení s gamingem se České spořitelně vyplácí. O první karty na světě s OLED technologií s motivem Jindřich ...
I letos budou živý přenos finále americké národní fotbalové ligy doprovázet reklamy se zvučnými jmény. Cena za půlminutový reklamní prostor přitom dosáhla nového rekordu.
Po osmi letech od svého uvedení na český trh zvýšila streamovací služba Amazon Prime Video poprvé cenu předplatného. Změna přichází v době rostoucí konkurence na lokálním trhu a rozšíření vlastního obsahu platformy.
Datart se stal oficiálním partnerem Českého hokeje. Podpoří mužskou, ženskou i mládežnické reprezentace a zapojí se do projektu „Pojď hrát hokej“. „Partnerství s Datartem je pro český hokej mimořádně přínosné, protože se dotkne všech skupin, tedy jak hráčů a hráček české reprezentace, ale stejně tak juniorů a v ne ...
Od března 2025 nastoupí Novinářka a moderátorka Světlana Witowská do Českého rozhlasu. S Barborou Tachecí se budou podílet na moderování pořadu Osobnost Plus. Na stanici Český rozhlas Plus bude Světlana Witowská dvakrát týdně moderovat pořad Osobnost Plus, ve kterém doplní Barboru Tachecí. Do pořadu jsou zvány osobnosti, jež dosáhl ...
Generální ředitelka interního obsahového studia VCCP hovoří o růstu, dynamice a zviditelňování produkce v oboru. Někdy vám odpověď na otázku padne přímo do očí. To je určitě případ Girl&Bear, interního studia pro tvorbu obsahu v agentuře VCCP v Londýně, když se Claire Young ptám, odkud pochází jeho půvabný název. ...
Na stanici Český rozhlas Plus bude Světlana Witowská od března dvakrát týdně moderovat pořad Osobnost Plus, ve kterém doplní Barboru Tachecí.
Skupina JRD, která se zabývá udržitelnou výstavbou, má novou marketingovou ředitelku. Od února se jí stala Radka Palánová. V oblasti B2C, B2B a brand marketingu má více než dvacet let zkušeností. Do JRD přichází ze segmentu investičních fondů, kde měla tři roky na starosti realizaci marketingových aktivit pro Oriens Investment Fund, respek ...
Sledovanost reality show Výměna manželek a seriálu Srdce byla ve středu večer vyrovnaná, zaznamenaly srovnatelný výsledek ve skupině 15+. V 15-54 měla Výměna manželek větší odstup.
Zástupci Českých Radiokomunikací na loňském lednovém setkání s novináři naznačovali, že minimálně v Praze chtějí divákům zprostředkovat pozemní vysílání ve 4K rozlišení.
Anonymní účty na sociálních sítích jsou problém, který se hluboce podcenil, myslí si šéf strategické komunikace státu Otakar Foltýn.
Novým viceprezidentem pro spotřebitelský segment se ve Vodafonu stává Doğu Kir, nahrazuje Zohar Weitz.
Téměř polovina všech spuštění na iVysílání proběhla loni přes HbbTV a smart TV aplikace, uvedla Česká televize.
Několikaletý proces mediální investice se podle všeho chýlí ke zdárnému dokončení. Velký OOH hráč BigBoard Praha (na fotce spolumajitel a předseda představenstva Richard Fuxa) posiluje v důležitém segmentu, který může značně pomoci jeho hlavnímu byznysu, prodeji venkovních reklamních ploch. Rovněž je tu byznysová příležitost v podobě podzimních par ...
Česká televize oznámila využívání jejích digitálních platforem v roce 2024. Nejúspěšnějším online produktem se stalo iVysílání, kde obsah sledovalo v průměru 1,4 milionu reálných uživatelů za měsíc. Webové a mobilní zpravodajství ČT24 zaznamenalo přes 56 milionů zobrazení článků, online platformy ČT sport dosáhly na svůj vrchol b ...
Novou ředitelkou agentury iProspect, která patří do sítě Dentsu, se od února stala Martina Slezáková. V rámci probíhajících změn se pak z iProspectu přímo do Dentsu přesouvají dosavadní ředitel Ondřej Týma a také Petra Kramářová. Martina Slezáková má více než 15 let zkušeností v médiích. Do iProspectu (dříve Adexpresu) přeš ...
Probíhá 13. ročník kampaně Suchej únor, do které se loni zapojilo 1,2 milionu lidí. Mattoni jako partner spolu s mistrem světa v míchání nealko koktejlů Martinem Vogeltanzem nabízí čtyři „suché“ drinky. Mattoni dlouhodobě podporuje správný pitný režim v rámci zdravého životního stylu a s profesionálními barmany sp ...
Do čela žebříčku WFA Global Marketer of the Year vybrala Marcela Marcondese porota a hlasování veřejnosti z shortlistu, na němž byli i CMO společností DoorDash, Disney, Kraft Heinz či Cisco. Globální šéf marketingu skupiny AB InBev Marcel Marcondes se probojoval na první příčku žebříčku WFA Global Marketer of the Year, který vyhl ...
Židovské muzeum v Praze chce letos přistoupit ke změně vizuální identity. Zároveň plánuje na příští rok připomenutí 120. výročí od svého založení.
Židovské muzeum v Praze chce letos přistoupit ke změně vizuální identity. Zároveň plánuje na příští rok připomenutí 120. výročí od svého založení.
Čtvrtá řada reality show Surviror Česko & Slovensko se poprvé představí na platformě Voyo v úterý 18. února.
Stanice České televize dosáhly i v letošním lednu nejvyššího podílu v divácké skupině starší 15 let. Svůj podíl oproti stejnému měsíci loni nejvíce vylepšila skupina Nova.
Živou show Hodně štěstí zařazuje TV Nova mimořádně při příležitosti svého 31. výročí. Pořadem provedou Ondřej Sokol a Aleš Háma a televize slibuje výhry pro diváky ve studiu i u obrazovek.
MediaRey, vydavatel českého Forbesu, spustil samostatný web Forbes Life zaměřený na luxus, design a životní styl. Vede ho Anna Nosková, šéfredaktorka lifestyle obsahu. „Forbes Life se zaměřuje na to nejlepší z designu, módy, cestování a gastronomie, přičemž oslovujeme nejen čtenáře, kteří hledají inspiraci, ale i ty, kteří c ...
Triad Prague v tendru T-Mobile a Slovak Telekom uspěla díky škálovatelnému konceptu, pomohl jí i tým s klíčovými členy ze Slovenska. Společnosti T-Mobile CZ a Slovak Telekom si pro spolupráci na budování a řízení employer brand komunikace zvolily agenturu Triad Prague ve výběrovém řízení, do něhož byly přizvány tři ...
Pětici největších zadavatelů inzerce v segmentu hraček kraluje Lego, ostatní neposkládají ani polovinu. Ukázal to monitoringu AdIntel společnosti Nielsen. V rámci pravidelného měsíčního seriálu z dat monitoringu reklamy Ad Intel připravila výzkumná agentura Nielsen žebříček Top 5 značek v segmentu Hry a hračky za rok 2024. ...
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 se v divácké skupině starší 15 let stal italský seriál Vyšetřuje Imma Tataranni. Následovaly seriály Kamarádi a Jedna rodina. Posledně jmenovaný měl nejvyšší sledovanost ve skupině 15-54.