Maaxi.cz

Dopravní podnik Brno vyměnil v kampani seznamku za rande

Nový slogan reklamní kampaně Brněnského dopravního podniku zní „Jsme místo pro vaše rande.

Mohlo by vás zajímat

Stamilionové investice: TV Nova letos rozjede výrobu několika nových seriálů

Výrobní továrna televize Nova na nové seriály navyšuje tempo. V letošním roce by podle našich informací mělo odstartovat či startuje natáčení minimálně šesti nových sérií nebo dalších řad úspěšných titulů. Jak uvedl ředitel stanice Daniel Grunt, investice do výroby obsahu pro SVOD službu Voyo budou v roce 2025 rekordní. ...

Nemáme žádné korupční dohody s koalicí, píše Babišovi šéf rozhlasu Zavoral

René Zavoral v otevřeném dopise vyvrací tvrzení Andreje Babiše, která šéf hnutí ANO nadnesl během opozičních obstrukcí při schvalování velké mediální novely ve sněmovně.

Marketing realitky Svoboda & Williams řídí Tereza Macková Jiráková

Macková Jiráková je bývalá šéfredaktorka ČiliChili, má zkušenosti z agentur i korporací.

AMI Digital Index: téměř dvě třetiny lidí nad 60 let používají sociální sítě každý den

Lidé starší 60 let trávili na sociálních sítích v průměru 103 minut denně, přičemž dvě třetiny z nich je navštěvuje každý den. Nejvíce oblíbené jsou Facebook a YouTube, kde nejen konzumují obsah, ale i aktivně komunikují a nakupují. V průměru 103 minut denně trávili v loňském roce na sociálních sítích lid ...

Tereza Macková Jiráková nově řídí marketing ve společnosti Svoboda & Williams

Tereza Macková Jiráková od ledna vede marketing realitní kanceláře, kde odpovídá za tým i marketingové výstupy. Jiráková přichází do Svoboda & Williams s bohatými zkušenostmi z českých i mezinárodních korporací. V ČEZ a Air Bank měla na starosti project management a vedla marketing ...

Michael Štádler, Adform: příležitosti a výzvy pro CTV reklamu v roce 2025

Trend rozšiřování connected TV (CTV) nejeví známky zpomalení, právě naopak, píše ve svém komentáři pro MAM Michael Štádler, country manažer společnosti Adform CZ & SK. Podle výzkumu společnosti Atmedia 47 procent Čechů (3,1 milionu uživatelů) ve věku 15-69 let využívalo v první polovině roku 2024 služby SVOD. Na konci roku 2023 to bylo přit ...

Tisk osloví 6,9 mil. osob, nejčtenějším deníkem je Blesk

Realizátoři výzkumu čtenosti tištěných titulů Media projekt zveřejnili data čtenosti za období loňského roku.

Pro každý sport i pro každou soutěž, GymBeam je prvním postupujícím v MAM Souboji spotů 2025

Spot značky GymBeam od agentury Darwin & the Machines se rázně vypořádal s konkurencí a dokráčel si pro vítězství v prvním kvalifikačním MAM Souboji spotů roku 2025. Dlouho byl lednový kvalifikační MAM Souboj spotů přetahováním mezi spoty Alma Career a Velkopopovického kozla ze stáje Plzeňského Prazdroje. Pak ale přišel ...

Marketing developera JRD povede Radka Palánová

Palánová bude ve skupině zodpovědná za strategické řízení značky, B2C i B2B a také CRM.

Extrémní proměny míří na TV Nova do středečního prime-time

Středeční hlavní vysílací čas obsadí po 20. hodině od začátku března na TV Nova nový formát s názvem Extrémní proměny.

Tereza Macková Jiráková vede marketing Svoboda & Williams

V realitní společnosti Svoboda & Williams je zodpovědná za vedení a rozvoj týmu i marketingových výstupů.

Svítící karty České spořitelny s motivem Kingdom Come: Deliverance II mizí do pár sekund

Zájem předčil očekávání. Prodeje Kingdom Come: Deliverance II od Warhorse Studios překonávají úspěchy prvního dílu, novinky se prodalo už přes milion kusů. Česká spořitelna díky hře má nejúspěšnější gamingovou kampaň. Spojení s gamingem se České spořitelně vyplácí. O první karty na světě s OLED technologií s motivem Jindřich ...

Super Bowl: Finále, u kterého zadavatelé rozpočty neškrtí

I letos budou živý přenos finále americké národní fotbalové ligy doprovázet reklamy se zvučnými jmény. Cena za půlminutový reklamní prostor přitom dosáhla nového rekordu.

Amazon Prime Video v Česku poprvé zdražuje

Po osmi letech od svého uvedení na český trh zvýšila streamovací služba Amazon Prime Video poprvé cenu předplatného. Změna přichází v době rostoucí konkurence na lokálním trhu a rozšíření vlastního obsahu platformy.

Datart spojil síly s Českým hokejem, podpoří reprezentace i mladé talenty

Datart se stal oficiálním partnerem Českého hokeje. Podpoří mužskou, ženskou i mládežnické reprezentace a zapojí se do projektu „Pojď hrát hokej“.  „Partnerství s Datartem je pro český hokej mimořádně přínosné, protože se dotkne všech skupin, tedy jak hráčů a hráček české reprezentace, ale stejně tak juniorů a v ne ...

Witowská, která odešla z Aktuálně.cz, již má nový flek ve veřejnoprávním médiu

Světlana Witowská posílí tým moderátorů Českého rozhlasu

Od března 2025 nastoupí Novinářka a moderátorka Světlana Witowská do Českého rozhlasu. S Barborou Tachecí se budou podílet na moderování pořadu Osobnost Plus. Na stanici Český rozhlas Plus bude Světlana Witowská dvakrát týdně moderovat pořad Osobnost Plus, ve kterém doplní Barboru Tachecí. Do pořadu jsou zvány osobnosti, jež dosáhl ...

Být dobrý k lidem i planetě, to je postoj studia Girl&Bear agentury VCCP, říká Claire Young

Generální ředitelka interního obsahového studia VCCP hovoří o růstu, dynamice a zviditelňování produkce v oboru. Někdy vám odpověď na otázku padne přímo do očí. To je určitě případ Girl&Bear, interního studia pro tvorbu obsahu v agentuře VCCP v Londýně, když se Claire Young ptám, odkud pochází jeho půvabný název. ...

Světlana Witowská nastoupí do Českého rozhlasu, bude v týmu s Barborou Tachecí

Někdejší moderátorka České televize a potom Spotlightu má uvádět pořad Osobnost Plus.

Světlana Witowská bude v ČRo moderovat pořad Osobnost plus

Na stanici Český rozhlas Plus bude Světlana Witowská od března dvakrát týdně moderovat pořad Osobnost Plus, ve kterém doplní Barboru Tachecí.

Marketing JRD nově vede Radka Palánová

Skupina JRD, která se zabývá udržitelnou výstavbou, má novou marketingovou ředitelku. Od února se jí stala Radka Palánová. V oblasti B2C, B2B a brand marketingu má více než dvacet let zkušeností. Do JRD přichází ze segmentu investičních fondů, kde měla tři roky na starosti realizaci marketingových aktivit pro Oriens Investment Fund, respek ...

Další seriál z Voya zamířil do televize. Krále Šumavy na Nově vidělo 1,2 milionu lidí

Dva roky stará trilogie z Voya v neděli večer porazila nový seriál ČT i český film na Primě.

Středeční večer vyrovnaný, na čele Výměna manželek a Srdce

Sledovanost reality show Výměna manželek a seriálu Srdce byla ve středu večer vyrovnaná, zaznamenaly srovnatelný výsledek ve skupině 15+. V 15-54 měla Výměna manželek větší odstup.

Rozlišení Ultra HD se v terestrické TV rozjíždí obtížně

Zástupci Českých Radiokomunikací na loňském lednovém setkání s novináři naznačovali, že minimálně v Praze chtějí divákům zprostředkovat pozemní vysílání ve 4K rozlišení.

Anonymita na sítích by měla skončit, řešit to chce mediální výbor

Anonymní účty na sociálních sítích jsou problém, který se hluboce podcenil, myslí si šéf strategické komunikace státu Otakar Foltýn.

Do čela iProspect nastupuje Slezáková, ex-Knowlimits

Marketingový tým Vodafonu vede Kir, zodpovídá i za TV

Novým viceprezidentem pro spotřebitelský segment se ve Vodafonu stává Doğu Kir, nahrazuje Zohar Weitz. 

ČT zaplatila milion a půl dvěma odvolaným členům dozorčí komise Rady ČT

Jde o dědictví po radní Haně Lipovské. Nároky dalších dvou odvolaných soud stále řeší.

iProspect nově řídí Slezáková, Týma a Kramářová se přesouvají přímo do Dentsu

Digitální agentura změnila vedení, mateřská Dentsu zakládá tým pro digitál a technologie.

iVysílání je s 1,4 mil. nejsilnější online službou ČT

Téměř polovina všech spuštění na iVysílání proběhla loni přes HbbTV a smart TV aplikace, uvedla Česká televize.

České hry Kingdom Come: Deliverance II se za první den prodalo přes milion kopií

Reklamní skupina BigBoard dokončuje mediální nákup, už zbývá jen kousek

Několikaletý proces mediální investice se podle všeho chýlí ke zdárnému dokončení. Velký OOH hráč BigBoard Praha (na fotce spolumajitel a předseda představenstva Richard Fuxa) posiluje v důležitém segmentu, který může značně pomoci jeho hlavnímu byznysu, prodeji venkovních reklamních ploch. Rovněž je tu byznysová příležitost v podobě podzimních par ...

Digitální platformy ČT oslovily loni 2,4 milionu uživatelů měsíčně

Česká televize oznámila využívání jejích digitálních platforem v roce 2024. Nejúspěšnějším online produktem se stalo iVysílání, kde obsah sledovalo v průměru 1,4 milionu reálných uživatelů za měsíc. Webové a mobilní zpravodajství ČT24 zaznamenalo přes 56 milionů zobrazení článků, online platformy ČT sport dosáhly na svůj vrchol b ...

Vedení agentury iProspect ze sítě Dentsu přebírá Martina Slezáková

Novou ředitelkou agentury iProspect, která patří do sítě Dentsu, se od února stala Martina Slezáková. V rámci probíhajících změn se pak z iProspectu přímo do Dentsu přesouvají dosavadní ředitel Ondřej Týma a také Petra Kramářová. Martina Slezáková má více než 15 let zkušeností v médiích. Do iProspectu (dříve Adexpresu) přeš ...

Mattoni a mistr světa představují čtyři nealkoholické koktejly pro Suchej únor

Probíhá 13. ročník kampaně Suchej únor, do které se loni zapojilo 1,2 milionu lidí. Mattoni jako partner spolu s mistrem světa v míchání nealko koktejlů Martinem Vogeltanzem nabízí čtyři „suché“ drinky. Mattoni dlouhodobě podporuje správný pitný režim v rámci zdravého životního stylu a s profesionálními barmany sp ...

Globálním marketérem roku je Marcel Marcondes z AB InBev

Do čela žebříčku WFA Global Marketer of the Year vybrala Marcela Marcondese porota a hlasování veřejnosti z shortlistu, na němž byli i CMO společností DoorDash, Disney, Kraft Heinz či Cisco. Globální šéf marketingu skupiny AB InBev Marcel Marcondes se probojoval na první příčku žebříčku WFA Global Marketer of the Year, který vyhl ...

Židovské muzeum v Praze se víc zaměří na marketing

Židovské muzeum v Praze chce letos přistoupit ke změně vizuální identity. Zároveň plánuje na příští rok připomenutí 120. výročí od svého založení. 

Židovské muzeum v Praze se více zaměří na marketing

Židovské muzeum v Praze chce letos přistoupit ke změně vizuální identity. Zároveň plánuje na příští rok připomenutí 120. výročí od svého založení. 

TV Nova do streamingu nasadí další Survivor, mezi soutěžícími je i vicemiss Česka

Reality show Survivor zahájí na Voyo v úterý 18. února

Čtvrtá řada reality show Surviror Česko & Slovensko se poprvé představí na platformě Voyo v úterý 18. února.

T-Mobile a Slovak Telekom volí na employer branding Triad

Na posílení zaměstnavatelských značek si T-Mobile i Slovak Telekom vybralo agenturu Triad Prague. 

ČT se v lednu udržela nad 30 procenty, podíl zvýšila Nova

Stanice České televize dosáhly i v letošním lednu nejvyššího podílu v divácké skupině starší 15 let. Svůj podíl oproti stejnému měsíci loni nejvíce vylepšila skupina Nova.

Nova v sobotu odvysílá novou show o ceny Hodně štěstí

Živou show Hodně štěstí zařazuje TV Nova mimořádně při příležitosti svého 31. výročí. Pořadem provedou Ondřej Sokol a Aleš Háma a televize slibuje výhry pro diváky ve studiu i u obrazovek.

Forbes Life spouští samostatný web a přichází s novinkou Forbes Market

MediaRey, vydavatel českého Forbesu, spustil samostatný web Forbes Life zaměřený na luxus, design a životní styl. Vede ho Anna Nosková, šéfredaktorka lifestyle obsahu. „Forbes Life se zaměřuje na to nejlepší z designu, módy, cestování a gastronomie, přičemž oslovujeme nejen čtenáře, kteří hledají inspiraci, ale i ty, kteří c ...

T-Mobile a Slovak Telekom si na posílení zaměstnavatelských značek vybraly Triad Prague

Triad Prague v tendru T-Mobile a Slovak Telekom uspěla díky škálovatelnému konceptu, pomohl jí i tým s klíčovými členy ze Slovenska. Společnosti T-Mobile CZ a Slovak Telekom si pro spolupráci na budování a řízení employer brand komunikace zvolily agenturu Triad Prague ve výběrovém řízení, do něhož byly přizvány tři ...

Jedno Lego vládne všem inzerentům hraček

Pětici největších zadavatelů inzerce v segmentu hraček kraluje Lego, ostatní neposkládají ani polovinu. Ukázal to monitoringu AdIntel společnosti Nielsen. V rámci pravidelného měsíčního seriálu z dat monitoringu reklamy Ad Intel připravila výzkumná agentura Nielsen žebříček Top 5 značek v segmentu Hry a hračky za rok 2024. ...

Knižní obr Albatros Media kupuje menší nakladatelství na Slovensku

Seriál Vyšetřuje Imma Tataranni zahájil jako jednička

Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 se v divácké skupině starší 15 let stal italský seriál Vyšetřuje Imma Tataranni. Následovaly seriály Kamarádi a Jedna rodina. Posledně jmenovaný měl nejvyšší sledovanost ve skupině 15-54.

Na zpravodajské weby chodí přímo jen necelá pětina uživatelů zpráv

Nejnovější data studie o zpravodajství od agentur ResSolution Group a Nielsen ukazují, že velkou „službu“ uživatelům dělají v oblasti zpráv vyhledávače. Součástí přijímání nových informací je také sledování uživatelských diskuzí pod články.

Přichází Meridian, marketing mix modeling od Google

Google představuje Meridian, open source framework pro modelování marketingového mixu (MMM).